Маркетингот се состои од индивидуални и организациски активности, со цел да го олесни и забрза размената на задоволувачки односи во динамичното окружување преку остварувањето на дистрибуцијата, промоција на стока, услуга и идејa. Значи преку сопствени идеи и креативни решенија ја презентираш својата идеја. Додека секаде во светот е најнормална работа AC Milan fan club Paris,London, Moskva... Кај нас се бара замерка за најситен детал. За подрачје како Македонија и генерално целиот Балкан каде миграцијата е огромна, нормално е и борбата за анимирање на таа дијаспора, да реално тие нема да одат авионски секој викенд дестинација-Х - Скопје, но барем нема да се осетат дека се заборавени од своите и можеби некогаш ќе се орг за некоја европска утакмица дали во нивниот град или држава дали во нивна близина да бидат присутни. Околу Македонските градови и села. Одамна трае приказната дека Вардар е клуб на сите Македонци не само на скопјани, секогаш бил и ќе биде. Самото име Вардар низ Македонија е магнет за публика, еве јас не знам дали за некој друг Македонски клуб се покренал цел град да тргне на стадион само затоа што доаѓа на гости Пелистер, Победа, Тиквеш и дали некој клуб има своја публика во другите градови како што има Вардар. Чисто ради статистика проверете посета на сите натпревари каде играл Вардар во втората лига и последнава година во прва, ако истата ја нема тогаш сигурно има слики од истите за посетеноста на натпреварите. Затоа имаме полно право да го правиме ова. Не го пишувам истово како креатор за да ја оправдам својата идеја туку го пишувам по сува логика. Искрено се надевам дека истово ќе премине од хартија на памук во скоро време. Ние сме будалаи и Who let the dogs out им се дел од идентитето на групата тоа е нивен развој на настаните и само ним разбирлив хумор тоа е друго. Мене конкретно ми е фасцинанто на целиот спортски успех кој го имавте минатата сезона да вие за цело лето изработивте точно 2 графити и организирате еден турнир. Додека водите гајлиња за тугите дворови заборавивте на својот.