Antiteist
ateist
- Член од
- 19 декември 2011
- Мислења
- 127
- Поени од реакции
- 104
Не го избегнав одговорот, туку бев бааги јасен: овосветовните мудреци, мудруваат за овосветовните нешта, а Светите Оци, најчесто мудруваат за духовните нешта, така да тие две категории: овосветовност/материјалност и оносветовност/духовност, се различни по својата природа и содржина.
Повторно го избегнуваш одговорот, а овојпат и не си во право (за болдираното) - овосветовните мудреци не мудруваат само за овосветовните нешта, туку и тоа како можат да мудруваат и за оносветовните нешта. Ова ти е познато, се надевам.
Како што гледам, ти сакаш им го одземеш правото на атеистите да мудруваат за оносветовното, а истовремено го прогласуваш нивното за неточно, без оглед на тоа за која оносветовна тема мудруваат и до какви заклучоци дошле!? А што ако некои нивни заклучоци се исти со оние на Светите Оци? И тоа ќе го прогласиш за неточно?

За второто болдирано: овосветовното го изедначуваш со материјалното

Светие Оци мудруваат и за овосветовните нешта, на пример, кога е во прашање Божјата креација на се‘ видливо и невидливо, но и тогаш Светиите се дијаметрално различни во изразот од философите и од „философите„. Она кое е прифатливо за Црквата, а кое доаѓа од науките и/или философиите, е само делот од нивните учења, кој не е Богоборечки, .т.е. учења кои не се инаетат на од Бога ни‘ објавените вистини, туку само ги потврдуваат истите, со користење на овосветовни методи за потврдување/докажување и користење соодветен речник.
Еве ви на дело инквизиција: единствено што има да работиш и да размислуваш е како да ги докажеш догмите од религијата, секакво друго работење и размислување е неприфатливо!

Еееј, а јас си мислев во 2012 година сме .