Погрешно префрлен кредит на VIP

  • Креатор на темата Креатор на темата SasoNas
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
30 мај 2013
Мислења
1
Поени од реакции
0
Возраст
59
Vcera kako i sekoja sreda stavam kredit od 100den. na VIP pripejd i obicno ako raboti aparatceto ke stigne poraka deka sum stavil kredit za 2-5 min. no ovojpat ne se sluci i po 1h i 15min...povtorno odam vo prodavnicata i im kazav. Se javi kasierkata na 1234 za da prasa i operator-kata rece da se javam od istiot broj i togas otkriv deka stanuva zbor za pogresen broj na povikuvackiot broj, namesto 077 sum rekol 078 i brojot sto sleduva, pa mi kaza da odam vo prviot VIP prodazen salon i tamu mi rekoa deka nema takva moznost da se prefrlat 100-te denari od toj na mojot broj, so obrazlozenie deka nema takva postapka... znaci e sreka moja sto ne staviv pogolema suma... NE MI SE VERUVA...T-MOBILE IMA zosto mi stignale taka mene, pa povtorno se izbrisani od saldo...so poraka, normalno.
 
Не верувам ни Т-мобиле да има ..... рецимо ставиш по грешка 100ден на туѓ број, и после еден саат од тие 100ден се останати 80ден на другиот број - зашто мислиш дека се должни да ти ги префрлат парите?

А не можеш да си сигурен дали тој/таа не трошела од твоите пари...
 
Oд кој град си? Оти има разлика.



Ако си од мојот, ела да ти дадам 100 денара бе дете, да не се растеретуваш.
 
Vcera kako i sekoja sreda stavam kredit od 100den. na VIP pripejd i obicno ako raboti aparatceto ke stigne poraka deka sum stavil kredit za 2-5 min. no ovojpat ne se sluci i po 1h i 15min...povtorno odam vo prodavnicata i im kazav. Se javi kasierkata na 1234 za da prasa i operator-kata rece da se javam od istiot broj i togas otkriv deka stanuva zbor za pogresen broj na povikuvackiot broj, namesto 077 sum rekol 078 i brojot sto sleduva, pa mi kaza da odam vo prviot VIP prodazen salon i tamu mi rekoa deka nema takva moznost da se prefrlat 100-te denari od toj na mojot broj, so obrazlozenie deka nema takva postapka... znaci e sreka moja sto ne staviv pogolema suma... NE MI SE VERUVA...T-MOBILE IMA zosto mi stignale taka mene, pa povtorno se izbrisani od saldo...so poraka, normalno.

И што, ВИП ли ти се криви што си направил грешка?
Ако нема можност, значи нема можност. Или таква им е процедурата (зошто неможе некој нон-стоп да корегира вакви грешки во системот), или едноставно бројот кој ти си го почастил 100-че кредит веќе започнал да го троши кредитот.

Наравоучение:
Не знам каква е процедурата за додавање кредит во ВИП, но тоа секако не треба да биде усно, зошто така неизбежни се грешки.
Најдобро е на корисникот да му се даде ливче на кое ќе го напише бројот, колку кредит сака да додаде и да се потпише на ливчето. Нормално, на ливчето треба да има правна напомена дека погрешно префрлениот кредит не се корегира.
 
Наравоучение:
Не знам каква е процедурата за додавање кредит во ВИП, но тоа секако не треба да биде усно, зошто така неизбежни се грешки.
Најдобро е на корисникот да му се даде ливче на кое ќе го напише бројот, колку кредит сака да додаде и да се потпише на ливчето. Нормално, на ливчето треба да има правна напомена дека погрешно префрлениот кредит не се корегира.

Има посебни картички на кои се пишува сумата и бројот, а и за потпис мислам дека имаа. Потоа се дава на вработениот
 
Има посебни картички на кои се пишува сумата и бројот, а и за потпис мислам дека имаа. Потоа се дава на вработениот

Така и си мислев...
 
Не верувам ни Т-мобиле да има ..... рецимо ставиш по грешка 100ден на туѓ број, и после еден саат од тие 100ден се останати 80ден на другиот број - зашто мислиш дека се должни да ти ги префрлат парите?

А не можеш да си сигурен дали тој/таа не трошела од твоите пари...

T-mobile има таква можност, го сторнираат кредитот и го симнуваат од сметката. Или барем порано имаше, ама не гледам зошто би го смениле тоа. Ако кредитот е делумно потрошен ја симнуваат сумата што е останата. Затоа ако добиете изненадување - потрошете го што побрзо кредитот :D
 
Кога надополнуваш електронски кредит даваат едно ливче кое се вика фискална сметка, и таму пишува магични работи-бројот на кој ставаш кредит.
Кога ке ти ја даде фискалната, ке си провериш фино-лепо дали е тој бројот и ако не е ке пријавиш. За 2-3 минути може да го сторнираат кредитот, ти си чекал саат и 15 минути па си се побунил. Епа нема како ке ти прдне.
 
И што, ВИП ли ти се криви што си направил грешка?
Ако нема можност, значи нема можност. Или таква им е процедурата (зошто неможе некој нон-стоп да корегира вакви грешки во системот), или едноставно бројот кој ти си го почастил 100-че кредит веќе започнал да го троши кредитот.

Наравоучение:
Не знам каква е процедурата за додавање кредит во ВИП, но тоа секако не треба да биде усно, зошто така неизбежни се грешки.
Најдобро е на корисникот да му се даде ливче на кое ќе го напише бројот, колку кредит сака да додаде и да се потпише на ливчето. Нормално, на ливчето треба да има правна напомена дека погрешно префрлениот кредит не се корегира.

Има таква картичка. Јас сеа пред некое време си дополнив така. :D
 
Има посебни картички на кои се пишува сумата и бројот, а и за потпис мислам дека имаа. Потоа се дава на вработениот


Во салоните на ВИП конкретно да имаат ливчиња посебни на кои си го пишуваш бројот , и после му го даваш на вработениот, само нас често не мрзи да пишеме 9 бројки па идеме усно :D
 
Во салоните на ВИП конкретно да имаат ливчиња посебни на кои си го пишуваш бројот , и после му го даваш на вработениот, само нас често не мрзи да пишеме 9 бројки па идеме усно :D

Не сум на при пејд, ама имам зачекано неколку пати во текот на редицата додека чекам да платам сметка или пак за некоја друга услуга дека вработените во ВИП го применуваат тоа, односно треба сам да си го напишеш бројот на ливчето кое е веднаш до пултот.
Ова е веќе глупост, го згрешил бројот и не знам што сака повеќе. И да биле 1000 ден. ќе треба да си ги отвори очите.
 
Доколку на тој што му е префрлен кредитот не почнал да го троши може да се повлече.
не знам зошто ти рекле дека не може.
 
T-Mobile vrshi korekcii na pogreshno staven kredit . Ako ima neshto potrosheno vo megjuvreme se prefrla preostanatiot iznos. Ako kreditot e staven vo salon od direktna prodazba korekcijata odi mnogu brzo , ako e preku indirektna prodazba , so zapisnik vo salon za pola saat vreme e zavrshena rabotata
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom