Војната на патиштата

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.513
Прво да разграничам дека не зборувам за наменски/тернски/товарни возила. Тие си имаат цел и намена. Зборувам за возила чија цел на постоење е кypч, и ете тоа што го викаш „да те заштитат“... Ти кога со СУВ ќе удриш некој, пешак или друга кола, шансите се два три пати поголеми дека ќе го убиеш/осакатиш тој што си го удрил. Ако истото се деси со нормални аута, ќе се удрат браник во браник и амортизацијата и crumpling зоните и аирбеговите/појасите ќе си ја завршат работата. Ти кога ќе удриш друга кола идеш над нив и директно им сечеш глави... И сето тоа затоа што возиш возило кое е направено да личи на џип, а терен веројатно никад нема да види (и боље да не види, пошто не го бива за на терен).

Така да од кој те штити СУВ? Од други СУВ-ови?
Гледаш конечно што е поентата на муабетов?
Автоматски споено мислење:



Aко баш мора:

Прегледај го приврзокот 405910


Автоматски споено мислење:


Поентата е што товарни камиончиња наспроти СУВ-ови, е еден према којзнае колку илјади (американски бројки). Шансите се дека попрво ќе „сретнеш“ СУВ отколку камионче/комбе... И тие камионче/комбе имаат корисна цел. За разлика од СУВ-овите.
Ако сме реални во земји каде се почитуваат правилата и од двете страни (возачи, пешаци), не се толку чести сударите меѓу нив, поголем проблем и во двете е самото загадување и техничката исправност, отколку дали биле прегледни или не.

Има сообраќајки помеѓу возила, но најчесто по автопати каде се вози со 100ка и не се држи соодветно растојание, па ако прикочи еден, се редат во низа и тие по него, низ град се најчесто по паркинзи или пак на семафори ако некој мислел дека ќе помине на жолто, а тој пред него удрил на кочница.

Она што ти го гледаш како проблем е само прегледноста, но што правиме со стартноста? Сите „спортски“ модели се барем за 50% побрзи и постартни од СУВ возилата, да седне некој и да прави статистика ти гарантирам дека БМВ ќе ти биде лидер: задна влеча (послаба контрола за почетници), упм стартни и брзи и згора на се не купува БМВ тој што вози како пензионер туку тој што сака да нагази квалитетно.

Ако земеш да споредуваш со старите возила, скоро сите подобро опремени нови возила ти се подобра варијанта. Голем дел имаат системи за автоматско кочење, системи кои ти следат твојот фокус (ако вртиш многу глава, ако зјапаш во телефон, ако задремиш - веднаш сигнализираат пораки/аларми за да се фокусираш на патот), мониторинг на мртви агли, ти асистира да се вратиш во лента, прилагодлив круз контрол и тн.

Баш викендов си играв на автопат, буквално сама возеше колата некои 8-9км, адаптив круз контрол си држеше дистанца во однос на тие пред мене, lane assistant си ја враќа цело време во лента, целосно ги имав тргнато рацете од волан и не мрдна, со старата кола имаше да излетам уште на првото закривување.
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.430
Поени од реакции
16.739
Глеам слабо читаш
И дај да споредиме што повеќе се киа/дачиа/хјундаи поопасни и поголеми загадувачи или која и да е причината за што би плаќале поскап паркинг и осигурање од патничко возило.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.100
Поени од реакции
34.560
^^ Конфузен си. Што точно ти е тезата која јас наводно слабо ја разбирам?
Автоматски споено мислење:

Добробитот на другите учесници во сообраќајот не е моја примарна грижа во случај на сообраќајна несреќа. Сфаќаш?
Зборуваме за колективот, за општеството. Не за поединецот видук (или за било кој поединец).
Тоа е причината зошто државата треба поинаку да ги даночи појавите како помодарството со СУВови - за да се мотивира 4 од 5 аута да не бидат такви и да има помалку загинати во сообраќајките.

Разбираш?
Автоматски споено мислење:

Ако сме реални во земји каде се почитуваат правилата и од двете страни (возачи, пешаци), не се толку чести сударите меѓу нив, поголем проблем и во двете е самото загадување и техничката исправност, отколку дали биле прегледни или не.

Има сообраќајки помеѓу возила, но најчесто по автопати каде се вози со 100ка и не се држи соодветно растојание, па ако прикочи еден, се редат во низа и тие по него, низ град се најчесто по паркинзи или пак на семафори ако некој мислел дека ќе помине на жолто, а тој пред него удрил на кочница.

Она што ти го гледаш како проблем е само прегледноста, но што правиме со стартноста? Сите „спортски“ модели се барем за 50% побрзи и постартни од СУВ возилата, да седне некој и да прави статистика ти гарантирам дека БМВ ќе ти биде лидер: задна влеча (послаба контрола за почетници), упм стартни и брзи и згора на се не купува БМВ тој што вози како пензионер туку тој што сака да нагази квалитетно.

Ако земеш да споредуваш со старите возила, скоро сите подобро опремени нови возила ти се подобра варијанта. Голем дел имаат системи за автоматско кочење, системи кои ти следат твојот фокус (ако вртиш многу глава, ако зјапаш во телефон, ако задремиш - веднаш сигнализираат пораки/аларми за да се фокусираш на патот), мониторинг на мртви агли, ти асистира да се вратиш во лента, прилагодлив круз контрол и тн.
Друже, ако сме реални никаде не се почитуваат правилата доследно (без разлика што некаде е нешто подобро/полошо). Затоа и треба регулации со кои ќе се мотивира користење на помалку опасни аута... Но мора да се најде метод тоа „мотивирање“ (поголемо даночење) да биде правилно: Да се демотивираат моментите како превисоки/преголеми аута, а зошто да не и премногу моќни/стартни аута, аута со задња вуча, итн - работи кои позитивно корелирани со поголема смртност. Значи не да се забранат, туку да се мотивираат други опции. Пошто вака 80% од новокупените аута (во САД) се СУВ и понешто пикап, 20% се класични аута... На крај по резонот на @vidooq ќе дојдеме до тоа сите да возиме монстер тракови, за да бидеме „побезбедни“ (од другите со СУВови пардон со монстер тракови).

Инаку фан факт, поимотните родители на дечињата почесто им купуваат СУВ-ови. Побезбедни биле во нив. А копиљаците се одговорни возачи, познато е тоа. Сосема е во ред да им се доверат да возат аута што се неколку пати поверојатни да убијат луѓе во судар. :unsure:


Баш викендов си играв на автопат, буквално сама возеше колата некои 8-9км, адаптив круз контрол си држеше дистанца во однос на тие пред мене, lane assistant си ја враќа цело време во лента, целосно ги имав тргнато рацете од волан и не мрдна, со старата кола имаше да излетам уште на првото закривување.
Мене па буквално ова ме плаши: Некој што знае да вози, не му треба ова. Некој што не знае да вози, треба да научи а не машината да го вози... Ќе поминат децении додека се испеглаат сите багови и сите фактори кои можат да доведат до катастрофални последици.
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.430
Поени од реакции
16.739
^^ Конфузен си. Што точно ти е тезата која јас наводно слабо ја разбирам?
Сакам да кажам, не можеш да споредиш Дачија Дастер со Кадилак Есклејд иако и двете се СУВ.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.513
^^ Конфузен си. Што точно ти е тезата која јас наводно слабо ја разбирам?
Автоматски споено мислење:


Зборуваме за колективот, за општеството. Не за поединецот видук (или за било кој поединец).
Тоа е причината зошто државата треба поинаку да ги даночи појавите како помодарството со СУВови - за да се мотивира 4 од 5 аута да не бидат такви и да има помалку загинати во сообраќајките.

Разбираш?
Автоматски споено мислење:


Друже, ако сме реални никаде не се почитуваат правилата доследно (без разлика што некаде е нешто подобро/полошо). Затоа и треба регулации со кои ќе се мотивира користење на помалку опасни аута... Но мора да се најде метод тоа „мотивирање“ (поголемо даночење) да биде правилно: Да се демотивираат моментите како превисоки/преголеми аута, а зошто да не и премногу моќни/стартни аута, аута со задња вуча, итн - работи кои позитивно корелирани со поголема смртност. Значи не да се забранат, туку да се мотивираат други опции. Пошто вака 80% од новокупените аута (во САД) се СУВ и понешто пикап, 20% се класични аута... На крај по резонот на @vidooq ќе дојдеме до тоа сите да возиме монстер тракови, за да бидеме „побезбедни“ (од другите со СУВови пардон со монстер тракови).

Инаку фан факт, поимотните родители на дечињата почесто им купуваат СУВ-ови. Побезбедни биле во нив. А копиљаците се одговорни возачи, познато е тоа. Сосема е во ред да им се доверат да возат аута што се неколку пати поверојатни да убијат луѓе во судар. :unsure:



Мене па буквално ова ме плаши: Некој што знае да вози, не му треба ова. Некој што не знае да вози, треба да научи а не машината да го вози... Ќе поминат децении додека се испеглаат сите багови и сите фактори кои можат да доведат до катастрофални последици.
Абе мотивацијата е да не управува човекот со колите, цел свет се труди да направи покомотни и технолошки понапредни, не да банира модели.
Во Кина веќе имаш такси без возач, ете го но другата тема видеото, едно чудо пари се фрлаат за развој на таа технологија.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.100
Поени од реакции
34.560
Абе мотивацијата е да не управува човекот со колите, цел свет се труди да направи покомотни и технолошки понапредни, не да банира модели.
Во Кина веќе имаш такси без возач, ете го но другата тема видеото, едно чудо пари се фрлаат за развој на таа технологија.
Апропо таа насока на муабетов, ти лично - би се пријавил ли како пешак (на пример) кога ќе го тестираат квалитетот на алгоритмите за детекција на облици и кочење/избегнување луѓе во различни услови (светлосни, брзински, итн)? Слушнав дека имале проблеми со брзи објекти (точаци, скутери) во услови на слабо осветлување.

Пошто ова сега што се дешава е баш тоа, бета алфа тестирање на нови технологии - технологии во кои целта пред сѐ е профит (исклучување на потреба од човечки кадар во транспорт на роба и луѓе). Да секако дека ќе има и морков, и дека ќе не залажуваат со аутопилот заглупувања и слично, но ваљда не веруваш дека они тоа го прават заради наш конфор/луксуз?

Абе. Уште СУВ-овите поштено не сум ги исплукал, сега ми отвараш нова работа. :D
(башка сега ќе почнат филмовите и обвинувањата за лудизам)
Автоматски споено мислење:

Сакам да кажам, не можеш да споредиш Дачија Дастер со Кадилак Есклејд иако и двете се СУВ.
Истите критики за убивање луѓе - тие не важат и за Дачија и за Кадилак?
Викаш дека на тие убиените им прави разлика ако се убиени со поквалитетен СУВ? Демек чест му беше што загина од Кадилак! :unsure:
 
Последно уредено:

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.513
Апропо таа насока на муабетов, ти лично - би се пријавил ли како пешак (на пример) кога ќе го тестираат квалитетот на алгоритмите за детекција на облици и кочење/избегнување луѓе во различни услови (светлосни, брзински, итн)? Слушнав дека имале проблеми со брзи објекти (точаци, скутери) во услови на слабо осветлување. :unsure:

Пошто ова сега што се дешава е баш тоа, бета алфа тестирање на нови технологии - технологии во кои целта пред сѐ е профит (исклучување на потреба од човечки кадар во транспорт на роба и луѓе). Да ќе не лажат со аутопилот заглупувања, но ваљда не веруваш дека они тоа го прават заради наш конфор/луксуз?

Абе. Уште СУВ-овите поштено не сум ги исплукал, сега ми отвараш нова работа. :D
(башка сега ќе почнат филмовите и обвинувањата за лудизам)
Автоматски споено мислење:


Истите критики за убивање луѓе - тие не важат и за Дачија и за Кадилак?
Си пробал да тестираш нешто во животот па што нагаѓаш вака?
Без заебанција те прашувам, дали некогаш си се обидел да направиш официјално тестирање на некаква технологија и истата да биде одобрена?

Небитно е за кого го прават, тие ќе добијат пари, ние добиваме технологија, основа на напредокот, за џабе ни мама на тате не дава.
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.430
Поени од реакции
16.739
Истите критики за убивање луѓе - тие не важат и за Дачија и за Кадилак?
Викаш дека на тие убиените им прави разлика ако се убиени со поквалитетен СУВ? Демек чест му беше што загина од Кадилак! :unsure:
Не, ако те опне Фиат 500 ќе куртулиш.
 
Член од
14 април 2012
Мислења
32.679
Поени од реакции
66.761
^^ Конфузен си. Што точно ти е тезата која јас наводно слабо ја разбирам?
Автоматски споено мислење:


Зборуваме за колективот, за општеството. Не за поединецот видук (или за било кој поединец).
Тоа е причината зошто државата треба поинаку да ги даночи појавите како помодарството со СУВови - за да се мотивира 4 од 5 аута да не бидат такви и да има помалку загинати во сообраќајките.

Разбираш?
Автоматски споено мислење:


Друже, ако сме реални никаде не се почитуваат правилата доследно (без разлика што некаде е нешто подобро/полошо). Затоа и треба регулации со кои ќе се мотивира користење на помалку опасни аута... Но мора да се најде метод тоа „мотивирање“ (поголемо даночење) да биде правилно: Да се демотивираат моментите како превисоки/преголеми аута, а зошто да не и премногу моќни/стартни аута, аута со задња вуча, итн - работи кои позитивно корелирани со поголема смртност. Значи не да се забранат, туку да се мотивираат други опции. Пошто вака 80% од новокупените аута (во САД) се СУВ и понешто пикап, 20% се класични аута... На крај по резонот на @vidooq ќе дојдеме до тоа сите да возиме монстер тракови, за да бидеме „побезбедни“ (од другите со СУВови пардон со монстер тракови).

Инаку фан факт, поимотните родители на дечињата почесто им купуваат СУВ-ови. Побезбедни биле во нив. А копиљаците се одговорни возачи, познато е тоа. Сосема е во ред да им се доверат да возат аута што се неколку пати поверојатни да убијат луѓе во судар.
Tи упорно мислиш дека твојот агол на гледање на работите е исправен и единствен(ко пешак кој никогаш нема да има кеш за џип), и дека не постои друг аспект. И упорно продолжуваш да дискутираш на таков начин.
Автоматски споено мислење:

^^ Конфузен си. Што точно ти е тезата која јас наводно слабо ја разбирам?
Автоматски споено мислење:


Зборуваме за колективот, за општеството. Не за поединецот видук (или за било кој поединец).
Тоа е причината зошто државата треба поинаку да ги даночи појавите како помодарството со СУВови - за да се мотивира 4 од 5 аута да не бидат такви и да има помалку загинати во сообраќајките.

Разбираш?
Автоматски споено мислење:


Друже, ако сме реални никаде не се почитуваат правилата доследно (без разлика што некаде е нешто подобро/полошо). Затоа и треба регулации со кои ќе се мотивира користење на помалку опасни аута... Но мора да се најде метод тоа „мотивирање“ (поголемо даночење) да биде правилно: Да се демотивираат моментите како превисоки/преголеми аута, а зошто да не и премногу моќни/стартни аута, аута со задња вуча, итн - работи кои позитивно корелирани со поголема смртност. Значи не да се забранат, туку да се мотивираат други опции. Пошто вака 80% од новокупените аута (во САД) се СУВ и понешто пикап, 20% се класични аута... На крај по резонот на @vidooq ќе дојдеме до тоа сите да возиме монстер тракови, за да бидеме „побезбедни“ (од другите со СУВови пардон со монстер тракови).

Инаку фан факт, поимотните родители на дечињата почесто им купуваат СУВ-ови. Побезбедни биле во нив. А копиљаците се одговорни возачи, познато е тоа. Сосема е во ред да им се доверат да возат аута што се неколку пати поверојатни да убијат луѓе во судар. :unsure:



Мене па буквално ова ме плаши: Некој што знае да вози, не му треба ова. Некој што не знае да вози, треба да научи а не машината да го вози... Ќе поминат децении додека се испеглаат сите багови и сите фактори кои можат да доведат до катастрофални последици.
Не ја разбираш поентата на овие системи. Тие не се тука да возат место тебе, туку да ти помогнат. Глупи овие од Мерцедес затоа што се обидуваат да произведат побезбедни возила. Дај му нека вози Опел Корса.
 
Член од
28 јуни 2018
Мислења
805
Поени од реакции
970
Nz sto se objasnuvame tuka bespotrebno. Si ima kategorii/klasi na vozila i se znae sto so sto se sporeduva. Ne moze peglici so vselenski brodovi da sporeduvame.

Vo vrska so safety standardi i tuka si se raboti za pravila i propisi koi vazat za site kategorii podednakvo.

Ako ima/imalo znacajni otstapuvanja od normite, ke se reagira soodvetno. Vo slucaive pomegju low end SUVs i komparabilni klasi na patnicki vozila sigurno nema znacitelni razliki.

Deka e poubistveno/ ponepregledno normalno, SUVata imaat pogolem volumen masa i slicno. I kamion e poubistven i pogolem mrtov agol ima i?
Toa so zagaduvanje emisii ne drzi mnogu voda, zanemarlivo e osven pri visoki brzini. Za niz grad motorot e najbiten, ne formata na voziloto.

P. S. Licno ne preferiram SUVa za moite potrebi pri ili/ili izbor sekogas bi izbral patnicko vozilo varijntaa, no si ima kade i zasto SUV, a i sekoj si ima svoi potrebi...
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.100
Поени од реакции
34.560
Не, ако те опне Фиат 500 ќе куртулиш.
Тебе да те опне... Инаку, ако те удри СУВ шансите неколку пати поголеми дека ќе погинеш - отколку ако те удри Фиат.

Статистички податоци. Факти.
Автоматски споено мислење:

Tи упорно мислиш дека твојот агол на гледање на работите е исправен и единствен(ко пешак кој никогаш нема да има кеш за џип), и дека не постои друг аспект. И упорно продолжуваш да дискутираш на таков начин.
Јас ти кажувам факти и статистики. Ти ми кажуваш муабет во стилот вујнати дали има пари за џип, или иде пешки.


Не ја разбираш поентата на овие системи. Тие не се тука да возат место тебе, туку да ти помогнат. Глупи овие од Мерцедес затоа што се обидуваат да произведат побезбедни возила. Дај му нека вози Опел Корса.
Јок ти разбираш... Кога ќе се научиш да возиш со вакви „помагала“, утре кога ќе седнеш во нормално возило по инерција ќе направиш беља. А ако не си возел нормална кола претходно, нема ни да се усудиш да се обидеш да ја возиш.

Коли што возат место тебе. Ботови што пишуваат училишни задачи место тебе... Знаеш што е следно? Вујната, итн. :)
Еве во живо како се произведува општество на ИДИОТИ... Идиократија гомна да јаде.
Автоматски споено мислење:

Deka e poubistveno/ ponepregledno normalno, SUVata imaat pogolem volumen masa i slicno. I kamion e poubistven i pogolem mrtov agol ima i?
Камиони мора да трпиш, ако сакаш да купуваш во супер маркет наместо да садиш на нива.
СУВ чуму ти е, за да го трпиш?

И не е толку проблемот волуменот, туку висината. Безбедност на автомобили се дизајнира според претпоставка за удар со слично високо возило. Тука мора и тек ќе има стандардизации. Не зошто мене ми швркнало така, туку заради безбедност. Ги виде статистиките позади, тие сами за себе зборуваат.
 
Последно уредено:
Член од
14 април 2012
Мислења
32.679
Поени од реакции
66.761
Јас ти кажувам факти и статистики. Ти ми кажуваш муабет во стилот вујнати дали има пари за џип, или иде пешки.

Јок ти разбираш... Кога ќе се научиш да возиш со вакви „помагала“, утре кога ќе седнеш во нормално возило по инерција ќе направиш беља. А ако не си возел нормална кола претходно, нема ни да се усудиш да се обидеш да ја возиш.
Никако да сфатиш дека статистиките твои и фактите не се предмет на дискусија.

Е сега, ако можеш да ми најдеш статистики и факти за тоа колку шофери што се вратиле во постара кола, по инерција направиле сообраќајка, би ти бил благодарен.
 
Член од
28 јуни 2018
Мислења
805
Поени од реакции
970
Јок ти разбираш... Кога ќе се научиш да возиш со вакви „помагала“, утре кога ќе седнеш во нормално возило по инерција ќе направиш беља. А ако не си возел нормална кола претходно, нема ни да се усудиш да се обидеш да ја возиш.

Коли што возат место тебе. Ботови што пишуваат училишни задачи место тебе... Знаеш што е следно? Вујната, итн. :)
Еве во живо како се произведува општество на ИДИОТИ... Идиократија гомна да јаде.
Nema da ima potreba da vozi "normalna" kola. I da ima za 50metra ke se navikne... Plus tie "pomagalata" se so cel da se zgolemi bezbednosta... Win win sekako e

Камиони мора да трпиш, ако сакаш да купуваш во супер маркет наместо да садиш на нива.
СУВ чуму ти е, за да го трпиш?
Sekoj so svoite potrebi. Kaj nas verojatno edna od pricinite sto zemaat SUV e prostor, nekade karavani se preferirani, nekade monovolumeni... Ima uloga i popularnost sekako, nasiot market a i svetskiot momentalen trend za zhal tezi kon SUVce brat so 1.0 benzin 3 cilinder hahaha... Toa ne ti prai poise steta od sporedliva kategorija na "normalna" kola. Bash ponovite koli se po pesak friendly vo pogled na sudari, propisite se stegaat, ne se shirat za da pomine nesto sto ne e OK...evolucija...

И не е толку проблемот волуменот, туку висината. Безбедност на автомобили се дизајнира според претпоставка за удар со слично високо возило. Тука мора и тек ќе има стандардизации. Не зошто мене ми швркнало така, туку заради безбедност. Ги виде статистиките позади, тие сами за себе зборуваат.
Ne bi se vpustal vo vakvi konstatacii. Si ima standardi i toa e egzaktna nauka nema prostor za filozofiranje. Ne e politika ili borba na dobroto i zloto ili umetnost nekakva pa da imame mislenja ili vkusovi... Sekako deka se sto e na pazar odgovara na propisi i se kontrolira od nezavisni tela. Standardite sigurno ne se polabavi taka da bidi siguren deka i najslabiot suv e posiguren od random kola od pred 30god.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.100
Поени од реакции
34.560
Никако да сфатиш дека статистиките твои и фактите не се предмет на дискусија.
Oва е нов пристап... Статистики и факти не се прифаќаат како аргументу во дискусија. Сега ме остави без текст. :unsure:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom