Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
ЕГР ќе го вадиш почесто и ќе го чистиш и нема да имаш никакви проблеми. Проблемот со ЕГР се јавува зошто луѓето тераат додека иде и тогаш веќе ќе се запече све и џабе чистење.
 
Ako e AGR rasipan i ne ti se davaat pari za nov imas polovni ili so VCDS Programot go iskluchuvas za 5min.
Ako e ispraven a sakas da go iskluchish zaradi potroshuvachkata togash mu stavash na usisot edno plechce i cao
 
Јас имам 7ца 2.0 150 коњи 2014 последна серија пред AdBlue.
Го зедов од другар што работи со коли и го зедов онака на поверење.
Реални километри некои 260000 малку беше зафатен на задно крило што е средено и оштетување има мало од град на кров и хауба. Увезен од Италија нема точка корозија.

11500 евра супер е, сменав само масло и филтри и со план сум за менување на сет ребраст каиш и така видов дека треба и тој каиш да се мени на маслена пумпа.
Водна пумпа има со електроника на неа, не го врти антифризот додека е ладен моторот. Само комплицира германецот.

Исто размислував за гасење и отстранување на ДПФ и ЕГР иако нема проблем никаков.
Некој од Велес мајстор Несторов го фалат.

Па и за антифриз не видов што треба VW се специфични G12+, G12++, G13 розев, црвен, виолетов...

А дали кај Голф 6 2.0тди 140кс е исто маслена пумпа на каиш кој е потопен во масло?
Kaj golf 6 ne e vo maslo. Novite motori so novi tehnologii jebiga. Primer golf 6 1.4tsi 120ks motor na rebrast kajs mu aknale na turboto ladenje so antifriz,ima pojke snaga ama mal vek na turbina. Se praj bajpas da nema ladenje ama ako se forsira na ugorno se grej turbinata i znaj da go vcrveni izduvot i zato se evtini na pazarot. Iam seat so toj motor.
Ako nemas maka so dpf i egr zasega ne go gibaj. Ako javi problem vadis se i so edno praenje isklucvas se. Ako si pri pati mozis i novi da stavis da negasnis nisto. Mada jas bi odel so gasenje se i rajat.
Nestorov od Veles e dobar ali za opel i bmw vozila. Za vw nekako ne e bas naj naj.
Poarno naprajsi servis so poskoro i ke si vodis evidencia soe smenato.
 
A za shto go falat toj Nestorov?
Za da go iskluchi AGR ?
E golemi muda!
Па исклучување на EGR.
Исклучување на клапни на усисна грана.
Исклучување и вадење на DPF. Мора де се извади затоа што знам за пример кога се има запалено кола бидејќи DPF-от беше само исклучен но не и изваден. Тоа се прави со remap на софтвер и тогаш се прави тоа Stage 1 софтверски се менува.
 
Па исклучување на EGR.
Исклучување на клапни на усисна грана.
Исклучување и вадење на DPF. Мора де се извади затоа што знам за пример кога се има запалено кола бидејќи DPF-от беше само исклучен но не и изваден. Тоа се прави со remap на софтвер и тогаш се прави тоа Stage 1 софтверски се менува.
Abe ne mi raspravaj kako se pravi. Ama zoshto da chepkash DPF ako nemash greshka ?
Za AGR mozhish i sam da si go blokirash bez toj tvojot "Doktor" od Veles.

I na kraj kraeva, dali ti e jasno deja so tie tvoi manipulacii kolata ja gubi registracijata i se vodi kako defektna.
Vo Mk mozhi da vozish so godini ama na zapad ako te fati technichka kontrola ce go povratish i mlekoto shto si go cical.
 
Последно уредено:
ЕГР ќе го вадиш почесто и ќе го чистиш и нема да имаш никакви проблеми. Проблемот со ЕГР се јавува зошто луѓето тераат додека иде и тогаш веќе ќе се запече све и џабе чистење.
Зависи моделот на автомобилот.

На астра Ј 1.7 CDTI, АГР вентилот стои скроз горе и со еден штрафцигер и клуч можиш за 5 минути да го извадиш. Кај други автомобили треба цел мотор да го размонтираш за да дојдеш до вентилот.

Дури и кога ќе запече се чисти многу лесно со само потопување (без електронскиот дел) во течност за чистење кочници и потоа со една четка за ликовно паѓа гарежот без проблем и вентилот изгледа ко нов.
 
Зависи моделот на автомобилот.

На астра Ј 1.7 CDTI, АГР вентилот стои скроз горе и со еден штрафцигер и клуч можиш за 5 минути да го извадиш. Кај други автомобили треба цел мотор да го размонтираш за да дојдеш до вентилот.

Дури и кога ќе запече се чисти многу лесно со само потопување (без електронскиот дел) во течност за чистење кочници и потоа со една четка за ликовно паѓа гарежот без проблем и вентилот изгледа ко нов.
Ок за вентилот. Викаат можеш да го исчистеш или блокираш. Но што правиме со другите компоненти на ЕГР системот, пример кулерот.
Издувните гасови не се враќаат дирекно на усис него прво поминуваат низ тој кулер каде се ладат.

Како цевка е низ која поминува антифриз а во средина има потесни цевчиња каде врват издувните гасови. Знаеш што се случува кога некое од тие внатрешни цевчиња ќе пукне? Добиваш антифриз на усис во моторот и толку прости се, тоа зарибува.

Јас ако го исклучувам сакам да биде тоа софтверски и физички отстрането. Тие црева од антифризот да се бајпасираат, да враќа назад во хладњак
 
Ок за вентилот. Викаат можеш да го исчистеш или блокираш. Но што правиме со другите компоненти на ЕГР системот, пример кулерот.
Издувните гасови не се враќаат дирекно на усис него прво поминуваат низ тој кулер каде се ладат.

Како цевка е низ која поминува антифриз а во средина има потесни цевчиња каде врват издувните гасови. Знаеш што се случува кога некое од тие внатрешни цевчиња ќе пукне? Добиваш антифриз на усис во моторот и толку прости се, тоа зарибува.

Јас ако го исклучувам сакам да биде тоа софтверски и физички отстрането. Тие црева од антифризот да се бајпасираат, да враќа назад во хладњак
Внатрешно цефчиња со антифриз не пукнуваат туку така, а и да се случи да влезе во усис колата ќе почне да го гори и да пушта бел дим и ептен лаик да си, ќе го осетиш тоа.

Иначе речиси секој постар автомобил преку кулер фрла по малку уље, што од малку лабаво турбо. Јбг, ако не е многу, не е за умирање.
 
Ок за вентилот. Викаат можеш да го исчистеш или блокираш. Но што правиме со другите компоненти на ЕГР системот, пример кулерот.
Издувните гасови не се враќаат дирекно на усис него прво поминуваат низ тој кулер каде се ладат.

Како цевка е низ која поминува антифриз а во средина има потесни цевчиња каде врват издувните гасови. Знаеш што се случува кога некое од тие внатрешни цевчиња ќе пукне? Добиваш антифриз на усис во моторот и толку прости се, тоа зарибува.

Јас ако го исклучувам сакам да биде тоа софтверски и физички отстрането. Тие црева од антифризот да се бајпасираат, да враќа назад во хладњак
Abe ti po horor filmovive si bil ili nekoj ti go trujal mozokot so gluposti?
Idi begaj!


 
Abe ti po horor filmovive si bil ili nekoj ti go trujal mozokot so gluposti?
Idi begaj!


Дечко не се возбудувај толку.
Доколку поголема количина антифриз влезе во комората кај што се врши согорување кога клипот оди горе не може тој флуид да го компресира и ќе блокира моторот.
Витка клипњача, може да пукне блок или декла. Не знам што ти е чудно. И баш е хорор филм.

На Шкода Октавија се има десено вода влезе не антифриз. Значи интеркулерот се наоѓа испод десното крило и заштитен од тркалото е со подкрилото, пластиката. Таа пластика се скрше и колата така продолже да се вози пошо беше такси. Интеркулерот се оштете од камчиња што фрла гумата. После првиот пороен дожд при удар во вода на патот преку интеркулерот усиса вода дирекно во моторот. Филтерот за воздух беше потопен со вода значи се распаѓаше.
Пукна деклата.
Па сеа ти види
 
Последно уредено:
Дечко не се возбудувај толку.
Доколку поголема количина антифриз влезе во комората кај што се врши согорување кога клипот оди горе не може тој флуид да го компресира и ќе блокира моторот.
Витка клипњача, може да пукне блок или декла. Не знам што ти е чудно. И баш е хорор филм.

На Шкода Октавија се има десено вода влезе не антифриз. Значи интеркулерот се наоѓа испод десното крило и заштитен од тркалото е со подкрилото, пластиката. Таа пластика се скрше и колата така продолже да се вози пошо беше такси. Интеркулерот се оштете од камчиња што фрла гумата. После првиот пороен дожд при удар во вода на патот преку интеркулерот усиса вода дирекно во моторот. Филтерот за воздух беше потопен со вода значи се распаѓаше.
Пукна деклата.
Па сеа ти види
Abe daj oladi.
Od AGR pojde do kamcinja i 300 gluposti.
Ostaj toa Horor filmovite za na Kino.

Eve kaj mene e AGR isklucheno vejche 3 godini i nikakvi problemi.
A iskluceno e taka sto mu go odkachiv Vakuum crevceto i ventilot e postojano zatvoren. Na Tacho sveti lambichkata ama bash mi e galje. Koga odam na tehnicki go vrajcham i posle treto startuvanje na kolata Kompjuterot sam ja brishi greshkata i Sijalichkata ne sveti.
Pominuva tehnichkiot i pak istata pesna do narednata godina.

I shto sega?
Bla bla bla
 
Abe daj oladi.
Od AGR pojde do kamcinja i 300 gluposti.
Ostaj toa Horor filmovite za na Kino.

Eve kaj mene e AGR isklucheno vejche 3 godini i nikakvi problemi.
A iskluceno e taka sto mu go odkachiv Vakuum crevceto i ventilot e postojano zatvoren. Na Tacho sveti lambichkata ama bash mi e galje. Koga odam na tehnicki go vrajcham i posle treto startuvanje na kolata Kompjuterot sam ja brishi greshkata i Sijalichkata ne sveti.
Pominuva tehnichkiot i pak istata pesna do narednata godina.

I shto sega?
Bla bla bla
Муабетот беше за влегување на вода/антифриз во комората кај што се дешава согорувањето.

Значи еве сликовито.
Клип 1 отишол надолу и усисал воздух и дизел од дизната во форма на прашина.
Клип 1 оди на горе, усисен и издувен вентил се затворени, ја компримира таа смеса која се пали, ствара експлозија која го принудува Клип 1 и 4 да одат долу а Клип 2 и 3 на горе...

Е сеа муабетот беше што ако преку усисен вентил усиса вода/антифриз?
Значи клип 1 оди на горе и во тој горен дел, во таа комора кај што се дешава согорувањето сега имаш смеса воздух+гориво АМА имаш и вода?
Што викаш ти вака како попаметен што може да се случи???

И што е тоа AGR? Од што е тоа скратеница?
Ја знам за EGR - Exhaust Gas Recirculation
 
Последно уредено:
Муабетот беше за влегување на вода/антифриз во комората кај што се дешава согорувањето.

Значи еве сликовито.
Клип 1 отишол надолу и усисал воздух и дизел од дизната во форма на прашина.
Клип 1 оди на горе, усисен и издувен вентил се затворени, ја компримира таа смеса која се пали, ствара експлозија која го принудува Клип 1 и 4 да одат долу а Клип 2 и 3 на горе...

Е сеа муабетот беше што ако преку усисен вентил усиса вода/антифриз?
Значи клип 1 оди на горе и во тој горен дел, во таа комора кај што се дешава согорувањето сега имаш смеса воздух+гориво АМА имаш и вода?
Што викаш ти вака како попаметен што може да се случи???

И што е тоа AGR? Од што е тоа скратеница?
Ја знам за EGR - Exhaust Gas Recirculation
Од гарежите не поминува ни воздух во усис, не па антифриз. Кои теории ги разви во главата човече.

АГР е на германски
ЕГР на енглески. Пошто енглезите и американците не знаат да прават автомобили, почесто АГР се среќава :icon_mrgr:
 
Дали некој има Geely, поточно Starray и како се задоволни? Дали таблетот е фабрички или некој мртов андроид што ќе почне да кочи и сецка после две години користење?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom