Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ako e kolata rentakar so 400...500 000 km, dzabe e sve. I vnatre i nadvor likot e super, nova kola 2017...2018 godina, no taa kola nema da trae dolgo
Не мора да е rent a car, надвор имаш многу луѓе што возат за убер/диди и слични. Овде каде што живеам запознав наш македонец што вози за повеќе сервиси истовремено, и само од тоа живее (Uber, Doordash, Didi, некоја курирска служба...), спомна дека годишно вртел по 70-80к километри. Зема нови коли, најчесто хибрид, и му ебава мамицата од возење, па менува возило на секои 3-4 години, но бидејќи ги зема како „фирма“ овде е добро што спасува многу данок. Е ваквите се малтретирани повеќе и од такси.

Исто има и сервиси од типот на Drive My Car каде може да ја изнајмуваш во денови кога не ти треба за тебе, знаеш како викаат, најбрзи коли се туѓите и службените :D
 
Во на CarVertical извештајов нема ли да има вакви податоци? Го фалат секаде на нет, посебно на новиве возила дека дава детални извештаи за километри, сервиси, судари итн?
 
Возилата не се тука се продаваат во Авто салон во Германија за половни возила(ваљда со реални километражи). Имаат мал избор, 10-тина возила да речеме на лагер.
Чисто ме интересаше мотор, одржавање, маани и недостатоци(ако ги имаат) стриктно за тие модели... инаку цена на ВMW 218d 2020 17 500Е а Мercedes-Benz B200 14 000E
Доколку се декларирани за "извоз" тогаш заборави на реални километри. Дури и да се реални се сигурно со едно 30 000 километри вратени после последното менување на масло.
 
Здраво
Имам Корса Д 1.3. Кога вртам во десно се слуша некое грчење на воланот, во лево помалку, тоа се осеќа повеќе кога тргнувам од паркинг, во возење се осеќа помалку, вероватно е сервото, еднаш во месецот се случува на палење да светни сервото и воланот е укочен но при поново палење се е во ред.
Пред некој ден ми се уклучи сервото во возење првпат и воланот како да укочи ( вероватно укрути без серво) па морав да застанам и да ја рестартувам колата за да продолжам, не сум искусен возач.
Што би можело да биди решение, дали е скап дефект?
Дали можи во вожња комплетно да откажи воланот или сепак ќе функционира но тешко?
 
Во на CarVertical извештајов нема ли да има вакви податоци? Го фалат секаде на нет, посебно на новиве возила дека дава детални извештаи за километри, сервиси, судари итн?
Za zal ne postoi siguren nacin za utvrduvanje na izminati km.
CarVertical (i drugi slicni servisi) davaat podatoci za servisiranje, popravki, km i sl. samo vo ovlasteni servisi, a i na zapad se pomalku se odi vo ovlastenite po istek na garancijata. Se koristat i bazite na milicijata za krazbi, soobrakajki ama i tuka kolku se uredeni tie bazi e druga rabota, osobeno na Balkanot i drugite pomalku razvieni zemji. Sepak ovoj servis moze da pomogne za indirektno utvrduvanje na izminati km, na pr. ako prvite 5 godi voziloto pominalo 100.000 km a narednite 5 god. kaj ist sopsvenik samo 20.000 km...
Drug nacin za proverka na km e odenje vo ovlasten servis na dijagnostika. Tuka treba da se pogodi lice koe dobro znae da gi cita podatocite od izminati km po moduli, so ogled da istite se zapisuvaat vo barem 10-tina moduli niz kolata, kaj ponovite i poveke. Ako procitanite km se ednakvi kaj site moduli ili se razlikuvaat samo kaj 1-2 sporedni, golemi se sansite da tocnata kilometraza e taa koja e procitana kaj mnozinstvoto od moduli, a deka tie 1-2 se zameneti so polovni. Ova so ogled da namaluvanjeto na km go pravat obicno samo kaj 2-3 glavni moduli-instrument tablata, ECUto i ABS komp. I ova e uslovno tocno, ako poslednive godini ne napravile uredi koi odendas gi baraat i menuvaat site moduli, so novite AI uredi moze i toa da e postignato :):(
 
Мицубуши е јапонската Дачија во однос на користење на делови каде се штеди.

Чак шо више мислам дека Мицубиши не заслужуе да се споредува со Дачија, пошто дачијата и не е толку лоша.

Ја извозав едно добри 250 км за проба, првиот впечаток е сосема добар, потрошувачката мала, има све од уреди, не знам што врска има Дачија во муабетов.
 
Ја извозав едно добри 250 км за проба, првиот впечаток е сосема добар, потрошувачката мала, има све од уреди, не знам што врска има Дачија во муабетов.
Квалитетот на деловите е низок заради енормно штедење и се работи за едно ниво подолу застарена технологија.
 
Препорачајте сервис за Рено Меган 1.5 ДЦИ 2016. За сега ме интересира само голем мал сервис.
Ќе се залетав кај оној на Илинденска, ама на кар клуб партал го прават.
 
Здраво дечки. Имам Астра и од лани почна да ми се лупи лакот, бојата на покривот. Е сега приметив точки рѓа. Исто така и на хаубата. Можи некако сам да пробам да го средам или ќе мора на мајстор некаде?
 
Здраво дечки. Имам Астра и од лани почна да ми се лупи лакот, бојата на покривот. Е сега приметив точки рѓа. Исто така и на хаубата. Можи некако сам да пробам да го средам или ќе мора на мајстор некаде?

нажалост мора да се префарба и нов лак да се стави. Нема едноставно решение за ова. Али ако не ти боде очи нема ништо да се деси сериозно пошто тоа е површинска рѓа. Многу покритично е кога скапува под колата.
 
Ми се чини дека секоја втора Астра што ќе ја видам е со солупен покрив и хауба. Познати се по тоа што користат неквалитетна фарба?
 
Ми се чини дека секоја втора Астра што ќе ја видам е со солупен покрив и хауба. Познати се по тоа што користат неквалитетна фарба?

астра Х нема проблем, тие постарите имаат проблем со рѓа. А и многу зависи како е чувана колата. Ако цел живот го прошла на сонце, било која ќе се лупи.
 
астра Х нема проблем, тие постарите имаат проблем со рѓа. А и многу зависи како е чувана колата. Ако цел живот го прошла на сонце, било која ќе се лупи.
Па да, надвор ја чувам... Астра Г 2002 е иначе. Презадоволен сум, не ми јавува дефекти ама ова со рѓата сега ме загрижи. Под колата е супер, нема ништо. Само овие точките на хаубата и покривот.
 
Ми се чини дека секоја втора Астра што ќе ја видам е со солупен покрив и хауба. Познати се по тоа што користат неквалитетна фарба?
Не е до астрата колку што е до жешкото сонце, немањето гаража, плус децениите старост на лакот. Било која кола ќе го сјебе лакот.
Автоматски споено мислење:

Па да, надвор ја чувам... Астра Г 2002 е иначе. Презадоволен сум, не ми јавува дефекти ама ова со рѓата сега ме загрижи. Под колата е супер, нема ништо. Само овие точките на хаубата и покривот.
Астра Г е цела каросерија поцинкована и ако колата не е ударена, нема шанси да ти р'ѓоса покривот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom