Почна реконструкцијата на булеварот “Јане Сандански“

  • Креатор на темата Креатор на темата Mjolnir
  • Време на започнување Време на започнување
Наместо да се реконструира булеварот со цел да се закрпат сите можни дупки, повеќето од нас ги искршија колите изминативе недели. Вака ако се правело реконструкција на прометен булевар, некој сериозно треба да си стави метак у слепоочница :tapp:
 
Наместо да се реконструира булеварот со цел да се закрпат сите можни дупки, повеќето од нас ги искршија колите изминативе недели. Вака ако се правело реконструкција на прометен булевар, некој сериозно треба да си стави метак у слепоочница :tapp:
Епа ако го направат одма, луѓето ќе заборават до пролет, знаеш какви сме ние, колективна амнезија имаме. И затоа реконструкцијата мора да се одолговлечи до избори, кои што по некоја случајност се во пролет.
 
Во Август немаше жив човек по булеварите, они сега блокираат една од најпрометните раскрсници во Аеродром, најсссс
 
Во Август немаше жив човек по булеварите, они сега блокираат една од најпрометните раскрсници во Аеродром, најсссс

У август пукаше сонце 40 и кусур степени..иди работи ти со асфалт да те видам..па ќе видиш мајмун у тарзан гаќи.
 
У август пукаше сонце 40 и кусур степени..иди работи ти со асфалт да те видам..па ќе видиш мајмун у тарзан гаќи.
Глупости...

Прво може да се работи од сабајле до 11, и после од 5-6 до вечерта, а може и навечер да се работи, сите услови за работа можат да се обезбедат... Само сигурно времето не било препрека кога на 1000 метри од местото се изгради цела зграда, они не можеле да реновираат 1000 метри долга улица...

Не ги брани жифти се...
 
Глупости...

Прво може да се работи од сабајле до 11, и после од 5-6 до вечерта, а може и навечер да се работи, сите услови за работа можат да се обезбедат... Само сигурно времето не било препрека кога на 1000 метри од местото се изгради цела зграда, они не можеле да реновираат 1000 метри долга улица...

Не ги брани жифти се...

Затоа ти викам врска немаш како е да се работи со асфалт,па уште на 40 степени.асфалтот и така е ненормално жежок плус на висока температура уште повеќе,чувство како да се топиш покрај него,како да стоиш поред котел. Може и да не била тоа причината,врска немам,само моја претпоставка..може ради тоа,може не.
 
Затоа ти викам врска немаш како е да се работи со асфалт,па уште на 40 степени.асфалтот и така е ненормално жежок плус на висока температура уште повеќе,чувство како да се топиш покрај него,како да стоиш поред котел. Може и да не била тоа причината,врска немам,само моја претпоставка..може ради тоа,може не.
Па затоа ти викам Цитро дека ќе се работи кога нема да е 40 степени, туку 20 степени.

И како тогаш успеале да прогнозираат дека ќе завршат до 1ви Септември, ги изненади сонцето во август како снегот во јануари а?
 
Затоа ти викам врска немаш како е да се работи со асфалт,па уште на 40 степени.асфалтот и така е ненормално жежок плус на висока температура уште повеќе,чувство како да се топиш покрај него,како да стоиш поред котел. Може и да не била тоа причината,врска немам,само моја претпоставка..може ради тоа,може не.
Автопатот Ск-Велес го правеа среде лето. Клучката во Бутел 1 кај Наше дете ја започнаа (исфрлија малку земја, ставија неколку купчиња песок) почеток на летото и донесоа еден мал багер и 2-3 работници. Интензивно почнаа пред почеток на школска година кога гужвите се големи и децата одат на школо. Додека траеше летото можеа да ги подготват патеките, тротоарите и каналите, а ова време само да го стават асфалтот. Цело лето се возевме врз дупки, а сега ова сигурно ќе трае доволно долго да ќе треба пролетоска да менуваме плочки и манжетни на колите. Или се копаи и веднаш се прави или не се копа додека условите не дозволат.
Дури и да се постила асфалт, тоа се прави навечер. Што да кажат работниците на триумфална и собрание што работеа цело лето на кров на +50?
Епилог, нервозни возачи, искршени коли, деца и велосипеди на улица. Само и само што подлабоко да го осетиме дека работат нешто.
 
У август пукаше сонце 40 и кусур степени..иди работи ти со асфалт да те видам..па ќе видиш мајмун у тарзан гаќи.

Цитро, а пред Собрание, спроти него, на зградите од Ск2014 итн., друга беше температурата? :icon_lol:
 
Па затоа ти викам Цитро дека ќе се работи кога нема да е 40 степени, туку 20 степени.

И како тогаш успеале да прогнозираат дека ќе завршат до 1ви Септември, ги изненади сонцето во август како снегот во јануари а?
Vo Polska koga bev, navecer se pravea site bulevari koi im bea na red za renoviranje, togas se crtaa lentite and stuff. Kaj nas uste ne im teknalo za takvo nesto.
 
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
Исто и во Италија, Словенија.Имаше порано една репортажа на DW дали во Австрија или Германија, монтажни метални делници изградени паралелно над патот за воопшто да не е прекинат сообраќајот.
 
Vo Polska koga bev, navecer se pravea site bulevari koi im bea na red za renoviranje, togas se crtaa lentite and stuff. Kaj nas uste ne im teknalo za takvo nesto.
Им текнало на нив ама проблем е следново. Сега скоро ми ја правеа улицата каде што живеам. Во муабет со еден од градежниците го прашав зашто не работат навечер да не се прави гужва низ град. Човекот ми одговори: Зарем мислиш дека директорите на градежните компании ќе сакаат да платат ноќна дневница и се насмеа.
 
Vo Polska koga bev, navecer se pravea site bulevari koi im bea na red za renoviranje, togas se crtaa lentite and stuff. Kaj nas uste ne im teknalo za takvo nesto.
Пффф....
Позабавно е, да речеме, на работа си во Автокоманда некаде, а живееш во Пинтија* пример. Во нормални услови би требало да стигнеш за ~10 минути, но вака чекаш колона од Нептун па се долж Војводина до семафорите и таму да ти речат, неможеш по Србија да идеш, снајди си се по Авној. Па си маваш така лабаво едно кругче околу Аеродром, пошто нели имаме ние пари за бензин, за на крај на Првомајска да окапеш уште добри 2 саати ако имаш среќа.

*Знам дека има пат низ Лисиче до Пинтија, прост пример е само.
Затоа ти викам врска немаш како е да се работи со асфалт,па уште на 40 степени.асфалтот и така е ненормално жежок плус на висока температура уште повеќе,чувство како да се топиш покрај него,како да стоиш поред котел. Може и да не била тоа причината,врска немам,само моја претпоставка..може ради тоа,може не.
Што би рекол Кили: Ма немој да ме јебеш бре!
Ги гледам тоа ваљаците со фул опрема им се, нит топлина нит ништо осеќаат. Само што ќе го помине асфалтот со ваљак 2 минути после него слободно може коли да поминуваат. Порано мил Цитро се чекаше цела година да се исуши убаво асфалтот, па тек после знак питање дали ќе се поминува низ него. И све се градеше без проблем без некој да се побуни.


И пошто сите што ги прашав до сега не знаеа да ми кажат, ова вака ќе остане како што го прават? Уште еден слој нема да стават одозгора целото да се покрие убаво? Пошто како што е сега цел булевар е коцкички како што го асфалтирале, за неполн месец пак на старото ќе си дојде... Можеше најпросто да се затвори едната лента, да ја ископаат другата и да ја средат у еден потег, па после обратно.
 
Маме и ебав на колата од дупките и оштрите ивици кои ги оставиле после гребењето.
прашав адвокат дали имам основа за тужење што ја кршам колата секојдневно по 5 пати натака навака,рече ке проверел па ке ми кажел.
Инаку ке ставаат уште еден слој асфалт,можете да видите по шахтите кои се поставени некои 10см над постоечкиот асфалт.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom