Zastava 101 TURBO!...Не, не е мајтап!

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
лоооооооооол
 
Овој српскиов беше лудило. Има ли уште некое вакво клипче јас барав ама не најдов ништо
 
Се што ви треба е ...

Убав повисок дихтон за главата (да се намали компресија)
Турбо полнач од Рено 5 (Гарнет)
Нови карики и летечи (заради поголемата компресија што ќе ја има)
Убави кочници...и spot welding односно точексто заварување (зацврстување на каросеријата) на одредени места на каросеријата да не се распадни.

Интеркулер за турбото...
Швајц апарат и некој што знае да швајцува алуминиум да ги направите цевките.

Едната цевка оди од турбото до грлото на карбураторот, другата на издувната грана која повторно се враќа во турбото од другата страна и оди после во ауспух...

Издувните гасови ја движат турбината...која е херметички затворена од делот за усис и за издув...се вртата две турбини...едната од издувни гасови а другата да усисува воздух. Усисаниот воздух врви низ интеркулер каде се лади и оди во карбуратор од таму право под притисок од неколку бари (зависи од турбото), оди во комора...согорува...гасовите излегуваат одат во турбото ја движат турбината со чија помош се усисува воздух и низ ауспух излегуваат гасовите надвор.

За поголема моќност ви требаат поголеми вентили (се обработуваат) и да имаат поголем од.
Diagram.GIF


Рол бар ...
 
Според звукот се работи за FIAT UNO TURBO 1.3 или 1.4 ама според забрзувањето е 1.3!
 
Има и други полно со Ланчиа Интеграле мотор...

Само една работа не сфаќам. Оти не ја пренесат 4х4 трансмисијата...
 
Се што ви треба е ...

Убав повисок дихтон за главата (да се намали компресија)
Турбо полнач од Рено 5 (Гарнет)
Нови карики и летечи (заради поголемата компресија што ќе ја има)
Убави кочници...и spot welding односно точексто заварување (зацврстување на каросеријата) на одредени места на каросеријата да не се распадни.

Интеркулер за турбото...
Швајц апарат и некој што знае да швајцува алуминиум да ги направите цевките.

Едната цевка оди од турбото до грлото на карбураторот, другата на издувната грана која повторно се враќа во турбото од другата страна и оди после во ауспух...

Издувните гасови ја движат турбината...која е херметички затворена од делот за усис и за издув...се вртата две турбини...едната од издувни гасови а другата да усисува воздух. Усисаниот воздух врви низ интеркулер каде се лади и оди во карбуратор од таму право под притисок од неколку бари (зависи од турбото), оди во комора...согорува...гасовите излегуваат одат во турбото ја движат турбината со чија помош се усисува воздух и низ ауспух излегуваат гасовите надвор.

За поголема моќност ви требаат поголеми вентили (се обработуваат) и да имаат поголем од.
Diagram.GIF


Рол бар ...
Koj ima montirano turbina na 101 mi treba pomos
 
ти ли ке кажуваш кој колку пораснал малоумен :tapp:

Па се гледа по твојата реплика дека не си пораснал сеуште ни после 7 години. Ако не ја сфати поентата на мојот коментар, еве посликовито ќе ти го објаснам (како на мало дете). Шо има врска ако е стара темата 7 години, човекот си праша за неговиот стокец, ти ако знаеш реплицирај му човечки, а ако незнаеш имаш уште 58 000 теми, шерифувај на нив. И да отвореше нова тема за неговото прашање со оваа ќе му ја споеа. Тапчо!
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom