Na ladna nema gajle edino ko ke zagrej togas nabiva pritisok a zabelezav deka i ne go ispusta vozduhot od kapacka. Preje ja ostajv malce polabava nekrena antifrizot. Ke probam so nova kapacka i ispustanje na vozduhot pa ako napraj pak taka ke ja nosam da ja otvorat mada za jtd me cudi da ima pregreano a temperaturata e dobra.Рамнење и хидро тест околу 1500 денари беше во Екштеин, сега може е повеќе, диктонот околу 2000 денара Виктор Реинз со црвен силикон, мораш и диктон на капачка да смениш тој е поефтин, нов антифриз, работна рака околу 3000-4000 ден, до кај 10.000-11.000 би требало да те кошта, ако главата е пукната ќе мора да бараш нова.
И уште 1000-2000 ден за непланирани работи, стеги, цревца, гумички, скара и пиво за мајсторот.
Види да не имаш воздух во системот за ладење, Фиат имав долго време, и мора да се испушти воздух, има славинчиња, две на ладњакот и едно за во кабина за да имаш парно.
Тој мотор е со 4 клипа.
Ако не дига раб.температура, ако не меша масло и вода, ако нема бел чад позади, и што е најважно да не губи вода, може и не е прегреана, воздух обавезно испушти, види капачето на садот кај што се става антифриз дали убаво диктува и затвора, види цревата дали се тврди од ладњакот.Na ladna nema gajle edino ko ke zagrej togas nabiva pritisok a zabelezav deka i ne go ispusta vozduhot od kapacka. Preje ja ostajv malce polabava nekrena antifrizot. Ke probam so nova kapacka i ispustanje na vozduhot pa ako napraj pak taka ke ja nosam da ja otvorat mada za jtd me cudi da ima pregreano a temperaturata e dobra.
Е па ова се случува кај сите и е нормално, во системот за ладење притисокот секогаш (на запален мотор) е поголем од 1 АТМ. Пред да отвораш поголеми работи најди прво едно оригинално капаче (ново, не половно со оглед да федерчето попушта со време, има наслаги и сл.) или пронајди во тех. упатства или НЕТ кој е притисокот на кој отвора тоа капаче и најди соодветно. Тоа е ситна/ефтина работа која треба најпрво да се направи пред било што друго.i na 90 stepeni koga se otvora kapaceto za antifriz go kreva antifrizot.
Е ова ти е прашање од милон долари. Кога би имало лесен одговор...Zdravo drugari, nekoj da spodeli iskustvo so trosoci za odrzavanje na BMW 318d 2009 godina?
Eve eden klip na jutjubДруштво да прашам, некој да не има Клио 2012-2019-та, ме интересира да слика да видам резервната гума како стои позади во багажникот, и тие додатоци што се со неа.
Резервна гума неможам да најдам, 15-ка ми треба од тие тенките со 4 штрафа.
Фала ти многу.Eve eden klip na jutjub
Inaku ,,ako baras,, za Renoto, te molam prasaj //da kupam// za Pezo 308 T9 //2018 godina// ,,mi nedostiga,, od rezervniot set slednoto:
- kluc 17ka
- fixator na rezervna guma
- shtipka za vadenje plasticni kapcki od straf
Прегледај го приврзокот 448175
Ako najdes i za mojata, od kade da kupam //na staro, od rasrurena// blagodarnost golema
Baraj za tvojata vo ,,facebook grupi,, kako ,,RENAULT KLUB SRBIJA,, , imaat sve samo nekoj da ti donese. Inaku se slozuvam ,,tesko kaj nas,,.Фала ти многу.
Твоето е лесно, клуч за тркало во Ауто лидер, таква штипка за капачка можеш и со мала шпиц клешта, тоа не е проблем.
Јас мислев резервната гума стои во коритото, а тоа цел кур со сајла, стеги итн, ова во Македонија никаде нема да го најдам.
Мојава имала, ама извадил некој се.Baraj za tvojata vo ,,facebook grupi,, kako ,,RENAULT KLUB SRBIJA,, , imaat sve samo nekoj da ti donese. Inaku se slozuvam ,,tesko kaj nas,,.
Abe za mojava imam zemeno kluc, i so strafcigerce gi vadam ,,kapachkite,, ama keif mi e original hahahha. Nemam srekja da najdam za ponovovo godiste, novo od Euroimpex e skapo, ne mi se frlaat pari.
Зошто при екстензивно возење градска мењачо
Да не го држиш многу на кумплуг, на семафор при пропуштиње пешак на пешачки при застој.Зошто при екстензивно возење градска мењачов некако не сака да влага у брзина ко што треба. Некогаш у прва не можам да го ставам или трета. Дали загрева и тоа му прави проблем некој или тоа за шалтање брзини не го бива.
Најдов ова, но ламелата делува океј вака у вожња
Gear Selection Issue
The F17 gearbox is very temperamental with gear selection if the clutch is worn. This manifest itself into an issue where it feels like there is something blocking the gearstick from moving into each of the gears.
If left unrectified, the damage caused to the gears will result in a full recon replacement being required rather than just the clutch components. We always recommend using OE parts such as LUK when selecting replacement clutch systems.
Порано да, сега не толку. Приметувам како ми се јавува проблемов едно пола саат у кола кога сум.Да не го држиш многу на кумплуг, на семафор при пропуштиње пешак на пешачки при застој.
Ispustivme vozduh,imase bajgi vozduh koj nemozese da se istera niz kapacka plus visok antifriz tureno. Se sredi,eve dva dena nema problem. mada maslo so antifriz nemase smesano, cist antifrizot i masloto, temperatura nekreva pojke od 94. Moralo da se ispusta vozduh od cepot so e nad ladnjakot posle sekoe otvoranje na kapackata od tubeto za antifriz. Falati za pomostaАко не дига раб.температура, ако не меша масло и вода, ако нема бел чад позади, и што е најважно да не губи вода, може и не е прегреана, воздух обавезно испушти, види капачето на садот кај што се става антифриз дали убаво диктува и затвора, види цревата дали се тврди од ладњакот.
Перките на вентилаторот ти уклучуваат ли?
Главата кога ќе ја извадиш, ако више дојде до тоа, каналите за ладење мора да се здрави, да не се ронат така речено, и да се цели, имаш опција со алуминиум да ги вариш па пак да ја рамниш главата ама тоа е несигурно, и најчесто промашена инвестиција, бидејќи варилацот нема шанси да ги завари како од фабрика.