Skoda Octavia 1.6 tdi 115ks 2018 ima akumulator Exite EFB el700 70Ah.
Ke go zamenam so potpolno ist model Exide isto se.
Prasanjeto mi e dali posle toa treba da go kodiram odnosno so softver da se vnesi vo kompjuterot na kolata deka e promenat akumulatorot ili nema potreba od toa?
Jas na mojata kola //Pezo 308 T9 serija, godiste na tvojata// koga go promeniv fabrickiot akumulator na prolet godinava, morase ,,da i se kaze na kolata,, deka ima nov akumulator, bidejki lazni greski skoknaa nasekade po promenata //kratko light show na instrumenti//, isto i za start-stop sistemot. Toa go izvrsija vo Euroimpex so soodvetena Lexia dijagnostika //isklucivo nameneta za Pezo i Citroen//. Za mojava e zadolzitelno na kompjuter po promena, logicno da e i za tvojata.
Sekoe dobro.
Se raboti za Audi Q8 2019 godiste, posle skoro sekoe vozenje i isklucuvanje na motorot ventilatorot ostanuva da duva nekoj 10 do 15 minuti, mi rekoa regeneracija na DPF filter deka pravel ama ne mi se veruva posto se slucuva bukvalno posle sekoe 2ro vozenje, do sto moze da bide ova, citav navodno za nekoj senzor za temperatura mozno e da otkazal pa ventilatorot navodno posto ne znael ostanuval da duva dur go oladi motorot, pritoa ne se raboti za agresivna voznja tuku za sosema normalna, bev i na avtopat nekolku pati da ja vozam na visoki obrtai ama nisto, pritoa ne dava nikakva greska na sal tabla, pomos?
Jas na mojata kola //Pezo 308 T9 serija, godiste na tvojata// koga go promeniv fabrickiot akumulator na prolet godinava, morase ,,da i se kaze na kolata,, deka ima nov akumulator, bidejki lazni greski skoknaa nasekade po promenata //kratko light show na instrumenti//, isto i za start-stop sistemot. Toa go izvrsija vo Euroimpex so soodvetena Lexia dijagnostika //isklucivo nameneta za Pezo i Citroen//. Za mojava e zadolzitelno na kompjuter po promena, logicno da e i za tvojata.
Sekoe dobro.
Можи да се направи и без тоа...доволно е да се има кабли за помош од друг акумулатор и плус еден постар акумилатор, но да дава напон. каблите ги закачуваш на клемите од акумулаторот на колата, а на другата страна на вториот акумулатор. После тоа ги откачуваш клемите од акумулаторот на колата, ги подогаш , го вадиш акумулаторот и го ставаш новиот. Ги зашрафуваш клемите и ги откачуваш каблите од резервниот акумулатор.
значи битно е на клемите од колата нон стоп да има приклучено барем 1 акумулатор, да нема прекин кој компјутерот ќе го препознае како прекин на напојувањето
со резервниот акумулатор фактички го лажиш компјутерот на колата
Se raboti za Audi Q8 2019 godiste, posle skoro sekoe vozenje i isklucuvanje na motorot ventilatorot ostanuva da duva nekoj 10 do 15 minuti, mi rekoa regeneracija na DPF filter deka pravel ama ne mi se veruva posto se slucuva bukvalno posle sekoe 2ro vozenje, do sto moze da bide ova, citav navodno za nekoj senzor za temperatura mozno e da otkazal pa ventilatorot navodno posto ne znael ostanuval da duva dur go oladi motorot, pritoa ne se raboti za agresivna voznja tuku za sosema normalna, bev i na avtopat nekolku pati da ja vozam na visoki obrtai ama nisto, pritoa ne dava nikakva greska na sal tabla, pomos?
Dpf zapocnuva regeneracia no potadi nekoja X pricina se prekinva regeneraciata i ostanuva zaroben vrel vozduh koj se vrajka nazad vo izduvot. Toj e klasicen problem kaj site vozila so dpf. Preku disgnostika napravete prisilna regeneracia i nema da imas problem.I so toj sebap ke si go proveris i senzorot za temperatura dali e vo red
Se raboti za Audi Q8 2019 godiste, posle skoro sekoe vozenje i isklucuvanje na motorot ventilatorot ostanuva da duva nekoj 10 do 15 minuti, mi rekoa regeneracija na DPF filter deka pravel ama ne mi se veruva posto se slucuva bukvalno posle sekoe 2ro vozenje, do sto moze da bide ova, citav navodno za nekoj senzor za temperatura mozno e da otkazal pa ventilatorot navodno posto ne znael ostanuval da duva dur go oladi motorot, pritoa ne se raboti za agresivna voznja tuku za sosema normalna, bev i na avtopat nekolku pati da ja vozam na visoki obrtai ama nisto, pritoa ne dava nikakva greska na sal tabla, pomos?
Kolku i kako vozis? Ako vozis povekje gradska pocesto ke pravi regen. Ako vozis kratki relacii najverojatno go prekinuvas regen-ot i za toa kolata probuva da go naprai nareden pat.
Ako osekjas mirizba dodeka ventilatorot ti raboti, togas garant e regen.
Se poznava kolata koga pravi regen bidejki se menuva zvukot na motorot posho obrtaite ke bidat malku povisoki.
Ako ti bese sensor ke ti se desava na sekoe vozenje, a ne sekoe vtoro vozenje.
I kaj mene stoi ventilatorot nekoe vreme koa pravi regen na dpf taka da ne mu se sekiraj mnogu.
Fala vi na odgovorite, definitivno pocesto vozam gradska, ama ova mi se desava veke 3 nedeli, valjda ke ja napraese regeneracijata za tie 3 nedeli barem ednas pa sto saka neka bide, me cudi ne znam, 4to vozilo diesel mi e ama samo na ova se desava vaka konstantno, na proslite koli koa ke vozev po agresivno togas znaese da se zapali ili od premnogu toplo vreme, sega ne znam, moze da go sredi ova bilo koj so dijagnostika ili da baram poasalen majstor, citav nesto za ovie KOP Servis u Cento ama nemam konkretno mislenje formirano seuste
Можи да се направи и без тоа...доволно е да се има кабли за помош од друг акумулатор и плус еден постар акумилатор, но да дава напон. каблите ги закачуваш на клемите од акумулаторот на колата, а на другата страна на вториот акумулатор. После тоа ги откачуваш клемите од акумулаторот на колата, ги подогаш , го вадиш акумулаторот и го ставаш новиот. Ги зашрафуваш клемите и ги откачуваш каблите од резервниот акумулатор.
значи битно е на клемите од колата нон стоп да има приклучено барем 1 акумулатор, да нема прекин кој компјутерот ќе го препознае како прекин на напојувањето
со резервниот акумулатор фактички го лажиш компјутерот на колата
Fala vi na odgovorite, definitivno pocesto vozam gradska, ama ova mi se desava veke 3 nedeli, valjda ke ja napraese regeneracijata za tie 3 nedeli barem ednas pa sto saka neka bide, me cudi ne znam, 4to vozilo diesel mi e ama samo na ova se desava vaka konstantno, na proslite koli koa ke vozev po agresivno togas znaese da se zapali ili od premnogu toplo vreme, sega ne znam, moze da go sredi ova bilo koj so dijagnostika ili da baram poasalen majstor, citav nesto za ovie KOP Servis u Cento ama nemam konkretno mislenje formirano seuste
Ednas mesecno kako zadaca za diesel vozila //so dpf// koi se vozat t.e. ,,gushat konstantno vo grad,,. Obikolnica od Gjorce do Ilinden na 3000rpm vo 3ta na primer 10-15min drzi konstanto, kompjuterot kje ,,pokrene,, i izvrsi celosna regeneracija.
Ne e tesko, ne odzema vreme. Sekoe dobro.
Fala vi na odgovorite, definitivno pocesto vozam gradska, ama ova mi se desava veke 3 nedeli, valjda ke ja napraese regeneracijata za tie 3 nedeli barem ednas pa sto saka neka bide, me cudi ne znam, 4to vozilo diesel mi e ama samo na ova se desava vaka konstantno, na proslite koli koa ke vozev po agresivno togas znaese da se zapali ili od premnogu toplo vreme, sega ne znam, moze da go sredi ova bilo koj so dijagnostika ili da baram poasalen majstor, citav nesto za ovie KOP Servis u Cento ama nemam konkretno mislenje formirano seuste
Za da zavrsi regen treba da vozis podolgo vreme so odredena brzina. Stom vozis gradska regen ne ti zavrsuva i zatoa pocnuva nareden pat koga kolata e zapapena.
Pezo motor 1.2 benzin ,,na tri cilindra,,. Kola sto ne e ,,pouzdana,, za da izvozi nad 200.000km. Za gradska samo ,,da vrsi rabota,, bez ,,mnogu opteretuvanje,, na otvoreno.
Ne samo Pezo, ne sakam da vidam ,,motor na 3 cilindra,, bez razlika na proizvoditel, kako pricina ,,kratok im e vekot,,.
Не ме плаши ај.....направив точно 50 000 од промената на ребрастиот, мајсторот ми вика уште малку и напролет да се менува, не е толку за брзање....1.9 Јтдм
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.