Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ne sum mariovec, si se pobrkal nesto.

Tebe nikoj, poso nemas garancija.

Mene Audi mi dade.
I kuka stajv na kolata i pak vazese garancija i pak smenija delovi pod garancija. Duri i od koa me udri kamion i ja popravija kolata u audi approved bodyshop, audi odobri promena na celosna kapacka za gorivo so se aktuator i lepenka pod garancija. Neam nikakva dobivka da ubeduvam nekoj u Germanija deka mojata garancija direktno od Audi UK u Anglija pokriva se bez razlika ako sam sum smenil filtri. Isto neam nikakva korist da lazam na mk forum za garancija ovdeka.

Ene pred mesec kosilka za treva godina i 3 meseci stara, so 2 godini garancija prestana da pali, t.e ke zapali i ke ugasi. Mi pratija nova, ja zemaa starata.

Ne znam sho ti e tolku cudno.

Ela navamu kupi nesto so garancija i vidi kako e tuka.
Само во Англија прозорците се отвараат на надвор за да платиш фирма за да ги чисти.

 
Со слични симптоми, испадна дека е замаецот, па сменив се комплет.
Zamaec da e ke tropka u ler, kolata e puska stegnata ama laguva, stv nez site razlicni odgovori davaat a majstorot mi vika do vidot na menjacot e site multitronici se tskvi, so mene iskreno mi e cudno i nekako kako da ne mu veruvam sepak
Mislam deka ima ko nekoj skrien defekt so nikoj nemoze da mi go otkrie a mi smeta iskreno
 
Не тропа замаец во лер кај Ауди, ти гарантирам. Тресе на тргнување и знае да ти даде момент како менувачот да се мисли, да доцни секунда.
 
Акумулаторот на Голф 7 2.0 тди денес ми откажа. Немаше никакви знаци претходно наеднаш откажа. Изгледа АГМ акумулаторите лошо поднесуваат високи надворешни температури.

Автомобилот има Start-stop опција која постојано ја исклучувам но сепак ќе морам повторно да барам АГМ акумулатор.

Размислувам за Topla AGM 70Ah
Screenshot_20250728_004125_Gallery.jpg

Дали некој има искуство со овие акумулатори, или да понуди друг бренд?

Дали се исплати да пробам да го полнам стариот акумулатор? Дали уствари АГМ може да се наполни со обичен полнач?
 
Акумулаторот на Голф 7 2.0 тди денес ми откажа. Немаше никакви знаци претходно наеднаш откажа. Изгледа АГМ акумулаторите лошо поднесуваат високи надворешни температури.

Автомобилот има Start-stop опција која постојано ја исклучувам но сепак ќе морам повторно да барам АГМ акумулатор.

Размислувам за Topla AGM 70Ah
Прегледај го приврзокот 451781

Дали некој има искуство со овие акумулатори, или да понуди друг бренд?

Дали се исплати да пробам да го полнам стариот акумулатор? Дали уствари АГМ може да се наполни со обичен полнач?
Mene me zanima pri promena na akumulator na kola koja ima start stop dali treba kolata na kompjuter da se stava ili standardno turi-vadi?
 
Mene me zanima pri promena na akumulator na kola koja ima start stop dali treba kolata na kompjuter da se stava ili standardno turi-vadi?

Ако е старт-стоп доаѓа или со EFB или AGM акумулатор.
Мислам може дирекно да се замени.
Ќе има некои грешки обично со серво воланот кај VW пошо летвата е со електро мотор, ама ќе го завртиш воланот до крај лево па до крај десно и ќе се среди. Ќе се калибрира.

Не е задолжително кодирање при промена на акумулатор, иако е добро.
Дури и при промена на EFB за AGM.
BMS системот или battery management system, сам ќе го препознае новиот акумулатор и после одредено време на возење системот ќе "научи" како оптимално да го полни.

Освен ако автомобилот е автоматик. Е тогаш можно е при дирекно вадење-ставање на нов акумулатор да имаш проблем. Нема да влегува во Drive или ќе влезе во limp mode. Треба после на дијагностика да се избришат грешките.

Јас уште не сум го сменал акумулаторот. Кај мене сепак испадна дека е EFB. Планирам да го заменам со AGM исти Ah но без кодирање. Ќе видиме како ќе испадне...
 
Последно уредено:
Ако е старт-стоп доаѓа или со EFB или AGM акумулатор.
Мислам може дирекно да се замени.
Ќе има некои грешки обично со серво воланот кај VW пошо летвата е со електро мотор, ама ќе го завртиш воланот до крај лево па до крај десно и ќе се среди. Ќе се калибрира.

Не е задолжително кодирање при промена на акумулатор, иако е добро.
Дури и при промена на EFB за AGM.
BMS системот или battery management system, сам ќе го препознае новиот акумулатор и после одредено време на возење системот ќе "научи" како оптимално да го полни.

Освен ако автомобилот е автоматик. Е тогаш можно е при дирекно вадење-ставање на нов акумулатор да имаш проблем. Нема да влегува во Drive или ќе влезе во limp mode. Треба после на дијагностика да се избришат грешките.

Јас уште не сум го сменал акумулаторот. Кај мене сепак испадна дека е EFB. Планирам да го заменам со AGM исти Ah но без кодирање. Ќе видиме како ќе испадне...
Ajde pisi iskustva koga ke zavrsis raboti.

A kako da go prOveram toa EFB i AGM ?
 
Mene me zanima pri promena na akumulator na kola koja ima start stop dali treba kolata na kompjuter da se stava ili standardno turi-vadi?
Прашај го ChatGPT за конкретниот модел.

Кај мојата кола не требаше, кај некои модели мора да се кодира новиот акумулатор со компјутерната единица на колата.
 
Екипа, се возев периодов поинтензивно со Наше Такси низ Ск, по муабети со шоферите и Мг-то и Фенгонот500 биле на плин со потрошња 10л. на 100км, реално е толку мала потрошња да имаат? Се си мислев дека двата Кинези трошат ко тенкови... поготово градска
 
Дали некој мењал греачи за нафта?
Дали е комплицирано и дали му се кршеле греачите кога ги вадел?
 
Дали некој мењал греачи за нафта?
Дали е комплицирано и дали му се кршеле греачите кога ги вадел?
Da i da, posebno ako mislis sam i nikad ne si vadel. Vadenjeto na skrsen greac ti e nesto neopislivo, kako da igras Dark Souls 1, 2 i 3 vo isto vreme.
 
Не тропа замаец во лер кај Ауди, ти гарантирам. Тресе на тргнување и знае да ти даде момент како менувачот да се мисли, да доцни секунда.
Другари не можам да ја поврзам поракава, но имам некој сличен проблем па сакам да пишам тука, се уште не сум бил на механичар..

Се работи за автоматик мерцедес каде што приметувам дека колата брзините ги менува чудно, како што кажува членот „менувачот да се мисли“ пред да ги смени, ова најчесто се случува во гужви кјаде што се вози побавна брзина, вртежите се помали, да речеме еквивалент на прва-втора брзина.

Ајде го разбирам наутро колата кога не е загреана и додека возиш да му треба малце време да се приспособи па го чувствуваш менувањето на брзини што го прави самиот автоматски менувач, ама ти да возиш 300км и потоа влегуваш во град и да има такво чувство е малце чудно.

Ќе ги опишам симптомите (ќе се обидам), а сменето е улје патем со доста квалитетно улје liqui moly. Се плашам да не полека веќе автоматскиот менувач му иде крајот.

Пример:

Колата тргнува 20/ч потоа на 10метри сопираш, и повторно тргнуваш со иста брзина но сега брзината ја зголемуваш на 40. Менувањето на менувачот во поголема брзина се чуствува како да потскокнува што дава мало тресење на колата додека ја прави промената на брзина. Чувството е како да не е глатко менувањето на брзината туку како зупчаникот да се буни и му треба време да ја изврши промената.
 
Другари не можам да ја поврзам поракава, но имам некој сличен проблем па сакам да пишам тука, се уште не сум бил на механичар..

Се работи за автоматик мерцедес каде што приметувам дека колата брзините ги менува чудно, како што кажува членот „менувачот да се мисли“ пред да ги смени, ова најчесто се случува во гужви кјаде што се вози побавна брзина, вртежите се помали, да речеме еквивалент на прва-втора брзина.

Ајде го разбирам наутро колата кога не е загреана и додека возиш да му треба малце време да се приспособи па го чувствуваш менувањето на брзини што го прави самиот автоматски менувач, ама ти да возиш 300км и потоа влегуваш во град и да има такво чувство е малце чудно.

Ќе ги опишам симптомите (ќе се обидам), а сменето е улје патем со доста квалитетно улје liqui moly. Се плашам да не полека веќе автоматскиот менувач му иде крајот.

Пример:

Колата тргнува 20/ч потоа на 10метри сопираш, и повторно тргнуваш со иста брзина но сега брзината ја зголемуваш на 40. Менувањето на менувачот во поголема брзина се чуствува како да потскокнува што дава мало тресење на колата додека ја прави промената на брзина. Чувството е како да не е глатко менувањето на брзината туку како зупчаникот да се буни и му треба време да ја изврши промената.

може да е до торк конвертер и затоа да тресе. Тоа е компонента во автоматици измеѓу мењачот и моторот. Полна со АТФ течност и кога ќе рикне знае да прави вибрации.
 
може да е до торк конвертер и затоа да тресе. Тоа е компонента во автоматици измеѓу мењачот и моторот. Полна со АТФ течност и кога ќе рикне знае да прави вибрации.
Има некој мајстор што може ова да го детектира?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom