bobipp
Let's cook!
- Член од
- 15 август 2008
- Мислења
- 11.705
- Поени од реакции
- 6.627
Не знам брат, не сум се возелDada ponoviot model e nad 2005 god sto se. Da ne znaes kakva voznja ima leonot, fabricko ozvucuvanje i sl..?
Не знам брат, не сум се возелDada ponoviot model e nad 2005 god sto se. Da ne znaes kakva voznja ima leonot, fabricko ozvucuvanje i sl..?
Дечки, Ви благодарам многу. Јас и немам некое искуство за коли али се надевам дека ќе се снајдам. Тек сега вака посериозно започнувам да гледам на огласи и слично, а за спецификациите на колите и слични ствари да не збораме тапа
Сепак, што имам зборувано со познаници, а и вака на нет што ќе видам (а и советите од Вас), ваљда нема да ја утнам работата Генерално, впечаток дека ОК коли се, сега за нијанси (1.4 или 1.9) здравје Боже, зависи која прилика ќе испадне за цена и слично...
Фала уште еднаш на советите
Јас возев поло од најновите само што ова беше 1.4 на старт рипа ко магарица ќе кажеш уствари ова не е 1.4 моторот. Друго моторот не се ни слуша дека работи мислиш бензинец е али најмногу оди до 160 и толку. Битно малку троши градска 6 максимум отворено 4,5 али многу е добро на изглед и плус тоа е брзо, јас мислам за почетник да го купиш верувај ќе бидеш задоволен премногу од него.ovde ima prilika nekoj da go isproba, da ne recam da go izvozi nekade barem... na ugornica, po los pat nekoj... da vidis dali gree dali e ok... nezz, barem taka mislam
a deka se uvezeni, sigurno. koj ima pari da kupi nova kola
nezz koja mu e cenata nadvor... ali da go donesis edno 500e
da go pominis na carina i da go registriras uste 500e
na kraj slicna bi bila cenata so toa da go zemes od tuka... 700-800e mozda razlika nezz tocno
1.9 тди и 1.4 тди после 2000 година во Поло се базирани на PD технологијата т.е. Пумпа бризгалка и тој мотор нема класична пумпа за висок притисок или "бош" пумпа.Јас возев поло од најновите само што ова беше 1.4 на старт рипа ко магарица ќе кажеш уствари ова не е 1.4 моторот. Друго моторот не се ни слуша дека работи мислиш бензинец е али најмногу оди до 160 и толку. Битно малку троши градска 6 максимум отворено 4,5 али многу е добро на изглед и плус тоа е брзо, јас мислам за почетник да го купиш верувај ќе бидеш задоволен премногу од него.
Значи голфов кај мене ако го продавам да му лупнам цена од 3200 а? Штета што нема клима .1.9 тди и 1.4 тди после 2000 година во Поло се базирани на PD технологијата т.е. Пумпа бризгалка и тој мотор нема класична пумпа за висок притисок или "бош" пумпа.
1.9 ТДИ е со 4 цилиндри а 1.4 ТДИ СО 3. Механички 1.9 ТДИ е подобар избор зашто е поедноставен. 1.4 ТДИ заради посложената конструкција има ПОСКАПО одржување. Кај 1.4 ТДИ има ланче кое го погонува балансерот. Ова ланче е болна точка и се случува да се скине. После тоа моторот во канта.
Лично би посоветувал Поло 6N (до 2000 година) со 1.9 ТДИ т.е. Стариот мотор со класична бош пумпа кој е неуништлив. Многу се ретки но и се поскапи од поновите половци. Има и заради што. Поиздржливи се многукратно.
И уште еден факт. Прашај колку чини ламела потисна и замаец за тоа Поло 1.4 Тди. Мислам е со двомасен замаец.
polo 6n e со едномасен замаец и потисна со федери. Па сам прецени си.
Успех.
Друже постави го ова прашање на некој хрватски или српски форум..Од кај да знаеме ние какви се пасатите,кога народот пари нема за такви скапи коли..Постави некое прашање до кај 1000-2000 евра..Ова ептен скапо.Какви се пасатите: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI trendline/comportline од 2011 година нагоре...Дали е добар моторот, знам дека се многу економични, како е за одржување, дали се добри коли и слично, и по која цена се движат во германија
Скапо нескапо толку чини. И предобро е. Во пати подобро за нашите горива од некоја тојотаДруже постави го ова прашање на некој хрватски или српски форум..Од кај да знаеме ние какви се пасатите,кога народот пари нема за такви скапи коли..Постави некое прашање до кај 1000-2000 евра..Ова ептен скапо.
Се возев со еден таков Пасат..105 коња беше,убаво повлекува,брз,фантазија..Највеќе ме бендиса рачната кочница,што уствари ја нема..Како запираш,и возилото автоматски запира..Не креваш како на другите коли..Е да,се подупев едно 10 минути на почетокот,незнаев да ја запалам..Ама после душата и ја извадив.Скапо нескапо толку чини. И предобро е. Во пати подобро за нашите горива од некоја тојота
Тоа е колата. Ефтина за користење, економична и уживање. Башка издржливаСе возев со еден таков Пасат..105 коња беше,убаво повлекува,брз,фантазија..Највеќе ме бендиса рачната кочница,што уствари ја нема..Како запираш,и возилото автоматски запира..Не креваш како на другите коли..Е да,се подупев едно 10 минути на почетокот,незнаев да ја запалам..Ама после душата и ја извадив.
Нешто најубаво до сега во што сум се возел..[DOUBLEPOST=1435525015][/DOUBLEPOST]Тоа е колата. Ефтина за користење, економична и уживање. Башка издржлива
Не бе,не беше толку овој,околу 18.000-20.000 евра..Али сепак е преголема сума..^ зaбoрaви дa кaжеш и еднo 30инa илјaди еврa
Со добра работа ја спечалуваш за помалце од година. И зависи за кого е скапа секако.Нешто најубаво до сега во што сум се возел..[DOUBLEPOST=1435525015][/DOUBLEPOST]
Не бе,не беше толку овој,околу 18.000-20.000 евра..Али сепак е преголема сума..
Со каква добра работа?Да препродавам дрога во Австрија?Ќе ја спечалам така..Со просечна плата од 12.000-14.000 денара нема да ја спечалам во наредните 5 години секако..И леб и сол да јадам,пак нема.Со добра работа ја спечалуваш за помалце од година. И зависи за кого е скапа секако.