POLIKARPOV I-16

  • Креатор на темата Креатор на темата concrete
  • Време на започнување Време на започнување

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Веб-сајт
www.luft46.com
Ovoj mal lovec so neobicna konstrukcija: monokok drven trup,krila so ramenjaci od zavareni cevki,aluminum i platno i stabilizatori od aluminium i platno e prviot monoplan , niskokrilec so stoen trap,trkala koi se vovlekuvat vo kriloto,odsekogas mi bil mnogu omilen. Podocna imav moznost da vidam primeroci i vo let i ako uspam ke go zakacam ovde i zvukot na negoviot motor
Eden Ruski entuzijast formira mala rabotilnica koja raboti obnova i kompletno novi primeroci na poznatite Ruski lovci. Ja sledev serijata I-16 za eden kupuvac od Now Zeland koj potoa gi rasprodade na muzei po svetot , a nekolku letaat na razni Air Shows.....kade se sekogas atrakcija. Apsolutno odlicen avion za svoeto vreme.
Novozelanderot napisa interesna prikazna za ovoj avion i ove ja zakaciv vo celost za onie koi se poveke ljubopitni.
http://www.freewebs.com/ute2/Early Polikarpov I.pdf

Za drugite edna-dve fotografii od ova navistina vistinsko avionce....ne zaboravajte deka zvezdastiot motor napred e so 1000 KS i denes negova varijanta e vo nosot na poznatiot An-2...

WANI16B.JPG

WANI16R.JPG

WANI16S.JPG

WN00I16B.JPG

I16MAD.JPG

dve Moski (I-16) nad Madrid
fasitite na Franko gi narekuvale Rata...Staorec , zaradi neobicnata taktika na napad: koristejki ja kamuflaznata boja, Moskite letale nisko nad vegetacijata i vo napad na formaciite neprijatelski bombarderi poagale odozdola,sto bilo mozno zaradi za toa vreme izvonrednata brzina na kacuvanje , togasnite avioni na Franko , dedeka germancite ne donele najnovi Me-109 gi rasturale vo eden nalet,zaradi superiornata brzina i podviznost, ne im trebelo povtoruvanje na napadot. No Republikancite gi imale mnoogu malku...nekade vkupno 60 i nekoj primeroci.....
D3290B.GIF
 
asz62%5F1.jpg

ova e motorot vgraden vo Kiwu I-16-skite vo Polska proizvedeniot PZL-Kalisz ASz-62IR-M18/K9-BB motor 853 kW (1,145KS)....direkten potomok na motorite vgraduvani vo I-16....
 
ne se otvaraat , eve edna dobra na I-15 koj ima fiksen trap...:
polikarpov.JPG

Interesna e evolucijata ..I-15 e verojatno realno gledano najdobriot lovec dvokrilec bilo koga napraven , baska vo golema serija za takov tip avioni. I-153 veke go ima stajniot trap na vovlekuvanje ( EDEN OD RETKITE DVOKRILCI SO TAKVO PODVOZJE) koj se koristi kaj I-16 , slicna struktura na trupot i krilata za razlika od I-15 koj ima trup od zavareni cevki...
ova e vsusnost karakteristika na ruskiot razvoj na avionite ...tie evoluiraat...ocigledno vlijanie na Marks i NA ZDRAVIOT RAZUM...:)!!!

I153.jpeg


poli1.jpg

poli4.jpg
 
Drugi dava biplana co vovlecliv stajni trap na koi vo momentov mozam da se setam se Beechcraft 17:
staggerwing.jpg

StaggerwingRyan.jpg

koj e prakticno luksuzen privaten avion,
potoa Grumann-oviot F3
3414.JPG

i podvarijantata amfibija Duck
ARA278.jpg

od koi so koristenje na istiot racno zadvizuvan mehanizam za vovlekuvanje na trkalata ..... se ispili potoa epten masovniot i proznatiot F4M Wildcat
stoff4f.jpg

Imase i eden Germanski Arado.............nee.......greska sum Focke-Wulf i visokokrilec e :):)!!!
Inaku Herr Tishler od Texas Airplane Factory proizvede 6 kom F3
no6.JPG

no9.JPG

no11.JPG

no13.JPG

ova sto najdov vo momentov na internet.......nemam vreme da kopam po diskovite...:)

no mnogu popoznat stana so serijata od 6 kom ..Me262 :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom