Јас не чув од ниеден од кандидатите решавање на проблемот со мочање во лифт. Знаеш дека Скопје никогаш нема да има ни метро ни две метра ни па ќе те потсеќа на Берн или незнам каде јодлуваш во чист трамвај, додека некои основни работи не се сменат. Е прво тоа, па после напрај се паметен за мајндсет.
Ама ги читав вчера споредбиве со Берн и Луксембург се јаки, и двата града имаат во најмала рака х10 до х15 буџет од Град Скопје, и се наоѓаат во земји кои се најсилни економии во Европа Дајте малку риалити чек плс
WTF Скопје е 100 пати по град од Солун. Салоника имаше потенцијал на крајот од Турско, уште ко беше Македонска, ама си остана само едно провинциско гратче шо потсеќа на Атина или Бангладеш.
Ама ги читав вчера споредбиве со Берн и Луксембург се јаки, и двата града имаат во најмала рака х10 до х15 буџет од Град Скопје, и се наоѓаат во земји кои се најсилни економии во Европа Дајте малку риалити чек плс
Токму овај беднички синдром на самоомаловажување ве прави и токму тоа што сте.
Никој не спомна дека Скопје ќе биди ко Берн ил Луксембург, јас барем не. Тоа чита само Амеба. Јас само спомнав два помали града кои имаат одличен градски превоз.
Можиш да начукаш град кичерај од 2 миљарди евра. Ама не можиш да пуштиш една траса за Метро. Катастрофа народ.
WTF Скопје е 100 пати по град од Солун. Салоника имаше потенцијал на крајот од Турско, уште ко беше Македонска, ама си остана само едно провинциско гратче шо потсеќа на Атина или Бангладеш.
Ај оди мочај в лифт и после чекај 40 минути од Карпош до Центар во кола. Најде Византиски со кој да прај муабет. Ќе се снижувам себеси сосила, да им улагодам на другите. Фала Богу шо си заминав. Простачки мајндсет ме гуши ко да имам астма и брзо ми ја крева сафрата. Ко некој со сила да ме врзи да гледам индиска или турска серија
Јас не чув од ниеден од кандидатите решавање на проблемот со мочање во лифт. Знаеш дека Скопје никогаш нема да има ни метро ни две метра ни па ќе те потсеќа на Берн или незнам каде јодлуваш во чист трамвај, додека некои основни работи не се сменат. Е прво тоа, па после напрај се паметен за мајндсет.
WTF Скопје е 100 пати по град од Солун. Салоника имаше потенцијал на крајот од Турско, уште ко беше Македонска, ама си остана само едно провинциско гратче шо потсеќа на Атина или Бангладеш.
Автоматски споено мислење:
Токму овај беднички синдром на самоомаловажување ве прави и токму тоа што сте.
Никој не спомна дека Скопје ќе биди ко Берн ил Луксембург, јас барем не. Тоа чита само Амеба. Јас само спомнав два помали града кои имаат одличен градски превоз.
Можиш да начукаш град кичерај од 2 миљарди евра. Ама не можиш да пуштиш една траса за Метро. Катастрофа народ.
Дали ти мислиш дека Берн и Луксембург ќе биле тоа што се да немале друга свест нивните граѓани? Дали ти сметаш дека е нормално просечниот осет за основна хигиена да е на ниво на банту племе, а да машташ за монореил и дека тоа стварно ќе ти се оствари? Солун за Скопје е Њујорк во многу погледи, тоа е факт. За Берн е можда Кратово, ама за Скопје е друга димензија. Скопјани прво мора да научат некои основни навики, па после да влагаат во Интегра филмови. Да, за народ што фрла ѓубре од тераса, моча во влезови, паркира кај кур ќе му текне, се е научна фантастика.
WTF Скопје е 100 пати по град од Солун. Салоника имаше потенцијал на крајот од Турско, уште ко беше Македонска, ама си остана само едно провинциско гратче шо потсеќа на Атина или Бангладеш.
Автоматски споено мислење:
Токму овај беднички синдром на самоомаловажување ве прави и токму тоа што сте.
Никој не спомна дека Скопје ќе биди ко Берн ил Луксембург, јас барем не. Тоа чита само Амеба. Јас само спомнав два помали града кои имаат одличен градски превоз.
Можиш да начукаш град кичерај од 2 миљарди евра. Ама не можиш да пуштиш една траса за Метро. Катастрофа народ.
Не е ништо самоомаложувачки во фактот што Швајцарија е економија вредна скоро трилион, а само градовите имаат минимум миљарда буџет. Каков е тој беднички синдром кога е очигледно дека овие имаат пари, а ние немаме. Нема никој да дојде и да ти напрае метро гратис. Не лупетај глупости
И споредбата со Солун ти е апсурдна, самото тоа што Солун има пристаниште го прави економски многу појак од Скопје. Едно пристаниште ти генерира еден тон работни места, приходи и инвестиции. Скопје као град без море, и без пристаниште, ја нема таа трговска бенефиција, па економијата зависи од индустрија углавно. Со самото тоа е многу потешко економски да му парира на Солун а имај и во предвид дека Скопје е помал град. Ете ти стаив линк погоре ако знаеш да читаш англиски. Пак ќе кажам, не лупетај глупости.
Ај оди мочај в лифт и после чекај 40 минути од Карпош до Центар во кола. Најде Византиски со кој да прај муабет. Ќе се снижувам себеси сосила, да им улагодам на другите. Фала Богу шо си заминав. Простачки мајндсет ме гуши ко да имам астма и брзо ми ја крева сафрата. Ко некој со сила да ме врзи да гледам индиска или турска серија
Да те надополнам само. ...ко за народ на кој му се десија 4-5 огромни трагедии во последниве 10 години и не научи и не промени ништо. Ко за народ на кој секој ден му гинат и му се газат деца по улици и наместо да се освести, се полошо и полошо се вози.
WTF Скопје е 100 пати по град од Солун. Салоника имаше потенцијал на крајот од Турско, уште ко беше Македонска, ама си остана само едно провинциско гратче шо потсеќа на Атина или Бангладеш.
Автоматски споено мислење:
Токму овај беднички синдром на самоомаловажување ве прави и токму тоа што сте.
Никој не спомна дека Скопје ќе биди ко Берн ил Луксембург, јас барем не. Тоа чита само Амеба. Јас само спомнав два помали града кои имаат одличен градски превоз.
Можиш да начукаш град кичерај од 2 миљарди евра. Ама не можиш да пуштиш една траса за Метро. Катастрофа народ.
Дали ти мислиш дека Берн и Луксембург ќе биле тоа што се да немале друга свест нивните граѓани? Дали ти сметаш дека е нормално просечниот осет за основна хигиена да е на ниво на банту племе, а да машташ за монореил и дека тоа стварно ќе ти се оствари? Солун за Скопје е Њујорк во многу погледи, тоа е факт. За Берн е можда Кратово, ама за Скопје е друга димензија. Скопјани прво мора да научат некои основни навики, па после да влагаат во Интегра филмови. Да, за народ што фрла ѓубре од тераса, моча во влезови, паркира кај кур ќе му текне, се е научна фантастика.
Дали ти мислиш дека Берн и Луксембург ќе биле тоа што се да немале друга свест нивните граѓани? Дали ти сметаш дека е нормално просечниот осет за основна хигиена да е на ниво на банту племе, а да машташ за монореил и дека тоа стварно ќе ти се оствари? Солун за Скопје е Њујорк во многу погледи, тоа е факт. За Берн е можда Кратово, ама за Скопје е друга димензија. Скопјани прво мора да научат некои основни навики, па после да влагаат во Интегра филмови. Да, за народ што фрла ѓубре од тераса, моча во влезови, паркира кај кур ќе му текне, се е научна фантастика.
Сингапур било исто ама со лидер со визија и решителност стигнува до тоа што е. Погледај го видеото како го решавале проблемот. Со кампања што ја сметале ретардирана и со казни и фаќање. Прво нешто сензори во лифт ако некој моча и лифтот застанува, почнале од надвор да мочаат па поставиле камери насекаде. Едно по едно ги решавале и казнувале.
Денес Сингапур е далеку понапред од скоро сите земји со исклучок на неколку, а можеби и од сите.
Сингапур било исто ама со лидер со визија и решителност стигнува до тоа што е. Погледај го видеото како го решавале проблемот. Со кампања што ја сметале ретардирана и со казни и фаќање. Прво нешто сензори во лифт ако некој моча и лифтот застанува, почнале од надвор да мочаат па поставиле камери насекаде. Едно по едно ги решавале и казнувале.
Денес Сингапур е далеку понапред од скоро сите земји со исклучок на неколку, а можеби и од сите.
Така е. Јас претходно малце како да заборавив дека сите имаме различни приоритети. Мене ми е на пример хигиена број еден па после култура во сообраќај па инфраструктура па натака. На Византиецот може друго му е приоритет или мисли дека со модернизирање на патна инфраструктура ќе се сменат навиките на граѓаните.
Дали ти мислиш дека Берн и Луксембург ќе биле тоа што се да немале друга свест нивните граѓани? Дали ти сметаш дека е нормално просечниот осет за основна хигиена да е на ниво на банту племе, а да машташ за монореил и дека тоа стварно ќе ти се оствари? Солун за Скопје е Њујорк во многу погледи, тоа е факт. За Берн е можда Кратово, ама за Скопје е друга димензија. Скопјани прво мора да научат некои основни навики, па после да влагаат во Интегра филмови. Да, за народ што фрла ѓубре од тераса, моча во влезови, паркира кај кур ќе му текне, се е научна фантастика.
Колку имаат влијание образованието и културата за состојбата на Берн и Луксембург во споредба со Скопје толку има влијание и казните и спроведувањето на законите, мора цврста рака од локалната и централната власт ќе има малку куќање ама мора така за да созрееме.
Дали ти мислиш дека Берн и Луксембург ќе биле тоа што се да немале друга свест нивните граѓани? Дали ти сметаш дека е нормално просечниот осет за основна хигиена да е на ниво на банту племе, а да машташ за монореил и дека тоа стварно ќе ти се оствари? Солун за Скопје е Њујорк во многу погледи, тоа е факт. За Берн е можда Кратово, ама за Скопје е друга димензија. Скопјани прво мора да научат некои основни навики, па после да влагаат во Интегра филмови. Да, за народ што фрла ѓубре од тераса, моча во влезови, паркира кај кур ќе му текне, се е научна фантастика.
Ало Батко - Швајцарија беше најзагадена земја во Европа. Тоа донесе индустријата и златните резерви во 20ти век, товени ко свиња за колење. Знајш каков проблем со реките? Риби лебделе над Рајна. А денес Лебеди пливаат во нив и се хранат со пастрма (ко охридската истата речна).
40ет души фатиле Тифус во 60ти, од капење во водите, за 1 ден умреле 4ца. Така се менува мајндсетот. Ајде доста е омаловажување и тие луѓе и ние луѓе. Треба да се мисли за напред, а не само апатија. Знајш колку годи ко че смениш 1 нешто на подобро? Знајш кое чувство на возвишеност го имаш. Денес Швајцарија ги има најчистите реки и езера во Европа. Ама те молам земи прогуглај за проблемите во 20ти век. Ќе се шокираш.
Никој не вели Скопје да е новиот Берн. Туку чекор по чекор да си ги средува проблемите. Ова е возможно.
Јас ги спомнав овие два града оти ко спомнав за Метро, одма добив реплика, мал е градот. Трамвај нека е, со само една подземна станица во Центар, пак ќе е подобро од сега.
Значи, од Тобако 2 до Соборна ќе биде, практично, метро. А какво е тоа решение со елевирана железница кај Железничка? Тоа би одело нормално во однос на пругите на Железничка моментално.
Да би било метро, али за изведување само делот од ГТЦ до Соборна би ја имал тежината за изведба на класично метро, во остатокот од трасата сегде би имале пристап за копање надворешен и цената со тоа би била држена во разумни граници.
За елевирана железница решението кај железничка би било да оди на станица каде што е сега чекалната на кат во железничка која гледа накај булевар, значи во линија со сегашните булевари и не би имало никаков пресек со веќе постоечките пруги. Дали ќе биде елегантно решение како што би била подземната станица, НЕ али ако експертите дадат проценка дека би било најсоодветното и финански најисплатливо тогаш и тоа е една варијанта.
Не е ова некакво вселенско решение, реално секоја градежна компанија кај нас би можела да го заврши зошто сработуваат далеку покомплицирани изведби при изградба на автопати, и најголемата предност е што ќе нема поголемо попречување при изградба на автомобилскиот сообраќај ниту пак кога ќе се заврши би имало каков било контакт. Најголемиот проблем е што луѓето едноставно не сакаат да користат станици подигнати на платформа, и за тоа каде е возможно секогаш се преферира изграба на станици на ниво или под земја. Затоа и идејата беше секогаш да се претстави само во програмата како железнички транспорт а потоа кога ќе се прават целосните проекти експертите да дадат целосни пресметки и предлози кои би биле најдобрите варијатни и решенија.
И најважната работа проектот може да биде поделен во три дела:
Горно Лисиче - Железничка Станица
Ѓорче Петров - Соборен Храм
Соборен Храм - ГТЦ - Железничка станица
Да реалноста е дека не може за еден мандат да се заврши целиот. Али е сосема реално или Горно Лисиче - Железничка станица или Ѓорче Петров - Соборен Храм да бидат завршени во првиот мандат зависно од тоа кој проект ќе има помалку админстративни препреки за веднаш да се започне. И буџетот на Град Скопје може комплетно да го поднесе товарот за изградба на еден од овие два крака. Да не ни почнувам колку фондови има за финансирање на вакви "еколошки проекти" како од ЕУ така и светски. На првична проценка скоро 20% од проектот може да се финансира од грантови.
Ако се започне со имплементација на БРТ проектот, веќе пишав кој ќе бидат дел од последиците. Јас гарантирам дека ако се започне дека следниот градоначалник ќе победи со ветување дека ќе го сопре.
mene mi e fenomen koga Skopje ke se sporedi so glavni gradovi od sosedstvoto.
taa iluzija u narodot deka tuka bilo loso, no vo drugite drzavi ne bilo nisto podobro mi e super smesna, uste povekje taa sporedba na Skopje so drugi glavni gradovi.
Skopje e Delcevo vo sporedba so Beograd, Tirana, Solun ili Sofija, pa duri i so Pristina.
toa ne e zasto jas sakam, tuku zatoa sto e toa taka, samiot fakt deka Skopje nema ni 10% od turisti koi sto drugite glavni gradovi go imaat samo ukazuva deka ne e atraktiven grad nitu za da se poseti, uste pomalku pa za ziveenje.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.