Приватни компании за безбедност

• Креатор на темата Креатор на темата jelena_22
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
3 август 2012
Мислења
5
Поени од реакции
1
Izvinjavam se što ne pišem na makedonskom. Sam studentkinja medjunarodnih odnosa na Fakultetu društvenih nauka u Ljubljani. Radim komparativnu studiju o privatnoj bezbednosti na Balkanu, možete li mi odgovoriti na sledeča pitanja:

1. Koje su najveće privatne bezbednostne tvrtke u Makedoniji (ima li neka monopol - Lupus ili neka strana, ili se djele po kantonima)?
2. Ima li neka tvrtka u vašoj zemlji monopol nad prijevozom gotovine (ili ih je više, dali prate največje firme ili neke specijalizirane)?
3. Dali postoji neka evidencija, gde su dostupni podaci oko veličine tvrtki u toj industriji? Sindikat, statistički podaci, bonitete?
4. Postoji neka relacija izmedju politike u zaštitikarskih tvrtka...za Lupus sam čula...kako je sa konkurenciju, ima li pritisaka?

Poznajete možda neki vojni, policijski forum, ili postoje možda i neki zaštitarski, gde ima više štručnjaka?

U očekivanju vaših odgovora se vam unaprijed zahvaljujem.
Jelena:)

nothing-to-do-here-template.jpg.scaled500.jpg

Inace pojma nemam, ako trazis tu tesko da ces nesto iskopati! Pretrazhi nesto na Google verovatno ima!?

A šta je sa Lupus security, toliko se priča o njima? Veza vlastnika sa premierom i slično...

Lupus, kupus и милион други.... Нема монопол, има полно конкуренција

Izvinjavam se što ne pišem na makedonskom. Sam studentkinja medjunarodnih odnosa na Fakultetu društvenih nauka u Ljubljani. Radim komparativnu studiju o privatnoj bezbednosti na Balkanu, možete li mi odgovoriti na sledeča pitanja:

1. Koje su najveće privatne bezbednostne tvrtke u Makedoniji (ima li neka monopol - Lupus ili neka strana, ili se djele po kantonima)?
2. Ima li neka tvrtka u vašoj zemlji monopol nad prijevozom gotovine (ili ih je više, dali prate največje firme ili neke specijalizirane)?