Феминизам!

  • Креатор на темата Креатор на темата Птичји Грип
  • Време на започнување Време на започнување
Prva rabota, Pale ne go probodila ednas vo samoodbrana tuku 50 ubodni rani imase tipacot, bukvalno 5 minuti go bodela so nozot..

Vtora rabota, za da go ubies maz ti porado pari e bas toj motiv, ubistvo za pari.. ne go ubivas radi androcid..

Zatoa ti vikam, ne treba poradi motivot da e pogolema/pomala kaznata, baska ne smee da postoi pogolema kazna za motiv omraza kon pederi otkolku bilo koja druga omraza kon obicen gragjanin.. motivot e omraza, bez razlika dali e maz, zena, peder, bogat, siromav.. znaci ne moze sega ubistvo zaradi omraza kon peseri da mu dadss 10 godini a ubistvo omraza kon popovi da mu dades 7 godini.. Ednostavno motivot e omraza, i si dobivas tolku god kolku sto e predvideno spored zakon.. Vtora rabota, kaj nas vo praksa povekje go gledaat nacinot na izvrsuvanje, sto sepak toa e normalno, ne moze sega jas da dojdam da te ubijam so pistol i da dobijam 7 godini, a drug da mu ja odere kozata ili pak da go maltretira, da mu gi sece prvin racete pa nozete, pa da umre covekot vo takvi surovi okolnosti i da dobie isto 7 godini..

Razberi, Motivot omraza si e omraza, ne smee da se kvalifikuva ko omraza kon pederi ili zeni ili ti rekov mi rece.. omraza si e omraza kon bilo kogo..
Од каде дека 50 пати го прободела?
SmartSelect_20241119_013816_Chrome.jpg


SmartSelect_20241119_014034_Chrome.jpgSmartSelect_20241119_014044_Chrome.jpg

Еднаш бил прободен, а чим и неговите не се бунат... ти кажува што говедо бил.
 
Од каде дека 50 пати го прободела?
Прегледај го приврзокот 435697


Прегледај го приврзокот 435698Прегледај го приврзокот 435700

Еднаш бил прободен, а чим и неговите не се бунат... ти кажува што говедо бил.
не викам не, говедо бил и веројатно си заслужил, меѓутоа ова е класично убиство, не е во самоодбрана бидејќи се користи поголема мера од таа мера што е употребена од напаѓачот.. Тука се криви институциите што не реагирале на пријавите од Пале за семејно насилство.. Иначе, можда во право си, 1 убод бил, изгледа со друг случај се помешав..
 
не викам не, говедо бил и веројатно си заслужил, меѓутоа ова е класично убиство, не е во самоодбрана бидејќи се користи поголема мера од таа мера што е употребена од напаѓачот.. Тука се криви институциите што не реагирале на пријавите од Пале за семејно насилство.. Иначе, можда во право си, 1 убод бил, изгледа со друг случај се помешав..
da, trebalo i ona da go davi so ista mera :pos:
 
Тука се криви институциите што не реагирале на пријавите од Пале за семејно насилство..
Не!
Уште покриви се ова феминисткиве/воукериве/лцбгттх/"невладините".
Наместо конструктивно да придонесат да се подобри системот! Да воведат С.О.С. линии, прифатни центри и сл.
Они би да измислуваат нови квалификации, да трошат пари на медиумско присуство, на маршеви, трибини, платформи, да буткаат сорос агенди, да делат лубриканти, да мењаваат учебници... и до утре сабајле можам да редам..
И после кога некој ќе им го плесне дека секташки се однесуваат.. одма квичат, говор на омраза, нетрпеливост, сељачизам..
Ако пред фактите и боговите молчат, овие квичат!
Реков.. лицемерие
 
не викам не, говедо бил и веројатно си заслужил, меѓутоа ова е класично убиство, не е во самоодбрана бидејќи се користи поголема мера од таа мера што е употребена од напаѓачот.. Тука се криви институциите што не реагирале на пријавите од Пале за семејно насилство.. Иначе, можда во право си, 1 убод бил, изгледа со друг случај се помешав..
Како бе поголема мера некој те дави, ти мава боксови, земаш што ти е при така и се браниш... дали си реален?
Автоматски споено мислење:

Не!
Уште покриви се ова феминисткиве/воукериве/лцбгттх/"невладините".
Наместо конструктивно да придонесат да се подобри системот! Да воведат С.О.С. линии, прифатни центри и сл.
Они би да измислуваат нови квалификации, да трошат пари на медиумско присуство, на маршеви, трибини, платформи, да буткаат сорос агенди, да делат лубриканти, да мењаваат учебници... и до утре сабајле можам да редам..
И после кога некој ќе им го плесне дека секташки се однесуваат.. одма квичат, говор на омраза, нетрпеливост, сељачизам..
Ако пред фактите и боговите молчат, овие квичат!
Реков.. лицемерие
Па си чул ти државава да има прифатни центри, СОС линии? И она малку што се прави за жртвите, невладини го прават, државата страшно затајува.
Се согласувам дека ПРВО треба едукација заради превенција, а потоа и заштита.

И ми збориш за СОС, а женава пријавувала дека ја малтретира, го криеле колегите. Мислам... сам со себе договори се еве.

И второ, за еден случај понапред, кај што ги убил жена му и мајка и' и пукал во сите што ги нашол по пат (брат и', жена му...) да не го совладале сите ќе ги убиел, тоа се случило во домот на НЕЈЗИНИТЕ РОДИТЕЛИ.

Затоа што замисли ороспијата го оставила, тој бог, таа прилика, еве како се осмелила не знам. Тој ќе скапе доживотно во затвор, семејствата (и своето и од жена му) ги осакати, а остана дете СИРАК, ама кој го шиша детево, битно мажов и' покажа кај и' е местото, она на него, ќе се разведувала богати.
 
da, trebalo i ona da go davi so ista mera :pos:
таков е Кривичниот Законик... прочитај си...
Автоматски споено мислење:

Убиство на миг Член 125 Тој што друг ќе лиши од живот на миг, доведен без своја вина во состојба на силна раздразнетост со напад или со тешко навредување или како последица на семејно насилство од страна на убиениот ќе се казни со затвор од една до пет години.

Крајна нужда Член 10 (1) Не е кривично дело она дело што е сторено во крајна нужда. (2) Крајна нужда постои кога делото е сторено со цел сторителот да отстрани од себе или од друг, истовремена нескриена опасност што на друг начин не можела да се отстрани, а притоа стореното зло не е поголемо од злото што се заканувало.



Еве ви ја Палето...
 
Последно уредено:
таков е Кривичниот Законик... прочитај си...
Автоматски споено мислење:

Убиство на миг Член 125 Тој што друг ќе лиши од живот на миг, доведен без своја вина во состојба на силна раздразнетост со напад или со тешко навредување или како последица на семејно насилство од страна на убиениот ќе се казни со затвор од една до пет години.

Крајна нужда Член 10 (1) Не е кривично дело она дело што е сторено во крајна нужда. (2) Крајна нужда постои кога делото е сторено со цел сторителот да отстрани од себе или од друг, истовремена нескриена опасност што на друг начин не можела да се отстрани, а притоа стореното зло не е поголемо од злото што се заканувало.



Еве ви ја Палето...
Ако некој те дави, кој е физички посилен од тебе, значи умираш, како е поголемо зло да го убиеш ти?
За Пале освен ова во предвид се земаа околностите други, од тоа дека пријавувала претходно, до тоа дека веднаш (уште бил жив) викнала брза помош, по телефон и' кажувале како да го реанимира и да спречува крварење затоа што не знаеле колку/како е повреден, веднаш се предала, веднаш дала исказ и го признала делото итн. За нејзината пресуда имаше куп причини зошто бидна ослободителна пресуда, а факт е (според нејзините повреди) дека била во животозагрозувачка опасност и да, ќе ја убиел ако не го убиела. Освен тоа, очигледното каење за делото, сведоците, итн. беа важни во таа пресуда. Не беше баш туку така ослободена, да беше така, немаше во Идризово да има осудени жени за убиство на мажите.

Жално е што тие во Идризово сметаат дека иако се осудени на цц 10 години затвор, во затвор прв пат виделе раат и куртул.

И апелација ја потврди пресудата за Пале, немала друг начин да си го спаси животот.
 
Femicid e koga se ubiva zena samo poradi toa sto e zena.
И малецид е кога се убива маж само затоа што е маж. На пример машки дилер на дрога го убиваат затоа што бил маж. Стоп за насилството врз мажите. До кога машките дилери на дрога ќе бидат убивани?
 
И малецид е кога се убива маж само затоа што е маж. На пример машки дилер на дрога го убиваат затоа што бил маж. Стоп за насилството врз мажите. До кога машките дилери на дрога ќе бидат убивани?
Ako mrazi mazi i go ubiva zosto mrazi mazi e toa, ne dali dila droga ili ne.

Автоматски споено мислење:

таков е Кривичниот Законик... прочитај си...
Автоматски споено мислење:

Убиство на миг Член 125 Тој што друг ќе лиши од живот на миг, доведен без своја вина во состојба на силна раздразнетост со напад или со тешко навредување или како последица на семејно насилство од страна на убиениот ќе се казни со затвор од една до пет години.

Крајна нужда Член 10 (1) Не е кривично дело она дело што е сторено во крајна нужда. (2) Крајна нужда постои кога делото е сторено со цел сторителот да отстрани од себе или од друг, истовремена нескриена опасност што на друг начин не можела да се отстрани, а притоа стореното зло не е поголемо од злото што се заканувало.



Еве ви ја Палето...
Sega ti imas problem so konceptot ubistvo vo samoodbrana, ne so Paleto.
 
Последно уредено:
Како може да биде прифатен, а во исто време да ги игнорира предизвиците со кои се соочуваат жените во исламските опшества? Ако биде прифатен автоматски ќе биде удрено и по религијата, затоа што тоа е главниот проблем таму, но, ова нема да се случи затоа што прво вие не упатувате никакви критики за родовата нееднаквост во исламските држави, а НАЈМАЛКУ пак критики кон самата религија. Вие ништо не правите по овие прашања, освен што кукате за некои замислени вејџ гапови, абортус, и слични будалаштини само што се однесуваат во западните опшества.

Ако можеш да забележиш, најголемите поддржувачи на политиките за мигрантите во Европа, палестина и целата пропаганда што доаѓа лево од политичкиот спектар, е токму поддржана од феминистките. ВИЕ сте еден од главните поддржувачи да се носат што повеќе муслимани во Европа, кои ја прават најголемата стапка на силувања и убиства врз бели жени во Европа. Дали ја гледаш контрадикторноста и шизофренијата што се манифестира токму од феминистките? Вие се борите за правата на жените со тоа што поддржувате политики на носење се повеќе и повеќе потенцијални силувачи на жени. Вие никогаш нема да упатите ниедна критика кон исламот, иако исламот како религија најмногу ги опресира жените, ги смета за имот и машини за правење деца, а тоа се основните начела на модерните феминистки, борба против овие работи.
Прво и најважно е да се нагласи дека феминизмот, во својата суштина, се бори за родова еднаквост, правда и правата на жените во сите општества, не само во западните земји. Многу жени, особено во исламските општества, се соочуваат со угнетување и нееднаквост, но начинот на решавање на ова прашање не треба да е со омаловажување на цели религии или групи на луѓе. Исламот, како и секоја религија, е разновиден и во него има бројни толкувања и практики. Некои жени во исламските општества може да се чувствуваат заштитени од нивната вера, додека други може да доживеат угнетување поради патријархалните толкувања. Феминизмот не треба да биде насочен кон напаѓање на религијата како целина, туку кон осудување на штетните практики кои придонесуваат за родовата нееднаквост, без разлика каде се случуваат или кој е одговорен за нив. Точно е дека западните феминистки многу често се фокусираат на прашања како јазот во платите, репродуктивните права и родовото насилство, но тоа не значи дека тие се слепи за глобалните прашања за правата на жените. Многу феминистички групи активно ги поддржуваат жените во исламските земји кои се борат за сопствените права. На пример, има бројни муслимански феминистки кои се залагаат за реинтерпретација на исламските текстови за да се осигура дека жените имаат еднакви права и заштита.

Што се однесува до мигрантите, обично политиките за таквите прашања најчесто се сведени на хуманост. И не само феминистките, туку секој човек кој се залага за нивните права, го прави тоа со разбирањето дека бегалците, вклучително и оние од земјите со мнозинско муслиманско население - бегаат од насилство, војна и прогон. За жените и децата, нормалмо дека примарна грижа е нивната безбедност и благосостојба, а и секско да им се понуди засолниште на оние кои се најранливи. Ова не значи поддршка на штетното однесување, како што е насилството врз жените.

И не сите следбеници на религијата се одговорни за постапките на неколкуѓина. Ако веќе критикуваме, критиката на исламот треба да биде фер како и критиката кон било која друга религија. Не е поентата борбата за правата на жените да биде натпревар меѓу култури и религии. Наместо да ја обвинуваме религијата би требало да се фокусираме на законите кои им штетат на жените.
 
Прво и најважно е да се нагласи дека феминизмот, во својата суштина, се бори за родова еднаквост, правда и правата на жените во сите општества, не само во западните земји. Многу жени, особено во исламските општества, се соочуваат со угнетување и нееднаквост, но начинот на решавање на ова прашање не треба да е со омаловажување на цели религии или групи на луѓе. Исламот, како и секоја религија, е разновиден и во него има бројни толкувања и практики. Некои жени во исламските општества може да се чувствуваат заштитени од нивната вера, додека други може да доживеат угнетување поради патријархалните толкувања. Феминизмот не треба да биде насочен кон напаѓање на религијата како целина, туку кон осудување на штетните практики кои придонесуваат за родовата нееднаквост, без разлика каде се случуваат или кој е одговорен за нив. Точно е дека западните феминистки многу често се фокусираат на прашања како јазот во платите, репродуктивните права и родовото насилство, но тоа не значи дека тие се слепи за глобалните прашања за правата на жените. Многу феминистички групи активно ги поддржуваат жените во исламските земји кои се борат за сопствените права. На пример, има бројни муслимански феминистки кои се залагаат за реинтерпретација на исламските текстови за да се осигура дека жените имаат еднакви права и заштита.

Што се однесува до мигрантите, обично политиките за таквите прашања најчесто се сведени на хуманост. И не само феминистките, туку секој човек кој се залага за нивните права, го прави тоа со разбирањето дека бегалците, вклучително и оние од земјите со мнозинско муслиманско население - бегаат од насилство, војна и прогон. За жените и децата, нормалмо дека примарна грижа е нивната безбедност и благосостојба, а и секско да им се понуди засолниште на оние кои се најранливи. Ова не значи поддршка на штетното однесување, како што е насилството врз жените.

И не сите следбеници на религијата се одговорни за постапките на неколкуѓина. Ако веќе критикуваме, критиката на исламот треба да биде фер како и критиката кон било која друга религија. Не е поентата борбата за правата на жените да биде натпревар меѓу култури и религии. Наместо да ја обвинуваме религијата би требало да се фокусираме на законите кои им штетат на жените.
Тоа што стварно им штети на жените е што успеваат да најдат такви бараби и тикви со такви да садат па после ај ќе измислуваме топли води за да ги заштитиме. Не си играј со кибрит и нема да има оган, многу проста работа.
 
Прво и најважно е да се нагласи дека феминизмот, во својата суштина, се бори за родова еднаквост, правда и правата на жените во сите општества, не само во западните земји. Многу жени, особено во исламските општества, се соочуваат со угнетување и нееднаквост, но начинот на решавање на ова прашање не треба да е со омаловажување на цели религии или групи на луѓе. Исламот, како и секоја религија, е разновиден и во него има бројни толкувања и практики. Некои жени во исламските општества може да се чувствуваат заштитени од нивната вера, додека други може да доживеат угнетување поради патријархалните толкувања. Феминизмот не треба да биде насочен кон напаѓање на религијата како целина, туку кон осудување на штетните практики кои придонесуваат за родовата нееднаквост, без разлика каде се случуваат или кој е одговорен за нив. Точно е дека западните феминистки многу често се фокусираат на прашања како јазот во платите, репродуктивните права и родовото насилство, но тоа не значи дека тие се слепи за глобалните прашања за правата на жените. Многу феминистички групи активно ги поддржуваат жените во исламските земји кои се борат за сопствените права. На пример, има бројни муслимански феминистки кои се залагаат за реинтерпретација на исламските текстови за да се осигура дека жените имаат еднакви права и заштита.

Што се однесува до мигрантите, обично политиките за таквите прашања најчесто се сведени на хуманост. И не само феминистките, туку секој човек кој се залага за нивните права, го прави тоа со разбирањето дека бегалците, вклучително и оние од земјите со мнозинско муслиманско население - бегаат од насилство, војна и прогон. За жените и децата, нормалмо дека примарна грижа е нивната безбедност и благосостојба, а и секско да им се понуди засолниште на оние кои се најранливи. Ова не значи поддршка на штетното однесување, како што е насилството врз жените.

И не сите следбеници на религијата се одговорни за постапките на неколкуѓина. Ако веќе критикуваме, критиката на исламот треба да биде фер како и критиката кон било која друга религија. Не е поентата борбата за правата на жените да биде натпревар меѓу култури и религии. Наместо да ја обвинуваме религијата би требало да се фокусираме на законите кои им штетат на жените.
зошто бегалците муслимани не си бегаат во соседните побогати муслимански земји како Катар, Обединети Арапски емирати, Саудиска Арабија ? Зошто мора да пројдат толку долг пат за да дојдат до Англија, Шведска, Германија??
 
Прво и најважно е да се нагласи дека феминизмот, во својата суштина, се бори за родова еднаквост, правда и правата на жените во сите општества, не само во западните земји. Многу жени, особено во исламските општества, се соочуваат со угнетување и нееднаквост, но начинот на решавање на ова прашање не треба да е со омаловажување на цели религии или групи на луѓе. Исламот, како и секоја религија, е разновиден и во него има бројни толкувања и практики. Некои жени во исламските општества може да се чувствуваат заштитени од нивната вера, додека други може да доживеат угнетување поради патријархалните толкувања. Феминизмот не треба да биде насочен кон напаѓање на религијата како целина, туку кон осудување на штетните практики кои придонесуваат за родовата нееднаквост, без разлика каде се случуваат или кој е одговорен за нив. Точно е дека западните феминистки многу често се фокусираат на прашања како јазот во платите, репродуктивните права и родовото насилство, но тоа не значи дека тие се слепи за глобалните прашања за правата на жените. Многу феминистички групи активно ги поддржуваат жените во исламските земји кои се борат за сопствените права. На пример, има бројни муслимански феминистки кои се залагаат за реинтерпретација на исламските текстови за да се осигура дека жените имаат еднакви права и заштита.

Што се однесува до мигрантите, обично политиките за таквите прашања најчесто се сведени на хуманост. И не само феминистките, туку секој човек кој се залага за нивните права, го прави тоа со разбирањето дека бегалците, вклучително и оние од земјите со мнозинско муслиманско население - бегаат од насилство, војна и прогон. За жените и децата, нормалмо дека примарна грижа е нивната безбедност и благосостојба, а и секско да им се понуди засолниште на оние кои се најранливи. Ова не значи поддршка на штетното однесување, како што е насилството врз жените.

И не сите следбеници на религијата се одговорни за постапките на неколкуѓина. Ако веќе критикуваме, критиката на исламот треба да биде фер како и критиката кон било која друга религија. Не е поентата борбата за правата на жените да биде натпревар меѓу култури и религии. Наместо да ја обвинуваме религијата би требало да се фокусираме на законите кои им штетат на жените.
Постов ќе биде подолг, затоа што има еден куп контрадикторност и заблуда од твоја страна.

Феминизмот се БОРЕЛ за родова еднаквост, правда и права на жените ВО ЗАПАДНИТЕ ОПШЕСТВА. Значи минато свршено време. Завршило тоа време, жените ги добиле своите права што ги заслужувале и се изедначиле со мажите. Добиле право на глас, можеле да работат, да се образоваат, да возат автомобил итн. Све ова е заслуга на тие жени што тогаш се бореле. Денес нема потреба да постои во западните опшества бидејќи ги уживате сите права. Никој не ве спречува да правите работи што ги сакате само затоа што сте жени.

Денес феминизмот има потреба да постои во исламските опшества бидејќи таму жените се најопресирани. Служат како имот на својот татко/маж, и како машини за правење деца. Денес имаш муслимани што имаат по 2-3 жени кои ги користат само за приплод. Тие се необразовани, забулени од глава до пети, не смеат никаде да одат без својот маж, буквално све им е ограничено да прават во животот и за нив се ќути, или кога ќе се отвори оваа тема се релативизира како ти сега што правиш.

"Исламот, како и секоја религија, е разновиден и во него има бројни толкувања и практики."

Ајде мајката, како бе истово никогаш не сте го кажале за христијанството, а милион пати е повеќе на удар од вас феминистките за разлика од исламот. Христијанството е најнапаѓана религија од цел лев политички спектар, меѓукои ве бројам и вас таму, иако жените во христијанските земји ги уживаат апсолутно сите права. Како е можно феминистките никогаш во своето постоње да не кренат глас против исламот иако во неговата природа е да ги смета жените за подчинети и нерамноправни со мажите, ама христијанството секогаш им е на удар.

tsrkvata-da-odjebe-protest-crkvata-da-odjebe-protset-vo-skopje-480x342.jpg

"Феминизмот не треба да биде насочен кон напаѓање на религијата како целина, туку кон осудување на штетните практики кои придонесуваат за родовата нееднаквост, без разлика каде се случуваат или кој е одговорен за нив."

Пак истите двојни стандарди, христијанстовто и црквата да одјебе, ама затоа кога се работи за исламот одма се релативизира, па да не се напаѓа целата религија, па имало жени се осеќале сигурни. Штетните практики не можеш да ги осудиш без да го осудиш исламот како религија, значи тоа не е возможно, затоа што во самата природа на исламот е да се учат работи како да се тепа својата жена кога е непослушна, да се зимаат како сексуални робинки жени што не се муслиманки (кафири-каури) и слично. Самиот Мухамед што го измислил исламот, на свои 54 години се оженил со мало девојче кое имало само 6 години, а прв пат имал сексуални односи со неа кога имала 9 години. Дали е ова нормално кажи ми?

"Точно е дека западните феминистки многу често се фокусираат на прашања како јазот во платите, репродуктивните права и родовото насилство, но тоа не значи дека тие се слепи за глобалните прашања за правата на жените."

Не е точно ова, слепи се за глобалните прашања, воопшто не се замараат за жените во исламските држави, т.е не смеат да се замараат бидејќи наредби добиваат од истите центри на моќ кои се залагаат за мигрантите, за лгбт и слично. Сите овие имаат за цел уништување на христијанството како религија, а моменталните сојузници им се токму муслиманите. Делат иста цел.

"На пример, има бројни муслимански феминистки кои се залагаат за реинтерпретација на исламските текстови за да се осигура дека жените имаат еднакви права и заштита."

Вакво нешто како муслимански феминистки не постои. Тоа ти е исто како да кажеш дека постојат вегани карнивори. Контрадикторност до невидени размери. Жените муслиманки немаат слобода да се образоваат и да возат автомобил, а не пак да се занимаваат со феминизам и со права на жени, А НАЈМАЛКУ па да се залагаат за реинтерпретација на исламските текстови. Апсолутно им е забрането да се мешаат во религиските прашања, норми и доктрини.

"Што се однесува до мигрантите, обично политиките за таквите прашања најчесто се сведени на хуманост. И не само феминистките, туку секој човек кој се залага за нивните права, го прави тоа со разбирањето дека бегалците, вклучително и оние од земјите со мнозинско муслиманско население - бегаат од насилство, војна и прогон."

Под превезот на да бидеме хумани, да се спасат од војна, тие што ги туркаат овие политики изнапикаа милиони и милиони муслимани во Европа претежно воено способни мажи кои што се на возраст од 20-40 години, а вие истово го поддржувате. Со тоа стапката на силувања и на убиства на жени е огромна особено во Германија, Шведска, Франција. Бројката на жени и деца кои стварно избегале и се згрижени е минорна и многу мала. Со цел да не идам во уште поголем пост, нема да постирам еден куп примери и слики од мажи качени на бродови кои се искипуваат во Италија, или цели каравани од мажи кои пешачат кон Германија, Шведска. До сега кој знае колку лајвови ми имаат искочено на ТикТок од Афганистанци, Пакистанци и останата муслиманска багра како лежат и одмараат по некои шуми во Србија, Хрватска и слично.

"И не сите следбеници на религијата се одговорни за постапките на неколкуѓина. Ако веќе критикуваме, критиката на исламот треба да биде фер како и критиката кон било која друга религија. Не е поентата борбата за правата на жените да биде натпревар меѓу култури и религии. Наместо да ја обвинуваме религијата би требало да се фокусираме на законите кои им штетат на жените. "

Повторно двојни стандарди, бидејќи истиве работи не важат кога се работи за христијанството.

Не ми е цел да те напаѓам тебе лично, туку го напаѓам феминизмот првично како бесцелна идеологија на западот, и второ затоа што таму каде што треба да постои го нема, а западните феминистки глумат слепи и неми. Ги напаѓам двојните стандарди кога се работи за религиите, особено што во христијанстото жените се најпочитувани, има безброј жени што се прогласени за светици, и во самото учење на христијанството е да си ја сакаш и почитуваш жената. Ама нели ова не се гледа, и само имаш црквата од одјебе, а кога се работи за џамијата, е тогаш одма се почнува со релативизирање.

Постов е долг, ако сакаш прочитај го, ако не сакаш твое право, јас сакав само да си го искажам мислењето и да стои ова некаде запишано.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom