A-10c thunderbolt VS SU-25 frogfoot

A-10 VS Sukhoi 25

  • SUKHOI-25

    Гласови: 8 80,0%
  • A-10

    Гласови: 2 20,0%

  • Вкупно гласачи
    10
R

RAYTHEON23

Гостин
se nadevam deka ke ima interesna diskusija za ovie dva avioni-konkurenti


Prvo ke go pretstavam A10
koj bil izgraden i konstruiran od iskustvata vo vietnam dodeka traese studenata vojna okolu 700 A10 bea rasporedeni vo evropa,aljaska..]no po krajot na vojnata SAD planiraa da gopovlecat..NO vo prvata zalivska vojna se dokaza Imeno vo prvata zalivska vojna unistil poveke od iljada oklopni vozila(i tenkovi) isto taka i okolu 1200 artileriski oruzja paporadi toa SAD resija da go modificiraat A-10c
znaci A10 e ednosedno DVomotorno letalo koe kako glavna cel ima vozdusna poddrska na kopneni sili..ke napomenam deka avionot e sposoben da leta i so eden motor a dodeka pak kokpitot i vitalnite delovi se zastiteni so 408kilogrami TITANIUM vgradeno e i katapult sediste ACES2
A-10 e prisposoben i da gi koristi sovremenite nisanski kontejneri(primer RAFAEL litening AT)
Poradi namenata na letaloto za bliska vozdusna ikopnena poddrska raspolaga so golemizbor na oruzje...inaku ima 11 nosaci na oruzje(3natrupot)maksimum tovar sto moze da gopodnese naovie nosaci e 7258kg isto taka poznat e po topot GAU-8/A ili potocno AVENGER so kalibar 30mm....za da se brani od vozdusni letala avionot ima Infra-red naveduvani raketi AIM9L sidewinder..
za precizno pogoduvanje avionot gi koristi raketite AGM65B-maverick a i laserski naveduvani bombi GBU-10 GBU-12 i GBU-24.
od nenaveduvani oruzja koristi gravitacioni bombi(pr mk82) a i kasetni bombi BLU-1 isto taka koristi i nenaveduvani raketi HYDRA 70mm i Zuni 127mm:vozbud:
dolzina:16,26m
visocina:4,44metri
opseg na krila:17,53m
tezina(prazen)9730kg
kapacitet na vnatresno gorivo:5035kg
maksimalna brzina 706km/h
krstosuvacka brzina 555 km/h
Pogonot se sodrzi od dva mlazni motori od General electric TF-34-ge-100 sopotisok od 40,2KN

radiusot na borbeno dejstvuvanje varira vo zavisnost od misijata a borbeniot radius e do 1000km

ZA su 25



Су25УБс имали задње седиште и кокпиту елементи риппед оут и отварањем преко позлаћен. Тај простор сада поседује ћелије горива и екстра авиоелектроника. Русија поседује 20 гранена тако далеко. У Су-39 је Фрогфоот са пост-Афганистански поуке применити. То може направити аутоматско летови за и из своје "одредиште, а има и ТВ камера систем додат у нос омогућава аутоматско праћење. Одабир и отпуштање оружја може се урадити аутоматски. Пакетни букнути сјечка и капацитет је проширен додавањем бацача на уингтип подс, који су пре свега за аирбраке јединица. Даљње ИР заштита је стекао додавањем јаммер оптимизовано за заједљива и Редеые ракете у великом може попут стамбеног испод кормило. Уеапон-мудар је 30мм ТОПА је премештена под трбух и мање има 50 рунди. Аддед оружја на 10 пылонс укључују 2 8-облина капацитет Сталци за АТ9 оклоп против пројектила, ласерски-вођене верзије Карен и повлачити, АС17 Криптон, и добра кондиција АС11 анти радар пројектил. Такође су били додато ласерски-вођене верзија за С25 ракетни и КАБ500 ЛГБ.

Све у свему, Фрогфоот може бити тврд купца у рукама доброг пилота. Све оружје способно-верзије можете такође живи у том пољу. Четири подс носити потребне земаљске геар за проверу онбоард системи, заштита од временских, земаљске власти, притисак и допуњавање горивом. Мотора такође су способни рад на више врста горива, укључујући аутомобилске бензин и дизелско гориво, али много краће трајање оперативно.

Алексеи Гретцхикхине:

Тренери и најновије верзије Су-25 се градити у Улан-Уде биљка (Сибиру). Изворни Су-25 ред у Тбилиси, Грузија заврсило се у иностранству након распада Совјетског Савеза. Сваки Фрогфоот из Улан-Уде носи Беар амблем.

Урбан Фредрикссон додаје:

'с Сукхои Су-25ТМ ће бити развијен од 1997 и сада је одређен Су-39. У Су-39 ће носити Копыо-25 мулти моде радар у под под труп авиона и, осим тога на терену Викхр и других напада и проту-бродске ракете ће бити способне за ношење ААМс попут Р-27, Р-27ЕР, Р -60, Р-73 и Р-77. ИЦ потпис је смањена за око четири пута по усвајању хлађења интакес на горњој површини авиона и нови центар тело које маске вруће турбина.
Из: ТЗ

> Он млазни мотор има два мотора - 39,23 кН Туманскиы / Соыуз Р-95 у раној
> Производњи авиона, 44,13 кН Туманскиы / Соыуз Р-195 мотора у каснијим
> Авиона. Наоружање је туин-30мм цев ТОПА са 250 кругова, а
> До 4400 кг (Р-95 мотори) или 6400 кг (Р-195) идентификатор на 10 ундеруинг
> Хардпоинтс.

> Димензије: Дужина 15,53 м, распон крила 14,36 м> Тежине: Празан 9500 кг, макс т / кг или 17600 (Р-95) или 19.200 кг (Р-195)

> Познати варијанте:> (Р-95 моторе)> Су-25 - Оригинал производње земаљска напада авиона> Су-25К - извоз верзија Су-25> Су-25УБ - Туо-седиште борбених тренер »Су-25УБК -- - Извоз верзија Су-25УБ> СУ-25УБП - тренер бродоградње на основу Су-25УБ> СУ-25УТ - ненаоружана примарне тренер (понекад звано и Су-28)> СУ-25УТГ - тренер бродоградње се заснива на Су -- 25УТ> (Р-195 мотора)> Су-25БМ - Енханцед земљу нападу авиона (ово је садашња> верзија за производњу и најбројнији на руском> сервис)> Су-25Т - Предложене побољшану верзију са више оклопа, побољшана > сензори, и евентуално нови пиштољ и мотори> СУ-25ТК - извоз Предложена верзија Су-25Т

Само пар коментара. Тхе Су-25Т/ТК верзија је изворно требао отићи у сервис као Су-34, али да је на крају с обзиром на Су-27ИБ "фланкер" бомбардере варијанта, а Су-25Т производње ознака је Су-39.

Упркос раном извјештају да је програм био отказан, у 1994-5 Јане'с изјавили да су око 20 у служби са руским ВВС, а испорука се наставља.

Друго, Су-25БМ је само користио као оружје тренер и циљате тегљење, и није баш бројне варијанте. Најбројнији у сервис варијанта је оригинални Су-25, са око 450 услуга у ВВС, а други 100-200 што је извезла
У мањој величини Су-25 и његове веће брзине даје му већу шансу да остане неоткривени од непријатеља ЦАП. Оба а / ц нису догфигхтерс и А-10 и одвојени моторе и његова заштита ИР-10 дају веће шансе да преживе када је откривена. Тхе фабрички Су-25 Т-8 именовани су јурне у Авганистану пратњи Сукхои ОКБ особља. Тхе феедбацк је слушати, а одређени број пољу модификације су за побољшање ефикасности и сурвивабилиты у авион. На пример, уско постављеним мотора Т-8 су оба пожара ухватити ако један од њих био погођен пројектил или ААА. То је резултирало губитком цео авион. Први пут сусрели ВВС заједљива, су изгубили четири Су-25 у један или два дана (два пилота убијено). Одбрана и ЕЦМ су специјализовани за Црвене очију и совјетске прве генерације рамену лансирала пројектил (СА-7 Градуал). Сукхои схватио да се на утицај жаоке схредс задње резервоар горива, који се налази десно изнад јет исцрпити. То почиње пожар који убија мотори оба коначно. Они су инсталирани неколико милиметара испод дебелих челичних плоча горива ћелија дају додатни заштите. Друга модификација је била челична плоча (мислим да 10 или 15 мм тхицк) између мотора увала. Након ове промене не Су-25 били су изгубљени у заједљива према Сукхои тима. Само 22 Су-25с су изгубљени у девет (!) Година борбених операција у Авганистану.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom