V O L K S W A G E N

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
И кај мене го вадеше истиот звук. По некое време татко ми виде дека цревото имаше дупка (тоа што го носи притисокот). Колата не идеше поише од 110.:helou: Ја иам Фиат Крома 2.0 Тди.
Имав сличен случај со ксантиа 1.9 ТД (тетка ми ја имаше за кратко, успеав да ја провозам 2-3 пати Бт-Ск). Цревото од интеркулерот беше откачено, па колата не сакаше да мрда 90 преку сила... Со местење на цревото на место, друго возило.
 
Здраво.

Бидејќи ова е само за VW па се надевам дека ке ми помогнете.Имам сервис за VW и дојде ГОЛФ 4 1.9 110 КС со турбина.Колата кога работи во место е многу супер но во возење не иде повеќе од 80 КМ и не иде над 3000 RPM.Ја сменивме турбината проблемот остана,го сменивме Turbochargerot пак исто,го сменивме катализаторот пак исто.Па затоа ако знаете нешто во врска со ова ве молам пишете.

што направи??? го реши проблемот или???
 
Ауууууууу Волксваген правел коли до серијата Голф 3, после тоа Јапонците им одржаа лекција. И тоа не само јапонците, ами и Французите и Корејците. :toe:
Сега Волксваген има скапо одржување и е една од најкварливите коли. Само Јапонец и ништо друго.
Ако Французите им одржале лекција на Волксваген се фрлам од мост... За мене најлошите автомобили на денешницата ги прават французите, погледнете само Рено Меган ( какво срање, 100 пати пријателот го правеше тој борд компјутер), Пежо ( го купиш по месец дена си се квари малце по малце ) Волксваген е машина, германска машина... кога сме кај спортски модели погледнете Р32 или Р36 серија на голф...
 
Ако Французите им одржале лекција на Волксваген се фрлам од мост... За мене најлошите автомобили на денешницата ги прават французите, погледнете само Рено Меган ( какво срање, 100 пати пријателот го правеше тој борд компјутер), Пежо ( го купиш по месец дена си се квари малце по малце ) Волксваген е машина, германска машина... кога сме кај спортски модели погледнете Р32 или Р36 серија на голф...

Се сложувам дека французите не можат со германците... Имав Астра, сега Пежо Партнер (гланц нов). Опелот и покрај тоа што беше 10тина години постар имаше далеку поквалитетна завршна изработка. Околу машината се знае, секој мотор си сака одржавка. Астрата имаше 180.000, филтри и улје менувавме на секои 8000 километри, а стававме 5-30 оригинално Опел улје, пропишано во книшката од колата. На Партнеров за година ипол време само редовни сервиси во Еуроимпекс, најнормално за нова кола. Зборот ми е, ако пазиш и ако одржаваш ќе немаш проблем. Мислиш дека нема Голф без мана?
Колку р32 имаш видено на наши таблички на нашите улици?
 
абе имаше астрата 180000 али кога астрата(или друго рандом германско(зборам за vw(или ауди), opel, bmw а не мерцедесите) ке направи 1.000.000 километри без ремонт дојди да ми кажиш а пежо 405 исто ко моето 1.9 TD 90ks има еден пријател ново го купи пред 15 години и има направено 1.080.000 и нешто и ене го уште тера сеа не е моторот ко нов кога бил али тера 170 без проблем(моето со 180.000 оди 200 колку за споредба).
правиме муабет за оваа кола
405%202%20150ko.JPG
 
абе имаше астрата 180000 али кога астрата(или друго рандом германско(зборам за vw(или ауди), opel, bmw а не мерцедесите) ке направи 1.000.000 километри без ремонт дојди да ми кажиш а пежо 405 исто ко моето 1.9 TD 90ks има еден пријател ново го купи пред 15 години и има направено 1.080.000 и нешто и ене го уште тера сеа не е моторот ко нов кога бил али тера 170 без проблем(моето со 180.000 оди 200 колку за споредба).
правиме муабет за оваа кола
Aбе шо летате да му се сневиди, вози го пежото без вода и ке помини 20 км пред да зариба. Не е се до тоа кој колку поминал, битно е и одржувањето.

Ај ти мене најди ми кој возач прави 300.000 км во 3-4 години, бидејки толку е просекот на возење на возилата насекаде освен во Македонија. И кога ке видиш сеедно ми е дали ке издржи 300.000 или 1.000.000 кога (со моите просечни 8.000-10.000км годишно) нема никогаш да дојдам до таа бројка.
 
па не е само пежото која и да е кола ке зариба без вода а одржувањето е најбитно но го зедов за пример пежото со милионот пошто гледам плукаат по француските возила а мислат дека само германските се возила другитие се срање
 
Јасно ми е дека е до одржување али некои делови на пежото и покрај доброто одржување на тој мој наведен пак се случуваа срања. Торент ти можеш да најдеш уште 5 такви пежоа али ја колку голфа и воклсвагени воопшто можам да ти најдам по милион шо имаат пројдено незнаеш... Р32 не сум видел на наши таблици, али би сакал да го имам првиот. Едноставно отидете кај некој автомеханичар, добар се разбира и прашајте го што мисли за реното, што за пежото што за волксвагенот а што за тојотата, кој му е најчест пациент, да не биде после сум јадел гомна по форумов :)
 
Колку р32 имаш видено на наши таблички на нашите улици?

незнам какви табли имаше,не гледав во нив... плав голф р32 ... лелелелел... ми испаднаа очиве... на автопат го видов,после патарина беше застанат... јас лично невидов, али тој другарот шо беше со мене рече имало МК знаменце на него,...
 
Колку р32 имаш видено на наши таблички на нашите улици?
има 5-ка во Битола. Кога ја нарачуваше човекот, во Bis Auto мислеа дека прави мајтап се додека човекот не им извади 20.000 евра како капар, бидејки возилото што го сакаше беше од некоја лимитирана серија на 500-1000 примероци и цена над 40.000 евра.
 
има 5-ка во Битола. Кога ја нарачуваше човекот, во Bis Auto мислеа дека прави мајтап се додека човекот не им извади 20.000 евра како капар, бидејки возилото што го сакаше беше од некоја лимитирана серија на 500-1000 примероци и цена над 40.000 евра.
Сликај ја за менее :vozbud: знае што купуе човекот...
 
Јасно ми е дека е до одржување али некои делови на пежото и покрај доброто одржување на тој мој наведен пак се случуваа срања. Торент ти можеш да најдеш уште 5 такви пежоа али ја колку голфа и воклсвагени воопшто можам да ти најдам по милион шо имаат пројдено незнаеш... Р32 не сум видел на наши таблици, али би сакал да го имам првиот. Едноставно отидете кај некој автомеханичар, добар се разбира и прашајте го што мисли за реното, што за пежото што за волксвагенот а што за тојотата, кој му е најчест пациент, да не биде после сум јадел гомна по форумов :)

без ремонт? не многу, а да се пофалам се имам возено во р32 и чувството беше WHOAAAA!!! а волксвагените одлични коли но не толку колку што ги кажувате пред врата имам голф 1(81), пасат(96 та) и пежото голфот е одличен освен потрошен материал ништо не е чепнато на него, пасатот е добар но до сега претрпел големи зафати а пежото исто ко голфот
 
има 5-ка во Битола. Кога ја нарачуваше човекот, во Bis Auto мислеа дека прави мајтап се додека човекот не им извади 20.000 евра како капар, бидејки возилото што го сакаше беше од некоја лимитирана серија на 500-1000 примероци и цена над 40.000 евра.



Да не е бел со црна хауба и браник?
 
џиш, гти е тој а не р32 еве слика
dsc00195yrk.jpg

ако прајме муабет за истиот:smir:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom