Иднина на дизел моторите после скандалот со VW

  • Креатор на темата Креатор на темата teneke
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
13 јули 2006
Мислења
15.576
Поени од реакции
18.610
Гледам никој не отвори тема за скандалот со VW, па потикнат од информациите што ги читав деновиве решив да ја започнам оваа тема.

Дизел моторите се исклучително популарни кај нас во Македонија, а јас сум љубител на таа технологија заради големиот број на предности во однос на бензинците. Имаат подобро искористување на горивото, поголема влечна сила во однос на бензинците и што би рекол еден мој познаник, дизел е брутален на угорница.

Популарноста на дизелите започнува некаде после 1985, заради големото загадување во градовите во Европа. Издувните гасови на дизелите содржат многу помалце јаглерод диоксид, а воедно подобро го искористуваат горивото, што значи намалена потрошувачка. Поради овие причини во Белгија и неколку други европски земји се воведува поголеми давачки за бензинците, а се намалуваат давачките за дизелите. Тоа предизвика раст на дизел технологијата што ја имаме денеска и продажбата на возила со дизел мотори достигна 50% на европско ниво.

Но, после 2000 година почнаа да се јавуваат информации за зголемено загадување од азотните оксиди, сулфурот и други честички кои дизелите ги имаат, а бензинците не. Се појавија некои истражувања дека дизелите се причина за зголемениот број на алергии и астма кај луѓето. Тоа ескалира последниве години, што во некои градови како Париз се бараше забрана на дизелите.

Во меѓувреме се воведуваа новие Еуро стандарди кои бараа да се намалат овие загадувања, а сите производители ги прифатија и ги воведоа во своите возила. VW беше еден од нив кои агресивно си ја рекламираа својата 'чиста' дизел технологија, за да ги смири страстите и да ја зголеми продажбата. Тоа и му успеа оваа година кога ја поминаа Toyota.

Сега во врска со скандалот. Бајги се изначитавме дека американците пронашле дека VW не ги исполнува стандардите за издувни гасови во возење, но тоа не е точно. Скандалот за VW започнува пред година и пол, кога ентузијасти од Германија, љубители на дизел технологија решиле да направат истражување во врска со тврдењата за загадувањето на дизелите. Правеле мерење на загадувањето на обични возила во тек на возење, не во тестни услови. Се разбира користеле модели од VW како лидер на пазарот со најдобра дизел технологија. Така започнува да се одмотува колопчето, тие увиделе дека загадувањето е 40 пати поголемо од дозволеното, значи не 10%, не 20% над нормала, туку 2000% ако добро пресметав.

Не знам зошто му требала оваа работа на VW, дали дизел технологијата е стасана до зид и нема простор за повеќе напредок или пак решиле да заштедат на најсељачки начин, ќе го видиме тоа дали и други производители ќе бидат фатени како лажираат.
 
kaj nas nikoj ne se zamara so izduvni gasovi. I drzavata gi tera lugeto da kupuvaat smrdlivi dizeli. Benzinot treba da bide 30% poeftin od naftata taka da cenata za pominat kilometar da bide ista za vozilo na dizel i benzin. A kaj nas (i vo pogolemiot del na EU) e sve naopaku. Naftata e poeftina od benzinot, vestacki preku poeftinite akcizi. Se nadevam deka vo idnina trendot ke se promeni i deka ke bide benzinot 20 denari poeftin od litar nafta a ne poskap kako so e sega.
Inaku po moe mislenje idninata e vo upotrebata na metanot. kako pogonsko gorivo.
 
Иднината на дизел моторите не е доведена во прашање, туку на VW.
Ќе има пад во акции, малку ќе се занишаат на американскиот пазар, но ќе излезат од ова триумфално и уште посилни :)
 
според логиката на нештата пошто скопје како позагаден град и од пекинг иако има 15 милиони жители повеќе, очигледно причината за загадувањето во Скопје ќе ја бараме кај VW :rolleyes:
 
Иднината на дизел моторите не е доведена во прашање, туку на VW.
Ќе има пад во акции, малку ќе се занишаат на американскиот пазар, но ќе излезат од ова триумфално и уште посилни :)

Па незнам дали иднината на дизелот нема да биде доведена во прашање.

Како што прочитав пред некој ден, дизелот се продава само затоа што европската авто индустрија има вложено огромни средства во погрешна технологија. Доколку автомобилската индустрија биде приморана да го прави чист, за тоа најверојатно ќе бидат потребни многу пари, и мислам дека сериозно ќе се запрашаат дали не е попаметно да ги пренасочат тие пари за друга актуелна технологија, како електричните коли или горивните ќелии.
 
Дизел моторите се супер (на BMW и на Mercedes при загадување, потрошувачка и релиабилност). Проблемот е што Американците имаат многу строг закон за заштита на животната средина, а и така возат 95% бензинци и не им е ич гајле. VW пробаа да лажат со нивните тестови за загадување и се заебаа.
Во спротивно тестот за загадување во Европа е многу по лабав.
Да не збориме кај нас.

Исто така ова не им е прв пат да усерат VW:
Утка во дизните во Пасатот 2010
Тотално не релиабилен автоматски менувач во Golf 6
 
Кој високо лета ниско паѓа :)

Дизел моторите со тек на време ќе се повлечат од производство и ќе нема да постојат на нивно место ќе бидат хибридните и електричните, а од друга страна ова е проблем на vw, и токму за него сакам да пишувам иако од никогаш не ми бил омилен бренд убеден сум дека по ова ќе се врати на ниво во 70-80-те години од минатиот век покрај казните што ќе мора да ги плати ќе мора да направи и повлекување на возила, а тоа сигурно ќе чини повеќе од 23 милијарда долари кои ги имаат во банка што значи групацијата ќе се распадне која брои околу 13 брендови, имаа акции и во Suzuki и се повлекоа од таму знам дека некој ќе рече имаа постојано проблеми со нив но ете баш денес Suzuki си ги откупи акциите. Прва жртва ќе биде SEAT покрај тоа што беше замислен да ја надмине Alfa Romeo во сите сфери тоа не му успеа и е постојано во загуба големи се шансите тоа да го снајде и Ducati, потоа може да се очекува продажба на акции(ако не и комплетна продажба на некои) од Bugatti, Lamborghini и Bentley не комплетно туку 50%-60% и склучување на разни партнерски договори колку да се рече ете се уште се наши, истото ги следува MAN/Neoplan и Scania. Доколку биде многу лошо во краен случај би ја дале Škoda пошто таа им е милениче. Volkswagen и Audi се не раздвојни по ова мислам дека е можно повторно да ги откупи Porsche со цел да се врати довербата кај потрошувачите, но ако се потсетиме дека Volkswagen AG на нечесен начин го купи Porsche и можно е да има разврска, а се зборува дека новиот директор на групацијата ќе бил токму од Porsche.
За мене следува интересен периот пошто многу го надуваа балонот, а исто така на ова се радуваат кинезите и индијците се уште не започнала разврската затоа да уживаме.
 
Иднината на дизел моторите не е доведена во прашање, туку на VW.
Ќе има пад во акции, малку ќе се занишаат на американскиот пазар, но ќе излезат од ова триумфално и уште посилни :)

Во целост се согласувам со напишаното.

Не само што Волксваген нема да сносат одговорност за сопствените лажирани сензори, туку и на крајот ќе продолжат со профитирањето.

Е па, кога си ги имаш истите адвокати кои го бранеа Бритиш Петролеум - кој го загади целиот Мексикански Залив во 2010 година со милиони литри сурова нафта и Бог знае колку морски животни и организми беа истребени - да те бранат и тебе, правдата си останува слепа и заспана. Освен ако одлучат американските судови да направат правен пример од Волксваген, па ги удрат со поголемиот крај од стапот, но тешко дека тоа ќе стане реалност.

Волксваген не е фактор во дизел индустријата за да биде загрозен опстанокот на дизел моторите, туку е само уште еден од стотици, ако не и илјадници производители на дизел мотори и на дизел возила.

Како што загадувањето на латиноамериканските нации од експлоатацијата на нафта и гас не заврши со пропаѓањето на Енрон, туку продолжи со Шеврон, а после Шеврон сигурно ќе продолжи со некоја друга компанија, така и дизел индустријата ќе продолжи да цвета и со и без Волксваген.

Но замена за ТНГ нема, кога со дизел ќе може од Скопје преку Кичево до Охрид да се помине со 15 литри = 430 до 450 денари на стар мотор, односно смешни 10 литри = 280 до 300 денари на нов мотор, тогаш ќе можеме да дискутираме за моќноста на дизелот, а до тогаш, ТНГ си останува неоспорлив господар на патиштата.
 
TNG e eftin zato so nema akcizi. Ako opnat akcizi na plinot ke go snema. Bez davacki vo svetski ramki e skoro ista cena so benzinot
Znaci drzavata treba da go poeftini benzinot, a ne da ne kole so akcizi. Koga bi bil benzinot 20 denara poeftin od naftata barem 90% dizeli od ulicite ke gi snema.
Jas vozam TDI zato so se trkala na crvena nafta, i zato so e najeftino.
So ne stavat benzinski na metan po drzavava. Odma odam da si donesam nekoe limuzince na metan.
 
според логиката на нештата пошто скопје како позагаден град и од пекинг иако има 15 милиони жители повеќе, очигледно причината за загадувањето во Скопје ќе ја бараме кај VW :rolleyes:
Ili vo greenjeto na drva,primer???:cautious: Inace ,posle ovaa zaebancija so se desi so dizelmotorive na VW,popoleka na povrsina ke izlezat turbobenziskite motori so mala kubikaza.Daleku pomalce zagaduvaat od dizelite i imaat mnogu dobri performansi!
 
Последно уредено:
Ili vo greenjeto na drva,primer???:cautious: Inace ,posle ovaa zaebancija so se desi so dizelmotorive na VW,popoleka na povrsina ke izlezat turbobenziskite motori so mala kubikaza.Daleku pomalce zagaduvaat od dizelite i imaat mnogu dobri performansi!
Turbobenzincite so direct injection tehnologija gi imaat istite problemi so NOx i cesticki kako i dizelite. Downsizingot na motorite neizbezno pridonesuva do zgolemuvanje na ovie stetni gasovi i cestici. Ni DPF ni katalizator ne pomaga.
Inaku tocno e deka greenjeto so drva predizvikuva iljadnici pati pogolemo zagaduvanje nego site koli zaedno.
A jenkite so tolku se sekiraat za izduvnite gasovi kako samo si ja trujat pocvata so toa krakiranje i frakcioniranje na nafteni derivati.... kakvi sve otrovi pumpaat vo zemjata....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom