Војната на патиштата

  • Креатор на темата Креатор на темата Supervisor
  • Време на започнување Време на започнување
Па не би рекол дека се глупи тие што купуваат џипови, напротив. Џип не купуваш за да беснееш низ кривини, туку да имаш безбедност и мека вожња по нашиве дупкетини. Така да, потполно ги оправдувам сите кои можат да си приуштат еден. Не за џабе, ретко ке видиш сиромав во џип.

The country's safest car has been revealed as a Volvo model that has seen no drivers or passengers killed inside it in the 16 years it has been on sale. A high-tech safety mechanism for automatic braking saw the Volvo XC90 crowned the safest vehicle ever tested, according to independent laboratory Thatcham Research.
XC90 e totalno razlicno od SUV sto gi vozat 95% po ulici kaj nas, ne e sporedlivo.

@Vanlok daj nekoja statistika da vidime ova so ishodi od sudari, bash interesno
 
XC90 e totalno razlicno od SUV sto gi vozat 95% po ulici kaj nas, ne e sporedlivo.

@Vanlok daj nekoja statistika da vidime ova so ishodi od sudari, bash interesno

Точно, ама шансите дека ке преживееш во X5, X6, Q7, Q8, GLE, и останати џипови, за разлика од патничко возило се далеку поголеми.
 
Точно, ама шансите дека ке преживееш во X5, X6, Q7, Q8, GLE, и останати џипови, за разлика од патничко возило се далеку поголеми.
Ама ете можело да убиеш некого зашо браникот бил висок.
 
Ама ете можело да убиеш некого зашо браникот бил висок.

Колку и да звучи сурово, првиот закон на природата е self-preservation. И кој може да си дозволи да вози џип, баш тоа го прави, се штити себеси.
 
Пренесов,луѓево од утре масовно ќе почнат да ги продаваат MLите,х5ките,туарезите и сл. зверки од тој калибар само да му удоволат на момакот кој го проби терминот когнитивна дисонанца во секојдневната комуникација меѓу народецов.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
 
@Constrictor најмалку 50% поверојатни дека при сообраќајка ќе убијат пешак, велосипедист, моторџија, итн. Тука се ставени и комбиња/слични, но статистички многу повеќе СУВ-ови има наспротикомбиња/слични, па приближно може да кажаме и дека студијава генерално се однесува на нив. Пошто таму каде е правена студијава, 80% од новите возила се СУВ и понешто пикапи

Студијата:

Друга студија:

текст:




Children are eight times more likely to be killed if struck by an SUV as opposed to a standard passenger car — and SUVs cause a disproportionate amount of death across all age groups




Притоа имаат најголема мртва зона.




Притоа повредите се многу полоши:


Според ова СУВ-овите се 132% поверојатни дека ќе го убијат другиот возач (процентот се подобрува со новите модели).




Интересен текст:

Точно, ама шансите дека ке преживееш во X5, X6, Q7, Q8, GLE, и останати џипови, за разлика од патничко возило се далеку поголеми.
Таа статистика е веројатно поврзана со фактот дека истите убиваат повеќе (најмногу) други шофери, пешаци, велосипедисти, итн... Што е аргументот зошто треба да имаат многу поголеми давачки за осигурање и регистрација, и генерално да се обесхрабрува возење на СУВ-ови па и други големи луксузни возила кои не се наменски/теренски туку се возат како градски возила.




Многу глупа теза. Еве јас имам Disco 4 и го користам секојдневно, за пат и за терен. Како можеш да ми кажеш дека не се корисни?
Затоа што постојат џипови.
Теренец е наменско возило, наменето за на терен. И твојот модел на ленд ровер ако е исклучок (не знам, но ајде да ти верувам), тогаш би требало да знаеш дека секое правило има исклучоци. Убедливо поголемиот дел од СУВ-овите смрдат како теренци. Мислам при фактички возења на терен, не зборувам за филмање дека скопските дупки биле „теренско возење“.
 
Последно уредено:
Таа статистика е веројатно поврзана со фактот дека истите убиваат повеќе (најмногу) други шофери, пешаци, велосипедисти, итн... Што е аргументот зошто треба да имаат многу поголеми давачки за осигурање и регистрација, и генерално да се обесхрабрува возење на СУВ-ови па и други големи луксузни возила кои не се наменски/теренски туку се возат како градски возила.

Ти гледаш од аспект на тоа дека убива, јас гледам од аспект на тоа дека ме штити. Поновите џипови, зборам од 2010 навака се опремени со 360 камера, pederstrian protection, автономно кочење, lane assist. Нешто што голем дел на мали градски возила го немаат, зашто само по себе се класа подолу и никој не купува пасивни заштити во Опел Корса, нешто што е стандардна опрема во поновите џипови.
 
Точно, ама шансите дека ке преживееш во X5, X6, Q7, Q8, GLE, и останати џипови, за разлика од патничко возило се далеку поголеми.
pa dobro sekako sansite se pogolemi, ama ne i pogolemi ako sporedime so A8, S-class, Maybach, RollsRoyce, BMW7, S90... Tuka sporeduvas luksuzni SUVa koi se nekomparabilni so standardni patnicki vozila, malce ko babi i zhabi... daj da vidime dali dacia/Kia/huyndai/rav4/kineski SUV e posiguren otkolku patnicko vozilo od ista ili slicna klasa...
 
pa dobro sekako sansite se pogolemi, ama ne i pogolemi ako sporedime so A8, S-class, Maybach, RollsRoyce, BMW7, S90... Tuka sporeduvas luksuzni SUVa koi se nekomparabilni so standardni patnicki vozila, malce ko babi i zhabi... daj da vidime dali dacia/Kia/huyndai/rav4/kineski SUV e posiguren otkolku patnicko vozilo od ista ili slicna klasa...
И дај да споредиме што повеќе се киа/дачиа/хјундаи поопасни и поголеми загадувачи или која и да е причината за што би плаќале поскап паркинг и осигурање од патничко возило.
 
У америка кога би живел само F-150 би возел, башка и подигнат едно 10 сантими од стандард со големи гуми.
Во маало имам еден Ram Laramie, јас би овие, па макар и слон да не гледам пред мене :D
 
SUV edino prednost imaat vo direkten sudar, za drugi okolnosti sedanive se so mala prednost osobeno ovie visokive klasi.. ali ipak mislam da bezbednosta vo najgolem del e diktirana od samiot sofer bez razlika za koj tip na vozilo stanvit zbor
 
Сликата од твитер со мртвиот агол е добра но мора да се признае дека тоа што го возат америте е претеризам. Практично се еднакви на овие камиончиња за достава на сокови и пиво (не баш ама ја сфаќате поентата)
 
Ти гледаш од аспект на тоа дека убива, јас гледам од аспект на тоа дека ме штити. Поновите џипови, зборам од 2010 навака се опремени со 360 камера, pederstrian protection, автономно кочење, lane assist. Нешто што голем дел на мали градски возила го немаат, зашто само по себе се класа подолу и никој не купува пасивни заштити во Опел Корса, нешто што е стандардна опрема во поновите џипови.


Прво да разграничам дека не зборувам за наменски/тернски/товарни возила. Тие си имаат цел и намена. Зборувам за возила чија цел на постоење е кypч, и ете тоа што го викаш „да те заштитат“... Ти кога со СУВ ќе удриш некој, пешак или друга кола, шансите се два три пати поголеми дека ќе го убиеш/осакатиш тој што си го удрил. Ако истото се деси со нормални аута, ќе се удрат браник во браник и амортизацијата и crumpling зоните и аирбеговите/појасите ќе си ја завршат работата. Ти кога ќе удриш друга кола идеш над нив и директно им сечеш глави... И сето тоа затоа што возиш возило кое е направено да личи на џип, а терен веројатно никад нема да види (и боље да не види, пошто не го бива за на терен).

Така да од кој те штити СУВ? Од други СУВ-ови?
Гледаш конечно што е поентата на муабетов?
Автоматски споено мислење:

И дај да споредиме што повеќе се киа/дачиа/хјундаи поопасни и поголеми загадувачи или која и да е причината за што би плаќале поскап паркинг и осигурање од патничко возило.

Aко баш мора:

1707179843396.png


Автоматски споено мислење:

Сликата од твитер со мртвиот агол е добра но мора да се признае дека тоа што го возат америте е претеризам. Практично се еднакви на овие камиончиња за достава на сокови и пиво (не баш ама ја сфаќате поентата)
Поентата е што товарни камиончиња наспроти СУВ-ови, е еден према којзнае колку илјади (американски бројки). Шансите се дека попрво ќе „сретнеш“ СУВ отколку камионче/комбе... И тие камионче/комбе имаат корисна цел. За разлика од СУВ-овите.
 
Прво да разграничам дека не зборувам за наменски/тернски/товарни возила. Тие си имаат цел и намена. Зборувам за возила чија цел на постоење е кypч, и ете тоа што го викаш „да те заштитат“... Ти кога со СУВ ќе удриш некој, пешак или друга кола, шансите се два три пати поголеми дека ќе го убиеш/осакатиш тој што си го удрил. Ако истото се деси со нормални аута, ќе се удрат браник во браник и амортизацијата и crumpling зоните и аирбеговите/појасите ќе си ја завршат работата. Ти кога ќе удриш друга кола идеш над нив и директно им сечеш глави... И сето тоа затоа што возиш возило кое е направено да личи на џип, а терен веројатно никад нема да види (и боље да не види, пошто не го бива за на терен).

Така да од кој те штити СУВ? Од други СУВ-ови?
Гледаш конечно што е поентата на муабетов?
Автоматски споено мислење:



Aко баш мора:

Прегледај го приврзокот 405910


Автоматски споено мислење:


Поентата е што товарни камиончиња наспроти СУВ-ови, е еден према којзнае колку илјади (американски бројки). Шансите се дека попрво ќе „сретнеш“ СУВ отколку камионче/комбе... И тие камионче/комбе имаат корисна цел. За разлика од СУВ-овите.

Добробитот на другите учесници во сообраќајот не е моја примарна грижа во случај на сообраќајна несреќа. Сфаќаш?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom