Скутерчиња: Се за и околу нив

Член од
21 септември 2012
Мислења
1.308
Поени од реакции
1.443
1. Потрошувачката која се движи околу 5-6 литри на 100 км.
2. Скапи делови т.е. скапа за одржување
3. Моторот издржувал најмногу 17-18 000 км и потоа ремонт.

Благодарам однапред
1. Мојата ср50 2014 иде доста солидно, брзичка е... со ауспух со све, не надминува 4л, а возам доста агресивно. Претежно е околу 3.5/3.6.. исто толку беше и со фабричкиот сетап, околу 3.4.
2. Одржување ??? 500 денари месечно за двотактол, на 7-8.000км каиш 1500 денари... (јас го сменив на 11.000, ама после 8.000 веќе е за фрлање, ги губи својствата едноставно).. тоа ти е се потрошен материјал/
3. Ова е речиси невозможна мисија... да зарибаш априлија на 20.000км треба да си идиот. :D

Е сега, штом ќе се возите 2ца, гледај да биде со водено ладење обавезно.. поготово ако движиш во предел со угорници/
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
468
Поени од реакции
113
Потрошувачката реално ти е 3-3.5 литри на 100км ако го возиш фабрички, и тоа е со возење под пуна гас.
А ако сакаш да иде многу нормално си нарачуваш ауспух, со него ти стигаат и ролни, монтираш ролните и ауспухот и моторот лета, ама се дига и потрошувачката малце :)
Дека се скапи деловите сега нормално априлиа е не е хамачи, не се некоја којзнае колкава цена ама да, поскапи се од другите мотори.
Сега да ти кажам нешто што сите моторџии ќе ти го кажат како одговор, колку ќе го пазиш толку ќе го имаш. Ако го возиш манијачки, ако не го оставаш да загрее, ако го извадиш од продавница и одма извадиш граничник и го возиш колку што иде, ако не му ставаш уље какво што треба туку користиш некое којзнае какво од 200 денари или поевтино литар, нормално дека ќе и правиш ремонт на 15,000.
Ако си ја возиш домаќински, не се секирај за ремонт.
1. Мојата ср50 2014 иде доста солидно, брзичка е... со ауспух со све, не надминува 4л, а возам доста агресивно. Претежно е околу 3.5/3.6.. исто толку беше и со фабричкиот сетап, околу 3.4.
2. Одржување ??? 500 денари месечно за двотактол, на 7-8.000км каиш 1500 денари... (јас го сменив на 11.000, ама после 8.000 веќе е за фрлање, ги губи својствата едноставно).. тоа ти е се потрошен материјал/
3. Ова е речиси невозможна мисија... да зарибаш априлија на 20.000км треба да си идиот. :D

Е сега, штом ќе се возите 2ца, гледај да биде со водено ладење обавезно.. поготово ако движиш во предел со угорници/
Оваа за потрошувачката просто сум изненаден ( со оглед на тоа што мојот 4 тактен кинез троши 3л/100км ). Не сум 15 годиште што мама и тато ќе му купат мотор за к**чење низ град, ми треба за работа и факултет. Често се возам со девојка ми или некој другар и затоа барам снага, а немам А категорија за поголема кубикажа. Со оглед на тоа што сум успеал да поминам 25 000км со кинез без ремонт само со промена на ламела и ролни ( каиши, масло, филтри и потрошен материјал не ги сметам ), е знак дека не сум идиот да го измачувам моторчето. Планирам да го купам ново од салон и како што знам новите модели се со водено ладење. Инаку околу цената во Штип во Hamachi Motors Априлиа Ср 50 2015 модел кошта 2 000 евра, 1 800 ако ја платам во готово и гратис ми дават кацига. Да го земам овој модел или да почекам месец-два за новиот модел ?
 
Член од
5 октомври 2012
Мислења
9
Поени од реакции
3
Поновиве скутерчиња користат мешавина 2-3%. Значи на 5л бензин, 2-3% (ете нека биде 3%) двотактол. Е сега, дали скутерчето само си ја прави мешавината ? Работи ли пумпата, или ти сам треба да правиш мешавина ???[DOUBLEPOST=1459900622][/DOUBLEPOST]

Пумпата не работи сам треба да правам мешавина
 
Член од
15 јануари 2014
Мислења
2.706
Поени од реакции
1.619
Здраво дечки ми треба мал совет. Имам hamachi 80 cc 4t (фабрички) и веќе му се ближи крајот изминав 25 000 км со него и сега сакам да земам нешто ново. Овој пат сакам да земам 2т и еден од скутерите што ми фаќа око е Априлиа sr 50. Пред се да напомнам не планирам никаков тјунинг или било какви модификации, едноставно ми треба за возење низ град, но сакам снага бидејќи почесто се возиме двајца одколку сам . Ме интересира дали вреди за парите или и некој кинес 2т што е на пола цена би ги исполнил моите барања.
Е сега има неколку гласини за Априлијата што ме плашат по малку па сакам да ги расчиста.
1. Потрошувачката која се движи околу 5-6 литри на 100 км.
2. Скапи делови т.е. скапа за одржување
3. Моторот издржувал најмногу 17-18 000 км и потоа ремонт.

Благодарам однапред
Размисли и за пиаџо енерџи...:)[DOUBLEPOST=1459975747][/DOUBLEPOST]и јас да прашам нешто

1.Како се имаат покажано Беверли моторите,од 125ка па до 500ката,како се за одржување,колку трошат
2.Каква возачка треба да имаш за 125,250,500
3.на што треба да се внимава кога се купува на старо еден од овие модели
4.колку километри се многу за ваквите мотори
 
Член од
8 јуни 2014
Мислења
26
Поени од реакции
3
Benelli 49x сичко фабричко , шо да се смене за почеток па да се осете на старт/крај
Какви ролни федере итд.. ??
 
Член од
6 април 2013
Мислења
357
Поени од реакции
302
Benelli 49x сичко фабричко , шо да се смене за почеток па да се осете на старт/крај
Какви ролни федере итд.. ??
Pollini или Mallossi, не можеш да добиеш само со пренос и крај и стартна... Ако го играш преносот имаш или старт, или крајна или ќе најдеш некоја средина...
 
Член од
14 септември 2012
Мислења
94
Поени од реакции
12
Здраво...ај ја пак ќе замарам :D ....пишав пред некој ден за мојот кинезот што викаа нема компресија слабо што верглаше(Yiying 50cc 4T)....чепкав нешто околу моторот карбуратор(80цц карбуратор) ваму таму свеќица и случајно ја свртев таа перката кај палењето што е и моторот нејќеше да вергла само зуеше(можеби беше тоа поради што не чини бендексот и се изместил)се изнервирав и во исто време го верглав и на курбла го удирав и оп...моторот запали?!?!.....Се чудев едно добри 5мин го држев под мала гас да не изгаси(на ладна машина нејке да работи без гас додека не тргнеш)го повозев го донесов пак дома и моторот почна да зголемува сам гас му дадов у место гас се смири гаста пак му дадов гас малце пак се покачи....ја чепнав гаста малце кај карбураторот го повозев и се смири не правеше веќе така....Го оставив некое време олади го запалив све нормално почнав да возам и ко да ми ја одземаше гаста и пуцкаше како да пуцка ауспухот коа турираш кола и ми изгаси...го остаив минута го запалив не праеше после така....Вчера вечер да го запалам нејке никако....Ме мрзи викендов да го отварам само сабајле ја извадив свеќицата имаше многу црно на нејзе ептен...а пред некој ден таква не беше....До што може да биде пак сега?!?
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
Здраво...ај ја пак ќе замарам :D ....пишав пред некој ден за мојот кинезот што викаа нема компресија слабо што верглаше(Yiying 50cc 4T)....чепкав нешто околу моторот карбуратор(80цц карбуратор) ваму таму свеќица и случајно ја свртев таа перката кај палењето што е и моторот нејќеше да вергла само зуеше(можеби беше тоа поради што не чини бендексот и се изместил)се изнервирав и во исто време го верглав и на курбла го удирав и оп...моторот запали?!?!.....Се чудев едно добри 5мин го држев под мала гас да не изгаси(на ладна машина нејке да работи без гас додека не тргнеш)го повозев го донесов пак дома и моторот почна да зголемува сам гас му дадов у место гас се смири гаста пак му дадов гас малце пак се покачи....ја чепнав гаста малце кај карбураторот го повозев и се смири не правеше веќе така....Го оставив некое време олади го запалив све нормално почнав да возам и ко да ми ја одземаше гаста и пуцкаше како да пуцка ауспухот коа турираш кола и ми изгаси...го остаив минута го запалив не праеше после така....Вчера вечер да го запалам нејке никако....Ме мрзи викендов да го отварам само сабајле ја извадив свеќицата имаше многу црно на нејзе ептен...а пред некој ден таква не беше....До што може да биде пак сега?!?
тоа што ти мења гас на нали и на големи вртежи 100% ти е до карбураторот... 100 пати проверено 100 пати докажано. а тоа што ти пука може да е до струја, треба да проверуваш едно по едно од свекица бомбина електроника....

тоа шо несака да вергла на алансер - ке си го провериш капакот дали е убаво ставен и дали лежи убаво кај бендексот... да не ти е слаб акомулаторот или слично, пробај стај му кабли и врзи го на кола со појака ампеража да пробаш дали ке завергла
 
Член од
14 септември 2012
Мислења
94
Поени од реакции
12
тоа што ти мења гас на нали и на големи вртежи 100% ти е до карбураторот... 100 пати проверено 100 пати докажано. а тоа што ти пука може да е до струја, треба да проверуваш едно по едно од свекица бомбина електроника....

тоа шо несака да вергла на алансер - ке си го провериш капакот дали е убаво ставен и дали лежи убаво кај бендексот... да не ти е слаб акомулаторот или слично, пробај стај му кабли и врзи го на кола со појака ампеража да пробаш дали ке завергла
Тоа што пукаше идеше исто од кај карбураторот а до што може да биде што стана толку црна катран свеќицата? бендексот го наместив
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
Тоа што пукаше идеше исто од кај карбураторот а до што може да биде што стана толку црна катран свеќицата? бендексот го наместив
лоша струја... од ауспух пука ли? излага ли црно??
 

MiaSanMia

Chipolopolo
Член од
7 април 2012
Мислења
9.974
Поени од реакции
8.682
Mi pishti prednata kocnica koga kocam,smeniv gurtnata i pak isto.Care ?
Ili nesto drugo ne e vo red hmm..
 
Член од
8 јуни 2014
Мислења
26
Поени од реакции
3
Некој да објасни федерчинја за ламела и голем федер бои и кој за што служи?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom