Mercedes A160 CDI 2002

  • Креатор на темата Креатор на темата tapatalk11111
  • Време на започнување Време на започнување
Mi interesira dali e ubavo da kupuvam kolku trosi kakov servis ima?
Јас имам А170 CDI , колите се топ, и брзи и прегледни. Потрошња 6/7 градска. Сервис најскап од сите коли. Пошто моторот е чудно поставен и многу кошта работна рака ако треба нешто да менуваш.
За овакви коли мора да гледаш да земеш нешто поскапо, т.е некое А160 што не спаѓа у ефтините понуди. Да бидеш сигурен дека е коска. Инаку си иба мамата. Јас од кога го купив за година дена до сега 1500 еу дадов по сервиси.
 
Колата е стара и затоа очекувај дека се може да ти се расипе а ќе се расипе, и дека троши и дека чури и дека го загадува веќе чистиот ни воздух. У принцип самиот изглед на колата би требало да те асоцира колку вреди.
 
Сакаш да купиш Мерцедес со мотор од Дачија.
За среќа не. Мотор од Рено (Дачија) носат само новите модели на А класа W176 т.е Renault K-Type engine. Сите претходно носат „вистински“ мотори :) Конкретно, моделот 160CDI го носи OM 668 reduced моторот кој е всушност дериват на 170CDI. А овие мотори не се воопшто лоши :)

Сервис најскап од сите коли. Пошто моторот е чудно поставен и многу кошта работна рака ако треба нешто да менуваш.
За овакви коли мора да гледаш да земеш нешто поскапо, т.е некое А160 што не спаѓа у ефтините понуди. Да бидеш сигурен дека е коска. Инаку си иба мамата. Јас од кога го купив за година дена до сега 1500 еу дадов по сервиси.

Епа добредојдовте во прекрасниот свет на Мерцедес каде секој сервис се плаќа со муда и бубрези. Не е само твојот, сите се такви. Единствена кола од Мерцедес која има извонредна вожња, комоција, доволно гаџети внатре за нормален човек и ептен пристапни цени за одржување е E class W210 redesign. Ама не верувам дека на дечкото му влегува во потесен избор бидејќи е огромна крстарица.

Да, моторот е поставен така чудно бидејќи е голем, а има многу малку простор. И се е некако отпревртено, безвезе тесно наместено, човек да неможе ништо да пипне без да ја размонтира колата. За информација, за менување на термостат мислам дека пола мотор размонтирав кај мене :)

Mi interesira dali e ubavo da kupuvam kolku trosi kakov servis ima?

Возилото е начелно солидно направено ама има некои ситници бидејќи е сепак прва генерација на A класа и практично тука се „учеа“ од мерцедес за да ги унапредат сите недостатоци во подоцнежниот модел. Како еден од најчестите проблеми кои ги имаат речиси сите се лагерите на задните тркала и изгледа како малку да се навалени навнатре тркалата во горниот дел. Лагерите дотрајуваат на околу 80.000 - 100.000км па ќе ги смениш. Друга препорака на овој модел е да се сменат и греачите веднаш бидејќи знаат малку преосетливи да бидат.

Во генерала тоа е тоа, не би требало да се јават дефекти со моторот и менувачот, барем онолку колку што јас можам и знам да пренесам :)

И да, за крај, мерцедес со баш ефтин сервис нема нигде :) сепак се вози возило со трокрака ѕвезда на хауба, што очекувате? :)
 
За среќа не. Мотор од Рено (Дачија) носат само новите модели на А класа W176 т.е Renault K-Type engine. Сите претходно носат „вистински“ мотори :) Конкретно, моделот 160CDI го носи OM 668 reduced моторот кој е всушност дериват на 170CDI. А овие мотори не се воопшто лоши :)



Епа добредојдовте во прекрасниот свет на Мерцедес каде секој сервис се плаќа со муда и бубрези. Не е само твојот, сите се такви. Единствена кола од Мерцедес која има извонредна вожња, комоција, доволно гаџети внатре за нормален човек и ептен пристапни цени за одржување е E class W210 redesign. Ама не верувам дека на дечкото му влегува во потесен избор бидејќи е огромна крстарица.

Да, моторот е поставен така чудно бидејќи е голем, а има многу малку простор. И се е некако отпревртено, безвезе тесно наместено, човек да неможе ништо да пипне без да ја размонтира колата. За информација, за менување на термостат мислам дека пола мотор размонтирав кај мене :)



Возилото е начелно солидно направено ама има некои ситници бидејќи е сепак прва генерација на A класа и практично тука се „учеа“ од мерцедес за да ги унапредат сите недостатоци во подоцнежниот модел. Како еден од најчестите проблеми кои ги имаат речиси сите се лагерите на задните тркала и изгледа како малку да се навалени навнатре тркалата во горниот дел. Лагерите дотрајуваат на околу 80.000 - 100.000км па ќе ги смениш. Друга препорака на овој модел е да се сменат и греачите веднаш бидејќи знаат малку преосетливи да бидат.

Во генерала тоа е тоа, не би требало да се јават дефекти со моторот и менувачот, барем онолку колку што јас можам и знам да пренесам :)

И да, за крај, мерцедес со баш ефтин сервис нема нигде :) сепак се вози возило со трокрака ѕвезда на хауба, што очекувате? :)
Да ми се праиш манга со од салон мерцедес ДА,ама со увезена канта од која ќе останеш и без муда и без бубрези не ја бива работата.

На цитроен ксантија за некоја година олдтајмер која има поминато 480к а која е купена нова од Бомак за нејзините 20на години само имам менувано масло,филтри,плочки и дискови.

А види беља работа бидејќи нема беџ со трокрака ѕвезда
 
Да ми се праиш манга со од салон мерцедес ДА,ама со увезена канта од која ќе останеш и без муда и без бубрези не ја бива работата.

На цитроен ксантија за некоја година олдтајмер која има поминато 480к а која е купена нова од Бомак за нејзините 20на години само имам менувано масло,филтри,плочки и дискови.

А види беља работа бидејќи нема беџ со трокрака ѕвезда

„Манга“ не видов каде се „правам“. Јас пренесов и кажав тоа што знам. Најубаво е нов Мерцедес од салон само за тоа требаат финансии какви што малку имаат, најмалку јас. Затоа, уживам со тоа што го имам, колку што имам. Јебига, сум дал многу пари по сервиси, ама пусти мерак и кеф. За жал сите понови коли имаат многу работи и електроники и сложени механики што се подложни на кварови. Којзнае... можеби ако некогаш купам нов Мерцедес и јас ќе менувам само регуларни делови.

До тогаш, секој со своето. Вистината со овие коли е дека со текот на годините и поминатите километри се подложни на многу поправки кои коштаат многу, можеби најголем дел од неодржување и ненавремено санирање на проблеми ама тоа е... кога не се може ново, ќе го крпиме тоа што го имаме.

Не сум тука да се објаснувам и расправам. Секој си има своја филозофија и мислење и своја математика на крајот на денот. Извини ако во некој пост те навредив претходно, немав никаква намера, чисто сакав да кажам мое досегашно искуство, ниту да продавам памет, јас сум само ентузијаст со „деформација“ за коли :)
 
Еве јас што би купил за 3000 евра. За кола стара 14 години пола денар не давам.

http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=1860829
http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=1298081
http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=1715945
Мелезот ни под разно не го гледам,за линеата не зборуваат убаво ама би ризикувал со купување,додека цитроенот без размислување би го купил.
 
Еве јас што би купил за 3000 евра. За кола стара 14 години пола денар не давам.

http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=1860829
http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=1298081
http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=1715945

Ништо од овие..Тапа избор..Подобро да си нашол Алфа Ромео 147-ица,или 156-тица..Ќе ти објаснам зошто..Цитроенот е добар,ама е многу малечок,се имам 2-3 пати во такси возено,одвај нозите ми ги собира..Фиат како Фиат,не се лоши,и јас возам Фиат,али таа Линеа што ја гледаш е произведена во Турција,ако сакаш Турска кола земи ја..А во таа Фабија се начукани сите делови од втора или трета класа што не ги бива во Полото,Леонот и остали аута..Јас би ти препорачал Алфа,бидејќи е оригинал производство во Италија,и за 2600-2700 евра се наоѓаат добри Алфи,оти не држат цена како коли,и се јаки и брзи.Како друга варијанта за таа цена би ти препорачал Голф 4,ама треба да имаш среќа да го наџбараш со 250.000 први километри,и како последен избор Пежо 307-ица,или Рено Меган,ама пази кај се произведувани,оти тие коли се прават,склопуваат и во Турција..
 
Како друга варијанта за таа цена би ти препорачал Голф 4,ама треба да имаш среќа да го наџбараш со 250.000 први километри,и како последен избор Пежо 307-ица,или Рено Меган,ама пази кај се произведувани,оти тие коли се прават,склопуваат и во Турција..
А во таа фабрика во Турција нели ги склопуваат возилата по иста шема како во Италија или Франција?
И од други ли фабрики носат делови?
Деловите од Дрекселмаер, Маркарт, Џонсон Мети....нели ги носат сегде кај што имаат погони за склопување, или само во одредени држави?
Дали во фабриките во Германија склопуваат делови само произведени од Германија?
 
А во таа фабрика во Турција нели ги склопуваат возилата по иста шема како во Италија или Франција?
И од други ли фабрики носат делови?
Деловите од Дрекселмаер, Маркарт, Џонсон Мети....нели ги носат сегде кај што имаат погони за склопување, или само во одредени држави?
Дали во фабриките во Германија склопуваат делови само произведени од Германија?

Zemi si od Turcija,ama da znaes ima OGROMNA razlika.Italija e vo Evropska unija ima postrogi normi,kontroli,deklaracija i drugi raboti,dodeka kaj Turcite se e luk i voda.
 
Zemi si od Turcija,ama da znaes ima OGROMNA razlika.Italija e vo Evropska unija ima postrogi normi,kontroli,deklaracija i drugi raboti,dodeka kaj Turcite se e luk i voda.
Фиат нели работи сегде по исти принципи? Немаат ли надзор во фабриките надвор од Италија?

Sent from my SM-T230 using Tapatalk
 
Фиат нели работи сегде по исти принципи? Немаат ли надзор во фабриките надвор од Италија?

Sent from my SM-T230 using Tapatalk
Слаб квалитет е де ... каков сака надзор нека има џабе кога линеите па и претходно аутцата што се произведувале во турција биле слаби со квалитет

За џабе не е иста цена на линеата стара 4-5 години и некоја друга стара 10-15 години
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom