Колку постаро возило толку поголеми трошоци за регистрација?

  • Креатор на темата Креатор на темата Torte Mobile
  • Време на започнување Време на започнување
Се поблиску до законите на ЕУ а толку далеку од стандардот на ЕУ ама нема врска кај нас се може да оди...
Битно се грижат за животната средина да истотака и за парите на народот каде да одат.
Нека се воведе ама и со закон стандардов наш да се подигне не е лошо.
 
не го измислил груевски овој закон, постои во цела европа
и платите во европа не ги измисли грујо ама постојат нели?[DOUBLEPOST=1398004800][/DOUBLEPOST]пред некоја година кога видов на технички преглед машина за мерење издувни гасови прашав „ШТО Е ОВА?“ а тој ми вика за мерење на СО2 емисија на возила ама не се секирај само нас ни го бараат тоа на техничките да го имаме инаку уште долго време нема да се бара тоа... коа ми го кажаа уште во истиот момент ми стана јасно дека у брзо време „ке ни го начукаат“.... па еве дојде и тој момент... и искрено сеа ке искочи дека поубаво е да ризикуваш казна од 200 евра за нерегистрирана кола отколку регистрација од 500 евра зашто колата ти е постара....

ке го запишам моментот и ке славам на сред плоштад кога ке донесат закон за минимална плата од барем 500 евра кај нас.... а верувам нема сам да бидам..

ај среќен пранзик на сите!
 
Последно уредено:
Мене колата ми вреди преку сила 300 евра... ја 8 илјади не знам од кај ги наогам секоја година за основна регистрација а не па плус давачки ... ако е до 400 - 500 ден више ај некако ќе ќутам али повеќе е стварно претеризам , не е ни до парите принципот е ... ВИШЕ НЕМААТ од кај пари да КРАДАТ ! Све украдоа маме им ебам хоштапплерско. Па нека цркнат сите што не возат коли над 20 илјади евра така ? Тоа сакаат жими се...
 
и платите во европа не ги измисли грујо ама постојат нели?[DOUBLEPOST=1398004800][/DOUBLEPOST]пред некоја година кога видов на технички преглед машина за мерење издувни гасови прашав „ШТО Е ОВА?“ а тој ми вика за мерење на СО2 емисија на возила ама не се секирај само нас ни го бараат тоа на техничките да го имаме инаку уште долго време нема да се бара тоа... коа ми го кажаа уште во истиот момент ми стана јасно дека у брзо време „ке ни го начукаат“.... па еве дојде и тој момент... и искрено сеа ке искочи дека поубаво е да ризикуваш казна од 200 евра за нерегистрирана кола отколку регистрација од 500 евра зашто колата ти е постара....

ке го запишам моментот и ке славам на сред плоштад кога ке донесат закон за минимална плата од барем 500 евра кај нас.... а верувам нема сам да бидам..

ај среќен пранзик на сите!
Нема да биде 250%, ќе биде највеќе 30
 
aj da prasam i jas a sto ke bide nie sto vozime na LPG ili metan ??? ke imame ssubvencii? ili seto e gola voda ?
ova e na stranata na makpetrol
Еколошко гориво

Во издувните гасови на возилата што како погонско гориво користат ТНГ, присуството на штетни гасови е значително помало отколку во издувните гасови кај возилата што користат бензин или дизел. ТНГ не содржи бензен или олово, најштетните супстанции во другите горива, така што, при неговото согорување не се создаваат ситни честички, што се еден од главните извори на загадување во градовите.

ЖИВОТНА СРЕДИНА

  • Метанот е важен енергетски извор што го редуцира загадувањето. Примената на метанот придонесува кон намалувањето на ефектот на стаклена градина и подобрување на квалитетот на амбиентниот воздух. При работа на моторот на метан се ослободува помала емисја штетни издувни гасови. Емисијата на СО2 е од 25% до 30% помала од онаа кај бензинот и практично нема сулфур и пепел при неговото согорување.
 
Нема да биде 250%, ќе биде највеќе 30
Oд какви избори си го слушнал ова?
И има ли било каков показател дека целава прича не е само предизборна патка? Уводниот текст е прилично двосмислен.
 
Се потрудив малку да направам компарација со еко давачките во Германија и компаративно ако се преслика истиот модел во Македонија, бидејќи цело време споредуваме како било таму, како кај нас во однос на плати...
1. Нето плата Германија - 2054 евра, нето плата Македонија -346 евра, однос 6:1.
2. Таксација во Германија / Македонија - 2 евра / 20 денари по g/km CO2, 2 евра/20 денари за 100сс зафатнина на мотор (бензин), 9,5 евра/100 денари за 100сс зафатнина на мотор (дизел). Возилата со емисија на СО2 помала од 110 g/km се ослободени од СО2 такса.
Веднаш се гледа логиката- кој сака да вози дизел, ќе плати 5 пати поскапо заради типот на мотор како поголем загадувач.Колку поголем мотор, толку поскапо- пример, ако вози дизел со мал мотор 1200цц (СО2 под 110 г/км) би платил 114евра / 1200 денари, а ако вози 2500сс дизел (СО2 250 г/км) би платил 237 евра / 2500 денари + 500 евра / 5000 денари = 737 евра / 7500 денари.
Ете зошто на запад се бараат малолитражни возила со мала потрошувачка и со мала емисија на СО2.
Старите возила по самата логика би плаќале поскапо, заради повисоката емисија на СО2, а уште полошо ако се со поголема зафатнина.
 
Видела жабата го коваат коњот и таа ја кренала ногата! Како може ние да си го мериме со германците? Ова е само да се извлечат што повеке пари од народот, тактика, дај му да си купи евтино возило а потоа опни му такса! Од една страна на Фени драстично му го зголемија лимитот за користење на гуми како гориво со што ни ебаа мајката а сега па лапрдаат за староста на возилата па ке воведувале такса! Лицемерие, тешко лицемерие! Срам да му е! А тие од Порше нека си ги ебат мајките, нема овде народот пари за нивните возила!


пошто гледам не си информиран, еве јас ке те информирам... нема да веруваш само колку луге имаат пари за да купат возило од порше македонија... а тоа е така затоа што порше македонија не продава само порше, туку е застапник на повеке брендови возила.

значи:

-фолксваген
-шкода
-сеат
-порше

а не сум сигурен сега ама мислам дека земаа уште 2 бренда во меѓувреме...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom