Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
27 мај 2016
Мислења
363
Поени од реакции
142
Дали некој има искуство со ваков филтер за воздух дали се исплати да се има и дали е точно дека истиот дава плус 7-10кс ??
Screenshot_2024-06-23-10-00-14-665-edit_com.miui.gallery.jpg
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.516
Само галакси може да плати 860 евра за уље и полен филтер кои коштаат максимум 100 евра плус road assistence кој во Германија кошта 5 евра и после да кажува дека "поправката" му била бесплатна иако квар две години после купена кола од дилер по закон се води дека колата е купена со тој квар.

Ама оди докажи му на мариовец.

Инаку колата во Македонија никаде ја немам сервисирано, ниту уље и имам сменето пошто никој од македонскиве мајстори не сакаат да чепкаат понови модели. За овластени сервиси се чека по недела дена, така да ништо.

За работната рака веќе погоре имаш примери како се рачуна и седнува на самар од мазга. Примерот со ламбда сондата ти е класичен пример. 15 мунути, наплатено ко саат и пол.
Ti uste ne sfakjas deka kolku kosta u Germanija ne znaci deka kosta sekade u svet.

Cenite u Anglija kaj diler ti se tie, ako ne ti odgovara ne moras da ja servisiras tamu.

Jas ja nosam kaj niv posho e vkluceno u cena. Od koa ke zavrse toa sam ke si menjam ili kaj specijalist ke ja nosam.
Za razlika od tebe ja ne kupuvam delovi od autodoc, tuku stavam original.
Staviv ednas aftermarket sachs coil springs na starata kola so bukvalno ist part number i kolata stoese mnogu povisoko. Sachs voedno gi pravi i originalite za taa kola. Morav ova da smenam posho se skrsi stariot feder dodeka kolata mi bese za prodavanje. Sea je reces deka i ne trebalo feder da se skrsi na kola so 250k km i 11godini stara.

U koja zemja e toa deka polovna kola(3 godini stara) kupena od diler posle dodatni 2 godini se racuna ko da postoel kvarot?

Kade se 2 servisi 100evra? Samo uljeto da go kupis za edno menuvanje e 50 funti kaj mene i toa od Costco kade e najeftino, plus filter, plus nov straf.

Daj pokazi kade u Germanija roadside assistance e 5 evra za 2 godini? Ne znam ceni kaj tebe ali za 5 evra sigurno nikoj ne ide da te slepa.

Otvori strani na RAC ili AA kaj mene i vidi kolku kosta. Za RAC plakjav 25 funti mesecno i vklucuva gumi i me pokrivase u bilo koja kola da sum. Sam napraj si matematika kolku e ova za 2 godini. Gi imam koristeno 3 pati. 2 pati za guma, ednas za slepanje od doma do mehanicar(za starata kola koga se skrsi federot) i u site tri slucai dojdoa za pomalku od 45min. Imas i poeftini preku osiguranje i slicno ali ke si cekas so saatevi i ne pokrivaat se.

Sam si prasuvase dali mozes kolata da ja vozis do mk so defekt za popravki da pravis u Mk.

Ne znam sho ti e poentata ali ocigledno e deka sakas da se pravis pameten iako pojma nemas kako e na drugi mesta.
Rabotna raka ti e sekade razlicna i nikade ne e eftina. Ako ne ti se svigja uci za mehanicar i praj si ja sam, ili u tvojot slucaj nosi ja u mk za popravki.

Tuka kaj mene imas povolnosti ko davanje kola na koristenje dodeka tvojata e vo servis i ova e obicno besplatno. Ako odis u maalska garaza ova go nema i ke si sedis doma dodeka ti ja pravat.
 
Член од
22 февруари 2024
Мислења
885
Поени од реакции
2.846
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.446
Поени од реакции
41.892
Дали некој има искуство со ваков филтер за воздух дали се исплати да се има и дали е точно дека истиот дава плус 7-10кс ??
Прегледај го приврзокот 421298
ќе вади подобар звук и малце подобар усис ќе има. Може да добиеш некој коњ, но не многу. Пошто овој не е cold air intake него обичен филтер.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.785
Поени од реакции
8.308
Ti uste ne sfakjas deka kolku kosta u Germanija ne znaci deka kosta sekade u svet.

Cenite u Anglija kaj diler ti se tie, ako ne ti odgovara ne moras da ja servisiras tamu.

Jas ja nosam kaj niv posho e vkluceno u cena. Od koa ke zavrse toa sam ke si menjam ili kaj specijalist ke ja nosam.
Za razlika od tebe ja ne kupuvam delovi od autodoc, tuku stavam original.
Staviv ednas aftermarket sachs coil springs na starata kola so bukvalno ist part number i kolata stoese mnogu povisoko. Sachs voedno gi pravi i originalite za taa kola. Morav ova da smenam posho se skrsi stariot feder dodeka kolata mi bese za prodavanje. Sea je reces deka i ne trebalo feder da se skrsi na kola so 250k km i 11godini stara.

U koja zemja e toa deka polovna kola(3 godini stara) kupena od diler posle dodatni 2 godini se racuna ko da postoel kvarot?

Kade se 2 servisi 100evra? Samo uljeto da go kupis za edno menuvanje e 50 funti kaj mene i toa od Costco kade e najeftino, plus filter, plus nov straf.

Daj pokazi kade u Germanija roadside assistance e 5 evra za 2 godini? Ne znam ceni kaj tebe ali za 5 evra sigurno nikoj ne ide da te slepa.

Otvori strani na RAC ili AA kaj mene i vidi kolku kosta. Za RAC plakjav 25 funti mesecno i vklucuva gumi i me pokrivase u bilo koja kola da sum. Sam napraj si matematika kolku e ova za 2 godini. Gi imam koristeno 3 pati. 2 pati za guma, ednas za slepanje od doma do mehanicar(za starata kola koga se skrsi federot) i u site tri slucai dojdoa za pomalku od 45min. Imas i poeftini preku osiguranje i slicno ali ke si cekas so saatevi i ne pokrivaat se.

Sam si prasuvase dali mozes kolata da ja vozis do mk so defekt za popravki da pravis u Mk.

Ne znam sho ti e poentata ali ocigledno e deka sakas da se pravis pameten iako pojma nemas kako e na drugi mesta.
Rabotna raka ti e sekade razlicna i nikade ne e eftina. Ako ne ti se svigja uci za mehanicar i praj si ja sam, ili u tvojot slucaj nosi ja u mk za popravki.

Tuka kaj mene imas povolnosti ko davanje kola na koristenje dodeka tvojata e vo servis i ova e obicno besplatno. Ako odis u maalska garaza ova go nema i ke si sedis doma dodeka ti ja pravat.
Во Германија road assistance кошта 5 евра и е вклучено во осигурањето. Инаку кола купена од дилер било каде имаш законска warranty од 1 година. Уље кошта 50 фунти сега, пред две години беше на пола цена од тоа. Муабетов не е од сега. За тоа дека си купил Sachs не знам што да ти кажам. Деловите имаат две години законска гаранција па дури и од autodoc да се, доколку делот е фалш, гаранција на делот има.

Не знам што да то кажам. Голема калакурница е тоа кај вас, затоа и не се разбираме. :)

П.С. не прашував дали од Германија за Македонија да ја возам со светната ламбичка, туку обратно! Не се наоѓаше мајстор во МК
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
363
Поени од реакции
142
ќе вади подобар звук и малце подобар усис ќе има. Може да добиеш некој коњ, но не многу. Пошто овој не е cold air intake него обичен филтер.
Ок а филтеров не се става во кутијата за воздух (да биде на отворено) ?
Автоматски споено мислење:

дај директен линк
Види на инста/фб autofanmk
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.785
Поени од реакции
8.308
Дали некој има искуство со ваков филтер за воздух дали се исплати да се има и дали е точно дека истиот дава плус 7-10кс ??
Прегледај го приврзокот 421298
За 10 коњски сили не се исплати да ставаш ваков филтер во прашливата Македонија. Овој може са пропушти некој ситен песок и да ти го "гланца" турбото полека се додека еден ден не го сјебе. Спортските коли се направени за спортски писти и перформанс. Не се за возење по обични патишта.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.014
Поени од реакции
1.500
Za takov fulter treba cefka i da zema vozeuh laden. Ako go stavis vnatre ke go zaebi maf senzoro.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.250
Поени од реакции
15.328
Колку што знам овие филтри треба да се прскаат со спец масло да не пропуштале ситна прашина. Така ми одговорија дечките од Алфа форумот
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.785
Поени од реакции
8.308
Колку што знам овие филтри треба да се прскаат со спец масло да не пропуштале ситна прашина. Така ми одговорија дечките од Алфа форумот
Мене ми се безсмислени тие филтри на обичен автомобил. Секако после филтерот си има MAF сензор кој регулира колава количина на воздух ќе се користи. Не ми се верува дека некоја позитивна промена ќе има во силата, освен зијанот од сјебаното турбо.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
363
Поени од реакции
142
Мене ми се безсмислени тие филтри на обичен автомобил. Секако после филтерот си има MAF сензор кој регулира колава количина на воздух ќе се користи. Не ми се верува дека некоја позитивна промена ќе има во силата, освен зијанот од сјебаното турбо.
Добро, а за КН филтер дали се исплати и што бенефит има од него ?
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
3.020
Поени од реакции
11.188
@argenthessis ispadna po tvoeto. E sea problem e sho posho condenser e osteten od kamen garancijata ocigledno ne go pokriva. Kosta 'samo' 950 funti. Se javiv na drugo mesto i mala e razlikata u cenata. Baska ke treba da se ceka nekolku dena za del da stigne.

Sea se mislam da stavam nekako ovakva mreza poso ne planira da menjam condenser sekoi 6 meseci :
Прегледај го приврзокот 325969
Дали имаше купено ваква ПВЦ мрежа и ставено на колата и од каде ја нарача (ако ја имаш од нет)?
Ќе менувам кондензер исто како тебе па не сакам новиот да се прееби за скоро.

@Kadaif и @Ivica^
Дали некогаш имате земано гуми од reifen . de или било која да е друга онлајн платформа и како сте задоволни?
Имам локал понуда, а за преку нет сум скептик пред сè ради година на производство да не ми лупнат стара.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.785
Поени од реакции
8.308
Дали имаше купено ваква ПВЦ мрежа и ставено на колата и од каде ја нарача (ако ја имаш од нет)?
Ќе менувам кондензер исто како тебе па не сакам новиот да се прееби за скоро.

@Kadaif и @Ivica^
Дали некогаш имате земано гуми од reifen . de или било која да е друга онлајн платформа и како сте задоволни?
Имам локал понуда, а за преку нет сум скептик пред сè ради година на производство да не ми лупнат стара.
За гуми сум земал локално, пошто одма иде со монтажа. Иначе од нет да ја земеш, пак треба да ги носиш и пак за рака ќе ти земат солидна сума.

Во последно време за мерцедесот без да прашаат и сензорите за притисок ги мењаат за да набабри сумата иако се исправни. Прашувај си прво за цена и све што има вклучено во неа.

Од искуство континентал е срање. Матадорот кај опелот подобро се покажа.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom