. Немаше да имам ништо против тоа доколку тој напредок продолжел до денес, затоа што целиот муслимански свет ќе беше многу понапред. Но се случи спротивното; напредокот бил сузбиен со фанатичниот поглед кон религијата.
.
Малце е стар постов, се надевам Детриментал ќе го види она што ќе му го напишам.
Колку што го читам првиот пост на Никола, он сака да се земе како пример тој повик кон оединување, кој е претставен преку Хилафетот, а Хилафетот е држава која е раководена по човечките природни принципи, закон основан на Морал, Етика и строга правда!
Проблемот е во тоа што денешниот свет, односно демократијата се обидува да го оправдува неморалот и неправедноста, па поради тоа овој Хилафет изгледа многу строг, бидејќи во него постојат строги казни како што се смртната, камшикувањето, каменувањето, па дури и сечењето на делови д телото како казна за одредени неморални дела, кои во денешниот свет демократијата ги оправдува, а они се косат на природноста и на моралот кој треба да го одликува човечкиот род.
Но една е најголема вистина, Ако крадецот не го казниш на начин кој нема никогаш во животот да го заборави, тој нема да се откажи од крадењето, бидејќи човечката страст е најголемиот непријател на самиот човек, вика овој закон, што е многу мудра изрека и голема вистина, но за оние кои размислуваат на здрав и морален нечин, но за оние кои се залагаат за неморал ова би била најголемата глупост, бидејќи се навикната да бидад предадени на сопствената страст, која со секое задоволување повредува еден куп други луѓе, за кои неморалниот и страста не водат грижа, и повторно доаѓаме до една друга голема мудрост на овој систем која вика: “Не си човек се додека на другиот не му го посакуваш она што си го посакуваш себеси„
а како би било доколку се спроведе тој закон во права смисла на зборот? за да го сватите тоа, замислете во себе свет без насилства, без кражби, без алкохол, без проституција, без камата, Со љубов, меѓусебно сакање и почитување.
Овој систем ги гарантира основните човекуви права, како што се правото на религиска припадност, правото на сопственост, правото на наследување, правото на изразување се додека тоа право не го загрозува правото на некој друг.
а единственоста и заедницата е најголемата предност.
Само на крај да го потсетам на Детриментал, дека овој сисем е еден од најголемите пронајдоци на Исламскиот свет и на Исламот, ова е првото правно, социјално и социолошко општествено уредување, каде оние кои се на видни функции се слуги на обичниот народ.
Првиот Халифа, водач на еден ваков систем, кој во споредба со владарите во тоа време претставувал крал на територија која се простирала на целиот арапски полуостров, египет и персија, а кога умел, зад себе како мираз оставил само мечот, обеката едн коњ и три камили, што претставувало просечно богатство на еден обичен селанец во негово време, во времето на вториот халифа, државата станала толку голема што нејзините граници веќе биле зацврстени длабоко на два континенти, Африка и Азија, државата имала големи резерви на богатство, барале по целата држава луѓе на кои им е потребна помош, за да го дадат она што е должност кон сиромавите, но не можеле да најдат, замислете во каква благосостојба живееле луѓето во тој период, најди ми ти држава во светот која г има постигнато ова, држава во која нема ниту еден човек на кого му е потребна помош, па ќе ти признаам дека навистина муслиманите не го достигнале нивото на ренесансниот период.
сето ова било така но не продолжило, како што рече и ти, и јас би бил многу задоволен да продолжеше, но не е причината за престанокот на развојот грешките на муслиманите или нивната закржлавеност, туку големите и тешки игри кои католиците и евреите почнале да ги играат во овие територии со цел да го спречат тој развој, а како доказ за тоа се крстоносните борби на католиците и тајните организации на евреите, кои длабоко навлегле во структурите на муслиманската држава, користејќи го мекиот пристап на оваа држва кон секого, бидејќи била држава која лежела на доверба, што е доказ дека Хилафетот не бил суров како што денес светот сака да го прикаже, доколку беше така, овие структури немаше да успеат толку длабоко да навлезат во структурата на државата!
се надевам дека бев јасен и објективен во она што сакав да го кажам.
Со почит.