Формула 1 - сезона 2025

За кои (мин.1, макс. 3) возачи ќе навивате во 2025?


  • Вкупно гласачи
    76
  • Гласањето е завршено на .
Вазалче му е на Ландо браво за него, му помага баш иако знае дека нема да освои.
Ne znam kako mu pomaga koga i on e aktivno vklucen vo bitkata za titulata no dobro, pa samo 23 poeni e Lando pred nego. :ROFLMAO:

Ili on ke e sampion, ili kur ke go boli koj e sampion, do kraj ke odi da e prv po sekoja cena kako i uvek, toa e negoviot mentalitet, na Monza bea pred incident koga bese isfrlen Lando nadvor od stazata na startot, pa Maks morase da propusta. Taka da vo zabluda si nekoja, golema.
 
Макс ќе биде шампион годинава. Луѓе разберете дека човекот мисли нон стоп на тркање. Во симулатор најпрецизни одговори може да се добијат од него, а пред него е само Фетел. Од Њуи и Хорнер правеа драми дека ако еден од нив замине ќе пропаднат ете не пропаднаа о 2019 до 2021 имаше проблем со опрема и многу последната година (2021) заминаа во Ферари, но таму не се прославија сега дел се во Астон, а дел си останаа во Ферари. Њуи беше одличен човек што за Хорнер не важи.
 
staza.webp
Следната трка е во Мексико. Веројатно годинава ќе се оди на истата комбинација со гуми бидејќи не е многу абразивен асфалтот.
strategija.jpg
Веројатно ќе се оди на едно запирање со тоа што ако некој се квалификува помеѓу 10 и 20 место ќе оди со Ц3 до 43 круг и потоа со Ц4 до крај, а од 1 до 10 место ќе оди со Ц4 до 32 круг и до крај со Ц3. Ако се случни да има SC тогаш се применува последната стратегија смао што тогаш се оди до 43 со Ц3, а понатаму се оди со Ц5 кој реално на оваа патека траат 15 кругови.
 
Да не се лажеме, друг е притисокот кога немаш болид што е 4-5 десетинки по круг побрз. Оскар потона скроз последниве 2 викенди, би рекол дека внатрешни фрки има во Мекларен, тотално незаинтересиран и индиспониран делува. Ландо е доста поконстантен периодов, се бори нешто покажува, ама на крај се знае од кој се зависи, се врати скроз математички реално у игра, не му требаат веќе ни ДНФ ни ништо од Мекларениве.
И да, свака част што го исфрлија Хорнер и го донесоа Лорен, не знам дали он прави некои работи подобро и даваат резултат, иако има муабети дека сменил фидбек за болид да слуша повеќе од возачи наместо од симулатор, но дефинитивно го тргнаа кртот што откако му искочи аферата веќе не личеа Редбул на тим.
 
Прегледај го приврзокот 458507
Следната трка е во Мексико. Веројатно годинава ќе се оди на истата комбинација со гуми бидејќи не е многу абразивен асфалтот.
Прегледај го приврзокот 458510
Веројатно ќе се оди на едно запирање со тоа што ако некој се квалификува помеѓу 10 и 20 место ќе оди со Ц3 до 43 круг и потоа со Ц4 до крај, а од 1 до 10 место ќе оди со Ц4 до 32 круг и до крај со Ц3. Ако се случни да има SC тогаш се применува последната стратегија смао што тогаш се оди до 43 со Ц3, а понатаму се оди со Ц5 кој реално на оваа патека траат 15 кругови.
Еден мала поправка на се ова што е напишано. Ц2 е компонентата за годинава (со бело означена), а другите две се истите од лани што значи дека може да се менуваат гуми помеѓу 30-38 круг ако се оди со едно запирање, а ако се оди со две запирања тогаш до 15 круг се оди со Ц5 и понатаму се продолжува со Ц4. Има и уште една варијанта, а тоа е ако некој се квалификува помеѓу првите три места е тогаш ако се освои или задржи првата позиција Ц5 може да траат и до 20 кругови бидејќи за нив е важно да се ладни и така им се зголемува трајноста ама максимално е до 20 кругови и понатаму да се оди до крај со Ц3. Сите тимови ќе имаат нов сет Ц5 за крај во случај да има SC на стаза и така да дојдат до победа (важи за Ферари, Мекларен, Редбул и Мерцедес).
Автоматски споено мислење:

Да не се лажеме, друг е притисокот кога немаш болид што е 4-5 десетинки по круг побрз. Оскар потона скроз последниве 2 викенди, би рекол дека внатрешни фрки има во Мекларен, тотално незаинтересиран и индиспониран делува. Ландо е доста поконстантен периодов, се бори нешто покажува, ама на крај се знае од кој се зависи, се врати скроз математички реално у игра, не му требаат веќе ни ДНФ ни ништо од Мекларениве.
И да, свака част што го исфрлија Хорнер и го донесоа Лорен, не знам дали он прави некои работи подобро и даваат резултат, иако има муабети дека сменил фидбек за болид да слуша повеќе од возачи наместо од симулатор, но дефинитивно го тргнаа кртот што откако му искочи аферата веќе не личеа Редбул на тим.
Лорен е по технички поткован од Хорнер и не е нешто афера кога вработените знаеа што прави. Не може само тие двајца да се на горниот кат од компанијата (знам што пишувам) и да го бара жена му низ фабрика што е трагедија за еден тим како Ред бул. Симулаторот може да ти даде многу работи поради тоа што секое движење на стазата од минатата година се снима и меморира само реалноста е секогаш подобра. Ansys не секогаш ќе ти каже каде е грешката во аеро пакетот туку мора во аеро тунел да се проверат некои работи.
 
Последно уредено:
Дали Мекларен има стагнирање или Ред Бул станаа побрзи, или Мекларен само станаа многу претпазливи што им се удара од глава. Верстапен беше невидлив и за двајцата на почеток до пред паузата летото, сега наеднаш Норис неможе да му се доближи а Пиастри некаде на средината. Некој да има валидна теорија за ова?
Автоматски споено мислење:

Или пак се е веќе договорено и се чека последната трка демек еуфорија и допочнителна комерцијализација на Ф1 демек неизвесно и возбудливо до крај?
 
Дали Мекларен има стагнирање или Ред Бул станаа побрзи, или Мекларен само станаа многу претпазливи што им се удара од глава. Верстапен беше невидлив и за двајцата на почеток до пред паузата летото, сега наеднаш Норис неможе да му се доближи а Пиастри некаде на средината. Некој да има валидна теорија за ова?
Автоматски споено мислење:

Или пак се е веќе договорено и се чека последната трка демек еуфорија и допочнителна комерцијализација на Ф1 демек неизвесно и возбудливо до крај?
Нема стагнирање кај Мекларен туку се им се поремети со овие победи на Макс. Едноставно мислеа дека до тука е и тие се шампиони. Макс си вози константно скоро без грешка и затоа е тука каде што е. Никогаш не се чека последната трка исто како во 2021 никој што не веруваше во тоа дека Макс ќе ја земи ама тој тогаш возеше константно и последната трка Маси ќе направеше грешка ако не ги пуштеше другите да го поминат безбедносното возило и да се вратат по редослед, а пред тоа Макс влезе да менува и потоа се случни Латифи кој заедно со некои други беше во пресметките дека ќе направи судар. Макс има шанси во Мексико, Лас вегас и Абу даби. На Мекларен му лежи Катар, а Бразил никој не знае што може да се случи бидејќи временска прогноза не оди во добра насока.
 
Нема стагнирање кај Мекларен туку се им се поремети со овие победи на Макс. Едноставно мислеа дека до тука е и тие се шампиони. Макс си вози константно скоро без грешка и затоа е тука каде што е. Никогаш не се чека последната трка исто како во 2021 никој што не веруваше во тоа дека Макс ќе ја земи ама тој тогаш возеше константно и последната трка Маси ќе направеше грешка ако не ги пуштеше другите да го поминат безбедносното возило и да се вратат по редослед, а пред тоа Макс влезе да менува и потоа се случни Латифи кој заедно со некои други беше во пресметките дека ќе направи судар. Макс има шанси во Мексико, Лас вегас и Абу даби. На Мекларен му лежи Катар, а Бразил никој не знае што може да се случи бидејќи временска прогноза не оди во добра насока.
Значи претпазливи, сејф мод е кај Мекларен. Ќе лапнат уште 1-2победи Мекларен дигурно
 
Да не се лажеме, друг е притисокот кога немаш болид што е 4-5 десетинки по круг побрз. Оскар потона скроз последниве 2 викенди, би рекол дека внатрешни фрки има во Мекларен, тотално незаинтересиран и индиспониран делува. Ландо е доста поконстантен периодов, се бори нешто покажува, ама на крај се знае од кој се зависи, се врати скроз математички реално у игра, не му требаат веќе ни ДНФ ни ништо од Мекларениве.
И да, свака част што го исфрлија Хорнер и го донесоа Лорен, не знам дали он прави некои работи подобро и даваат резултат, иако има муабети дека сменил фидбек за болид да слуша повеќе од возачи наместо од симулатор, но дефинитивно го тргнаа кртот што откако му искочи аферата веќе не личеа Редбул на тим.

Ти пишуваш ко ова холивудски филм да е и влага замена на тим лидер и ја врти сезоната. А уствари инженерите работеле со месеци, го подобриле болидот со нови апгрејди и го приближиле до конкуренцијата, за сега Мекиес да земе захвалба.
 
Ти пишуваш ко ова холивудски филм да е и влага замена на тим лидер и ја врти сезоната. А уствари инженерите работеле со месеци, го подобриле болидот со нови апгрејди и го приближиле до конкуренцијата, за сега Мекиес да земе захвалба.
Буквално пишав не знам колку е до него, знам што сменил он, ама негативната енергија околу Хорнер не помагаше дефинитивно.
 
Имаше Марко интервју деновиве кај што кажа дека до крај спремаат уште еден апгрејд. Од друга страна од Мекларен кажаа нема да има нови апгрејди.
Мириса на Абу Даби 2021 :icon_lol:
 
Дај не зезајте, како Мекларените се исти кога претходно доминираа по 4 десетинки по круг.
Макс и да беше пред нив овие лесно го престигаа. Сега цела трка се бореа со Ферари за 2-ро и 5-то место.

Ред Бул здиве последниве трки, апсолутно се најбрзи што никако не беше случај во првиот дел од сезоната. Дури и Јуки почна да освојува поени.
На тоа ако се додаде дека Мекларен со нивните папаја правила ги уништија психички нивните возачи, и дека секој од нив верува дека другиoт има поголема поддршка од тимот а во исто време почнаа и да излетуваат, од готово изгледа ќе направат вересија.

Пјастри изгледаше доминантно ама еве последните 3-4 трки како да пропадна во бунар. Секоја одлука му беше погрешна, слаба агресивност, психички доста опадна, постојано се жали наместо да се фокусира и да се трка. Од сите тројца, најмногу сакам тој да стане шампион ама ако следната трка во Мексико, Макс повторно издоминира, тогаш мислам дека ќе сведочиме на најголемиот пресврт во историјата на Ф1.
 
Мекларените се исти само овие патеки не им одговараат. Сега е важно квалификациите во Мексико, Лас вегас и Катар да поминат за нив како што треба, односно да се најдат на првите 3 позиции. Во Бразил ќе се менуваат мотори и некои ќе менуваат во аеро пакетот и тоа е до крај. Според ова што се гледа од метео билтено кој е моментално пред мене во Бразил може да има дожд (веројатноста е 35%). Абу Даби 2021 ќе остане во историјата ако се случи Абу Даби 2025.
 
Го заборавивме Мерцедесите (Расел конкретно) кои имаат шанса во Лас Вегас.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom