Се што ви треба е ...
Убав повисок дихтон за главата (да се намали компресија)
Турбо полнач од Рено 5 (Гарнет)
Нови карики и летечи (заради поголемата компресија што ќе ја има)
Убави кочници...и spot welding односно точексто заварување (зацврстување на каросеријата) на одредени места на каросеријата да не се распадни.
Интеркулер за турбото...
Швајц апарат и некој што знае да швајцува алуминиум да ги направите цевките.
Едната цевка оди од турбото до грлото на карбураторот, другата на издувната грана која повторно се враќа во турбото од другата страна и оди после во ауспух...
Издувните гасови ја движат турбината...која е херметички затворена од делот за усис и за издув...се вртата две турбини...едната од издувни гасови а другата да усисува воздух. Усисаниот воздух врви низ интеркулер каде се лади и оди во карбуратор од таму право под притисок од неколку бари (зависи од турбото), оди во комора...согорува...гасовите излегуваат одат во турбото ја движат турбината со чија помош се усисува воздух и низ ауспух излегуваат гасовите надвор.
За поголема моќност ви требаат поголеми вентили (се обработуваат) и да имаат поголем од.
Рол бар ...