Crash tests

  • Креатор на темата Креатор на темата Dani
  • Време на започнување Време на започнување

Dani

1 + 1 = 10
Член од
22 јуни 2010
Мислења
24.820
Поени од реакции
60.252
Прочитав денес една статија на порталот за краш тестот спроведен врз Тата Нано, па решив да ја споделам и на форумов.
Барав по форумот автомобилизам но не успеав да најдам соодветна тема.
Нека оваа тема ни биде наменета за споделување на краш тестови и дискутирање за истите.

Еве за што се работи:
Tata Nano: Нула ѕвездички на тестот за безбедност

Не знам што прават Индијциве. Срамота е во 21 век да добиеш 0 ѕвезди на безбедност на кола.
Мора сериозно да поработат на тоа, инаку тотално промашен ќе им биде моделов.

Како лименка скопско под нога кога ќе ставиш се уништи колава :D
 
Тука може да ги видете резултатите од краш тестот на сите понови коли.
А кој модел не им е промашен на нив. Овие Тата претежно прават автомобили само за Индија така да не се замарат многу. Ова ти е ко Југо, нема сигурно некој Германец или Јапонец да го купи ова.
Ова било на брзина од 64км на час. Па недај боже да може ова повеќе да вози и да се удри тек тогаш лименка ќе биде.

Кога сме веќе кај лименките
 
Кога сме веќе кај лименките
Ма каква лименка ова.Со 200 км/ч директен судир што очекуваш да се случи.Било каква кола да удри директно во нешто со оваа бризна ќе се случи ова.
 
Ма тоа не е ништо за индиски коли ,а да видете кинески коли чери и тоа поголемо од Наното и со истата брзина ;)
А ова од постарите модели што е чиста имитација од WV Transporter

И на крај види ја ова споредба со кинески и германски коли :)


Па народе кој сака да купи кинеска кола за 9000 евра :)
 
Денес сабајле у 8 и нешто краш тест на Првомајска у живо......Очекував Калосот дека ке биде ептен смачкан ама се покажа добар....Ме изненади Тојотата малку аба јбг брзина е......

Инаку од малите градски автомобили едниствено според Американскиот институт за безбедност што задоволи стандарди за безбедност е Шевролет Спарк....На краш тестот има добиено 4 зведи.......
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom