Дебата на Канал 5 - Орце против Амар 28.10.2025

Кој е победник на дуелот?

  • Амар

    Гласови: 83 66,9%
  • Орце

    Гласови: 41 33,1%

  • Вкупно гласачи
    124
  • Гласањето е завршено на .
Глупа е теоријава со комунизмот. Полска,Балтички земји,Централна Европа биле со многу поригорозно уресување од ова тука.
Сепак овие земји не се Швајцарија денес,меѓутоа се поблиску до неа,отколу до нас во смисла на уредување,владеење на правото,потенцијал,иднина итн..

Да,комунизмот има негативен импакт секако,меѓутоа не до толкава мера како што претставувате. Всушност горенаведените земји ве демантираат.

Горенаведените земји навистина можат да не‘ демантираат, ама ако ги споредуваш со “нашата земјата„, која стекна државност дури ‘45-тата, а прво политичко уредување и‘ беше „комунизмот„ со диригирана економија, кој траеше „дури„ 45г., а наведените земји се земји/држави со векови, на кои „комунизмот„ и беше само мал дел од нивното државно постоење и кој („комунизам„) не беше поширокот прифатен па лесно го напуштија и надживеаја....за разлика од нас, нели.
 
Последно уредено:
taka, ja sum neuk, no samo mi gi potvrdi zborovite.

fala ti.

За Србија не кажав ни збор претходно. Овие е факт дека ги изградија најубавите градови после Турско.

Ама Софија и Солун се урбани села. Сори.
 
a sto e Skopje, metropola li?

Кога бев „среднист„, Скопје го нарекувавме „најголемото село во Македонија„.

И денес ништо не е променето...туку е влошено.
 
Овој проект што го има вемерото во програма за подземниот пат кај Лимак е проект стар уште од време на Шилегов (а може и од време на Коце). Лично го имам гледано проектот од времето околу короната, цело видео ми покажуваше колега. Кружни текови требаше да има кај Нова Македонија, па подземен пат под Лимак, кој ќе излегува кај тутунски комбинат на рампа, која што исто така требаше да се преуреди со кружни текови.
На крај стап од цел проект. Тие Лимак изградија облакодери, маме ебаа на централното подрачје, ни подземен тунел видовме ни бутур. Наводно ја имале направено инфраструктурата под нивниот комплекс и се чекало на нашите власто, ама тоа ми е многу неверојатно познавајќи го нашиот капацитет.
Така што овој проект ниту е нов, а годиниве покажале и дека не е некое изводливо решение.

Тој проект е стар со децении. Се вика булевар Македонија и треба да биде урбан автопат кој ќе се протега низ цело Скопје и треба да минува кај Гологанов, односно врз паркот што е покрај. Потоа продолжува со бул. Крушевска република накај тутунски комбинат и низ Маџир Маало.
Тунелот под Лимак постои и е направен. Кружните се изводливи, само треба една година да се стрпиме додека ги направат.
 
a sto e Skopje, metropola li?

Не ама беше југословенски град со иста репутација ко српските. Скопје пред земјотресот е буквално Нови Сад на југот. Тоа сакав да го пишам многу постови претходно но се воздржав да не се навреди сентиментот на форумската администрацијата. Како беа градени Офицерски и Народна Банка. Видовме Кондоминас како го обнови, ко да е хотел во Атина, ужас.
 
cigansko selo ili ne, ocigledno privlekuva turizam i sepak e daleku pofunkcionalen grad sto ukazuva deka e daleku bolje grad od Skopje.

ne gledam sto toa Skopje nudi sto ima 0 soobrakjajna kultura kade sto se sviri na zolto svetlo na semafor, guzvi popladne da pomislis deka si vo NYC, higiena na gradot 0, znamenitosti 0, kultura 0, fakulteti sto ne postojat na niedna kredibilitetna lista, javen transport nalik na Bangladesh kade sto vrati ne mozat da se zatvorat od sto se preolni avtobusite koi shto definitivno se bombi na cetiri trkala koi prasanje e koga ke eksplodiraat.

da ne navleguvam vo toa deka gradot go krasi brutalisticka arhitektura koja so sekoj pogled ti ja odzema zelbata za zivot i nasmevkata.

da ne bese se centralizirano vo Skopje i da ne si prinuden da odis vo Skopje od egzistencijalni pricini i moznost za napredok, gradot ke imase 1/5 od zitelite sto sega gi ima.

za Tirana imas preporaka.

Во поглед на урбанизам, јавен превоз и хигиена, Тирана, Белград и Софија се тешки села во споредба со Минск.
 
Ок, така би требало да биде!
Ама моето и општото искуство вели, дека што повисоко во ланецот е поставен кандидатот, тоа резултатите се полоши накај катастрофални.
Второ, не знам на Марковски кој ќе му ја води фирмата додека би бил градоначалник?
Повисоко во кој ланец?

Човекот си објасни дека фирмата е спин-оф компанија на Градежниот факултет за да може формално-правно факултетот да учествува на проекти. Не е ништо невообичаено образовна институција да има спин-оф компанија. Така што, не е негова фирмата, па да му ја мисли кој ќе му ја води.
 
Тој проект е стар со децении. Се вика булевар Македонија и треба да биде урбан автопат кој ќе се протега низ цело Скопје и треба да минува кај Гологанов, односно врз паркот што е покрај.
Тунелот под Лимак постои и е направен. Кружните се изводливи, само треба една година да се стрпиме додека ги направат.

Се работи за т.н. „Јужен булевар„, уште од времето од Танге, по неговата „визија„ за Шкупими како „град на иднината„ и требало да се протега по местата/трасите кои ги наведуваш.

Тој булевар, онака како е замислен, никад нема да биде реализиран. Делот од тој булевар кој минува под комплексот „Лимак„ е само делумно решение за наведениот булевар.
 
Се работи за т.н. „Јужен булевар„, уште од времето од Танге, по неговата „визија„ за Шкупими како „град на иднината„ и требало да се протега по местата/трасите кои ги наведуваш.

Тој булевар, онака како е замислен, никад нема да биде реализиран. Делот од тој булевар кој минува под комплексот „Лимак„ е само делумно решение за наведениот булевар.
А што ти е поентава што Скопје го нарекуваш Шкупими?
 
Не ама беше југословенски град со иста репутација ко српските. Скопје пред земјотресот е буквално Нови Сад на југот. Тоа сакав да го пишам многу постови претходно но се воздржав да не се навреди сентиментот на форумската администрацијата. Како беа градени Офицерски и Народна Банка. Видовме Кондоминас како го обнови, ко да е хотел во Атина, ужас.
keyword bil.

denes ne e, ni pred 30 godini ne bil.

tie gradovi prodolzija da se razvivaat, da vlechat turisti od cel svet i da se go-to destinacii za digitalni nomadi, za mladi ambiciozni lugje, za turizam i za nokjen zivot, sto ne e slucajot so Skopje.

toa e i celiot moabet, kogo boli k*r kakov grad bil pred polovina vek, koga denes e sranje?

Во поглед на урбанизам, јавен превоз и хигиена, Тирана, Белград и Софија се тешки села во споредба со Минск.
tapa ti e komparacijata zatoa sto tuka Skopje go sporeduvame so glavni gradovi vo regionot, a ne so gradovi od centralna, zapadna ili istocna Evropa.

ako Beograd e selo vo sporedba so Minsk, togash Skopje e cigansko maalo vo sporesba so istiot.
 
А што ти е поентава што Скопје го нарекуваш Шкупими?

Така си го викам „Скопјенце„ преведено на „језик на будучности„...оти како тргнале работиве, двојазичноста наскоро ќе стане еднојазичност и нема да биде именувана како „македонски јазик„.
 
Рокај Заветна и гласај си го Орце у недела.
Ја си знам шо треба.
Кафе на тераса, витамин Д.
Work from home
Предност коа си приватно.
Zosto voopsto bi glasal za gradonacalnik na Skopje ? :cautious:
Good for you (y)
 
Се работи за т.н. „Јужен булевар„, уште од времето од Танге, по неговата „визија„ за Шкупими како „град на иднината„ и требало да се протега по местата/трасите кои ги наведуваш.

Тој булевар, онака како е замислен, никад нема да биде реализиран. Делот од тој булевар кој минува под комплексот „Лимак„ е само делумно решение за наведениот булевар.
Никогаш нема да се направи ама би решил се во Скопје. За 5 минути би се стигало од Ѓорче до Автокоманда.
Па после ставај трамваји и автобуси колку сакаш на Партизанска.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom