Пази малце што зборуваш овде те опоменува по втор пат, можеш дома твојте да ги вреќаш али Бог Синот и Светиот дух не би требалод а ги врегаш. Ќе одгоараш за се дете само да не гориш во пеколот и да не бидеш спасен.abe batali go isus toa kopile kakva krv ve spasila kakov izbor imas izbor sto stapa ili kursum u glaa pa biraj imas izbor ha ha o koj glupostiiiiiii
Ако си ти Исус што бараш на земјаваja nema da se spasam????jaa??? pa ka ako ne se spasam koj ke se spasi???ako ste vie risjani jas sum isus.
Крајот ќе каже се.taka site vikat ama nema vrska.
ej te molam kogo sakas da ubedis so ova samiot sebesi ili nekoj drug znaci sepak ednakov so boga no dali moze spored tebe da e ednakov so Gospod zs kako e receno Gospod e eden i nikoj ne mu e slicen na nego neli znaci spored tebe i Gospod bil covek taka zs Isus bil obicen covek Gospod zaci stvoritelot na celoiv svet e seuste neviden spored tebe Isus bil toj sto go stvoril svetov neli?? hehe izvini ama ova mn mi esmesno ne se obiduvam da te navredam no sepak koga se zboruva za Islam se zboruva za najcista vera vera koja e pratena da se prenesuva preku nasiot pratenik Muhammed s.a.v.s i Kur'anot e kniga sto definitivno nema avtori i pretumacuvanje na zborovite pisani vo nea Kur'anot e napisan so pomos na nasiot prorok pisuvan e so zborovi sto definitivno se isprateni od Allah dz.sto nie nasiot prorok go priznavame deka bil samo eden obicen covek i nie ne mu se molime nego tuku mu se molime na Allah dz.sto e dosta razlicno od ona veruvanje kaj vas neli..
eh definitivno ne bi mozele da dojdime do eden zaednicki jazik ostnisi so tvoeto gresno mislenje za koe znaes i ti samiot koga ke razmislis podobro deka mn raboti vo hristijanstvoto se nejasni i kontraverzni no ako sakasda se ubeduvas sebesi vo site ovie raboti poveli nemam nisto protiv samo i samite znaeme deka covek da e bog treba da e sovrsen ako e sovrsen treba de nee covecko sustestvo zatoa sto sovrsenstvoto mu pripagja na eden a toa stvoritelot na svetov edno sustestvo sto znae da pogresi ne moze da se nareci Bog prosto i ednostavno lugje kako sto bile Isus,Muhammed s.a.v.s, itn bile samo lugje so prioritet gospodov da bidat tie sto ke ja prenosuvaat Gospodovata zelba na zemjava a ne tie da se bogovina nekoj narod svati go toa.Во почеток беше Словото, и Словото беше во Бога, и Словото беше Бог. Тоа беше во почетокот во Бога.
Сè стана преку Него, и ништо, што стана, не стана без Него.
Во Него беше живот и животот им беше светлина на луѓето.
И светлината свети во темнина, и темнината не ја опфати.
Почетокот е Бог така, словото е Исус .
Е па сега што да ти кажам
Кога се крштева Исус се појавува тројството и тие три се Бог и тие три се едно.
Откаде сега наш-ваш? Па нели Бог, оној што го создаде небото и земјата и се што постои, оној кој е причина семето да никне и да роди плод, сонцето и ѕвездите да ни го осветлуваат патот, Оној кој “ниту еден поглед не може да го опфати, но тој опфаќа се видливо“ е еден и единствен? И нели книгите со Божјиот збор се едни за сите? Нели и во Куранот е запишано:
Па така, ако има противречност во Библијата, значи дека противречен е и Куранот, зашто тој е потврда, а не укинување на Библијата.Откаде сега наш, ваш? Од основата пријателе, од самата појдовна точка.За вас Бог е Исус а за нас Аллах џ.ш., додека за нас Исус е само Божји Пратеник,гледаш дека има голема разлика во нашето поимање на Бога? Викаш: Оној кој “ниту еден поглед не може да го опфати, но тој опфаќа се видливо“ .Токму така, се сложувам со тебе.Ова е апсолутна вистина која ја побива вашата вистина.Зарем Исуса ниеден поглед не го опфатил пријателе? Колку луѓе го виделе, со колку луѓе се дружел, кај колку луѓе делувал? Нели бил и самиот човек? Епа како така,ем човек ем Бог. Батали сега Тројството,секој обид да ми го толкуваш Бога во таа насока ќе те одведе до контрадикција со погоре искажаните твои зборови,кои уште еднаш ќе ги пренесам: Бог е Оној кој “ниту еден поглед не може да го опфати, но тој опфаќа се видливо“ .
За Кур,анскиот цитат си грешка, не е така. Кур,анот не е потврда туку корекција на претходните Божји Книги кои претрпеле човечки зафати, и како таков финален Божји Збор. Упатство за сите луѓе.
Конкретно, за противречноста која ја спомнуваш:
Руската библија е една од ретките кадешто се спомнува Јоаким како генерација меѓу Јосија и Јехонија. Но, токму тоа е во согласност со она што е запишано во Стариот завет, во Првата книга летописи, глава 3:Не е една од ретките ги има повеќе,за тоа веќе посочив и сајт каде што можеш убаво да провериш дали е така.А еве ти и друг линк :
http://biblos.com/ Бујрум, направи паралела помеѓу преводите на стих 11 од првата глава на Матеј.
Ајде да видиме што пишува во глава 3 од Првата книга летописи:
15 Јосиови синови беа: првенецот Јоанан, вториот Јоаким, третиот Седекиј, четвртиот Салум.
16 Јоакимови синови беа: Јехониј, негов син, и Седекија, негов син.
Јас не гледам никаква согласност, туку контрадикција. Повели:
11 на Јосија му се родија Јехонија и неговите браќа во времето на преселувањето во Вавилон. (Матеј Прва глава, стих 11)
Токму за ова зборам,за ова шаренило или контрадикција. Во Стариот Завет Јехонија е син на Јоаким,а во Новиот Завет според Матеј, Јехонија е син на Јосија.
Макар да неконсистентноста е повеќе од историски карактер и се однесува повеќе на родословот на јудејските владетели одошто на религијата, сепак не смета да се разјасни.Како не се однесува на религијата,кога цитатот е изваден од Библијата,т.е. религиската книга за која што вие велите дека е Божја.
Едно од можните објасненија кое го дава Floyd Nolen Jones, во книгата “Хронологија на Стариот Завет“е дека најверојатно Јосија го назначил својот внук Јехонија како наследник на тронот од политички причини, зашто синот Јоаким војувал со Набукодоносор, и поради тоа во списокот на владетели е прескокната една генерација.
Причината зошто пак името е изоставено во Новиот Завет е можеби и сличноста во изговорот или транскрипцијата:
Како што реков, овие детали воопшто не ги сметам за битни по прашањето на религијата.
Ако не ги сметаш за битни по прашањето на религијата, тогаш зошто велите дека Библијата е Божји Збор?
Те прашувам уште еднаш: -Дали потврдуваш дека родословот Исусов во Евангелието според Матеј,глава прва стих 11 е контрадикторно во имињата, и плус ако ги броиме родовите според некои преводи,тие излегуваат 41 или 42 ,зависно кој од каде брои.Но според,другите излегуваат 42 или 43. Сепак едно име е вишок,а тоа е Јоаким.
Јас ти изнесов факти, и барам од тебе само да потврдиш дали е така,а потоа ќе продолжиме.
Ти момче почна да плукаш на се религиско, при тоа не водејќи сметка дека на сите овде ни ги повредуваш чувствата со овие твои бисери кои ги сееш.abe batali go isus toa kopile kakva krv ve spasila kakov izbor imas izbor sto stapa ili kursum u glaa pa biraj imas izbor ha ha o koj glupostiiiiiii
Ми даваш преголема работа.А еве ти и друг линк :
http://biblos.com/ Бујрум, направи паралела помеѓу преводите на стих 11 од првата глава на Матеј.
Интересно е дека од 9те книги со коментари на библискиот текст, во 5 од нив е дадено објаснението дека Јоаким е генерација меѓу Јосија и Јехонија, што е наполно во согласност со тоа што пишува во глава 3 од Првата книга летописи (којшто е веројатно поблиску до историските факти):на Јосија му се родија Јехонија и неговите браќа во времето на преселувањето во Вавилон.
Дотука мислам дека расчистивме што е факт, а што “дотерување на фактите“ во библијата. Сосема друго прашање е кои се причините зошто Јоаким е изоставен од “родословот“ на Исус. Го ставам зборот под наводници, зашто токму тој збор е најголема противречност. Ако Исус е Син Божји - или по муслимански, пророк роден од девица, зошто тогаш треба некој да му бара родослов на татковци кои не се во никакво крвно сродство со Него?15 Јосиови синови беа: првенецот Јоанан, вториот Јоаким, третиот Седекиј, четвртиот Салум.
16 Јоакимови синови беа: Јехониј, негов син, и Седекија, негов син.