Формула 1 - сезона 2014

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување
За болдот се согласувам. Имаат неколку океј одлукти тек тук али во глобала се е лошо. Ептен се поалчи по парите Берни.

А за Сузи, што знам. Доколку може да го изджува притисокот ( а не гледам зошто не би можела, сепак е тест возач/трет возач долго време ), дури и може да има предности. Одамна не е формулата „машки“ спорт, не е потребна толку сила колку брзина и агилност. Затоа и повеќето возачи се „нежни џуџиња“ :D

Кажи еден кој е нежно џуџе..Магнусен е доста агресивен возач,Сутил е искусен,Малдонадо само срања прави,со Бјанки знаеш што се деси..Памтиш Вебер кога се преврти за 360 степени во Монте Карло,со Фетел заедно беа,после Кубица,мојот миленик што му се деси,на Маса нели му падна некое железо,па у кома беше..Не е сепак тоа за жени според мене..Го нема тој шмек..
 
Кажи еден кој е нежно џуџе..Магнусен е доста агресивен возач,Сутил е искусен,Малдонадо само срања прави,со Бјанки знаеш што се деси..Памтиш Вебер кога се преврти за 360 степени во Монте Карло,со Фетел заедно беа,после Кубица,мојот миленик што му се деси,на Маса нели му падна некое железо,па у кома беше..Не е сепак тоа за жени според мене..Го нема тој шмек..

Нежно џуџе коментарот ми беше за висината и градбата на моменталниве возачи. Во просек сите се 170-175 цм, 65-70 кила :)
 
Што ќе биде интересно?Жими куров ќе биде..За жените се знае каде им е местото,во одбојка,ракомет чување бебиња,курвање и слично..Женско кај ќе влезе попара прави..Сети се на Берлускони ќерката ми се чини беше,влезе во управата и администрацијата на AC.MILAN,и каде се сега Миланезите,за опстанок се борат..Пу
Така де :D истото и јас го велам, не иде во овој опасен спорт во кој често се случуваат незгоди да се натпреваруваат жени и деца. Ај за женава пак трет возач ке сфатам некако, ама за детето што го земаа во ТР незнам што да кажам. Нема ни 17 години, во поголем дел од светот ни возачка дозвола не би можел да поседува ваму го направија Ф1 пилот. Ко да нема други мото категории кај што ке вози па тате морал одма во формула да го седне. Катастрофа.
 
Кажи еден кој е нежно џуџе..Магнусен е доста агресивен возач,Сутил е искусен,Малдонадо само срања прави,со Бјанки знаеш што се деси..Памтиш Вебер кога се преврти за 360 степени во Монте Карло,со Фетел заедно беа,после Кубица,мојот миленик што му се деси,на Маса нели му падна некое железо,па у кома беше..Не е сепак тоа за жени според мене..Го нема тој шмек..
Валенсија, не Монте-Карло. :D
 
666-nos-bolida.jpg


Ovako će izgledati nos novog Ferrarijevog bolida za 2015

Premda još uvijek nije poznato kako će se zvati i kad će biti predstavljen, u talijanskim medijima su se već pojavile informacije i ilustracije tehničkih solucija koje će Ferrari primijeniti na svom novom bolidu.

Izgleda da će Projekt 666 – što je kodno ime novog bolida – imati nos u stilu Red Bull Racinga, a OmniCorse piše da bi istu soluciju mogli primijeniti McLaren, Toro Rosso, a možda čak i Mercedes.

Talijanski mediji s velikom sigurnošću pišu i da će Ferrari zadržati pull-rod konfiguraciju prednjeg ovjesa. Ona teoretski ne bi trebala odgovarati ni Vettelu ni Raikkonenu, no Ferrarijevi inženjeri su detaljnom analizom utvrdili kako pull-rod nije bio uzrok tendenciji ovogodišnjeg bolida prema podupravljanju.

I dok će zadržati osnovni koncept, izvedba prednjeg ovjesa na novom Ferrariju bit će unaprijeđena kako bi se postigla veća sinergija s prednjim krilom.

Ferrari je eksperimentirao i s radikalnim repozicioniranjem spremnika ulja ispred motora i MGU-K generatora u mjenjač, no talijanski mediji pišu kako su u Maranellu na kraju odustali od takvih solucija te da će pakiranje motora biti konvencionalno. Još nije poznato hoće li razdvojiti turbinu i kompresor po uzoru na Mercedes, a čini se, i Hondu.

Od novog Ferrarijevog bolida ne bi trebalo puno očekivati. Novi šef Maurizio Arrivabene je rekao kako u najboljem slučaju u 2015. očekuje dvije ili tri pobjede, a ista očekivanja ima i Ferrarijev predsjednik Sergio Marchionne.

Osim toga, ljudi koji su vodili razvoj Projekta 666 su u međuvremenu otpušteni, a jedini od ključnih ljudi koji je zadržao svoje mjesto je tehnički direktor momčadi James Allison.

-----------------------

pak preden pull rod? pa ne im odgovara na kimi i Seb
nisto i od slednata sezona

cestitki do Britni za titulata

p.s nosot na bolidot e kako kondom :pos:
ama ako nosi rezultati neka e ako treba i kako Caterham...
 
666-nos-bolida.jpg


Ovako će izgledati nos novog Ferrarijevog bolida za 2015

Premda još uvijek nije poznato kako će se zvati i kad će biti predstavljen, u talijanskim medijima su se već pojavile informacije i ilustracije tehničkih solucija koje će Ferrari primijeniti na svom novom bolidu.

Izgleda da će Projekt 666 – što je kodno ime novog bolida – imati nos u stilu Red Bull Racinga, a OmniCorse piše da bi istu soluciju mogli primijeniti McLaren, Toro Rosso, a možda čak i Mercedes.

Talijanski mediji s velikom sigurnošću pišu i da će Ferrari zadržati pull-rod konfiguraciju prednjeg ovjesa. Ona teoretski ne bi trebala odgovarati ni Vettelu ni Raikkonenu, no Ferrarijevi inženjeri su detaljnom analizom utvrdili kako pull-rod nije bio uzrok tendenciji ovogodišnjeg bolida prema podupravljanju.

I dok će zadržati osnovni koncept, izvedba prednjeg ovjesa na novom Ferrariju bit će unaprijeđena kako bi se postigla veća sinergija s prednjim krilom.

Ferrari je eksperimentirao i s radikalnim repozicioniranjem spremnika ulja ispred motora i MGU-K generatora u mjenjač, no talijanski mediji pišu kako su u Maranellu na kraju odustali od takvih solucija te da će pakiranje motora biti konvencionalno. Još nije poznato hoće li razdvojiti turbinu i kompresor po uzoru na Mercedes, a čini se, i Hondu.

Od novog Ferrarijevog bolida ne bi trebalo puno očekivati. Novi šef Maurizio Arrivabene je rekao kako u najboljem slučaju u 2015. očekuje dvije ili tri pobjede, a ista očekivanja ima i Ferrarijev predsjednik Sergio Marchionne.

Osim toga, ljudi koji su vodili razvoj Projekta 666 su u međuvremenu otpušteni, a jedini od ključnih ljudi koji je zadržao svoje mjesto je tehnički direktor momčadi James Allison.

-----------------------

pak preden pull rod? pa ne im odgovara na kimi i Seb
nisto i od slednata sezona

cestitki do Britni za titulata

p.s nosot na bolidot e kako kondom :pos:
ama ako nosi rezultati neka e ako treba i kako Caterham...
Не е дозволено користење на таков ,,нос,, догодина: http://www.formula1.com/news/technical/2014/0/1246.html

Догодина само вакви ќе смее:
Capture.JPG
 
Абе овие од ФИА не се нормални... На сите производители на мотори им одобри да ги подобруваат моторите ВО ТЕКОТ НА СЕЗОНАТА, а на Хонда НЕ, односно мора да им биде хомологиран до 28.02 :eek:
 
Кој сака малку постручно да се информира што све и колку можи да се менува во моторот за 2015 во рамките на тие 32 токени,како и во следните години доколку не се сменат правилата(се шушка за нови мотори од 2016 со истава основа од V6 само со две турбини и исфрлање на обврската за ограничувањето на моменталната потрошувачка на горив0-се шпекулира со над 1000 КС)

03a36e09adf825a46124fa0411e68194.jpg
 
Кој сака малку постручно да се информира што све и колку можи да се менува во моторот за 2015 во рамките на тие 32 токени,како и во следните години доколку не се сменат правилата(се шушка за нови мотори од 2016 со истава основа од V6 само со две турбини и исфрлање на обврската за ограничувањето на моменталната потрошувачка на горив0-се шпекулира со над 1000 КС)

03a36e09adf825a46124fa0411e68194.jpg
Само што сето ова не се однесува за Хонда во следната сезона...[DOUBLEPOST=1420832448][/DOUBLEPOST]Мекларен ќе го објави на 29.01. http://www.formula1.com/news/headlines/2015/1/16759.html
VSC влегува во употреба од оваа сезона http://www.formula1.com/news/headlines/2015/1/16758.html
Двојните поени и стоечките стартови после SC ќе бидат исфрлени од следната сезона.
 
Последно уредено:
КЛУЧ за темата

нема смисла да пишиме уште во оваа,имам нова отворено со АНКЕТА

доколку некој после овој пост напиши нешто во оваа тема ќе крка казна од 2500 e (сега се знај колку пари ви лежат на банка)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom