Генерален ремонт на мотор

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.347
Возраст
47
Локација
Струмица
Веб-сајт
www.kajgana.com
Ја започнувам темава со цел дискусија околу оваа, не баш честа во последно време, но и не баш ефтина операција.
Во план сум да правам ремонт на мотор од Рено 5 Кампус од 1990-та, поминати 198.000 км. Моторот е добро познатиот Cleon мотор, со мокри кошулици (хилзни) од 1108 ццм., со код C1E756, кој се наоѓа во многу Реноа од 1962 до 2004 година, во различни кубикажи и произведени 24000000 примероци. Значи, нема потреба од машинска обработка, се оди надвор и се става ново, а делови има.
Досега набавив (симнав од интернет) сервисна книга за моторот, додуша на француски, но понешто разбирам, а бројките се бројки :)
Во меѓувреме, и мајсторот кој ќе ја работи оваа работа, искусен мајстор кој ми ги одржува возилата преку 15 години, ме извести дека имал таква книга.
Исто така, набавена е нова сајла за гас (оригиналната некогаш е сечена за да се припаси карбуратор од З 101, па пак преправана од мене за оригиналниот), сајла за куплунг и запчаници на педалата (ќе се менува и сетот на куплунгот, т.е. корпа, ламела и друк лагер, бидејќи на колата стојат оригиналните и корпата е тврда и ја кинеше сајлата па е преправена малце :))
Има набавено и нов сет за репарација на оригиналниот карбуратор Zenith 32 IF 2, кој го имам, и тоа три примероци, од кои еден е на колата, но после зафатот на колата ќе оди еден произведен 1990-та, како и колата. Актуелниот е од 1993 :)
Исто така, набавени се и цревата за вода, давачи за вода и масло, термостат, а еден експанзионен сад е исчистен и спремен за вградување.
Единствена модификација ќе биде кај разводникот, во смисла останува оригиналниот, но ќе биде преправен на електронско палење, наместо платинка.
Сега сум во потрага по делови, испитувам цени.
Барам во Струмица, низ Македонија, Грција, Бугарија и ибеј.
Треба да се купи:
Клипови, карики и хилзни
Летечи и лежечи лагери
Комплет дихтунзи и симеринзи за моторот
Сет куплунг (корпа, ламела, друк лагер)
Носачи на моторот (овие се 26 години стари, гумата е веќе оддамна отидена).
Главата е средена пред околу 20000 км. и сега ќе биде само проверена, и, доколку има потреба ќе се интервенира.
Истата приказна е и за ланецот (оваа е на ланец, нема запчест ремен)
Водна пумпа менував лани, нема ни 5000 км.
Отприлика, тоа е тоа што треба да се набави, и ако нешто попатно излезе непредвидено...
За сето тоа наброено, цената е околу 300 евра ( не ги бројам деловите кои веќе ги имам) од информациите кои ги собрав досега. Работната рака... to be discussed.

П.С. темава ја отврам за дискусија во смисла искуства, препораки, совети, а не да се фалам дека фрлам пари во јангтајмер :)
 
Може ќе треба радилицата да ја мавнеш една специјала никогаш не се знае што ке покаже на мерење.А и главата обавезно шлајфувај и ги вентилите и гумички смени не е некој трошок може сеа нема да покаже ама за 10-20000 можно е :D.
 
Ја започнувам темава со цел дискусија околу оваа, не баш честа во последно време, но и не баш ефтина операција.
Во план сум да правам ремонт на мотор од Рено 5 Кампус од 1990-та, поминати 198.000 км. Моторот е добро познатиот Cleon мотор, со мокри кошулици (хилзни) од 1108 ццм., со код C1E756, кој се наоѓа во многу Реноа од 1962 до 2004 година, во различни кубикажи и произведени 24000000 примероци. Значи, нема потреба од машинска обработка, се оди надвор и се става ново, а делови има.
Досега набавив (симнав од интернет) сервисна книга за моторот, додуша на француски, но понешто разбирам, а бројките се бројки :)
Во меѓувреме, и мајсторот кој ќе ја работи оваа работа, искусен мајстор кој ми ги одржува возилата преку 15 години, ме извести дека имал таква книга.
Исто така, набавена е нова сајла за гас (оригиналната некогаш е сечена за да се припаси карбуратор од З 101, па пак преправана од мене за оригиналниот), сајла за куплунг и запчаници на педалата (ќе се менува и сетот на куплунгот, т.е. корпа, ламела и друк лагер, бидејќи на колата стојат оригиналните и корпата е тврда и ја кинеше сајлата па е преправена малце :))
Има набавено и нов сет за репарација на оригиналниот карбуратор Zenith 32 IF 2, кој го имам, и тоа три примероци, од кои еден е на колата, но после зафатот на колата ќе оди еден произведен 1990-та, како и колата. Актуелниот е од 1993 :)
Исто така, набавени се и цревата за вода, давачи за вода и масло, термостат, а еден експанзионен сад е исчистен и спремен за вградување.
Единствена модификација ќе биде кај разводникот, во смисла останува оригиналниот, но ќе биде преправен на електронско палење, наместо платинка.
Сега сум во потрага по делови, испитувам цени.
Барам во Струмица, низ Македонија, Грција, Бугарија и ибеј.
Треба да се купи:
Клипови, карики и хилзни
Летечи и лежечи лагери
Комплет дихтунзи и симеринзи за моторот
Сет куплунг (корпа, ламела, друк лагер)
Носачи на моторот (овие се 26 години стари, гумата е веќе оддамна отидена).
Главата е средена пред околу 20000 км. и сега ќе биде само проверена, и, доколку има потреба ќе се интервенира.
Истата приказна е и за ланецот (оваа е на ланец, нема запчест ремен)
Водна пумпа менував лани, нема ни 5000 км.
Отприлика, тоа е тоа што треба да се набави, и ако нешто попатно излезе непредвидено...
За сето тоа наброено, цената е околу 300 евра ( не ги бројам деловите кои веќе ги имам) од информациите кои ги собрав досега. Работната рака... to be discussed.

П.С. темава ја отврам за дискусија во смисла искуства, препораки, совети, а не да се фалам дека фрлам пари во јангтајмер :)
Имам мало ланче од Р4 ГТЛ ( 1108ццм), ако ти затреба. Јас 2х менував ланец, ама го сменија само големиот ланчаник ( малиот тогаш не знаеа да го извадат); кај ланецот мислам имаше во сетот и хидрауличен затегач.
Кај карбураторот знаеше да се појави луфра во пиксните на осовината на лептирот, фалш воздух, некој ги репарираа.
 
Може ќе треба радилицата да ја мавнеш една специјала никогаш не се знае што ке покаже на мерење.А и главата обавезно шлајфувај и ги вентилите и гумички смени не е некој трошок може сеа нема да покаже ама за 10-20000 можно е :D.
Радилицата ја ставам во ставката „непредвидено“ :) според она што досега го знаеме за моторот. Главата најверојатно ќе помине таков третман како што предлагаш, гумици најверојатно ќе дојдат со сетот дихтунзи кој го планирам, ако не ќе се купат, по 100 ден. се.
И, можно е и полирање на каналите кога сме веќе тука :) Не дека ќе има нешто посебно ќар од тоа, ама мерак ми е :)
Имам мало ланче од Р4 ГТЛ ( 1108ццм), ако ти затреба. Јас 2х менував ланец, ама го сменија само големиот ланчаник ( малиот тогаш не знаеа да го извадат); кај ланецот мислам имаше во сетот и хидрауличен затегач.
Кај карбураторот знаеше да се појави луфра во пиксните на осовината на лептирот, фалш воздух, некој ги репарираа.
Да, во сетот на ланецот има и затегач. Моторот кај 4 ГТЛ и 5 е ист, само што 4 ГТЛ има друга глава, друг карбуратор Zenith 28IF мислам беше, и водната пумпа е на другата страна од главата. Оттука 4ГТЛ има 34 коња а Кампусот 45.
Еве идеја за тјунинг на ГТЛ хехее
Кај 4 ГТЛ е заебана операција менување ланец бидејќи истиот стои према кабината, веднаш под шофершајбната, и пристапот е ужасно тежок. Полесно е да се извади мотор за таа работа, па замисли сега, зошто малиот зупчаник не го ваделе :)
 
Штракни неколку слики од проектов немора за на јутјуб тука да видиме чисто кајганџиски. :) Шала на страна кул проект. (y)
 
Ја започнувам темава со цел дискусија околу оваа, не баш честа во последно време, но и не баш ефтина операција.
Во план сум да правам ремонт на мотор од Рено 5 Кампус од 1990-та, поминати 198.000 км. Моторот е добро познатиот Cleon мотор, со мокри кошулици (хилзни) од 1108 ццм., со код C1E756, кој се наоѓа во многу Реноа од 1962 до 2004 година, во различни кубикажи и произведени 24000000 примероци. Значи, нема потреба од машинска обработка, се оди надвор и се става ново, а делови има.
Досега набавив (симнав од интернет) сервисна книга за моторот, додуша на француски, но понешто разбирам, а бројките се бројки :)
Во меѓувреме, и мајсторот кој ќе ја работи оваа работа, искусен мајстор кој ми ги одржува возилата преку 15 години, ме извести дека имал таква книга.
Исто така, набавена е нова сајла за гас (оригиналната некогаш е сечена за да се припаси карбуратор од З 101, па пак преправана од мене за оригиналниот), сајла за куплунг и запчаници на педалата (ќе се менува и сетот на куплунгот, т.е. корпа, ламела и друк лагер, бидејќи на колата стојат оригиналните и корпата е тврда и ја кинеше сајлата па е преправена малце :))
Има набавено и нов сет за репарација на оригиналниот карбуратор Zenith 32 IF 2, кој го имам, и тоа три примероци, од кои еден е на колата, но после зафатот на колата ќе оди еден произведен 1990-та, како и колата. Актуелниот е од 1993 :)
Исто така, набавени се и цревата за вода, давачи за вода и масло, термостат, а еден експанзионен сад е исчистен и спремен за вградување.
Единствена модификација ќе биде кај разводникот, во смисла останува оригиналниот, но ќе биде преправен на електронско палење, наместо платинка.
Сега сум во потрага по делови, испитувам цени.
Барам во Струмица, низ Македонија, Грција, Бугарија и ибеј.
Треба да се купи:
Клипови, карики и хилзни
Летечи и лежечи лагери
Комплет дихтунзи и симеринзи за моторот
Сет куплунг (корпа, ламела, друк лагер)
Носачи на моторот (овие се 26 години стари, гумата е веќе оддамна отидена).
Главата е средена пред околу 20000 км. и сега ќе биде само проверена, и, доколку има потреба ќе се интервенира.
Истата приказна е и за ланецот (оваа е на ланец, нема запчест ремен)
Водна пумпа менував лани, нема ни 5000 км.
Отприлика, тоа е тоа што треба да се набави, и ако нешто попатно излезе непредвидено...
За сето тоа наброено, цената е околу 300 евра ( не ги бројам деловите кои веќе ги имам) од информациите кои ги собрав досега. Работната рака... to be discussed.

П.С. темава ја отврам за дискусија во смисла искуства, препораки, совети, а не да се фалам дека фрлам пари во јангтајмер :)

Ти ли си механичар?
 
Штракни неколку слики од проектов немора за на јутјуб тука да видиме чисто кајганџиски. :) Шала на страна кул проект. (y)
Kога ќе тргне работата, ќе има понекоја сликичка.[DOUBLEPOST=1453761257][/DOUBLEPOST]
Ти ли си механичар?
Не, ама планирам под надзор на механичарот да чепкам некои полесни работи :)
 
Имам другар кој има работено во реномак и специјалност му се исклучиво француските возила а деловите кои ги вградува се гланц нови,магацински цени и прва рака така да оди со минимална заработка.
 
Имам другар кој има работено во реномак и специјалност му се исклучиво француските возила а деловите кои ги вградува се гланц нови,магацински цени и прва рака така да оди со минимална заработка.
Мајстоρ имам, за делови единствено неκое инфо за цени аκо може, за тие наведени во пρвиот пост
 
Ne se isplaka da se ebavas, nitu finansiski nitu pak ima logika za takvo staro vozilo. Najubavo najdi nekoj poloven motor, mislam deka zvonoto na menjacot original pasuva so 1.2 i 1.4 od prvite kliovci i twingovci ama ne me drzi za zbor. E sega ke treba malce da kombiniras so usisot da go upasues originalniot karburator i moze da ne pasuvaat original nosacite ama po moe nisto strasno. Zimaj manometar za merenje kompresija i pravac po otpadive kaj so rasturaat renovci i baraj nekoj poloven motor. Kraj kraeva i original masina moze ke ti uleta nekoja asalna, od zadnite r4 gtl istite se. Garant ke se najde neso za 100tina evra ako ne i za poeftino. Ama obavezno so proverka na kompresija pred da zemes nesto.
 
Ne se isplaka da se ebavas, nitu finansiski nitu pak ima logika za takvo staro vozilo. Najubavo najdi nekoj poloven motor, mislam deka zvonoto na menjacot original pasuva so 1.2 i 1.4 od prvite kliovci i twingovci ama ne me drzi za zbor. E sega ke treba malce da kombiniras so usisot da go upasues originalniot karburator i moze da ne pasuvaat original nosacite ama po moe nisto strasno. Zimaj manometar za merenje kompresija i pravac po otpadive kaj so rasturaat renovci i baraj nekoj poloven motor. Kraj kraeva i original masina moze ke ti uleta nekoja asalna, od zadnite r4 gtl istite se. Garant ke se najde neso za 100tina evra ako ne i za poeftino. Ama obavezno so proverka na kompresija pred da zemes nesto.
Се што си напишал од финансисκи аспеκт е таκа.
А и од техничκи. :)
Ама ρаботата е што во таа κола тρеба да остане тоκму тој мотоρ, таκа κаκо што бил.
Свесен сум за тρошоκот и се тоа, ама тоа е возило со емотивна вρедност, κое ни е дρаг спомен на еден човеκ κој веќе не е меѓу нас, во κое досега имам инвестиρано неκолκуκρатно повеќе од неговата вρедност, во смисла обнова на се и сешто, фаρбање, тρапови, издув, внатρешност...веќе и сам не знам што се не е изρаботено, таκа да ова е веќе κρајно во тоа што сум го наумил и ќе биде изρаботено онаκа κаκо што тρеба.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom