Турција ги продава мостовите

Стефус-Рефус

Jesus Loves Macedonia
Член од
30 август 2009
Мислења
3.452
Поени од реакции
1.210
* Privatisation to include four main highways, two bridges
* To be completed by end-2012
* Sell-offs seen attracting revenue of $5-7 billion
ISTANBUL, Oct 20 (Reuters) - Turkey has added major highways and two bridges linking Europe and Asia to its privatisation programme and aims to complete the sales by the end of 2012, the government said on Wednesday.
Analysts expect the road and bridge privatisations, including two suspension bridges across Istanbul's Bosphorus Straits, to bring in revenue of between $5 billion and $7 billion.
Some of Europe's top infrastructure firms, including Italy's Astaldi and Atlantia, France's Egis Projects, and Spain's Abertis and Brisa are eyeing the prospects in fast-growing Turkey, bankers told Reuters in July.
The Turkish economy is set to grow 6 percent to 7 percent this year, after shrinking nearly 5 percent last year due to the global crisis.
Under the decision by the High Board of Privatisation, published in the country's Official Gazette, the operating rights for the bridges, roads and related facilities will be awarded for 25 years.
The four main highways and several link roads targeted for sale include a major route linking Edirne, Istanbul and the capital Ankara, as well as motorways in southern Turkey.
Privatisations have recently focused on the energy sector, with the sale of power production and distribution facilities. The Privatisation Administration said last week all grids would be in private hands by the first half of 2011.
The programme nearly slowed to a halt last year due to unfavourable market conditions due to the global crisis.
According to the government's medium-term economic plan, income from the sale of state assets is expected to be 3.9 billion lira ($2.7 billion) this year, jumping to 13.7 billion lira in 2011, and followed by 12.7 billion lira in 2012 and 10.3 billion lira in 2013. ($1=1.433 Turkish Lira)
images

Бујрум Ефенди Муштерија!!!
800px-Bosphorus_Bridge_13.jpg
 
Хмммм незнам како ќе го решат проблемот на монополот, патарината, одржувањето и изградбата на нови мостови и патишта.
 
Убаини кога ќе им ги кренат патарините до небо босфорот ќе го препливуваме.
 
Сте слушнале за траекти? Се појќе и појќе користени се, а богами и поисплатливи... не се будали турците да си ги продадат мостовите туку така. Не е ова Македонија.
 
Сте слушнале за траекти? Се појќе и појќе користени се, а богами и поисплатливи... не се будали турците да си ги продадат мостовите туку така. Не е ова Македонија.
Колку наивно размислуваш демек Турција голема сила нема да дозволи да ја заебат, народот можеби и нема да сети ама политичарите добро знаат што прават и дека треба задачата да се изврши а тие што можи поголема провизија да лапнат.
Во 79 година во Британија доаѓа Тачер за премиерка, а во 80 во САД доаѓа Реган како претседател и тие синхронизирано ја продаваат државната инфраструктура што е на големите корпорации, а ти Турција немало да дозволела пфффффффффф.
 
Nema da se prodava nisto, a i ako se privatizira nema da se prodava na strancite, ke zema ili KOC Holding od Turcija ili isto taka SABANCI Holding, bas sega slusav na turskite tv kanali,deka 80-90% ima sansi domasnite bogatasi na Turcija da gi kupuvaat mostovite, makar sto ne se znae u opste i dali ke se privatiziraat..
 
Nema da se prodava nisto, a i ako se privatizira nema da se prodava na strancite, ke zema ili KOC Holding od Turcija ili isto taka SABANCI Holding, bas sega slusav na turskite tv kanali,deka 80-90% domasnite bogatasi na Turcija mozat da gi kupuvaat mostovite, makar sto ne se znae u opste i dali ke se privatiziraat..
Аааа да ќе излезат патриоти ќе дадат на турска корпорација ама пак ќе се приватизираат и дигнат цените до небо.
 
Аааа да ќе излезат патриоти ќе дадат на турска корпорација ама пак ќе се приватизираат и дигнат цените до небо.

Vo Turcija ima nad 3000 milijoneri i mnogu domasni holding kompanii,, ama kako i da e privatizacijata ne cini, bez razlika dali domasnite investitori ke zemat ili ne...

Makar sto jas ne veruvam u opste deka ke se privatizira mostovite..
 
Колку наивно размислуваш демек Турција голема сила нема да дозволи да ја заебат, народот можеби и нема да сети ама политичарите добро знаат што прават и дека треба задачата да се изврши а тие што можи поголема провизија да лапнат.
Во 79 година во Британија доаѓа Тачер за премиерка, а во 80 во САД доаѓа Реган како претседател и тие синхронизирано ја продаваат државната инфраструктура што е на големите корпорации, а ти Турција немало да дозволела пфффффффффф.
Ти размислуваш наивно...

Еден посилен земјотрес и аш мостови... немет. Вака ем кешарац од концесијата, ем друг ќе се секира за одржување/надоградба. А пак на тој шо не му чини да врви по мостот ја има алтернативата траект.
 
Ти размислуваш наивно...

Еден посилен земјотрес и аш мостови... немет. Вака ем кешарац од концесијата, ем друг ќе се секира за одржување/надоградба. А пак на тој шо не му чини да врви по мостот ја има алтернативата траект.
А тој траектот државен е или?
 
ти ич да не се секираш ке си решат они тоа
A? Што ти е проблемот ?

--- надополнето ---

Nema da se prodava nisto, a i ako se privatizira nema da se prodava na strancite, ke zema ili KOC Holding od Turcija ili isto taka SABANCI Holding, bas sega slusav na turskite tv kanali,deka 80-90% ima sansi domasnite bogatasi na Turcija da gi kupuvaat mostovite, makar sto ne se znae u opste i dali ke se privatiziraat..
Информацијата е од Ројтерс. И вели странски компании.
Поларис против Ројтерс...кој е повалиден извор?

--- надополнето ---

Сте слушнале за траекти? Се појќе и појќе користени се, а богами и поисплатливи... не се будали турците да си ги продадат мостовите туку така. Не е ова Македонија.
Ок е и тоа најверојатно мислиш концесии. Но многу помалку пари се земаат од тоа. Со овие пари можат уште 2 моста да изградта па место 2 да имаат 4. Неолиберализам е тоа во основа многу добра идеологија за супер брз економски развој и воопшто не е глупава.

--- надополнето ---

Колку наивно размислуваш демек Турција голема сила нема да дозволи да ја заебат, народот можеби и нема да сети ама политичарите добро знаат што прават и дека треба задачата да се изврши а тие што можи поголема провизија да лапнат.
Во 79 година во Британија доаѓа Тачер за премиерка, а во 80 во САД доаѓа Реган како претседател и тие синхронизирано ја продаваат државната инфраструктура што е на големите корпорации, а ти Турција немало да дозволела пфффффффффф.

Да Во 80-ти и 90-ти Британија и САД имаат одличен економски развој растураат на. Баш тоа е тоа Неолиберализам или Реганизам го викаат. Мала влада, дерегулацуја, максимална приватизација, етпен ниски даноци, минималена администрација и многу мал државен буџет. Сличен модел има сега во Хонг Конг, Сингапур и Делови на Кина.
http://en.wikipedia.org/wiki/Neoliberalism
 
Ок е и тоа најверојатно мислиш концесии. Но многу помалку пари се земаат од тоа. Со овие пари можат уште 2 моста да изградта па место 2 да имаат 4. Неолиберализам е тоа во основа многу добра идеологија за супер брз економски развој и воопшто не е глупава.

Сакав да кажам дека не е мостот единствен премин... па го продаваат монополот ко шо направивме ние со Телеком, па некој се богати на наша сметка и тоа дебело.

Ако не ти чини, не врви по мостот, имаш и втора опција, траект.
 
Сакав да кажам дека не е мостот единствен премин... па го продаваат монополот ко шо направивме ние со Телеком, па некој се богати на наша сметка и тоа дебело.

Ако не ти чини, не врви по мостот, имаш и втора опција, траект.

Ферибот-Треакт не е баш исто со мост ама ОК. Монопол е секогаш проблем...Дали државен дали приватен. Инаку незнам нема информации како ќе го решат тоа. Дали патарина ќе ја наплакаат како паушал по кола или на наплатни рампи. Како и да е позитивната страна на продажбата е што се добиваат пари со кој може да се изградат други мостови патиша инфраструктура која повторно може да се продаде итн.
Клучното решение е во државна регулатива т.е. цени на користењето на инфраструктурата за да не претерува некој во тоа. Проблемот со телеком беше недостатокот на можност за контрола на цените кај монопол слично е и со ЕВН проблем е Државата а не компанииите.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom