Непотребни предмети

  • Креатор на темата Креатор на темата Скулгрл
  • Време на започнување Време на започнување
Не бил член на комисијата. Блаже Конески е роден 21-та година, а комисијата се состанала во 45-та, кога го озаконила правописот и азбуката, а јазикот е воведен како службен во 44-та.
Блаже Конески подоцна заедно со Крум Тошев го издал правописот, потоа Граматиката на македонскиот јазик во два дела(откако претходно тоа го направиле Круме Кепески и Хорас Лант), а потоа и Речникот на македонскиот јазик во три тома, со околу 64.000 зборови.

Го чекам јузерот Професорот да ми реплицира на овој пост, читам не сум била во право. Ајде, слободно нека ми ги отвори очите, која е вистината за Кодификацијата на македонскиот јазик?
 
Го чекам јузерот Професорот да ми реплицира на овој пост, читам не сум била во право. Ајде, слободно нека ми ги отвори очите, која е вистината за Кодификацијата на македонскиот јазик?
Па што сакаш да ти одговори кога тоа што го кажа е точно.
 
Го чекам јузерот Професорот да ми реплицира на овој пост, читам не сум била во право. Ајде, слободно нека ми ги отвори очите, која е вистината за Кодификацијата на македонскиот јазик?

Јузерот (ама само јузер) професор ти одговора:

Членови на третата по ред комисија за правопис и јазик (формално назначена од Министерството за просвета, а фактички аминувана од Белград) се:

1. Васил Илијоски-гимназиски директор
2. Мирко Павловски-гимназиски учител
3. Круме Тошевски-шеф на техникуми
4. Иван Мазов-редактор на весникот „Млад Борец“
5. Густав Влахов-публицист
6. Владо Малески-директор на Радио Скопје
7. Киро Хаџи Василев-публицист
8. Илија Топаловски-началник на пропаганда при Генералниот штаб
9. Венко Марковски-поет
10.Блаже Конески-писател

Инаку пред оваа комисија имало уште две но по барање на дотичниот господин а со помош на КПЈ се расформираат.

Членови на првата комисја се:

1. Георги Шоптрајанов-доктор по лингвистика
2. Михајло Петрушевски-доктор по лингвистика
3. Георги Киселинов-славист и полиглота
4. Христо Проданов-гимназиски учител
5. Венко Марковски-поет
6. Блаже Конески-писател

Членови на втора комисија се:

1. Веселинка Малинска
2. Лилјана Чаловска (сопруга на Лазар Колишевски)
3. Владо Малески
4. Ванчо Бурзев
5. Киро Хаџи Василев
6. Лазар Мојсов
7. Димче Мирески
8. Иван Мазов
9. Воислав Илиќ
10.Боро Миљоски
11.Венко Марковски
12.Благоје Ордан Лјамески (Лјамевиќ) т.е Блаже Конески

Јас нема да ти реплицирам повторно, ниту да навлегувам подлабоко во проблемот (од повеќе причини).

Можеш да го толкуваш како сакаш ова.

Ти си паметно девојче........имаш документи и прочитај си....
 
Па што сакаш да ти одговори кога тоа што го кажа е точно.
Па нека ми објасни де, ако сум во грешка сакам да знам каде грешам, човек додека е жив се учи.:).


Е сега можеме да зборуваме. Се извинувам ако сум грешка, од каде да знам дека си професор? :) Има секакви јузери тука.
Фала за инфото.

П.С. Да прашам нешто, нели не испаднало со првата комисија нешто како што треба во ноември месец, па со трансформации повторно се собрале и го оформиле својот став за азбуката во мај месец.
Е сега, тие што се состанале во мај месец се овие луѓе, што ми ги наброја во втората комисија?
 
Па нека ми објасни де, ако сум во грешка сакам да знам каде грешам, човек додека е жив се учи.:).


Е сега можеме да зборуваме. Се извинувам ако сум грешка, од каде да знам дека си професор? :) Има секакви јузери тука.
Фала за инфото.

П.С. Да прашам нешто, нели не испаднало со првата комисија нешто како што треба во ноември месец, па со трансформации повторно се собрале и го оформиле својот став за азбуката во мај месец.
Е сега, тие што се состанале во мај месец се овие луѓе, што ми ги наброја во втората комисија?
АСНОМ во ноември 194 го покренува прашањето за Македонскиот јазик и поставил комисија од угледни филолози од Македонија кој требало да предложат азбука и правопис на Македонскиот јазик. Прашањето е решено на 7 мај 1945 (не сум сигурен дали беше 7-ми).
 
АСНОМ во ноември 194 го покренува прашањето за Македонскиот јазик и поставил комисија од угледни филолози од Македонија кој требало да предложат азбука и правопис на Македонскиот јазик. Прашањето е решено на 7 мај 1945 (не сум сигурен дали беше 7-ми).
Па за ова зборев :)
 
Учиме секакви глупости според мене. На пример биологија во 2ра. Катастрофа! Толку непотребни работи, состав на клетките (не звучи толку страшно ама верувајте - Е!), состав на составот на клетките, состав на составот на составот на клетките итн. Кога жити се ќе ми треба ова во животот?? Ако сакам да знам за клетки (посебно оние глупости што ги учиме) ќе идам на медицина и ќе учам цитологија и такви работи. Ама верувам дека цела Македонија нема да оди на медицина така да пола и повеќе од работите во учебникот по БИОЛОГИЈА за 2ра година средно треба да се исфрлат!! И не е само биологија ама ај да не почнувам сега...
 
[acko]®;495586 напиша:
вака темава не ти е на место. треба да кажеш за кое стручно училиште или гимназија!! за факс нема што да се зборува таму сите предмети се на место :salut:

Не се согласувам со ова.
Еве веќе од наредната година, еден од апсолутно најтешките предмети на Економски факултет (маркетинг), ќе биде изборен за тие што се на смер Сметководство и Ревизија, пак и е многу логично бидејќи тие се насочени за сметководители и ревизори а не за маркетари.
Аналогно на тоа, на смерот Маркетинг не му треба предмет како финансиско сметководство.

А ако станува збор за предметите кои се навистина непотребни а се во голем број, истите се во средното образование. Како што рече Walker Girl, ликовно. Немаат сите деца дарба за цртање и бесмислено е на 15-16 години да се обидуваат насилно да ја добијат за да ja извлечат максималната оценка. Јас во клас имав многу деца што не знаеја да цртаат па мачеа мака и на крај мајка им/татко им/вујко им/тетка им им ги цртаа цртежите. А и се нема едноставно време за такви бесмислени предмети во средно, кога има други што се поважни од нив (математика, македонски, јазици). А професорите по музичко, ликовно и физичко по default се исфрустрирани што не им се придава големо значење на нивните предмети па форсираат до немајкаде. Конкретно јас во средно имав една професорка по ликовно која што никогаш во текот на целата учебна година не пофали ниту еден цртеж. На сите им наоѓаше некој недостаток, те немало контура, те тука немало контраст, те ваму па многу експериментирање со многу бои, те ваму па аголот не бил добар... Чуда :uvo:

Музичко во средно имавме професорка-ѓавол, ги тераше на децата да пејаат и ако не знаеја, им редеше единици. Па побогу не се сите пејачи, бре! Или ај во слободно време да вежбаме пеење пред огледало место таму да обрнеме внимание на некој побитен предмет. :uvo:

Граѓанско образование, мир и толеранција, урбана култура и сите пропратни “слободни“ активности, се чиста глупост. Треба малце да се “растовари“ наставната програма на средните училишта, бидејќи за основните верувам не е тешка, а факултетите се веќе друга приказна.

Точно е дека секој одбира да учи тоа што сака, и факт е дека во гимназиите се учи буквално се, ама па замислете, имам другар кој заврши средно ветеринарно во Битола и таму во прва година имаа музичко :pos:
 
Учиме секакви глупости според мене. На пример биологија во 2ра. Катастрофа! Толку непотребни работи, состав на клетките (не звучи толку страшно ама верувајте - Е!), состав на составот на клетките, состав на составот на составот на клетките итн. Кога жити се ќе ми треба ова во животот?? Ако сакам да знам за клетки (посебно оние глупости што ги учиме) ќе идам на медицина и ќе учам цитологија и такви работи. Ама верувам дека цела Македонија нема да оди на медицина така да пола и повеќе од работите во учебникот по БИОЛОГИЈА за 2ра година средно треба да се исфрлат!! И не е само биологија ама ај да не почнувам сега...

Не можам повеќе да се согласам.

Одиме прв час годинава биологија (со класната) и почнува да збори за тоа што ќе учиме годинава.

И нешто вака беше. Деца, оваа година ќе изучуваме многу важни работи, за клетката, за нејзиниот состав, градба, функција. Потоа ќе одиме на листот и исто состав, градба, функција. Па потоа стеблото, па состав, градба, функција. Па коренот, состав, градба, функција. Па плодот, па состав, градба, функција. И нели вака ова изгледа ко да кажеш реченица со по три збора, во таа реченица се состојат уште 150 поттеми. На крајот разбрав дека кога ќе завршам втора година ќе знам се за еден цвет, од неговиот корен, до цветот шо го дава. Yupaaay значи која важна работа ја научив :vozbud:

Сериозно, преопширно го тупат. Ама па можеби и се во право. Мислам, не се само оние што продолжуваат медицина што ќе студираат во врска со тоа, бидејќи ги има и оние кои мислат да подобро е гимназија во случај да се премислат некад за некоја друга професија. А инаку вака, кога сум 100% сигурен дека нема да одам во ниеден правец што има било каква блискост со тој предмет ми иде да го сокинам учебникот. Ама шо да се праи кога одбрав гимназија. Таа е....
 
Не можам повеќе да се согласам.

Одиме прв час годинава биологија (со класната) и почнува да збори за тоа што ќе учиме годинава.

И нешто вака беше. Деца, оваа година ќе изучуваме многу важни работи, за клетката, за нејзиниот состав, градба, функција. Потоа ќе одиме на листот и исто состав, градба, функција. Па потоа стеблото, па состав, градба, функција. Па коренот, состав, градба, функција. Па плодот, па состав, градба, функција. И нели вака ова изгледа ко да кажеш реченица со по три збора, во таа реченица се состојат уште 150 поттеми. На крајот разбрав дека кога ќе завршам втора година ќе знам се за еден цвет, од неговиот корен, до цветот шо го дава. Yupaaay значи која важна работа ја научив :vozbud:

И јас се согласувам во врска со оваа тема од биологијата. Знам дека биологија треба да се учи, ама материјалот што го учам сега во 3та, за човечкото тело. Тоа што го учев во втора, што го напомена Спајдер се живи глупости. Градба на корен, стебло, меристемно ткиво, глупости, не само што не ги ни научив како што треба од што се нервирав, туку не можам да се сетам на ниту еден детал.
 
Не се согласувам со ова.
Музичко во средно имавме професорка-ѓавол, ги тераше на децата да пејаат и ако не знаеја, им редеше единици. Па побогу не се сите пејачи, бре! Или ај во слободно време да вежбаме пеење пред огледало место таму да обрнеме внимание на некој побитен предмет. :uvo:
луцифер:pos:
јас пеев пред некој час народна песна
и зошто се повторувала ке треба пак да пеам
ама ми рече дека е слабо и мноооогууу да вежбам и ако до крај година нема подобрување ке немам 5

мислам кој оценува талент а не труд по ликовно и музичко:tapp:
 
Mislam deka predmetite si se OK, a materijalot ne cini. Za nekoi raboti epten ama epten se tupi.
 
филозофија:tapp:бизнис,математика секакви глупости се учат незнам какви не равенки глупости што ке ми тоа во животот?! др сеа не ми текнуваат
 
Јас мислам дека треба да ги учиме сите предмети ама од општа култура да е
на пример јас шо нескам да продолжам со музичко нашколо учам ти некојси тонски систем,некои глупости ..а мислам дека би требало да го учиме само то шо е историја на музиката или да препознаваме дела..то е барем од општа култура
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom