- Член од
- 4 септември 2010
- Мислења
- 1.515
- Поени од реакции
- 1.442
Ај здраво другари,
Пред точно 1 месец, 21.7.2025, го однесов фрижидерот на сервис во Riversoft Штип, од каде што беше купен и од каде што има гаранција (до 8.2026), по што тие го испратија во официјалниот сервис во Струмица.
Од тогаш нема ниту трага ниту глас од никој од продавницата. Се јавив прв пат на 11.8 (понеделник) и добив одговор дека утредента имаат пратка од Струмица и би требало да биде испратен. Дојде утре - ништо.
На 13.8 (среда) пак заѕвонив и добив информација дека не знаат кога точно ќе биде, би требало наредниот вторник. Помина и тој - ништо.
Денес, точно 1 месец откако го нема, отидов и со помош на познаници кои работат во продавницата добив информација дека немаат доволно вработени во сервисот, одмори фатиле, бла бла - фрижидерот не е ни започнат да се поправа.
Спомнав дека следен чекор доколку не ми го дадат уредот или ми дадат нов ќе биде да заѕвонам на ДПИ. Добив инфо дека некој надлежен им кажал да ми кажат да почекам уште 2 дена (односно 4, пошто викенд фаќа) - во понеделник би стигнал.
Како прво тие во вторници имаат превоз Струмица - Штип, а како второ сметам дека тоа нема да се деси.
Кој да исконтактирам?
Го пробав бројот на ДПИ - 02 3220 547 - не работи, директно ми гаси и покажува Busy.
02 3162 341 - ѕвони, но никој не крева.
Се шекнав дома, немам асален фрижидер, јадење нема каде да ставаме, има ли нешто асално у оваа вукојебина?
PS - од документи имам хард копи од потврда за уред испратен на сервис(со дата 21.7.2025) и PDF од фактура/гаранција и фискална.
Пред точно 1 месец, 21.7.2025, го однесов фрижидерот на сервис во Riversoft Штип, од каде што беше купен и од каде што има гаранција (до 8.2026), по што тие го испратија во официјалниот сервис во Струмица.
Од тогаш нема ниту трага ниту глас од никој од продавницата. Се јавив прв пат на 11.8 (понеделник) и добив одговор дека утредента имаат пратка од Струмица и би требало да биде испратен. Дојде утре - ништо.
На 13.8 (среда) пак заѕвонив и добив информација дека не знаат кога точно ќе биде, би требало наредниот вторник. Помина и тој - ништо.
Денес, точно 1 месец откако го нема, отидов и со помош на познаници кои работат во продавницата добив информација дека немаат доволно вработени во сервисот, одмори фатиле, бла бла - фрижидерот не е ни започнат да се поправа.
Спомнав дека следен чекор доколку не ми го дадат уредот или ми дадат нов ќе биде да заѕвонам на ДПИ. Добив инфо дека некој надлежен им кажал да ми кажат да почекам уште 2 дена (односно 4, пошто викенд фаќа) - во понеделник би стигнал.
Како прво тие во вторници имаат превоз Струмица - Штип, а како второ сметам дека тоа нема да се деси.
Кој да исконтактирам?
Го пробав бројот на ДПИ - 02 3220 547 - не работи, директно ми гаси и покажува Busy.
02 3162 341 - ѕвони, но никој не крева.
Се шекнав дома, немам асален фрижидер, јадење нема каде да ставаме, има ли нешто асално у оваа вукојебина?
PS - од документи имам хард копи од потврда за уред испратен на сервис(со дата 21.7.2025) и PDF од фактура/гаранција и фискална.