Парно на дрва (Потрошувачка)

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.784
Поени од реакции
21.189
ОК, фала што ми даде стручно мислење.:tapp: Имаше еден виц со толет хартија, ама сигурно го знаеш, а и да не бегаме од темава
Незнам што одговор очекуваше. Маѓичен спреј со кој само прскаш и стаклото ти свети и не се црни? Сите го барате проблемот онаму каде што ви е најлесно, а најчесто е или не го работите каминот како што треба, или не ви чини оџакот или не ви чини каминот. Ако го гушиш каминот , демек да тлее и му го затвориш дотокот за воздух ке ти црни стаклото и се внатре па каков сакаш камин имај. Ако не ти чини оџакот и не влече како што треба пак ке имаш неквалитетно согорување и со самото тоа пак ќе ти се лепи гареж на се внатре вклучувајки го и стаклото. Ако не е каминот димензиониран како што треба или е неквалитетно направен или дизајниран пак истото ке се случува.
Ама добро чим ти велиш дека е до дрвата тогаш ОК до дрвата е, пошто најлесно е во нешто друго да е грешката, а никако во вас или недај боже во каминот. Досега немам сретнато некој да има лош камин.
 
Член од
23 јуни 2014
Мислења
241
Поени од реакции
130
Биди фин како што си филозоф, и просветли не, објасни ни за сите параметри посебно како треба да ги димензионираме камините и оџаците, и како да провериме дрвата дали се влажни (јас мислев со хигроскоп,ама сигурно имаш ти некое решение во стилот на "Маѓичен спреј со кој само прскаш и стаклото ти свети и не се црни"). Ако немаш што паметно да кажеш,јас не би ја арчел тастатурата џабе,за да не ги замараме другите членови:cautious:[DOUBLEPOST=1404038486][/DOUBLEPOST]Еве податоци што ќе ти помогнат за твоето истражување:
оџак нов надворешен, 200мм изграден од специјални шамотни цигли - цилиндрична форма,па изолација,па бетонски квадратни блокови со кружен отвор,па изолација,па абрип фасада.
камин нов тимст RK1 rez, 24kw, за куќа 100м2 солидно изолирана.
дрва купени во ноември 2013(наменети за зимска сезона 2013/2014), дијаметар 200мм, должина 330мм, дабови.
Сите со нетрпение го очекуваме вашето излагање.
п.с. без подпрашања ве молам
 
Последно уредено:

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.784
Поени од реакции
21.189
Биди фин како што си филозоф, и просветли не, објасни ни за сите параметри посебно како треба да ги димензионираме камините и оџаците, и како да провериме дрвата дали се влажни (јас мислев со хигроскоп,ама сигурно имаш ти некое решение во стилот на "Маѓичен спреј со кој само прскаш и стаклото ти свети и не се црни"). Ако немаш што паметно да кажеш,јас не би ја арчел тастатурата џабе,за да не ги замараме другите членови:cautious:
Не биди арогантен како што си нов тука и побарај низ темите. Сигурно ке најдеш се што те интересира. Ти гарантирам дека има и пресметки за оџак и начин на работа и скоро се што тука тебе те мачи. Да не очекуваш за тебе сепцијално да земиме и да бараме низ форумот пошто тебе не ти се исплаќало да ја арчиш тастатурата. Впрочем ти имаш мака, ако тебе не ти се исплаќа да се замараш зошто некој друг би се замарал наместо тебе.
 
Член од
23 јуни 2014
Мислења
241
Поени од реакции
130
Јас мислев со факти и пресметки ќе ми објасниш, а ти на памет си зборел ова.Ме разочара.
Стварно да не навлегуваме во преписки, ако имаш нешто конструктивно да пишеш и да помогнеш ОК, ако не остави ме и понатака да се мачам, може некој друг ќе ми помогне
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.784
Поени од реакции
21.189
Јас мислев со факти и пресметки ќе ми објасниш, а ти на памет си зборел ова.Ме разочара.
Стварно да не навлегуваме во преписки, ако имаш нешто конструктивно да пишеш и да помогнеш ОК, ако не остави ме и понатака да се мачам, може некој друг ќе ми помогне
Искрено и да имав и најмала желба да ти поможам, со твојот однос ме предомисли.
Ај ке почекаме можеби некој друг со факти и пресметки ке ти излези во пресрет. Има време сега само што почна летото.[DOUBLEPOST=1404041720][/DOUBLEPOST]
Еве податоци што ќе ти помогнат за твоето истражување:
оџак нов надворешен, 200мм изграден од специјални шамотни цигли - цилиндрична форма,па изолација,па бетонски квадратни блокови со кружен отвор,па изолација,па абрип фасада.
камин нов тимст RK1 rez, 24kw, за куќа 100м2 солидно изолирана.
дрва купени во ноември 2013(наменети за зимска сезона 2013/2014), дијаметар 200мм, должина 330мм, дабови.
Сите со нетрпение го очекуваме вашето излагање.
п.с. без подпрашања ве молам
Веќе кога се впири во оџакот. Колкав ти е дијаметарот на излезот од каминот во мм. Спрема него се одредува и дијаметаорт на оџакот. Како побарај си сам. Друго спомна дека е надворешен. Ете ти уште една беља, посебно ако е на северна страна. После колку е висок и колку излегува над покривот. Сигурно не си гледаме на нокти, а и за тоа имаш тука пресметки.
За каминот некаде прочитав дека ти е струшки. И тоа многу може да влијае на работата на самиот камин. Можи толку му се можностите или толку чини.
Дрвата како дрва освем ако во време кога ги гориш не се утоп влажни или се со многу смола ,немаат некоја посебна улога освен во калоричната вредност.
И како што реков самата конструкција и дизајн на каминот. Ако нема воздушно чистење на стаклото џабе ти е се. Ако има и пак ти се црни стаклото или е нешто во изработката згрешено или не го гориш како што треба да го гориш за да не ти го црни.
Тоа е тоа во кратки црти.
А пошто не излезе со податоци за лани, само би те потрпашал дали имаше многу за чистење од гареж. Како на стаклото, како во самиот горилник, бориите и посебно оџакот. Ако имаше тогаш би ти препорачал да не се инаетиш туку да земиш да прелисташ по форумот или да почекаш некој друг со факти и пресмтеки да ти поможи. Сигурно ке се најди некој.
 
Последно уредено:
Член од
23 јуни 2014
Мислења
241
Поени од реакции
130
Имам толку многу потпрашања, а толку малку време за трошење. Од сите филозофски мисли само ова вредеше "да не се инаетиш туку да земиш да прелисташ по форумот или да почекаш некој друг со факти и пресмтеки да ти поможи. Сигурно ке се најди некој." Биди ми поздравен, и не се замарај со мене:facepalm:
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Еве податоци што ќе ти помогнат за твоето истражување:
оџак нов надворешен, 200мм изграден од специјални шамотни цигли - цилиндрична форма,па изолација,па бетонски квадратни блокови со кружен отвор,па изолација,па абрип фасада.
камин нов тимст RK1 rez, 24kw, за куќа 100м2 солидно изолирана.
дрва купени во ноември 2013(наменети за зимска сезона 2013/2014), дијаметар 200мм, должина 330мм, дабови.
Сите со нетрпение го очекуваме вашето излагање.
п.с. без подпрашања ве молам
Mислам дека проблемот бил во дрвата, кои си и купил во ноември 2013 и веднаш си ги горел истата сезона.
Прочитај го мојот пост претходно, за сезоната 2012/2013 дрвата ги купив во септември 2013, и имав проблем со саѓи, со чистење котел и оџак во сред сезона...
Според мене, оптимално е дрвата да бидат спремни (исечени, расцепани) мај, евентуално јуни, и да има доволно време на жештините да се исушат убаво (под некоја убава настрешница, по можност).
На тој начин ги спремав дрвата за претходната грејна сезона 2013/2014 и за наредната. Немав никаков проблем претходната сезона, верувам така ќе биде и оваа која доаѓа.
 
Член од
23 јуни 2014
Мислења
241
Поени од реакции
130
Mислам дека проблемот бил во дрвата, кои си и купил во ноември 2013 и веднаш си ги горел истата сезона.
Прочитај го мојот пост претходно, за сезоната 2012/2013 дрвата ги купив во септември 2013, и имав проблем со саѓи, со чистење котел и оџак во сред сезона...
Според мене, оптимално е дрвата да бидат спремни (исечени, расцепани) мај, евентуално јуни, и да има доволно време на жештините да се исушат убаво (под некоја убава настрешница, по можност).
На тој начин ги спремав дрвата за претходната грејна сезона 2013/2014 и за наредната. Немав никаков проблем претходната сезона, верувам така ќе биде и оваа која доаѓа.
Е ова е конкретен одговор од "паталец",а не филозофски мисли дека Јупитер ми бил во трета куќа па затоа ми димел каминот.
Струмикс свесен сум за тоа, многу касно ги купив дрвата - затоа напоменав кој период, и сирови дрва тешко горат и димат. Годинава веќе барам и ќе купам дрва, и се надевам пораат ќе сум. Од корисници сум слушнал дека ако се исушат убаво внатре, после и да ги фати дожд нема гајле (сведоци се дрварите, си ги чуваат на отворено).
Најбитно, прашував по хотели и ресторани што користат камини, што превземаат они за да не им се црни стаклото на каминот, рекоа: го чистиме на 2-3 дена.
Бидејќи не сум најпаметен, а гледам има на форумов такви ама нејќат да споделат ум и мудрост, прашав да не има некое чудо што ќе помогне да не се зацрнува стаклото (гледав клипови со поврат на издувните гасови и повторно нивно согорување, но немам можност тоа да го изведам)
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.784
Поени од реакции
21.189
Ај ќе правиме муабет вгодина ова време. Ете го установивте проблемот, дрва купивте претпоставувам. До следна грејна сезона ке бидат суви барут и стаклото би требало да биди стакло чисто( теоретски барем).
Јас кажав и претходно дека нема магична крпа или средство со кое стаклото не би се црнело, само што на некој не му се допадна одговорот. Стаклото нема да се валка само и само ако:
-каминот правилно се употребува
-самиот камин има опција за воздушно чистење на стаклото
-оџакот влечи како што треба тоест овозможува добар проток на воздух а со тоа и подобро и целосно согорување на дрвата без гушење.
-дрвата се доволно суви но ако се исполнети условите погоре тоа и не би требало да претставува толкав голем проблем посебно ако горилникот е доволно загреан.
Единствена пречка може да претставува самиот котел кој не дозволува горилникот да развие оптимална температура при која дрвата ке изгорат најефикасно но тоа е тоа.
Еден од овие улови да не е исполнет ке имате покрај се друго налепено со гареж и зацрнето стакло.
Од мое искуство најчест проблем е неправилно димензиониран оџак кој не обезбедува доволно провев, следно е неправилна употреба на каминот и поретко ( ако се работи за понови модели) е каминот да нема опција за воздушно перде со кое во голема мера се решава проблемот со зацрнетото стакло.
Сепак и покрај се колку толку да се намали нафаќањето на гареж било на стаклото било на котелот или на оџакот е каминот да се работи при високи температури на горилникот за да има поцелосно и поефикасно соговрување на дрвата, без притоа да имате потреба да го гушите за да ја намалите температурата на собата или водата. Тоа се постигнува со купување на камин со снага која најповеќе ви одговара спрема кубните метри кои планирате да ги загревате така да каминот би работел оптимално без притоа да го прегревате или гушите.
Поопштирно за се што ве интересира имаше веќе објаснето во оваа тема поточно некаде од 4 страна па понатаму само што треба некој да побара. Има таму и за правилно горење на каминот, типови на камини, пресметка на потребна снага на камин, пресметка на оџак како и теоретски објаснувања и практични искуства во врска со камините и многу други работи.
 
Член од
23 јуни 2014
Мислења
241
Поени од реакции
130
Ова е веќе муабет. Оџакот е 200 мм, исто колку што е излезот на каминот. Од тимст препорачаа дека најдобро е да бидат иста димензија. Оџакот во висина е како скицата што си ја дал, односно кај мене според димензиите е пола метар пониска од чатијата (не ми текнуваат сега димензии на кровот како беа,битно според скицата знам го ѕидаа). Оџакот беше нов лани,значи нема шанса да бил запушен. Моделот е RK1rez, со котел за парно, не ми е познато за воздушнава завеса,ако можеш негде да најдеш таков податок би сакал да знам.
Не смеам да го горам на висока температура цело време, односно го гушам на влез воздухот или ја затварам клапната на оџакот,бидејќи во спротивно крева температура на водата и над 110 степени, и може да направи проблеми на цела опрема.[DOUBLEPOST=1404122106][/DOUBLEPOST]Иначе тој камин беше најмал,за куќа до 150м2, и затоа морав тој да го земам[DOUBLEPOST=1404122426][/DOUBLEPOST]И уште едно прашање, од каде да купам вентилатор што издржува температура до 70-80 степени, и да биде тивок, сакам да го ставам над котелот со цел воздухот заробен позади гипсот со кој е маскиран каминот да го внесам присилно во собата?
 
Последно уредено:

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.784
Поени од реакции
21.189
Ако сметаш дека оџакот е во ред,а најлесно можеш да провериш во зима на сред горење да пробаш да ја отвориш вратничката многу пополека. Ако ти враќа многу чад тогаш нешто не е во ред. Дали се има налепено гареж на бориите или на оџакот или нешто не е во ред со самиот оџак ке си утврдиш сам. Битно проток е намален и нема доволно цуг. Исто многу може да заебава и дотокот на воздух. Пошто спомна дека имаш нова дограма( претпоставувам ПВЦ) а таа знаеме дека добро дихтува а тоа би значело дека нема доволно свеж доток на воздух што би циркулирал низ оџакот и пак ке се добие сличен ефект како затнат оџак и би резултирало со исти симптоми. Неквалитетно согорување, многу чад и гареж како на стаклото така и во горилникот и бориите.
Толку за оџакот.
За воздушна завеса дали има можеш да провериш едноставно дали на вратничката од каминот кај стаклото на горниот дел има процеп за воздух или некаква регулација на истот. Значи би требало да има доток на воздух од долу и плус уште еден од горе обично на самата вратничка или над неа. Ако има таков тој служи како воздушно перде и тој при палење треба да ти биди целосно отворен( ако има можност за регулација). Тука веќе преминуваме на правилно работење. Кога се пали треба горниот да биди потполно отворен а долниот по потреба. Битно да има доволно воздух за горилникот добро да се загрее и дрвата да се распалат. Како се крева температурата на горилникот така долниот воздух се намалува ( не скроз) а горниот не. Ова е многу битно пошто стаклото најчесто се замаглува при палење. Со тек на време сам ке откриеш која комбинација тие најоптимална за најдобро согорување и како да го регулираш горењето само со горниот довод на воздух додека долниот ( при распален камин) да биди на некоја фиксна позиција минимално отворен.
Незнам каква клапна има и за што служи но ако е најгоре на каминот кај издувот тогаш таа се затвора кога внатре има само жар а никако на сред горење. Ако е долу и е поврзана со некаков термостат тоа е сосем друга работа. Наместо да го гушиш прбај со помалце дрва. Ако водата ти прегрева многу јасно е дека или каминот ти е премногу јак за твоите услови или снагата со која е деклариран не е точна или пак премногу го ложиш. Било како било со гушење само ке направиш гарежи, така да пробај со помалце дрва и поиграј со дотокот на воздух да си најдиш некоја средна вредност каде ем нема да го гушиш ем ке работи без да ти ја презагрева водата.
Ако имаш слика или линк од тој камин прати да го разгледам пошто вака немам идеја нити каков е нити што има.
 
Член од
23 јуни 2014
Мислења
241
Поени од реакции
130
http://www.slideshare.net/zikomk/timst-fireplaces-stoves-mk-en-catalog-2012
страна 11
За прозорите, ПВЦ се, и ако има повеќе луѓе во просторијата подолго време, се осеќа недостаток на воздух,затоа проветруваме често.
За воздушнава завеса,немаме такво нешто,еве види и од каталог. Има две регулации, едната е под стаклото за довод на воздух, а другата регулација е клапна на издувот, односно регулираш да не влече оџакот многу и да не ти троши дрва. Нема за сега автоматика, иако сакам да ставам термореле за уклучување на пумпата и вентилатор (ако можеш да ми кажеш од каде да земам некој асален).
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Не смеам да го горам на висока температура цело време, односно го гушам на влез воздухот или ја затварам клапната на оџакот,бидејќи во спротивно крева температура на водата и над 110 степени, и може да направи проблеми на цела опрема.
Можеби е ова решение за високите температури;

 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.784
Поени од реакции
21.189
http://www.slideshare.net/zikomk/timst-fireplaces-stoves-mk-en-catalog-2012
страна 11
За прозорите, ПВЦ се, и ако има повеќе луѓе во просторијата подолго време, се осеќа недостаток на воздух,затоа проветруваме често.
За воздушнава завеса,немаме такво нешто,еве види и од каталог. Има две регулации, едната е под стаклото за довод на воздух, а другата регулација е клапна на издувот, односно регулираш да не влече оџакот многу и да не ти троши дрва. Нема за сега автоматика, иако сакам да ставам термореле за уклучување на пумпата и вентилатор (ако можеш да ми кажеш од каде да земам некој асален).
Со вертикална врата што се крева на горе ?
Тој е тој или го промашив? Камин реден број 2 или реден број 3?
Уствари небитно. Двата се вградни така ?
Ако нема друг доток на воздух освен тој што е напред тогаш тој што го дизајнираше овај камин да земи сам клоца да си мани. На камин со толкава декларирана снага да не му предвидат надворешен доток на воздух башка од тој во собата е рамно на глупост. Да не споменувам дека нема ни воздушно перде. Затоа ви велам не е се камин што личи на камин.
Види подобро дали има опција некако да му доведеш надворешен доток на воздух, внатре во ѕиданото директно од надвор. Значи тој воздух да не се меша со тој од собата. Една дупка со дијаметар од 10 цм би била сосем доволна. Ако нема таква опција тогаш ке си луфтираш поначесто, но имај во предвид дека ако нема доволна циркулација на воздух тогаш и златен оџак имај кога нема што да влечи џабе е се.
Следно таа клапната што е на излезот од каминот , таа се користи не да го пригушиш каминот во горење туку одкога ке изгорат дрвата и ке се направи жар. Многу е битно дали си сигурен дека не е доток на воздух туку е тоа што велиш дека е. Ако си сигурен ке ја користиш само кога дрвата се скоро целосно изгорени за да остани жар во горилникот, а ке регулираш со тоа што е напред под стаклото. Ваљда има за регулација колку воздух ке му пуштиш. Ако и при целосно затврен доток на воздух каминот пак зема сила и гори силно тогаш не ти дихтова од некаде, ама најчесто тоа е до самиот камин и неговата изработка, да не речам толку чини.
За воздушно перде има начин како да го модифицираш , ама со сите овие мани искрено незнам колку ке ти брка работа. Сепак ке направиш вака( многу внимателно). На спојот со стаклото и вратничката од каминот би требало да има стаклена плетенка која би требало да биди по цела должина на стаклото. На најгорниот дел од стаклото на 2/3 од површината ке ја извадиш. Значи крајно лево и крајно десно од по страните на горниот дел од стаклото ке ја оставиш а ке ја извадиш на средината едно 2/3 од целата должина на горниот дел и со тоа ке добиеш тенок процеп помеѓу самото стакло и металот од вратничката. Сега незнам како им е тоа решено мислам што го држи стаклото на самата врата но битно е да направиш тенок процеп од неколку мм за да може да влегува воздух од горниот дел на стаклото внатре во горилникот. Не долу, не лево и десно туку горе. Ако држачот што го држи стаклото е преку цела негова должина тогаш и него некако ке го одделиш неколку мм од стаклото. Не цел држач туку онолку колку си отстранил од стаклената плетенка.
Најдобро купи нова стаклена плетенка и пробај со неа, па ако не успееш со старата врати се како што беше. Ако и пак не ме сфаќаш како тоа би изгледало тогаш трк до некоја продавница за камини и разгледај ги оние камини што имаат за регулација на воздух и горе и долу на вратничката. Таа горе покрај доток на воздух служи и како воздушно перде. Ако операцијата е успешна ке забележиш дека при самото горење најчесто ке ти се црни само оној дел каде е останата стаклената плетенка додека најголемиот дел од стаклото ке остани релативно чист. И пробај да научиш да го работиш само со регулација на примарниот доток на воздух ( тој што е долу под вратничката ) а не со клапната
За терморелиња некој парнаџија ке прашаш кој се поквалитетни или кој се поскапи ако ништо друго. Јас не се занимавам со тоа( додуша не се занимавам ни со камини веќе години) па искрено појма немам кој се поквалитетни.
И не забележав дали се гусани или од лим. Ако се гусани внимавај што правиш пошто гусот знае и да пукни, башка и не дихтоваат нај нај посебно кога ке помини некоја сезона.
И пази на стаклото, би требало да е керамичко и е поприлично скапо( барем беше).
И најверојатно е правен во кина само тука е склопен.
 
Последно уредено:
Член од
23 јуни 2014
Мислења
241
Поени од реакции
130
Со вертикална врата што се крева на горе ?
Тој е тој или го промашив? Камин реден број 2 или реден број 3?
Уствари небитно. Двата се вградни така ?
Ако нема друг доток на воздух освен тој што е напред тогаш тој што го дизајнираше овај камин да земи сам клоца да си мани. На камин со толкава декларирана снага да не му предвидат надворешен доток на воздух башка од тој во собата е рамно на глупост. Да не споменувам дека нема ни воздушно перде. Затоа ви велам не е се камин што личи на камин.
Види подобро дали има опција некако да му доведеш надворешен доток на воздух, внатре во ѕиданото директно од надвор. Значи тој воздух да не се меша со тој од собата. Една дупка со дијаметар од 10 цм би била сосем доволна. Ако нема таква опција тогаш ке си луфтираш поначесто, но имај во предвид дека ако нема доволна циркулација на воздух тогаш и златен оџак имај кога нема што да влечи џабе е се.
Следно таа клапната што е на излезот од каминот , таа се користи не да го пригушиш каминот во горење туку одкога ке изгорат дрвата и ке се направи жар. Многу е битно дали си сигурен дека не е доток на воздух туку е тоа што велиш дека е. Ако си сигурен ке ја користиш само кога дрвата се скоро целосно изгорени за да остани жар во горилникот, а ке регулираш со тоа што е напред под стаклото. Ваљда има за регулација колку воздух ке му пуштиш. Ако и при целосно затврен доток на воздух каминот пак зема сила и гори силно тогаш не ти дихтова од некаде, ама најчесто тоа е до самиот камин и неговата изработка, да не речам толку чини.
За воздушно перде има начин како да го модифицираш , ама со сите овие мани искрено незнам колку ке ти брка работа. Сепак ке направиш вака( многу внимателно). На спојот со стаклото и вратничката од каминот би требало да има стаклена плетенка која би требало да биди по цела должина на стаклото. На најгорниот дел од стаклото на 2/3 од површината ке ја извадиш. Значи крајно лево и крајно десно од по страните на горниот дел од стаклото ке ја оставиш а ке ја извадиш на средината едно 2/3 од целата должина на горниот дел и со тоа ке добиеш тенок процеп помеѓу самото стакло и металот од вратничката. Сега незнам како им е тоа решено мислам што го држи стаклото на самата врата но битно е да направиш тенок процеп од неколку мм за да може да влегува воздух од горниот дел на стаклото внатре во горилникот. Не долу, не лево и десно туку горе. Ако држачот што го држи стаклото е преку цела негова должина тогаш и него некако ке го одделиш неколку мм од стаклото. Не цел држач туку онолку колку си отстранил од стаклената плетенка.
Најдобро купи нова стаклена плетенка и пробај со неа, па ако не успееш со старата врати се како што беше. Ако и пак не ме сфаќаш како тоа би изгледало тогаш трк до некоја продавница за камини и разгледај ги оние камини што имаат за регулација на воздух и горе и долу на вратничката. Таа горе покрај доток на воздух служи и како воздушно перде. Ако операцијата е успешна ке забележиш дека при самото горење најчесто ке ти се црни само оној дел каде е останата стаклената плетенка додека најголемиот дел од стаклото ке остани релативно чист. И пробај да научиш да го работиш само со регулација на примарниот доток на воздух ( тој што е долу под вратничката ) а не со клапната
За терморелиња некој парнаџија ке прашаш кој се поквалитетни или кој се поскапи ако ништо друго. Јас не се занимавам со тоа( додуша не се занимавам ни со камини веќе години) па искрено појма немам кој се поквалитетни.
И не забележав дали се гусани или од лим. Ако се гусани внимавај што правиш пошто гусот знае и да пукни, башка и не дихтоваат нај нај посебно кога ке помини некоја сезона.
И пази на стаклото, би требало да е керамичко и е поприлично скапо( барем беше).
И најверојатно е правен во кина само тука е склопен.
Извини, страна 12, RK1 rez
 

Kajgana Shop

На врв Bottom