Уред "заглавен" на сервис повеќе од 30 дена.

  • Креатор на темата Креатор на темата Snow :)
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
4 септември 2010
Мислења
1.515
Поени од реакции
1.442
Ај здраво другари,

Пред точно 1 месец, 21.7.2025, го однесов фрижидерот на сервис во Riversoft Штип, од каде што беше купен и од каде што има гаранција (до 8.2026), по што тие го испратија во официјалниот сервис во Струмица.

Од тогаш нема ниту трага ниту глас од никој од продавницата. Се јавив прв пат на 11.8 (понеделник) и добив одговор дека утредента имаат пратка од Струмица и би требало да биде испратен. Дојде утре - ништо.

На 13.8 (среда) пак заѕвонив и добив информација дека не знаат кога точно ќе биде, би требало наредниот вторник. Помина и тој - ништо.

Денес, точно 1 месец откако го нема, отидов и со помош на познаници кои работат во продавницата добив информација дека немаат доволно вработени во сервисот, одмори фатиле, бла бла - фрижидерот не е ни започнат да се поправа.

Спомнав дека следен чекор доколку не ми го дадат уредот или ми дадат нов ќе биде да заѕвонам на ДПИ. Добив инфо дека некој надлежен им кажал да ми кажат да почекам уште 2 дена (односно 4, пошто викенд фаќа) - во понеделник би стигнал.

Како прво тие во вторници имаат превоз Струмица - Штип, а како второ сметам дека тоа нема да се деси.

Кој да исконтактирам?

Го пробав бројот на ДПИ - 02 3220 547 - не работи, директно ми гаси и покажува Busy.

02 3162 341 - ѕвони, но никој не крева.


Се шекнав дома, немам асален фрижидер, јадење нема каде да ставаме, има ли нешто асално у оваа вукојебина?

PS - од документи имам хард копи од потврда за уред испратен на сервис(со дата 21.7.2025) и PDF од фактура/гаранција и фискална.
 
Ako pomina zakonskuot rok predviden za servis, ic ne se ni zamaraj tuku odi direk vo prodavnicata od kade sto e kupen uredot i pobaraj si nov . Ako krsat klecki, objasni im kulturno deka so dokumengot ke odis vo pazarna inspekcija mislam bese i ako pak krsat klecki ke si odis vo pazarna inspekcija.
Stariot ne im prifakjaj da go zemis, neka si go cuvaat, zakonski imas pravo na nov ist takov ili slicen ako nema ist.
 
Ako pomina zakonskuot rok predviden za servis, ic ne se ni zamaraj tuku odi direk vo prodavnicata od kade sto e kupen uredot i pobaraj si nov . Ako krsat klecki, objasni im kulturno deka so dokumengot ke odis vo pazarna inspekcija mislam bese i ako pak krsat klecki ke si odis vo pazarna inspekcija.
Stariot ne im prifakjaj da go zemis, neka si go cuvaat, zakonski imas pravo na nov ist takov ili slicen ako nema ist.
Штип е мал град, и секој-секого познава, така и јас ги познавам продавачите таму. Им кажав дека доколку не ми се врати фрижидерот поправен до понеделник сакам нов, ми кажаа ништо не можеле да направат - така им било кажано. Очигледно ДПИ е решението... Да идам директно у ДПИ Штип.
 
Штип е мал град, и секој-секого познава, така и јас ги познавам продавачите таму. Им кажав дека доколку не ми се врати фрижидерот поправен до понеделник сакам нов, ми кажаа ништо не можеле да направат - така им било кажано. Очигледно ДПИ е решението... Да идам директно у ДПИ Штип.
Sega jas ti kazav kako e procedurata, sakas cekaj sakas ne. Druzba si e druzba, sluzba si e sluzba. Bitno pred da ja zdivite rabotata, pomini uste ednas i vidi objasni mu kako e rabotata. Dodusa istoto i vo samata garancija ti go pisi.
 
Чек, 30 календарски дена, или 30 работни дена е рокот?
 
Чек, 30 календарски дена, или 30 работни дена е рокот?
30 календарски, сервис сум правел и во недела.

@Snow :) Лупај ги со ДПИ, тебе законски ти следува нов производ бидејќи постоечкиот не е поправен и вратен исправен во рок од 30 дена.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom