Топ 5 најштедливи автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
Bidejki vo navedeniot tekst gelcev navede za da mu pokazam na dzish oti veke se prodava seriski.A toa so gi sporeduva so BMW, Audi i Alfa deka toa se natprevaruva vo taa klasa i odi napisi na Google volvo c30 hybrid ke vides so ke ti izleze.Ti cekas nesto vo Makedonija pa da ima nekoja anketa 80% od tie so ke gi pitat za hybridni avtomobili ne znaat sto e toa nekoj seuste ne znaat na koj princip rabotat avtomobilite.Nekoj ke si kaze so ke mi e takov avotomobil ka mozam da imam BMW site da me gledat.Da tie imat i benziski i diesel motor midejki toj moze da se dvizi 1 h so brzina od 80 km/h potoa benzinskiot i diesel motorot ja nadopolnuvaat taa energija
 
Volvo is developing a plug-in hybrid electric version of the C30 at their California development centre. A concept of the C30 hybrid called the ReCharge was shown in September 2007 at the Frankfurt auto show. ИЗВОР
И сеа другарче? Не е некој будала, ако може колата да ми троши 1 литар на 100 км, да купи кола што ке троши 8-10 пари повеќе. Возилцето е представено, како концепт :smir:

Инаку ти го начекав и тоа од каде што си го превзел сличето, еве што вика:
Operating costs are estimated to be about 80 percent lower compared to a similar petrol-powered car when using battery power alone and even drivers who cover more than the battery-only range will benefit from the ReCharge Concept. For a 150km (93 mile) drive starting with a full charge, the car will require less than 2.8 litres of fuel, giving the car an effective fuel economy of 1.9 l/100km (124mpg) извор. што е малку повеќе (4 пати!) од оние твои 0.5 литри на 100 км.

Никаде неможам да најдам дека е влезено во сериско производство.:toe:
 
Imase emisija na discoveri za avtomobili i togas toj avtomobil seuste bese eksperiment isto kako i voziloto na voda sto go prestavuvat deneska da toa tocno deka trosi 1.9l/100km ama so trosi benzin ili diesel neli e taka . I ti vikas koj e budala da kupi kola sto trosi 8-10 na sto isto li e ti kak ke stapnes na gasta i koga kolata ke legne so zadniot del i koga ke slusnes nekoj dobar zvuk nekoj sto ima pari ne saka da se trkala saka da uziva a nekoj pak sto ima pari ja zima za iskustvo saka da oseti kako e da vozis takov avtomobil
 
Imase emisija na discoveri za avtomobili i togas toj avtomobil seuste bese eksperiment isto kako i voziloto na voda sto go prestavuvat deneska da toa tocno deka trosi 1.9l/100km ama so trosi benzin ili diesel neli e taka . I ti vikas koj e budala da kupi kola sto trosi 8-10 na sto isto li e ti kak ke stapnes na gasta i koga kolata ke legne so zadniot del i koga ke slusnes nekoj dobar zvuk nekoj sto ima pari ne saka da se trkala saka da uziva a nekoj pak sto ima pari ja zima za iskustvo saka da oseti kako e da vozis takov avtomobil

Мене скутер 50цц ми троши 2.5 а вие се расправате за кола што ке троши 1.97632167612679878 л / 100 км

Смешно
 
сопственик сум на TOYOTA AYGO
дефинитивно најштедливиот автомобил
убав дизајн
современ автомобил
наменет највеќе за млади луге
единствен недостаток му е малиот багажен тростор
 
најштедлив е tata nano,ама освен таа добра страна,друго ништо не му е позитивно...толку мотика кола до сега се нема произведено....тикото е Бог за наното....:tv:
 
Pa i ovie se dosta stedlivi i brzi masini a ima samo 800cc.[FONT=arial,sans-serif][SIZE=-1]Daewoo Tico[/SIZE][/FONT]
tico.jpg
 
800cc+солиден мењач+солиден мотор+евтино=Daewoo Tico.:pos2:
 
Најштедлив автомобил?

Знам финта како и V8 мотор да троши 0.0л/100км

Паркиран во гаража! Никоја кола тогаш не троши :pos2:


А сега за потрошувачка, до сега не сум возел кола која не трошела минимум 6 литри градска.
Мало литражните возила треба повеќе да ги „газеш“ за да развијат брзина, а со тоа и поголема потрошувачка.

Повеќе литражните особено оние 1.6 нагоре се поекономични во помал град. Помалку ги притиснуваш, добиваш забрзување како кај 1.0,1.2,1.4 над 3000 обртаи а со овие веќе 2000 обртаи ти се доволни.

Најдобар компромис за мене се 1.6 и 1.8 бензинци. Ги преправаш на плин и нема поекономично возење а воедно и да имаш моќно количе кое лесно се одржува.
Дизелите се скапи за одржување. Нека кажат дизел сопствениците колку пари фрлаат за греачи годишно. Се разбира се мисли на поквалитетни има и за 500 денари, ама не сакам да го купувам тој мотор на старо.
 
дизелот не преставува некој проблем за оддржување.+ тоа,знае да биде економичен ако не го малтретираш,и ако имаш мека нога...ако го газиш,ќе троши ами како....и друга работа....јас еднаш во 5 години дали ќе сменам греачи,а бензинците на колку свеќици менуваат?+тоа,не мора сите греачи да ги менуваш,само тој кој те е****.а додека кај свеќиците сите ќе си ги смениш другарче:baeh:Diesel Rules,I'm Diesel Fan....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom