Потврда дека овој спорт има сериозен капацитет за развој на делот комерција, со поддршка на маркетинг и ПР, носејќи во касата суми со 6 цифри во странска валута. Град со голема дијаспора, „изгорена“ за битолскиот ракометен гигант, дијаспора која „пали авион“ и иди од Скандинавија и Западна Европа на еден ден. Потенцијал на над 5000 продадени дресови, исто толку шалови, маици, останати реквизити, 2-2500 сезонски карти. Еден мал „кутак“ на најубаво место кај „Стакленана“. Ракометни школи, мал милион деца на возраст од 6 до 12 години, сопствена лига во мини-ракомет со учество на Ресен, Прилеп, Охрид и Струга, з’ш да не и Кичево. Па потоа селектирај, запишвај во средно во техничкото и „бруси“ ги. За да не ти ги „лапне“ некој друг, од кога ќе излезат „над радар“.
Тука шо го збораме цело време… маркетинг,фаншоп…