Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ако живееш на запад ќе знаеш дека реалната цена на "поправките" е 8х помала него ли колку би коштала во МК, пошто на запад па дури и во овластени сервиси најчесто на пример тој малиот алтернатор ќе има некаде кородиран контакт на батеријата, мајсторот ќе го зачисти контактот и напраи ресет на компјутетот и оп ќе ти наплати "нов мал алтернатор"

3 пати го гледам истиот филм.

Во кој овластен сервис, и во која држава поправаат расипани делови?
 
Во кој овластен сервис, и во која држава поправаат расипани делови?
Ne samo toa tuku odish i primer go menuvaat alternatorot kaj tebe i rasipaniot del ne ti go davaat pod izgovor "Ti ne kazha deka go sakash nazad i go frlivme v kanta"

A tie go vrajcaat nazag i kasiraat ubava suma.
Za alternator do 100€
 
Во секоја! Не си чул refurbished original parts?

Не, не сум. Во Порше Македонија, која ги опфаќа Audi, VW, Porsche, Skoda, Seat, никогаш нема да ти понудат половен дел, ниту пак нема да се обидат да ти поправат дел. Праксата е, ако одреден дел не ти работи, дека нема да се ебаваат со прелемување, како истиот тој дел не би направил поголем проблем подоцна. Ова, од искуство го пишувам. Имав проблем со едно копче на централна конзола на Ауди, и наместо да исчистат под копчето, понудената солуција беше целосно нова тастатура која чинеше 66000 без монтажа.

Ова дека некој ке земе да ти прелемува алтернатор ми е на на граница на научна фантастика, затоа и те прашав кој сервис, за кое возило, и во која држава, зашто сакам да ги контактирам за вакво нешто.

Ne samo toa tuku odish i primer go menuvaat alternatorot kaj tebe i rasipaniot del ne ti go davaat pod izgovor "Ti ne kazha deka go sakash nazad i go frlivme v kanta"

A tie go vrajcaat nazag i kasiraat ubava suma.
Za alternator do 100€

Не е точно, јас менував замаец, и ми го вратија мојот во кутија, и можеш да бараш да ти ги дадат деловите назад. Истото се случи со плочки и дискови.
 
Не е точно, јас менував замаец, и ми го вратија мојот во кутија, и можеш да бараш да ти ги дадат деловите назад. Истото се случи со плочки и дискови.
Druzhe prajsj ti razlila od zamaec ( parche zhelezo) so iskrsheni zabi i alternator,klima Kompressor, isl
 
Druzhe prajsj ti razlila od zamaec ( parche zhelezo) so iskrsheni zabi i alternator,klima Kompressor, isl

Tи дадов пластичен пример погоре, дека дел кој можеше да се поправи, не сакаа истото да го направат, и инсистираа на нов. Што си се фатил за замаецот? Еве, отиди утре во Порше Македонија, и кажи им дека сакаш да ги поправат дел, и види што ке ти кажат.

На 3 другари мои, кои сменија алтернатор, никој не сакаше да се нафати да им ги прави, мораа нови да купат. Зарем сите се глупи да фрлат 2000Е за нов? Еве го и оној Јутјуберот од Србија, Quartz313, веќе втор пат му цркнува истиот алтернатор, колата само што помина 100000км.

Сега читам низ германски портали, како што ви кажав. Ако има опција за refurbished делови, секоја чест. Лично, не ми се играл со ништо што е поправано, а контролира електроника на возило.

Audi’s official repair policy: Authorized service centers are bound by Audi AG’s procedures. For safety and warranty reasons, they are not allowed to disassemble or repair components like the mild-hybrid alternator (which combines mechanical, electrical, and control electronics).
 
Tи дадов пластичен пример погоре, дека дел кој можеше да се поправи, не сакаа истото да го направат, и инсистираа на нов. Што си се фатил за замаецот? Еве, отиди утре во Порше Македонија, и кажи им дека сакаш да ги поправат дел, и види што ке ти кажат.

На 3 другари мои, кои сменија алтернатор, никој не сакаше да се нафати да им ги прави, мораа нови да купат. Зарем сите се глупи да фрлат 2000Е за нов? Еве го и оној Јутјуберот од Србија, Quartz313, веќе втор пат му цркнува истиот алтернатор, колата само што помина 100000км.

Сега читам низ германски портали, како што ви кажав. Ако има опција за refurbished делови, секоја чест. Лично, не ми се играл со ништо што е поправано, а контролира електроника на возило.

Audi’s official repair policy: Authorized service centers are bound by Audi AG’s procedures. For safety and warranty reasons, they are not allowed to disassemble or repair components like the mild-hybrid alternator (which combines mechanical, electrical, and control electronics).
Abe druzhe shto ne razberes!
Ti go zemaat stariot alternator i go vrajchaat vo nivni servisen centar. Tamu jo sreduvaat i pak kako nov go prodavaat. Ti kako Pacient/mushterija NEMA nishto ni da primetish. Znachi vgradeniot del vo tojata kola kojznae kade bil vozen predhodno i taka vo krug.

Znachi nikoj ne ti veli deka che go izvadi tvojot star del i deka pred tebe ili za tebe pak ce go popravi.

Sfati sega?

Ako sam si go kupish delot vo prodavnica ti kazhuvaat deka e vo zamena za star del. A Rabotilnicite toa go premolchuvaat i si gi zadrzhuvaat parite!


Anlasser Audi A4 B9 Limousine 2.0 TDI 190 PS Diesel 140 kW 2015 - 2025 DESA.jpg
 
Tи дадов пластичен пример погоре, дека дел кој можеше да се поправи, не сакаа истото да го направат, и инсистираа на нов. Што си се фатил за замаецот? Еве, отиди утре во Порше Македонија, и кажи им дека сакаш да ги поправат дел, и види што ке ти кажат.

На 3 другари мои, кои сменија алтернатор, никој не сакаше да се нафати да им ги прави, мораа нови да купат. Зарем сите се глупи да фрлат 2000Е за нов? Еве го и оној Јутјуберот од Србија, Quartz313, веќе втор пат му цркнува истиот алтернатор, колата само што помина 100000км.

Сега читам низ германски портали, како што ви кажав. Ако има опција за refurbished делови, секоја чест. Лично, не ми се играл со ништо што е поправано, а контролира електроника на возило.

Audi’s official repair policy: Authorized service centers are bound by Audi AG’s procedures. For safety and warranty reasons, they are not allowed to disassemble or repair components like the mild-hybrid alternator (which combines mechanical, electrical, and control electronics).
Refurbished parts не се сервисираат од овластениот сервис туку доаѓаат сервисирани од трета фирма специјализирана за поправки во таа бранша и за тој дел имаш две годишна гаранција од сервисерот, под услов стариот дел да се даде како кауција. Тоа е официјалниот муабет.

Неофицијалниот муабет е ако можат тие нешто да замачкаат ок и ќе ти го наплатат како да го замениле, а уствари тие замачкале работа.

И не се работи за пластични делови како потрошен материјал туку за делови како АГР вентил ( кој само ќе го зачистат) некоја контролна единица на (електричар) која ќе и сменат некој кондензатор или отпорник или некој откачен лем.

Замаец никој не ти репарира!
 
Abe druzhe shto ne razberes!
Ti go zemaat stariot alternator i go vrajchaat vo nivni servisen centar. Tamu jo sreduvaat i pak kako nov go prodavaat. Ti kako Pacient/mushterija NEMA nishto ni da primetish. Znachi vgradeniot del vo tojata kola kojznae kade bil vozen predhodno i taka vo krug.

Znachi nikoj ne ti veli deka che go izvadi tvojot star del i deka pred tebe ili za tebe pak ce go popravi.

Sfati sega?

Ako sam si go kupish delot vo prodavnica ti kazhuvaat deka e vo zamena za star del. A Rabotilnicite toa go premolchuvaat i si gi zadrzhuvaat parite!


Прегледај го приврзокот 457707

Ти упорно тврдиш дека деловите не ги даваат, ја упорно ти викам дека секој дел до сега сменет во овластен сервис ми е оставен назад во гепек, јас да правам што сакам со истиот.

Како не разбираш дека двете работи може да се точни во исто време?

Никаде не спомнав што прават по работилници и гаражи. Таму се е можно.
 
Ти упорно тврдиш дека деловите не ги даваат, ја упорно ти викам дека секој дел до сега сменет во овластен сервис ми е оставен назад во гепек, јас да правам што сакам со истиот.

Како не разбираш дека двете работи може да се точни во исто време?

Никаде не спомнав што прават по работилници и гаражи. Таму се е можно.
Da be razbrav.
Ti smenile plochki i diskovi i ti gi vraile!
 
Последно уредено:
Ти упорно тврдиш дека деловите не ги даваат, ја упорно ти викам дека секој дел до сега сменет во овластен сервис ми е оставен назад во гепек, јас да правам што сакам со истиот.

Како не разбираш дека двете работи може да се точни во исто време?

Никаде не спомнав што прават по работилници и гаражи. Таму се е можно.
Screenshot_20251009_103309_Lite.jpg
 
Како се покажани типо 1.4 за половен автомобил? Знам дека Фиат не ужива добра репутација, но цениве ми изгледаат добри или...

Најдов неколку 1.4 95кс бензин/плин, со околу 100к километри, 6-7 години стари, основна опрема, од 6000-7000 евра. Дизелите беа прилично по скапи.

Најмногу ме загрижува тоа што 1.4 трошат уље и кога излегле од фабрика. Тоа не ми е толку проблем, колку тоа што има шанси некој да не долевал и буквално да е возен моторот без уље некој период.

Ме заинтересира ваков тип на автомобил бидеќи ми е доволно голем, и имам искуство со Фиат бензинци. Многу издржливи мотори, сите со заедничка маана дека трошат уље. Плус одржувањето на типо би требало да биде прилично ефтино. Слично е по платформа со Линеа/ Гранде Пунто.
 
Како се покажани типо 1.4 за половен автомобил? Знам дека Фиат не ужива добра репутација, но цениве ми изгледаат добри или...

Најдов неколку 1.4 95кс бензин/плин, со околу 100к километри, 6-7 години стари, основна опрема, од 6000-7000 евра. Дизелите беа прилично по скапи.

Најмногу ме загрижува тоа што 1.4 трошат уље и кога излегле од фабрика. Тоа не ми е толку проблем, колку тоа што има шанси некој да не долевал и буквално да е возен моторот без уље некој период.

Ме заинтересира ваков тип на автомобил бидеќи ми е доволно голем, и имам искуство со Фиат бензинци. Многу издржливи мотори, сите со заедничка маана дека трошат уље. Плус одржувањето на типо би требало да биде прилично ефтино. Слично е по платформа со Линеа/ Гранде Пунто.
ДАј линк од тие што ги најде. Да ги видаме.
 
Како се покажани типо 1.4 за половен автомобил? Знам дека Фиат не ужива добра репутација, но цениве ми изгледаат добри или...

Најдов неколку 1.4 95кс бензин/плин, со околу 100к километри, 6-7 години стари, основна опрема, од 6000-7000 евра. Дизелите беа прилично по скапи.

Најмногу ме загрижува тоа што 1.4 трошат уље и кога излегле од фабрика. Тоа не ми е толку проблем, колку тоа што има шанси некој да не долевал и буквално да е возен моторот без уље некој период.

Ме заинтересира ваков тип на автомобил бидеќи ми е доволно голем, и имам искуство со Фиат бензинци. Многу издржливи мотори, сите со заедничка маана дека трошат уље. Плус одржувањето на типо би требало да биде прилично ефтино. Слично е по платформа со Линеа/ Гранде Пунто.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom