B787 dreamliner - првиот пластичен авион!

  • Креатор на темата Креатор на темата Misirkov
  • Време на започнување Време на започнување
Многу големо разочарување ова со dreamliner-от. Читав неколку статии пред отприлика две недели, исто така има слабости авионот во пределот на држачите на крилата.
 
Concrete: ќе те замолам (од срце!) да продискутираме по точки т.е. по болдирано од твојот текст погоре, но се надевам не во еден пост.

Што се однесува до војната авијација, подолго време се збореше дека има иднина за зајакнати термопластични композитни материјали.
Hе знам дали знаеш за Боинговиот Bird of Pray:

20021018-Boeing-R32qh-crop.jpg



Дали има некој на УКиМ во Скопје што е специјалист за композити? Кој се’ предава (нека е и општо за полимери) и навистина колку знаат?!?

Само мала информација, Bird of pray беше далеку попознат по својот мал коефициент на влечење(drag-force) и беше нешто како револуционерен во врска со ефикасноста на моторите и нивна максимална експлоатација. Ама, ете со времето, нигде го неаме видено да се произведува масовно.
А за материјалите од кој е напраен... не сум баш во тек :D
 
se e trkalo....se vrti...:)
ao210-4.jpg


Bird of Prey ??? mislam deka se vo prasanje pari....nikogas gi nema dovolno za site sonista... :)
inaku nesto zabelezav...мал коефициент на влечење..e makedonski izraz za koeficient na otpor??? t.e. Cw
 
мислев на малите Vortex зад крилата појави кои го влечат авионот наназад... ако е тоа коефициент на отпор... незнам стварно на нашки како ке е...
 
мислев на малите Vortex зад крилата појави кои го влечат авионот наназад... ако е тоа коефициент на отпор... незнам стварно на нашки како ке е...

vortexite t.e.viorite na krajot na kriloto se rezultat na konecnosta na kriloto ..kade cirkulacijata, koja vsusnost go stvara uzgonot go napusta kriloto...sto povitko krilo toa pomali vorteksi ...t.e. toa e takanareceniot induciran otpor direktno vrzan so vitkosta i Re brojot na koj leta kriloto...
vitkost ti e odnosot na rasponot so sirinata na kriloto...
.....pocnavme da ja LAZEME Majkata priroda so winglet-i t.e nagloto zgolemuvanje na vitkosta ...relativno uspesno.. :)
winglet.jpg

koeficient na otpor Cw e bezdimenzionalen koeficient koj zavisi od oblikot na teloto i se odreduva empiriski....so dooolgi istrazuvanja vo aerotuneli...ima i nekolku drugi : rapavost itn. no najvazno e deka Majkata Priroda generalno ne go prpoznava TELOTO tuku formata definirana so granicniot sloj...: slojot kade brzinata na vozduhot raste od nula na samata povrsina za koja "lepi" do brzinata na okolniot vozduh...

...........................................ooops...otkaciv...izvlekuvam flapsovi..kocnici...da zabavam malku... :)
 
Знам шо е вортекс... Само незнаев како се кажува на македонски литературен јазик за отпорот шо вортексот го создава...
Назад на темата, крилата на Боингот ко шо гледаш имаат нешто како „винглетс“ само надолу, и тоа беше причината за мал индуциран отпор(сеа знам како се кажува):D и инспирација за денешниве винглети од Ричард некојси, не се сеќаван на цело име
 
concrete: дечкиве од Boeing те демантираат. ;););)

Има видео на линкот подоле.


Boeing 787 taxis itself down the runway for the first time


787-low-speed-taxi_ip.jpg

(Boeing photo)
T
he 787 Dreamliner no longer needs tow trucks to get around.

Boeing's first 787 taxied down the runway for the first time using its own power on Tuesday morning.

"So much of what we do on a new airplane program is measured by achievements that are a lot less visible and tangible. There are engineering releases, laboratory tests, supplier agreements and meetings and more meetings," Boeing spokesman Randy Tinseth said.

"So it's really thrilling to be able to demonstrate the kind of progress in evidence during the low-speed taxi tests on ZA001."

Each time the plane ran down the runway, it went a little faster. The speed, measured in knots, started at 15 knots, then 30 knots and then 60 knots. Boeing's final runs were just over 100 knots, which translates to 115 mph, Tinseth said. Each time, test pilots would slam on the brakes to make sure the plane stopped just right.
Taxi speed for takeoff is about 150 knots or 173 mph, he said.

"Our 787 test pilots Mike Carriker and Randy Neville got their first chance to test the airplane's steering," Tinseth said.

"I imagine it was a bit like the first test drive of a new car for them as the 787 headed right down the line during the first southbound taxi on Runway 16R at Paine Field. Well, maybe not exactly like an automobile test drive, since you don't typically have in the car with you a dozen flight engineers!"

Boeing has not yet released a new date for when the 787 could fly. Some analysts are predicting that it will occur this fall.

More information plus videos are here.
 
брате Чименто, ништо не летнало од земјава наша, а камоли боинг :pos2:
 

Boeing 787 Dreamliner Schedule Still A Dream

The economic slowdown may mean that some companies waiting on Boeing's next-generation, long-range composite fuel miser, the 787, are happy to continue waiting -- but with aircraft already two years behind schedule company's late-stage wing redesign is adding complications. The 787 was nearing flight tests when composite layers near the wing/fuselage seam separated during ground testing. Now, as engineers scramble to apply a workable solution, a new 787's test schedule may still be weeks away and until that mark is reached, the aircraft's development has been indefinitely delayed. Boeing last month said it wouldn't provide even a new target for the first flight, let alone first delivery. Industry watchers and customers will have to wait, though Boeing has indicated it expects to provide more information before the end of the quarter. The company has said it won't release any timetables until the redesign has passed rigorous testing. As it is, the jet is two years behind schedule, but still holds about 850 orders. But with nearly all of its programs suffering under the down economy, Boeing is well aware of its obligations to its customers.

Reuters reported Thursday that chief program engineer Chris Musoke told a breakfast meeting of the Organization of Black Airline Pilots in Atlanta, "Obviously, we've disappointed our customers." Musoke added that he believed the company was weeks away from setting a new schedule and that "we have to stick to our plan whenever we lay it out and perform to it."

www.avweb.com
 
Човек што работи во Боинг ми кажа дека уште некоја работа не била средена.(не сакаше да каже што). Кажа дека поради тој дел авионот е многу назад... нешто има врска со некој нов матерјал... ама не кажува што точно.
 
Човек што работи во Боинг ми кажа дека уште некоја работа не била средена.(не сакаше да каже што). Кажа дека поради тој дел авионот е многу назад... нешто има врска со некој нов матерјал... ама не кажува што точно.

Normalno...materijalot..iako ima bombasticno ime..ADVANCED COMPOSITES sepak e uste problem.....od druga strana , ako se ima MNOOOGU PARI i MNOOOGU VREME...mislam ke napraat dobar avion...SOOBRAKJAEN......od kompozitni materijali..
Eve ovoj leta i muva ne go lazi
4-cargo-aircraft.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom