Воени авиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Bacillus gagous
  • Време на започнување Време на започнување
Uste li e aktivna Osprey programata???? Neli ja zakopaa taa letaska???...... ,premnogu skapo i komplicirano.....bese poslednoto sto slusnav :):)!!
 
2005 пуштија неколку парчиња по бази низ Америка а во 2007 се очекуваат со морнарите. Ги кошташе рака и нога, што би рекле американците, ама 2006 летото имаа успешен дисплеј некаде низ Англија.
 
"BlackBird"

абе дефинитивно овај е мојот омилен авион.
blackb10.jpg

* Crew: 2
* Payload: 3,500 lb (1,600 kg) of sensors
* Length: 107 ft 5 in (32.74 m)
* Wingspan: 55 ft 7 in (16.94 m)
* Height: 18 ft 6 in (5.64 m)
* Wing area: 1,800 ft2 (170 m2)
* Empty weight: 67,500 lb (30 600 kg)
* Loaded weight: 170,000 lb (77 000 kg)
* Max takeoff weight: 172,000 lb (78 000 kg)
* Powerplant: 2× Pratt & Whitney J58-1 continuous-bleed afterburning turbojets, 32,500 lbf (145 kN) each
* Wheel track: 16 ft 8 in (5.08 m)

* Wheel base: 37 ft 10 in (11.53 m)
* Aspect ratio: 1.7

Performance

* Maximum speed: Mach 3.3+ (2,200+ mph, 3530+ km/h) at 80,000 ft (24,000m)
* Range:
o Combat: 2,900 nm (5400 km)
o Ferry: 3,200 nm (5,925 km)
* Service ceiling: 85,000 ft (25,900m, 16 miles)
* Rate of climb: 11,810 ft/min (60 m/s)
* Wing loading: 94 lb/ft2 (460 kg/m2)
* Thrust/weight: 0.382
 
METALECOT напиша:
абе дефинитивно овај е мојот омилен авион.




Epten avionce ti e omileno...:):)...verojatno ne si go videl i doprel...ke ti odmile...:):)!!
Sepak drzi se za nesto realno :):)!!
DSC_0166%20Nanchang%20CJ-6A%20N147M%20cn4232020%2023%20right%20front%20taxiing%20l.jpg
 
x-43 ????si go zagledal li golemo e kolku model , a toa za brzinata e seuste nejasno...
x-43a-engine-comparison.jpg
 
Nort American P-51 Mustang

Nort American P-51 Mustang Е еден од најславните авиони на сите времиње. Мустангот бил инзвореден авион во секој поглед,неговите пилоти и посадата од бомбардерите кои ги прателе многу го сакале, ама напротив гермаските и јапанските пилоти многу му се плашеле.Со моторот Merlin Мустнаот имал голема хоризонтална брзина,голема брзина на искачување и убрзување и големата подвижност дале ловец кои влеваат поштување-а неговите линии го прават тип кој се памти.

Еве слика од ww2 кога одат во акција:се гледаат 3 типа на мустанг п-51 , на чело е моделот "D" после него е подруг тип "D" кои се разликуваат само во гребените, и модел "B" со оригинален тип на покривот на пилотската кабина





 
mig-31_3.jpg


МИГ-31
Ловец пресретнувач, Еден од најбрзите руски авиони ,замена за попознатиот МИГ - 25 .Постигнува брзина од 2,83 (3000км/ч) маха,и надзвучна брзина од 1,23 маха на мали височини. Плафон од 20,600, метри, со брзина на качување од 12.480 м/мин. Моторите се толку моќми и напредни што се искористени и во петтата генерација руски авиони како што се МИГ -1,42 и СУ-37.
Денес, помалку застарен (пред се поради тоа што се жртвувани некои други работи поради брзината)се користи и како извидувач, затоа што се има покажано во мисии на поголема далечина, и одличен радар како за детекција низ противничките системи за попречување(Аваксот го детектира на 400 км).
ОД околу 500 произведени денес во служба се 280-300. Ќе биде повлечен од служба во 2010.
Сепак еве уште една слика за оние кои се љубители на советската авијација.
mig-29b-up.jpg
 
Zanimliva e sudbinata na F-14 , mornarickiot avion so promenliva geometrija. Na vremeto pred da stanat NEPRIJATELI ,USA bese vo golema ljuboff so Iran i negoviot Sah ..Pahlavi..,a Iran kupi togas..pretezno za calam flota od F-14....

ovde http://storage.vmacedonia.net/files/77/F14.pdf

ima eden interesen tekst koj pocnuva so :
F-14s torn apart to deny Iran parts...............
zavrsuva:
.....................How many Tomcats?
The military's "boneyard" in Arizona, the Davis-Monthan Air Force Base held 165 Tomcats at last count, believed to be the only ones left out of 633 produced for the Navy. The others were scavenged for parts, went to museums or crashed, according to the base.

The Navy plans to destroy all the remaining jets, Lt. Bashon Mann said.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom