Најскап автомобил на светот – 1,3 милиони евра!

Член од
19 јуни 2007
Мислења
3.422
Поени од реакции
116
Е сега вака по ред. Точно дека темиве шо ги вадам се од koli.com.mk ама таму форумот е срање и затоа ги ставам овдека.
Колава е гром и мислам дека сепак е најскапа. На Бугатито тоа му е старата цена. Во план е нов Вејрон и тој се планира да е изгор скап ама цената на актуелниот модел паѓа. Иначе кога би имал 1.3 милиончиња вишок би ја купил колава.
НАПОМЕНА!!! Цената на колава е во евра а листата која што ја спомна Апокалипто е во долари :)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Kolava e rezultat na mnogu dobro razraboten marketing kade e targetirana mnogu jasno odredena grupa.
Ke prodadat verojatno 300-400 kom. epten skroeni po mera na kupuvacot..verojatno i ergonomski..racno izraboteni, aluminium i kompoziti...itn.itn........
..kupuvacot vednas ima voposed umetnicko delo koe drzi cena ili duri i mu stanuva pogolema....
.......celiot bisnis verojatno ke bide pola milijarda evra...
kako da e profitot ke bide minimum 100-120 ...MALA PARA LI E TOA BE?????
...samo vi kazuva sto e MARKA koja moze da generira nesto takvo i kakvi voski sme nie na drugiot kraj...na lanecot na ishrana :)
 

Елф

of Northern Mirkwood
Член од
31 јануари 2008
Мислења
1.373
Поени од реакции
148
Возилата од ваков тип, е да си ги "мерат" на кој му е поголем...
Ја имам бугати.....еее а ја имам астон....и мојот е побрз....
таков тип разговори во богаташките кругови....
возилото има можности .... да ....
ама ретко кој од тие господа знаат да ги возат....
иначе колку профит има од ваквите ултра-спортски возила е дискутабилно...ваквите возила се повеќе за маркетинг одколку профит...
од секое продадено бугати произведувачот губи пари.....а не заработува...
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Возилата од ваков тип, е да си ги "мерат" на кој му е поголем...
Ја имам бугати.....еее а ја имам астон....и мојот е побрз....
таков тип разговори во богаташките кругови....
возилото има можности .... да ....
ама ретко кој од тие господа знаат да ги возат....
иначе колку профит има од ваквите ултра-спортски возила е дискутабилно...ваквите возила се повеќе за маркетинг одколку профит...
од секое продадено бугати произведувачот губи пари.....а не заработува...
Takvo nesto ...kako proekt koj opstojuva ..A GUBI PARI....NEMA.. :) bruto karot kaj vakvi vozila e najmalku polovina od cenata...mislam na karot na site vo lanecot......zaedno so bankite i prodavacot..direktnite trosoci ne se poveke od 1/3 , a ostanatoto e "drzavata"... :)

kolku tezi toa autce??? ni vo son ne moze da bide poveke od 120 do eve 200 evra po kilo...prosecno..za materijal i primarna obrabotka...
 

Елф

of Northern Mirkwood
Член од
31 јануари 2008
Мислења
1.373
Поени од реакции
148
Takvo nesto ...kako proekt koj opstojuva ..A GUBI PARI....NEMA.. :) bruto karot kaj vakvi vozila e najmalku polovina od cenata...mislam na karot na site vo lanecot......zaedno so bankite i prodavacot..direktnite trosoci ne se poveke od 1/3 , a ostanatoto e "drzavata"... :)

kolku tezi toa autce??? ni vo son ne moze da bide poveke od 120 do eve 200 evra po kilo...prosecno..za materijal i primarna obrabotka...
Па како проекти, траат кратко по 60-400 возила...
конкретно за вејронот...имаа многу технички проблеми пред да го пуштат во продажба...
вејронот меѓудругото е и да се покаже способноста на инженерите на фолкваген
и каснеше многу години....и нормално цехот не им испаѓаше....
и губат пари со овој модел.....
и тоа многу....погуглај....

Its Bugatti saying "look what we can do, and look how much better we can do it than you". Its not sold to be a profit (£5M production cost per car, £800,000 selling price), its sold to say "We are the best". And in this case, they are the best.Its style following function.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Па како проекти, траат кратко по 60-400 возила...
конкретно за вејронот...имаа многу технички проблеми пред да го пуштат во продажба...
вејронот меѓудругото е и да се покаже способноста на инженерите на фолкваген
и каснеше многу години....и нормално цехот не им испаѓаше....
и губат пари со овој модел.....
и тоа многу....погуглај....

Its Bugatti saying "look what we can do, and look how much better we can do it than you". Its not sold to be a profit (£5M production cost per car, £800,000 selling price), its sold to say "We are the best". And in this case, they are the best.Its style following function.
Toa samo znaci dve raboti: 1. nekoj laze...2. nekoj mnoogu laze...(od nekoi verojatno mnogu concretni pricini) , zosto nema nesto ...osven eden-dva experimentalni prototipovi plateni od nekoj budzet koi ke se napravat za da nekoj kaze "We are the best"..
Nemam podatok...kolku takvi £5M production cost per car, £800,000 selling price primeroci se PRODADENI ??? :)
 

Елф

of Northern Mirkwood
Член од
31 јануари 2008
Мислења
1.373
Поени од реакции
148
Toa samo znaci dve raboti: 1. nekoj laze...2. nekoj mnoogu laze...(od nekoi verojatno mnogu concretni pricini) , zosto nema nesto ...osven eden-dva experimentalni prototipovi plateni od nekoj budzet koi ke se napravat za da nekoj kaze "We are the best"..
Nemam podatok...kolku takvi £5M production cost per car, £800,000 selling price primeroci se PRODADENI ??? :)
Никој не лаже ни малце ни многу....
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Елф... Не е некој будала или ненормален нешто што вреди 5 милиони за да се произведе, да го продава за нецел 1. Има таков некој кој ке издржи? Без разлика колку возила ке се продадат, 1 возило носи загуба од 4 милиони. Колку што знам се продаваат по 50-100 Бугати годишно = 200-400 милиони (евра, долари, фунти или што и да е) ЗАГУБА (според твојата математика). Викаш дека сопственикот на Бугати ке си дозволи толкава загуба на годишно ниво? И доколку е така, до каде ке го однесе таа негова политика? Ке работи уште 2-3 години (да речеме дека има 1 милијарда на конто) и потоа што?

Не зезај, лимот како лим што се вградува во сите возила горе долу е ист (по маса), па кога може фолксваген да продава пасат за 25.000 евра, тогаш можеме да речеме дека школката на Вејронот кошта толку. Каде се останатите 4.750.000 евра потрошени?

Немој да ми туриш одговор дека за работна рака за рачна изработка на деловите, оти не верувам дека нешто од страна на мотор и шасија се изработува рачно. Рачно се изработува само внатрешноста која сигурно не надминува 100-150 илјади евра по возило.
 

Елф

of Northern Mirkwood
Член од
31 јануари 2008
Мислења
1.373
Поени од реакции
148
Па може да ти кажам дека....
Во земјата наречена Англија...по некој град...незнам кој и не ни битно....
има една фирма....
оваа изработува менувачки кутии за најголем дел од тимовите од F1....
е во таа фирма има вработени.....машинци ова она инженери
кога давале интервју....кажале дека
нивната мигрена траела 12 месеци...или повеќе не ми текнува како беше баш....
додека испорачаат она што го барале од фолксваген....менувачка кутија за вејрон што би имала животен век 15-20-30 години...
Ете...
конкретно за губитоците .... ги има и тоа со сигурност.....ако се 300 возила ... математиката е јасна....бидејки е во развој од 1999г. ќе беше преголем срам за фоксваген ако дигнеше раце и кажеше ова не можеме да го направиме, многу е комплексен проблемот....
дали се волку или онолку не ни битно....од таа кола нема профит...
Информација потврдена од Top gear, Fifth Gear и Massive machines
Чисто да се знае немам нишо против фолксваген....
 
B

Blacks

Гостин
The world's most expensive car is up for sale. And whether or not you think it's worth the estimated $10 million asking price, it's no doubt exceedingly rare, beautiful and--like many follies in automotive history--a triumph of hubris over reason.

This Bugatti Type 41 Royale was the brainchild of Ettore Bugatti--and also a hugely expensive misstep in the history of his firm. In the 1920s, Bugatti was expecting to get a contract from the French military to build 16-cylinder aircraft engines. The contract never materialized, but Bugatti felt he could use half that engine, a straight eight, to form one of the most amazing luxury cars in history.

The Type 41 Royale engine had massive displacement: 12.7 liters, or over 700 cubic inches, roughly twice the size of most of the largest production V-8s that would be built by Detroit four decades later. This is still the largest engine of any car to be sold privately.

Equally massive was the 15-foot wheelbase which, when bodied, stood about five feet tall at the hood alone. The car was incredibly imposing, whether in limousine or coupe form. Unfortunately, however, nobody could afford them--production began right at the start of the Great Depression.

A mere six Royale's were produced and two were never sold, staying instead with the Bugatti estate. This car, the 1930 Bugatti Type 41 Royale Kellner Coach (or 'Coupe') was one of those cars (bricked up behind a false wall during World War II). It stayed with the family until 1950 when both cars were sold to American multimillionaire Briggs Cunningham, who was himself a sports car constructor and Le Mans 24-Hours racing driver. After more than 30 years of ownership, Cunningham eventually sold the car to fellow American auto connoisseur Miles Collier, who placed the Kellner Coach up for auction in 1987.

The car sold for a record £5.5 million at London's Royal Albert Hall before an audience of 4,000 enthusiasts. Now the present anonymous owner--believed to be Japanese--has commissioned Bonham & Brooks in London to offer the Bugatti Royale for resale to anyone willing to pay the asking price. (Offers should be made through Bonhams' offices in London: 011 44 20 7393 3822.)
 

Attachments

Esobar

Македонија над СЕ !
Член од
12 февруари 2008
Мислења
4.895
Поени од реакции
453
без пари да ми го даваат не го земам бе:kesa::pos:
 

I am a bastard!

God Save The Queen
Член од
18 септември 2008
Мислења
94
Поени од реакции
8
Ух..Астон бејби...

Треба да го видете во живо да го почитувате. На слика не е токлу добар како Ферари. Ама Ферарито не е толку добро во живо како на слика.

Нешто испаѓа као Моника Белучи:)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom