Darling
High Value
Vaka ako ne cita nekoj ke pocne da ubiva clenovi od formot i ke napravi kajganocid poradi glupive muabeti.А ако некој го отепа клисарот?
Помала казна?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Vaka ako ne cita nekoj ke pocne da ubiva clenovi od formot i ke napravi kajganocid poradi glupive muabeti.А ако некој го отепа клисарот?
Помала казна?
Па еднаш мене ми дојде да направам теткицид на форумов...Vaka ako ne cita nekoj ke pocne da ubiva clenovi od formot i ke napravi kajganocid poradi glupive muabeti.
Од каде дека 50 пати го прободела?Prva rabota, Pale ne go probodila ednas vo samoodbrana tuku 50 ubodni rani imase tipacot, bukvalno 5 minuti go bodela so nozot..
Vtora rabota, za da go ubies maz ti porado pari e bas toj motiv, ubistvo za pari.. ne go ubivas radi androcid..
Zatoa ti vikam, ne treba poradi motivot da e pogolema/pomala kaznata, baska ne smee da postoi pogolema kazna za motiv omraza kon pederi otkolku bilo koja druga omraza kon obicen gragjanin.. motivot e omraza, bez razlika dali e maz, zena, peder, bogat, siromav.. znaci ne moze sega ubistvo zaradi omraza kon peseri da mu dadss 10 godini a ubistvo omraza kon popovi da mu dades 7 godini.. Ednostavno motivot e omraza, i si dobivas tolku god kolku sto e predvideno spored zakon.. Vtora rabota, kaj nas vo praksa povekje go gledaat nacinot na izvrsuvanje, sto sepak toa e normalno, ne moze sega jas da dojdam da te ubijam so pistol i da dobijam 7 godini, a drug da mu ja odere kozata ili pak da go maltretira, da mu gi sece prvin racete pa nozete, pa da umre covekot vo takvi surovi okolnosti i da dobie isto 7 godini..
Razberi, Motivot omraza si e omraza, ne smee da se kvalifikuva ko omraza kon pederi ili zeni ili ti rekov mi rece.. omraza si e omraza kon bilo kogo..
не викам не, говедо бил и веројатно си заслужил, меѓутоа ова е класично убиство, не е во самоодбрана бидејќи се користи поголема мера од таа мера што е употребена од напаѓачот.. Тука се криви институциите што не реагирале на пријавите од Пале за семејно насилство.. Иначе, можда во право си, 1 убод бил, изгледа со друг случај се помешав..Од каде дека 50 пати го прободела?
Прегледај го приврзокот 435697
Прегледај го приврзокот 435698Прегледај го приврзокот 435700
Еднаш бил прободен, а чим и неговите не се бунат... ти кажува што говедо бил.
da, trebalo i ona da go davi so ista meraне викам не, говедо бил и веројатно си заслужил, меѓутоа ова е класично убиство, не е во самоодбрана бидејќи се користи поголема мера од таа мера што е употребена од напаѓачот.. Тука се криви институциите што не реагирале на пријавите од Пале за семејно насилство.. Иначе, можда во право си, 1 убод бил, изгледа со друг случај се помешав..
Не!Тука се криви институциите што не реагирале на пријавите од Пале за семејно насилство..
Како бе поголема мера некој те дави, ти мава боксови, земаш што ти е при така и се браниш... дали си реален?не викам не, говедо бил и веројатно си заслужил, меѓутоа ова е класично убиство, не е во самоодбрана бидејќи се користи поголема мера од таа мера што е употребена од напаѓачот.. Тука се криви институциите што не реагирале на пријавите од Пале за семејно насилство.. Иначе, можда во право си, 1 убод бил, изгледа со друг случај се помешав..
Па си чул ти државава да има прифатни центри, СОС линии? И она малку што се прави за жртвите, невладини го прават, државата страшно затајува.Не!
Уште покриви се ова феминисткиве/воукериве/лцбгттх/"невладините".
Наместо конструктивно да придонесат да се подобри системот! Да воведат С.О.С. линии, прифатни центри и сл.
Они би да измислуваат нови квалификации, да трошат пари на медиумско присуство, на маршеви, трибини, платформи, да буткаат сорос агенди, да делат лубриканти, да мењаваат учебници... и до утре сабајле можам да редам..
И после кога некој ќе им го плесне дека секташки се однесуваат.. одма квичат, говор на омраза, нетрпеливост, сељачизам..
Ако пред фактите и боговите молчат, овие квичат!
Реков.. лицемерие
таков е Кривичниот Законик... прочитај си...da, trebalo i ona da go davi so ista mera![]()
Ако некој те дави, кој е физички посилен од тебе, значи умираш, како е поголемо зло да го убиеш ти?таков е Кривичниот Законик... прочитај си...
Автоматски споено мислење:
Убиство на миг Член 125 Тој што друг ќе лиши од живот на миг, доведен без своја вина во состојба на силна раздразнетост со напад или со тешко навредување или како последица на семејно насилство од страна на убиениот ќе се казни со затвор од една до пет години.
Крајна нужда Член 10 (1) Не е кривично дело она дело што е сторено во крајна нужда. (2) Крајна нужда постои кога делото е сторено со цел сторителот да отстрани од себе или од друг, истовремена нескриена опасност што на друг начин не можела да се отстрани, а притоа стореното зло не е поголемо од злото што се заканувало.
Еве ви ја Палето...
И малецид е кога се убива маж само затоа што е маж. На пример машки дилер на дрога го убиваат затоа што бил маж. Стоп за насилството врз мажите. До кога машките дилери на дрога ќе бидат убивани?Femicid e koga se ubiva zena samo poradi toa sto e zena.
Ako mrazi mazi i go ubiva zosto mrazi mazi e toa, ne dali dila droga ili ne.И малецид е кога се убива маж само затоа што е маж. На пример машки дилер на дрога го убиваат затоа што бил маж. Стоп за насилството врз мажите. До кога машките дилери на дрога ќе бидат убивани?
Sega ti imas problem so konceptot ubistvo vo samoodbrana, ne so Paleto.таков е Кривичниот Законик... прочитај си...
Автоматски споено мислење:
Убиство на миг Член 125 Тој што друг ќе лиши од живот на миг, доведен без своја вина во состојба на силна раздразнетост со напад или со тешко навредување или како последица на семејно насилство од страна на убиениот ќе се казни со затвор од една до пет години.
Крајна нужда Член 10 (1) Не е кривично дело она дело што е сторено во крајна нужда. (2) Крајна нужда постои кога делото е сторено со цел сторителот да отстрани од себе или од друг, истовремена нескриена опасност што на друг начин не можела да се отстрани, а притоа стореното зло не е поголемо од злото што се заканувало.
Еве ви ја Палето...
Прво и најважно е да се нагласи дека феминизмот, во својата суштина, се бори за родова еднаквост, правда и правата на жените во сите општества, не само во западните земји. Многу жени, особено во исламските општества, се соочуваат со угнетување и нееднаквост, но начинот на решавање на ова прашање не треба да е со омаловажување на цели религии или групи на луѓе. Исламот, како и секоја религија, е разновиден и во него има бројни толкувања и практики. Некои жени во исламските општества може да се чувствуваат заштитени од нивната вера, додека други може да доживеат угнетување поради патријархалните толкувања. Феминизмот не треба да биде насочен кон напаѓање на религијата како целина, туку кон осудување на штетните практики кои придонесуваат за родовата нееднаквост, без разлика каде се случуваат или кој е одговорен за нив. Точно е дека западните феминистки многу често се фокусираат на прашања како јазот во платите, репродуктивните права и родовото насилство, но тоа не значи дека тие се слепи за глобалните прашања за правата на жените. Многу феминистички групи активно ги поддржуваат жените во исламските земји кои се борат за сопствените права. На пример, има бројни муслимански феминистки кои се залагаат за реинтерпретација на исламските текстови за да се осигура дека жените имаат еднакви права и заштита.Како може да биде прифатен, а во исто време да ги игнорира предизвиците со кои се соочуваат жените во исламските опшества? Ако биде прифатен автоматски ќе биде удрено и по религијата, затоа што тоа е главниот проблем таму, но, ова нема да се случи затоа што прво вие не упатувате никакви критики за родовата нееднаквост во исламските држави, а НАЈМАЛКУ пак критики кон самата религија. Вие ништо не правите по овие прашања, освен што кукате за некои замислени вејџ гапови, абортус, и слични будалаштини само што се однесуваат во западните опшества.
Ако можеш да забележиш, најголемите поддржувачи на политиките за мигрантите во Европа, палестина и целата пропаганда што доаѓа лево од политичкиот спектар, е токму поддржана од феминистките. ВИЕ сте еден од главните поддржувачи да се носат што повеќе муслимани во Европа, кои ја прават најголемата стапка на силувања и убиства врз бели жени во Европа. Дали ја гледаш контрадикторноста и шизофренијата што се манифестира токму од феминистките? Вие се борите за правата на жените со тоа што поддржувате политики на носење се повеќе и повеќе потенцијални силувачи на жени. Вие никогаш нема да упатите ниедна критика кон исламот, иако исламот како религија најмногу ги опресира жените, ги смета за имот и машини за правење деца, а тоа се основните начела на модерните феминистки, борба против овие работи.
Тоа што стварно им штети на жените е што успеваат да најдат такви бараби и тикви со такви да садат па после ај ќе измислуваме топли води за да ги заштитиме. Не си играј со кибрит и нема да има оган, многу проста работа.Прво и најважно е да се нагласи дека феминизмот, во својата суштина, се бори за родова еднаквост, правда и правата на жените во сите општества, не само во западните земји. Многу жени, особено во исламските општества, се соочуваат со угнетување и нееднаквост, но начинот на решавање на ова прашање не треба да е со омаловажување на цели религии или групи на луѓе. Исламот, како и секоја религија, е разновиден и во него има бројни толкувања и практики. Некои жени во исламските општества може да се чувствуваат заштитени од нивната вера, додека други може да доживеат угнетување поради патријархалните толкувања. Феминизмот не треба да биде насочен кон напаѓање на религијата како целина, туку кон осудување на штетните практики кои придонесуваат за родовата нееднаквост, без разлика каде се случуваат или кој е одговорен за нив. Точно е дека западните феминистки многу често се фокусираат на прашања како јазот во платите, репродуктивните права и родовото насилство, но тоа не значи дека тие се слепи за глобалните прашања за правата на жените. Многу феминистички групи активно ги поддржуваат жените во исламските земји кои се борат за сопствените права. На пример, има бројни муслимански феминистки кои се залагаат за реинтерпретација на исламските текстови за да се осигура дека жените имаат еднакви права и заштита.
Што се однесува до мигрантите, обично политиките за таквите прашања најчесто се сведени на хуманост. И не само феминистките, туку секој човек кој се залага за нивните права, го прави тоа со разбирањето дека бегалците, вклучително и оние од земјите со мнозинско муслиманско население - бегаат од насилство, војна и прогон. За жените и децата, нормалмо дека примарна грижа е нивната безбедност и благосостојба, а и секско да им се понуди засолниште на оние кои се најранливи. Ова не значи поддршка на штетното однесување, како што е насилството врз жените.
И не сите следбеници на религијата се одговорни за постапките на неколкуѓина. Ако веќе критикуваме, критиката на исламот треба да биде фер како и критиката кон било која друга религија. Не е поентата борбата за правата на жените да биде натпревар меѓу култури и религии. Наместо да ја обвинуваме религијата би требало да се фокусираме на законите кои им штетат на жените.
зошто бегалците муслимани не си бегаат во соседните побогати муслимански земји како Катар, Обединети Арапски емирати, Саудиска Арабија ? Зошто мора да пројдат толку долг пат за да дојдат до Англија, Шведска, Германија??Прво и најважно е да се нагласи дека феминизмот, во својата суштина, се бори за родова еднаквост, правда и правата на жените во сите општества, не само во западните земји. Многу жени, особено во исламските општества, се соочуваат со угнетување и нееднаквост, но начинот на решавање на ова прашање не треба да е со омаловажување на цели религии или групи на луѓе. Исламот, како и секоја религија, е разновиден и во него има бројни толкувања и практики. Некои жени во исламските општества може да се чувствуваат заштитени од нивната вера, додека други може да доживеат угнетување поради патријархалните толкувања. Феминизмот не треба да биде насочен кон напаѓање на религијата како целина, туку кон осудување на штетните практики кои придонесуваат за родовата нееднаквост, без разлика каде се случуваат или кој е одговорен за нив. Точно е дека западните феминистки многу често се фокусираат на прашања како јазот во платите, репродуктивните права и родовото насилство, но тоа не значи дека тие се слепи за глобалните прашања за правата на жените. Многу феминистички групи активно ги поддржуваат жените во исламските земји кои се борат за сопствените права. На пример, има бројни муслимански феминистки кои се залагаат за реинтерпретација на исламските текстови за да се осигура дека жените имаат еднакви права и заштита.
Што се однесува до мигрантите, обично политиките за таквите прашања најчесто се сведени на хуманост. И не само феминистките, туку секој човек кој се залага за нивните права, го прави тоа со разбирањето дека бегалците, вклучително и оние од земјите со мнозинско муслиманско население - бегаат од насилство, војна и прогон. За жените и децата, нормалмо дека примарна грижа е нивната безбедност и благосостојба, а и секско да им се понуди засолниште на оние кои се најранливи. Ова не значи поддршка на штетното однесување, како што е насилството врз жените.
И не сите следбеници на религијата се одговорни за постапките на неколкуѓина. Ако веќе критикуваме, критиката на исламот треба да биде фер како и критиката кон било која друга религија. Не е поентата борбата за правата на жените да биде натпревар меѓу култури и религии. Наместо да ја обвинуваме религијата би требало да се фокусираме на законите кои им штетат на жените.
Постов ќе биде подолг, затоа што има еден куп контрадикторност и заблуда од твоја страна.Прво и најважно е да се нагласи дека феминизмот, во својата суштина, се бори за родова еднаквост, правда и правата на жените во сите општества, не само во западните земји. Многу жени, особено во исламските општества, се соочуваат со угнетување и нееднаквост, но начинот на решавање на ова прашање не треба да е со омаловажување на цели религии или групи на луѓе. Исламот, како и секоја религија, е разновиден и во него има бројни толкувања и практики. Некои жени во исламските општества може да се чувствуваат заштитени од нивната вера, додека други може да доживеат угнетување поради патријархалните толкувања. Феминизмот не треба да биде насочен кон напаѓање на религијата како целина, туку кон осудување на штетните практики кои придонесуваат за родовата нееднаквост, без разлика каде се случуваат или кој е одговорен за нив. Точно е дека западните феминистки многу често се фокусираат на прашања како јазот во платите, репродуктивните права и родовото насилство, но тоа не значи дека тие се слепи за глобалните прашања за правата на жените. Многу феминистички групи активно ги поддржуваат жените во исламските земји кои се борат за сопствените права. На пример, има бројни муслимански феминистки кои се залагаат за реинтерпретација на исламските текстови за да се осигура дека жените имаат еднакви права и заштита.
Што се однесува до мигрантите, обично политиките за таквите прашања најчесто се сведени на хуманост. И не само феминистките, туку секој човек кој се залага за нивните права, го прави тоа со разбирањето дека бегалците, вклучително и оние од земјите со мнозинско муслиманско население - бегаат од насилство, војна и прогон. За жените и децата, нормалмо дека примарна грижа е нивната безбедност и благосостојба, а и секско да им се понуди засолниште на оние кои се најранливи. Ова не значи поддршка на штетното однесување, како што е насилството врз жените.
И не сите следбеници на религијата се одговорни за постапките на неколкуѓина. Ако веќе критикуваме, критиката на исламот треба да биде фер како и критиката кон било која друга религија. Не е поентата борбата за правата на жените да биде натпревар меѓу култури и религии. Наместо да ја обвинуваме религијата би требало да се фокусираме на законите кои им штетат на жените.