Кое е најубавото теренско возило според вас?

  • Креатор на темата Креатор на темата Alek_Sk
  • Време на започнување Време на започнување
Најдобар теренец лада нива :) или Porsche Cayenne / пута6 :)
 
Koga zborime za moknost na terenci mora da go vidite ova CUDOVISTE:)
ford_f650_08.jpg

f650_.jpg

112_2006_sema_299z+2007_ford_f650_by_DeBerti_Designs+side_view.jpg

red1.jpg

dr11.jpg


jeremy_man1.jpg


Engine
Aspiration/Induction Normal
Displacement 7.30 L | 445.4 cu in. | 7300.1 cc.
Horsepower 300.00 HP (220.8 KW)
Torque 860.00 Ft-Lbs (1166.2 NM)
HP / Liter 41.1 BHP / Liter

Америка си е америка :vozbud::vozbud:
 
:oftopic:

Погледнете го целото клипче, НЕМА ДА ВИ СЕ ВЕРУВА ДЕКА ОВА УСТВАРИ Е ЛАДА :)

 
Гледав некој странски споредбен тест на актуелни компакт-кросоверчиња : VW Tiguan, Nissan Qashqai, Renault Koleos, Ford Kuga, Skoda Yeti и Dacia Duster. Главниот тест беше качување на стрмна угорница со длабок, растресит песок и симнување низ уште пострмна удолница со кал. Успеаа да се качат само Тигуанот, Кашкаито и Јетито. Другите не успеаа да се качат. На симнувањето, овие тројца сите имаа проблеми и се задржуваа во правец само благодарение на ABS/ESP комбинацијата (се гледаше на тркалата).
 
:oftopic:
Погледнете го целото клипче, НЕМА ДА ВИ СЕ ВЕРУВА ДЕКА ОВА УСТВАРИ Е ЛАДА :)
Maшко, ова само ламарината одоколу е Лада... се останато ќе да е нешто трето


Гледав некој странски споредбен тест на актуелни компакт-кросоверчиња : VW Tiguan, Nissan Qashqai, Renault Koleos, Ford Kuga, Skoda Yeti и Dacia Duster. Главниот тест беше качување на стрмна угорница со длабок, растресит песок и симнување низ уште пострмна удолница со кал. Успеаа да се качат само Тигуанот, Кашкаито и Јетито. Другите не успеаа да се качат. На симнувањето, овие тројца сите имаа проблеми и се задржуваа во правец само благодарение на ABS/ESP комбинацијата (се гледаше на тркалата).
Незнам кој модели конкретно биле во тестот... со оглед дека Дачиа и Форд (незанм за остатокот од друштвото) стандард доаѓаат со пренос само на предните тркала (екстра опција е 4x4 погон), не е ни за чудење што немаат ни Т од теренец...

Патем да било обратно, да се качуваа по кал, никој немаше да успее да се качи.
 
images.jpeg spored mene ovoj e eden od najluksuznite i najubavite terenci. ML clasa
images2.jpegda ne go zabotavime zverot GL od bavarcite. maksimalen luksuz i performansi off road.
images5.jpeg Pokraj dvata zverovi nasoceni kon luksus, mercedes moze da se pofali so G clasata, za off road eden od najdobrite.
images4.jpeg no i ovoj nee losh, imam videno kako cepi vo 30 cm sneg bez problem, zatoa shto imaat reduktor ( low range) za razlika od bmw x5, toureg i cayane, koi nemaat reduktor.
 
Незнам кој модели конкретно биле во тестот... со оглед дека Дачиа и Форд (незанм за остатокот од друштвото) стандард доаѓаат со пренос само на предните тркала (екстра опција е 4x4 погон), не е ни за чудење што немаат ни Т од теренец...

Сите кросовери по дифолт одат само со пренос напред, вклучително Нисанот, Фолксвагенот и Шкодата. Кај сите 4x4 се доплаќа.

Иначе, на тестот заклучија дека висината (одвоеноста од тлото) е клучниот фактор од кој зависи дали некое возило некаде ќе пројде или не. Со добри m+s гуми, добро крената кола дури и само со погон напред ќе биде прилично способна надвор од пат... се разбира, не во екстремни офроуд авантури.

Патем да било обратно, да се качуваа по кал, никој немаше да успее да се качи.

Да беше угорницата кал, само тенк ќе можеше да се качи.
 
Да беше угорницата кал, само тенк ќе можеше да се качи.
А на тенкот друштво ќе му правеа и Лада Нива, Ленд Ровер Дифендер, УАЗ некој...Мерцедес (Пух) Г-класа... и нешто што е теренец, а не вонаби теренец.
 
А на тенкот друштво ќе му правеа и Лада Нива, Ленд Ровер Дифендер, УАЗ некој...Мерцедес (Пух) Г-класа... и нешто што е теренец, а не вонаби теренец.

значи овие Дифендерите што ги имаат полицијата и армијата, ги бива за такви работи? офроуд?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom