Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.177
Поени од реакции
7.868
Која кола од постарите е добро покажана, со мотор што трпи километража и тортура, ама да биде без сензори и мензори и таблети.
Може плин, може и дизел.
Преку таквото, се нешто писка, се нешто чек енџин, па на таблет да појачаш глас, па сензор во гуми. Едни сијалици да смениш, како на алфа гт, браник да вадиш треба.
Podobra a i ne bash mnogu stara Mercedes C220 od 1995-2000
Nama smrt ako ja chuvash karoserijata ili navreme ja zashtitish
 
Член од
12 септември 2016
Мислења
106
Поени од реакции
502
Здраво друштво... имам проблем со ауди а8 д3 2005г 3.0тди проблемот е следен
Во возење се скина едно црево кај V-то и истече поголема количина амтифриз, и беше ставена вода на неколку пати оти бев на 70 км од дома.. едвај се најде мајстор да го смени кулерчето и цревото, откако си заминав од кај него после 20км возење ја возев колата 190 км/ч и видов дека температурата од 90 почна да се крева веднаш намалив и се врати пак на 90ц истиот ми кажа дека има воздух во системот бидејки бери 11.5 литри течност, и потоа ке нема проблем и откако ке олади повторно да дотурам антифриз и да испуштам воздух од најгорна точка на колата бидејки немав парно воопшто. Дотурив пак вода околу 2л и испуштив воздух од мајгорма точка и дојде некое млако парно на HIGH. На Ѓавато пределот на угорница колата почна пак да качува темп. застанав ја угаснав слушнав дека има вриење во казанчето ја запалив и повторно темп беше на 90ц продолжив откако олади колата фалеше пак 350 мл течност... потоа повторно го помимав ѓавато и кога стигнав дома перките на колата беа уклучени отворив хауба и едно горно црево на кое му беше падната стегата повторно имаше исфрлено антифриз, и пак дотурив
сменав термостат на тест проба на право и 90кмч повторно замина температурата мад 90 застанав ја угаснав перките работеа. олади се вратив во сервисот. Собра повторно 4литри антифриз г12. Од долниот дел испуштен воздух горе на најгорна точка испуштен, сервисерот вика има симптоми на кување. Но претходно колата немаше никаков проблем ни со парно ни со брзина од над 220кмч
ве молам за помош мајсторите незнаат што е прпблемот.....
Имав да речам доста сличен проблем со губење антифриз и кревање висока температура, се реши со рамнење на глава(дихтон), така да барај си добар мајстор.
Можда мајсторите не се магионичари, ама на пример мојот кога имав проблем со колата одеше чекор по чекор за да се открие точно од каде е проблемот.Најдобро напиши од кој град си, можда и ќе ти препорача некој во коментар
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.974
Поени од реакции
8.647
Здраво друштво... имам проблем со ауди а8 д3 2005г 3.0тди проблемот е следен
Во возење се скина едно црево кај V-то и истече поголема количина амтифриз, и беше ставена вода на неколку пати оти бев на 70 км од дома.. едвај се најде мајстор да го смени кулерчето и цревото, откако си заминав од кај него после 20км возење ја возев колата 190 км/ч и видов дека температурата од 90 почна да се крева веднаш намалив и се врати пак на 90ц истиот ми кажа дека има воздух во системот бидејки бери 11.5 литри течност, и потоа ке нема проблем и откако ке олади повторно да дотурам антифриз и да испуштам воздух од најгорна точка на колата бидејки немав парно воопшто. Дотурив пак вода околу 2л и испуштив воздух од мајгорма точка и дојде некое млако парно на HIGH. На Ѓавато пределот на угорница колата почна пак да качува темп. застанав ја угаснав слушнав дека има вриење во казанчето ја запалив и повторно темп беше на 90ц продолжив откако олади колата фалеше пак 350 мл течност... потоа повторно го помимав ѓавато и кога стигнав дома перките на колата беа уклучени отворив хауба и едно горно црево на кое му беше падната стегата повторно имаше исфрлено антифриз, и пак дотурив
сменав термостат на тест проба на право и 90кмч повторно замина температурата мад 90 застанав ја угаснав перките работеа. олади се вратив во сервисот. Собра повторно 4литри антифриз г12. Од долниот дел испуштен воздух горе на најгорна точка испуштен, сервисерот вика има симптоми на кување. Но претходно колата немаше никаков проблем ни со парно ни со брзина од над 220кмч
ве молам за помош мајсторите незнаат што е прпблемот.....
Не секој мајстор знае да смени антифриз. Јас во Германија се заебав сменив во еден сервис антифриз и после одев кај истиот уште три пати со твоите пброблеми се додека не отидов на друг и им реков само да го сменат антифризот и да направат вакум дијагностика и така се се среди :icon_mrgr:

(Сеа тој сервиз заеба со менувањето на глицерин за кочници :pos: па морав да одам на трет, ама бар за антфриз мењаање ги биваше :icon_mrgr:)
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.177
Поени од реакции
7.868
Имав да речам доста сличен проблем со губење антифриз и кревање висока температура, се реши со рамнење на глава(дихтон), така да барај си добар мајстор.
Можда мајсторите не се магионичари, ама на пример мојот кога имав проблем со колата одеше чекор по чекор за да се открие точно од каде е проблемот.Најдобро напиши од кој град си, можда и ќе ти препорача некој во коментар
Citaj shto pishuva chlenot i netuku mu gi krevaj nervite bez prichina!

1. Makata pochnala odkako se skinalo crevoto
2. Kaj tebe krevala temperatura i gubela antifriz zatoa shto bila kriva deklata
3. Edinstveno reshenie za tvfojot problem e poranmnuvanje na deklata i promena na eden kup delovi...
4. Kaj nego treba samo da se napolni pravilo antifriz i pri toa da se izvadi vozduhot AMA zaradi konstrukcijata edinstven metod koj funkcionira e toj od videoto shto mu go prativ na predhodnata strana!

Zatoa ne meshaj Babi i Zhabi!
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.039
Поени од реакции
1.528
Здраво друштво... имам проблем со ауди а8 д3 2005г 3.0тди проблемот е следен
Во возење се скина едно црево кај V-то и истече поголема количина амтифриз, и беше ставена вода на неколку пати оти бев на 70 км од дома.. едвај се најде мајстор да го смени кулерчето и цревото, откако си заминав од кај него после 20км возење ја возев колата 190 км/ч и видов дека температурата од 90 почна да се крева веднаш намалив и се врати пак на 90ц истиот ми кажа дека има воздух во системот бидејки бери 11.5 литри течност, и потоа ке нема проблем и откако ке олади повторно да дотурам антифриз и да испуштам воздух од најгорна точка на колата бидејки немав парно воопшто. Дотурив пак вода околу 2л и испуштив воздух од мајгорма точка и дојде некое млако парно на HIGH. На Ѓавато пределот на угорница колата почна пак да качува темп. застанав ја угаснав слушнав дека има вриење во казанчето ја запалив и повторно темп беше на 90ц продолжив откако олади колата фалеше пак 350 мл течност... потоа повторно го помимав ѓавато и кога стигнав дома перките на колата беа уклучени отворив хауба и едно горно црево на кое му беше падната стегата повторно имаше исфрлено антифриз, и пак дотурив
сменав термостат на тест проба на право и 90кмч повторно замина температурата мад 90 застанав ја угаснав перките работеа. олади се вратив во сервисот. Собра повторно 4литри антифриз г12. Од долниот дел испуштен воздух горе на најгорна точка испуштен, сервисерот вика има симптоми на кување. Но претходно колата немаше никаков проблем ни со парно ни со брзина од над 220кмч
ве молам за помош мајсторите незнаат што е прпблемот.....
Kaj koj majstor ja odnese ?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.975
Поени од реакции
42.694
па лесно се вади воздух, наполни ја и извади го капачето. Остави ја да работи во место и системот ќе го исфрли воздухот. На крај дотури уште колку треба антифриз и готово.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.177
Поени од реакции
7.868
па лесно се вади воздух, наполни ја и извади го капачето. Остави ја да работи во место и системот ќе го исфрли воздухот. На крај дотури уште колку треба антифриз и готово.
Abe ti chitash shto pishuvam ili ti e dosadno pa aj da napishish neshto
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.975
Поени од реакции
42.694
Abe ti chitash shto pishuvam ili ti e dosadno pa aj da napishish neshto
што да читам? Тоа е процесот за вадење воздух од системот. Јас менував лани и така направив. Ни црева ми експлодираа, ни пак казанчето. Водната пумпа ќе го сврти антифризот и ќе го исфрли воздухот.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.177
Поени од реакции
7.868
што да читам? Тоа е процесот за вадење воздух од системот. Јас менував лани и така направив. Ни црева ми експлодираа, ни пак казанчето. Водната пумпа ќе го сврти антифризот и ќе го исфрли воздухот.

4. Kaj nego treba samo da se napolni pravilo antifriz i pri toa da se izvadi vozduhot AMA zaradi konstrukcijata edinstven metod koj funkcionira e toj od videoto shto mu go prativ na predhodnata strana!

Zatoa ne meshaj Babi i Zhabi!
Sakash i da ti nacrtam?

 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.660
Поени од реакции
1.523
Decki posle tolku godini i jas da prasham neshto!

Na E-Klasse pukna crevoto nazad od Kocnicata.
Dodeka dojdov doma i nabaviv, istece cel Glicerin od rezervoarceto.
Kolata dodeka ne Pukna crevoto Koceshe 1A!
Smenav crevo i staviv nov glicerin i so eden pomagac napumpaj ispushti vozduh taka edno pola saat dodeda ne ni zdosadi.
Epilog; Isto kako da ne sne i ispushtate vozduh.

Posle rasparshuvanje vamu tamu zedovme so Boca polna so Gliceerin i pod Pritisok od rezervoarce da go isteruvame cel stariot glicerin so nadezh deka ce izlezi i vozduhot.
1L Glicerin samo za zadnite Trkala svrtivme i pak kako da ne sne ispushtale vozduh.

Prashanje za Pouspeshnite majstori:
Kako da gi sredam kocnicive?
Zar ne se falese deka epten golem majstor si, i dijagnostiki i sve si imal i deka se mozes da pravis.Se glea kolku si majstor ako ne znaes vozduh na kocnici da ispustis:pos: . Interesno e sto uste se ponasas deka si epten golem majstor i seznajko :pos:
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.177
Поени од реакции
7.868
Zar ne se falese deka epten golem majstor si, i dijagnostiki i sve si imal i deka se mozes da pravis.Se glea kolku si majstor ako ne znaes vozduh na kocnici da ispustis:pos: . Interesno e sto uste se ponasas deka si epten golem majstor i seznajko :pos:
Da be ete sega me fati vo neznaenje!!!!!
Abe mochko eden, jas imam madina da kazham koga nekade ce zapni! A i ne sum sovrshenstvo.
I vo sluchajov ne e vo prashanje Vozduh ispushtanje tuku kako da go izvadam vozduhot od ABS blokot so mala maka.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.660
Поени од реакции
1.523
Da be ete sega me fati vo neznaenje!!!!!
Abe mochko eden, jas imam madina da kazham koga nekade ce zapni! A i ne sum sovrshenstvo.
I vo sluchajov ne e vo prashanje Vozduh ispushtanje tuku kako da go izvadam vozduhot od ABS blokot so mala maka.
Pa ako bese majstor ko sto se prajs deka si ke znaese kako da pravis se. I pazi malku na recnik. Se glea si ispadnal od seloto, ali seloto ne ispadnalo od tebe. Mochko mozes doma na tvojte da im vikas!
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.177
Поени од реакции
7.868
Pa ako bese majstor ko sto se prajs deka si ke znaese kako da pravis se. I pazi malku na recnik. Se glea si ispadnal od seloto, ali seloto ne ispadnalo od tebe. Mochko mozes doma na tvojte da im vikas!
Jas ne sum seznajko a ushte pomalku Mehanicar shto si go zarabotuva lebot so Klucevite v raka.
Ati vaka struchen lingvist koga ne si mochko ( figurativno kazhano za nekoj pochetnik ) kako bi si se narekol?
Mozhebi drmoserec beshe poprikladno?
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.177
Поени од реакции
7.868
Pa ako bese majstor ko sto se prajs deka si ke znaese kako da pravis se. I pazi malku na recnik. Se glea si ispadnal od seloto, ali seloto ne ispadnalo od tebe. Mochko mozes doma na tvojte da im vikas!
Ete i toa uspev.

Za site drugi koi ce citaat,
Dokolku vi se isprazni kazanceto za glicerin ili cel sistem za kocenje togash mora da go isterate cel vozduh od sistemot !
Problemot e shto mnogu vozduh ostanuva vo ABS Blokot i toj za da go isterate mora pod pritisok od ca 1,5-2 Bar.
Kaj mene i toa ne pomogna ama pomognaa nagli pritiskanja na kochnicata i poleka otpushtanja.celo vreme strafcheto na desnata strana nazad da bidi otvoreno.i da techi glicerinot se dodeka ne izlezi celiot vozduh. I kolata da bidi zapalena za da mozhi ABS Sistemot da raboti!

Kaj mene bea potrebni 2L glicerin za cela zaebancija.

Za VW i AUDI vi treba i dijagnostika! I preku neze se isterua vozduhot.

Klasicna metoda, eden pumpa drug ispushta vozduh se koristi samo dokolku ne se isprazni sistemot.

Caos
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.660
Поени од реакции
1.523
Jas ne sum seznajko a ushte pomalku Mehanicar shto si go zarabotuva lebot so Klucevite v raka.
Ati vaka struchen lingvist koga ne si mochko ( figurativno kazhano za nekoj pochetnik ) kako bi si se narekol?
Mozhebi drmoserec beshe poprikladno?
Druze na sekoj komentar se ponasas ko se da znaes, a i recnikot ti e ko od planina da si se simnal. Smiri se malku i nauci se da komentiras bez da se omalovazuvas drugi. Bas radi ova ispagja deka se praes seznajko. Moj sovet ti e da posetis nekolku stranski forumi da naucis kako se odgovara po forumi.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom