ИЗБОР НА ПОЛОВНИ ВОЗИЛА

  • Креатор на темата Креатор на темата dekodejan
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
27 јануари 2015
Мислења
7
Поени од реакции
0
Почитувани, мислам дека ова прашање е отворено еднаш поодамна, но не е лошо да се обнови, имено и јас како и неколку други мои познаници во моментов сме во потрага по возило - половно, но проблемот е што возилата од увоз се многу сомнителни во однос на квалитет, па затоа прашањето ми е до сите кои се стручни во автомобили, ШТО Е КВАЛИТЕТНО, ЕКОНОМИЧНО А ЕВТИНО ЗА ОДРЖУВАЊЕ ОД ВОЗИЛАТА КОИ СЕ ПРОДАВААТ НА НАШИОТ ПАЗАР - ПОЛОВНИТЕ, кои од увезените коли, мислам на марка, се најпогодени и што препорачувате за сума од 3000 - 4000 евра.
 
ако сакаш квалитетно и ефтино само бензин, ама претпоставувам скап ти е и бараш дизелаши и затоа викаш дека нема избор
 
Golf 4(so bosh pumpa ili sdi)polo,cordoba ili nekoj model na shkoda.Ako baras benzin moze corsa,yaris,punto..
Кој црн SDI... За 3-4 илјади барај 1.9 мотор или 1.4 TDI се разбира (Пасат, А4, А3, Голф4, Поло, Леон...) Моторот смрт нема, не троши и е евтин за одржување!
 
SDI e daleku podobar od 115 i 131 ks so 1.9 motor.Problemot e sto e slab na snaga i ne e starten ama zatoa e dosta ekonoicen i izdrzliv.
 
SDI e daleku podobar od 115 i 131 ks so 1.9 motor.Problemot e sto e slab na snaga i ne e starten ama zatoa e dosta ekonoicen i izdrzliv.
Не лупајте глупости.
SDI троши уље како ѓавол. Најнепогоден мотор на волксваген.
Дури бетер и од 2.5 тди.


Почитувани, мислам дека ова прашање е отворено еднаш поодамна, но не е лошо да се обнови, имено и јас како и неколку други мои познаници во моментов сме во потрага по возило - половно, но проблемот е што возилата од увоз се многу сомнителни во однос на квалитет, па затоа прашањето ми е до сите кои се стручни во автомобили, ШТО Е КВАЛИТЕТНО, ЕКОНОМИЧНО А ЕВТИНО ЗА ОДРЖУВАЊЕ ОД ВОЗИЛАТА КОИ СЕ ПРОДАВААТ НА НАШИОТ ПАЗАР - ПОЛОВНИТЕ, кои од увезените коли, мислам на марка, се најпогодени и што препорачувате за сума од 3000 - 4000 евра.



Голф 4 не би препорачал особено не дизел. Одамна се распаднати.
Бензин може да се начека убав ама треба барање. Инвестирај во плин и тоа е добитна комбинација.

Многу коли се донесоа кај нас а ретко се наоѓа убаво нешто. И тие плацеви што носеа убаво веќе не носат бидејќи неможат да конкурираат со цената на лошите возила. На луѓево им е поважно поевтино да биде и нажалост резултатот на крај е ова што го гледаме
Коли - олуци кои чурат како цементарница
 
како што некој погоре спомна ама не се разви некоја поквалитетна дискусија би сакал да чујам од поискусните мислење за следново, долго време ги пратам огласиве за половни возила и неможам да се одлучам што би било подобро да се одбере како половен автомобил, дизел кој според некои е поевтин за возење ама поскап за одржување или бензинец кој е поскап за возење ама поефтин за одржување ???
 
како што некој погоре спомна ама не се разви некоја поквалитетна дискусија би сакал да чујам од поискусните мислење за следново, долго време ги пратам огласиве за половни возила и неможам да се одлучам што би било подобро да се одбере како половен автомобил, дизел кој според некои е поевтин за возење ама поскап за одржување или бензинец кој е поскап за возење ама поефтин за одржување ???

Не мора да значи дека дизелот е поскап. Пред се треба да си најдеш добар примерок.
Кај нас најчесто делови луѓево земаат од плацеви за коли, па мислам дека е подобро да се истражи кој од плацевиве е крпач а кој реален со цените.
Пријател купи пежо партнер 2009 година и за се што му треба си оди кај Ерко.
Па тоа дека пежо и цитроен се скапи е само приказни кои кај нас не важат додека се Самко и Ерко тука.
Човекот си има посебен начин на продавање. Тој денес гледа да продаде што повеќе но по реална па дури би рекол и ниска цена.Така на крај си има ќар и ем он задоволен, ем купецот

Другиве плацеви најчесто чекаат еден двајца пациенти денес и гледаат да го заколат.
На пријател детето му иструило сок од рибизли на шевролет спарк.
Ги носеше на хемиско и флеката испадна ама не и мирисот.
Кога бараше да купи седишта најевтините што ги најде беа 150 евра а имаше цени и над 200 евра

Шевролет се на пример оган и пламен скапи. Нема многу плацеви кај нас па деловите за авео,спарк и каптива се ѓавол ипол.

Така да барај си евтин плац, ако е за делови.
Кај Овие погоре имаш буквално се за Цитроен, Пежо и Рено и со цените и луѓето можеш секогаш да се договориш.
Ете нека потврдат и други што биле, а верувам ги има многу
 
Последно уредено:
Не лупајте глупости.
SDI троши уље како ѓавол. Најнепогоден мотор на волксваген.
Дури бетер и од 2.5 тди.






Голф 4 не би препорачал особено не дизел. Одамна се распаднати.
Бензин може да се начека убав ама треба барање. Инвестирај во плин и тоа е добитна комбинација.

Многу коли се донесоа кај нас а ретко се наоѓа убаво нешто. И тие плацеви што носеа убаво веќе не носат бидејќи неможат да конкурираат со цената на лошите возила. На луѓево им е поважно поевтино да биде и нажалост резултатот на крај е ова што го гледаме
Коли - олуци кои чурат како цементарница

Се наоѓа и 4ка добра, пред некое време гледав еден на плац и стварно беше ракета, тди со 2 црвени, рекаро седишта, и одвнатре и однадвор како од фабрика, но цена 4600 евра, а оние распаднатите се наоѓаат по 3000.
 
Не е точно дека 4те се распаднати, за 4 илјадарки имаш многу добра четворка!
 
Не е точно дека 4те се распаднати, за 4 илјадарки имаш многу добра четворка!
Јес да стварно беше добра, според мене подобра и од 5ката но времето си поминало

од 98 има точно 19 години.
Еве нека е и понов пак има над 14-15 години што е премногу барем за моите очекувања
 
Почитувани, мислам дека ова прашање е отворено еднаш поодамна, но не е лошо да се обнови, имено и јас како и неколку други мои познаници во моментов сме во потрага по возило - половно, но проблемот е што возилата од увоз се многу сомнителни во однос на квалитет, па затоа прашањето ми е до сите кои се стручни во автомобили, ШТО Е КВАЛИТЕТНО, ЕКОНОМИЧНО А ЕВТИНО ЗА ОДРЖУВАЊЕ ОД ВОЗИЛАТА КОИ СЕ ПРОДАВААТ НА НАШИОТ ПАЗАР - ПОЛОВНИТЕ, кои од увезените коли, мислам на марка, се најпогодени и што препорачувате за сума од 3000 - 4000 евра.
Бидејќи и јас барам во моментов возило за слична сума ќе ти дадам мислење од мене.
Во моментов возам рено 1.9дци, веќе на половен дизел не планирам да се вратам, пред се со километражата што ја вртиме тука и разликата во цена меѓу дизел и бензин подобра варијанта ти е бензин, ако вртиш поголема километража бензин-плин ти е втората опција.
Поефтино го купуваш на старт, т.е за истата цена ќе земеш позачувано возило со помала километража и понова година, плус поефтино е за одржување од аспект на делови понатаму.
Зависи каков тип на возило бараш, не наведе дали бараш помало или поголема лимузина, доколку бараш помало види корси, авео, хјундаи, евентуално за некој денар плус митсубиши лансер 1.5 бензин сум возел такво возило и можам да кажам само пофални зборови, возилото е оса, а се наоѓа 0д 2007-2009 за 5000-5500 евра. Сите овие ти се подобра варијанта од голф 4 што некои членови ти го нудат, али тоа ти е балканска работа од кал да е голф да е, кога ќе видиш дека уште летаат и го сметаат за добро возило голф 2, а луѓето низ светот возат автономни автомобили ќе сфатиш колку е саатот.
 
Се наоѓа и 4ка добра, пред некое време гледав еден на плац и стварно беше ракета, тди со 2 црвени, рекаро седишта, и одвнатре и однадвор како од фабрика, но цена 4600 евра, а оние распаднатите се наоѓаат по 3000.

Која година беше? 2001-2002?Тоа годиште им е последно,би дал 4600 евра за кола стара 15 години?Алал да ти е на размислувањето..
 
Која година беше? 2001-2002?Тоа годиште им е последно,би дал 4600 евра за кола стара 15 години?Алал да ти е на размислувањето..

2002 беше али прав змај го возев на кратко, но не го земав него токму ради тоа, место тоа земав нешто многу појако, Астра ГТЦ бензин со 48к километри на бројчаник, реални.
 
2002 беше али прав змај го возев на кратко, но не го земав него токму ради тоа, место тоа земав нешто многу појако, Астра ГТЦ бензин со 48к километри на бројчаник, реални.

Се извади за малку.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom