Кој е за ЈСП да воведе пак ноќна линија?

  • Креатор на темата Креатор на темата Elena F.Sinatra
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Епа ајде де, кажи си како е во Чешка. Дали има метро после полноќ? Нема. Дали има автобуси? 5-6 линии се, и тоа не подолга релација од 10 км. Како ќе стигнеш од Дејвичка до Летиште? Преку ден патот трае 15 минути, навечер саат и пол, дека треба да чекаш конекција од пола саат.

Да напоменам, во Чешка си видел дека сите тие автобуси се полни. Во Скопје само 2 линии се полни. 2ка и 57ца. Да не се лажеме :)


Ај..да не се убедуваме

http://www.doprava.cx/english/prahanoc.php

Болдот е точен, ноќните автобуси се полни кај нив.

Меѓутоа станува збор дали ноќните линии се потребни, јас сум ЗА.
 
Да не ги мешаме работите... јас реплицирав на конкретен пост за метроата, а дека нема метро после 11 - нема.
Инаку, кога веќе го спомнав Рим, имаат и ноќни автобуси ама линиите се додавани постепено, ако има патници, т.е. ако им е профитабилно. Кај нас не знам дали ќе им се исплати.
 
Да не ги мешаме работите... јас реплицирав на конкретен пост за метроата, а дека нема метро после 11 - нема.
Инаку, кога веќе го спомнав Рим, имаат и ноќни автобуси ама линиите се додавани постепено, ако има патници, т.е. ако им е профитабилно. Кај нас не знам дали ќе им се исплати.

Нема, затоа и ги укинаа :)
 
Сега доколку нема патници нормално нема потреба од дополнителни линии. Но не држи тезата дека поради некои невоспитани деца..треба да се укине цела линија која поврзува цел град.

Скоро насекаде метрото вози до 23ч...може 10-15 плус максимум.

Ноќни бусеви, секаде функционираат.
 
Абе чоек ти се обидуваш да не убедиш дека треба и треба ноќна линија. Сеа за јсп мислам сеуште е државна сопственост ама ај сметај го ти за приватна компанија која нуди услуги за превоз. Ако ти си сопственик на компанијата и воведеш ноќна линија, а во просек се возат околу 5 души во автобусот и немаш профит ќе ја одржуваш? Секој разумен човек ќе каже не може ноќна нема луѓе така да би требало и ти. Затоа ЈСП за само ќефот на 5 души нема шанси да пушти ноќна.
 
џабе ке биде нокната линија малку луѓе има и ацид не си во право по 7 души се возат од кои 2 пијаници 3 напушени 2 нормални од сите овие само 2 имаат карта
 
џабе ке биде нокната линија малку луѓе има и ацид не си во право по 7 души се возат од кои 2 пијаници 3 напушени 2 нормални од сите овие само 2 имаат карта

Абе а зошто первезњаците и манијаците не ги броиш???
 
Човече кој не пак да се уведе ноќна линиа
Особено сељаци ко мене од Радишани шо им е 200 денари такси до дома шо сам нема шанси да ги дадам
 
Абе чоек ти се обидуваш да не убедиш дека треба и треба ноќна линија. Сеа за јсп мислам сеуште е државна сопственост ама ај сметај го ти за приватна компанија која нуди услуги за превоз. Ако ти си сопственик на компанијата и воведеш ноќна линија, а во просек се возат околу 5 души во автобусот и немаш профит ќе ја одржуваш? Секој разумен човек ќе каже не може ноќна нема луѓе така да би требало и ти. Затоа ЈСП за само ќефот на 5 души нема шанси да пушти ноќна.


Чоек, градот има буџет. Меѓудругото тој буџет има намена за одржување на јавниот возен ред.
Купување, реновирање на автобуси.

Профит, ако се работи САМО и исклучиво за профит, тогаш ќе имавме неколку приватни градски превозници.
Меѓутоа постои ЈАВЕН СЕРВИС. Кој се финансира од ГРАДОТ.

Бидејќи ноќе не постои иста фрекфенција на патници, линиите не се редовни на секои 15 минути. Туку на секои 45.

После 00 часот, потребни се 3 основни тури, да речеме на пример во 00:45, 1:30, 2:15.

Потребни се да речеме 10 автобуси ноќе да покријат сите најдолги и најфрекфентни траси во Скопје.

Трошок... не споредливо мал во однос на дневната заработка.


Mlad_man напиша:
Ама човек како и да е буџетот на градот не е бесконечен. Има граница има и за инвестирање на други ствари кои очајно му требаат на градот. Плус ако постојано се работи со загуба и тој буџет додека да трепнеш ќе го снема.


Намалувањето на загубите нема да се смали ни 1% со укинување на некоја ноќна линија.

Способноста за менаџирање на градската управа е главниот виновник лошо искористување на буџетот и работење во загуба.


Пример: Владата даде пари за десетици нови автобуси, меѓутоа кадарниот ни самобендисан градоначалник пробува да закочи, зашто.... бидејќи тој нема да ги собере заслугите, туку владата.
Заради неговите лични интереси ќе се возиме во 30 годишни лименки. Кои не само што не се редовни, прокиснуваат, никаква хигиена, туку и се најголеми трујачи во градов.

Сите плаќаме даноци на државата, дел од тие давачки одат во градскиот буџет. Тој е должен да ми обезбеди јавен превоз.


П.С. Не реплицирај од инат.
 
Чоек, градот има буџет. Меѓудругото тој буџет има намена за одржување на јавниот возен ред.
Купување, реновирање на автобуси.

Профит, ако се работи САМО и исклучиво за профит, тогаш ќе имавме неколку приватни градски превозници.
Меѓутоа постои ЈАВЕН СЕРВИС. Кој се финансира од ГРАДОТ.

Бидејќи ноќе не постои иста фрекфенција на патници, линиите не се редовни на секои 15 минути. Туку на секои 45.

После 00 часот, потребни се 3 основни тури, да речеме на пример во 00:45, 1:30, 2:15.

Потребни се да речеме 10 автобуси ноќе да покријат сите најдолги и најфрекфентни траси во Скопје.

Трошок... не споредливо мал во однос на дневната заработка.

Ама човек како и да е буџетот на градот не е бесконечен. Има граница има и за инвестирање на други ствари кои очајно му требаат на градот. Плус ако постојано се работи со загуба и тој буџет додека да трепнеш ќе го снема.
 
Како што кажа Братот, барем нека има на еден саат автобус, доволен ќе биде и тој. 30 денари е билетот, читав дека имаме најскапи билети од цела Европа(се пресметува колку билети може да се купат со просечната плата, Исланд има најефтини).
Којзнае колку патници врти на една тура одење, поготово 2ка, 5ка и 12ка.
 
За 5ка 12ка и другиот кој беше што го пиша не знам ама знам последниот пат кога идев кај другар во лисиче не знам која населба паѓа тоа ама знам натаму е. Во 23 и 37 тргна последниот автобус 23ка и до крај на станицата почнав сам од главна 23ка во Капиштец и негде кај рекорд се влезе уште еден и многу беше чудно автобус за 2ца, а исто и ми се случило на враќање од бутел е сеа дали е 1 тоа или 2 не знам со 57ица. Затоа јас сеуште сум убеден дека за навечер е лоша идеа. Но поради тоа што живеам во Капиштец и се ми е блиску и не користам автобуси нема веќе да се противам кон тие што бараат. Еве на пример на Џену зошто само она знам дека не е во центар и нејзе како и е, но сепак за мислењево пак сум убеден дека не е исплатливо не само поради тоа што нема луѓе туку поради тоа што градов ни е веќе во пропаст со повеќе работи и нема пари за нив, а не па за уште линии да отвара.
 
Ноќна 7ца која поминува пред бисер и иде за населба лисиче има во 00:05 и 04:00.
Ноќна 2ка има во 00:20 кај соборна.
Исто е и со 41, у 00:15 трга од транспортен.
Последна 57ца у 00:15 на рекорд.
Ако сакате после 00:30 да си идете, а да не дадете пари пешки му е мајката.
 
Затоа јас сеуште сум убеден дека за навечер е лоша идеа. Но поради тоа што живеам во Капиштец и се ми е блиску и не користам автобуси нема веќе да се противам кон тие што бараат. Еве на пример на Џену зошто само она знам дека не е во центар и нејзе како и е, но сепак за мислењево пак сум убеден дека не е исплатливо не само поради тоа што нема луѓе туку поради тоа што градов ни е веќе во пропаст со повеќе работи и нема пари за нив, а не па за уште линии да отвара.

Ајј Комшија да си ми бил... :smir:
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom