Неуништливото име - Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Bratot
  • Време на започнување Време на започнување
Без да прашам каков став имале твоите другари, одма можам да ти речам дека си апсолутно во ГРЕШКА.

Заради твое добро, да научиш правилно, провери во Привремената Спогодба за кое име се води спорот.

Оваа привремена референца не е име, туку е востановена илегално, спротивно на Повелбата од ООН, но и таа е ограничена само во внатрешна употреба на органот на ООН.


Без разлика што пишува во привремената спогодба т.е за кое име се преговарало ФАКТ е дека ние нема да го смениме уставното име и нема да дозволиме ЕРГА ОМНЕС формула ! ( Барем според нашите црвени линии )

А со тоа само ќе ја смениме референцата ФИРОМ и секаде кај што сме биле ФИРОМЦИ после ќе бидеме потпишани со новото име !

А ти да не сакаш да кажеш дека ќе го смениме и уставното име ?
Или пак дека воопшто нема да го смениме името ?
Зошто и двете опции за мене се невозможни !
 
Без разлика што пишува во привремената спогодба т.е за кое име се преговарало ФАКТ е дека ние нема да го смениме уставното име и нема да дозволиме ЕРГА ОМНЕС формула ! ( Барем според нашите црвени линии )

А со тоа само ќе ја смениме референцата ФИРОМ и секаде кај што сме биле ФИРОМЦИ после ќе бидеме потпишани со новото име !

А ти да не сакаш да кажеш дека ќе го смениме и уставното име ?
Или пак дека воопшто нема да го смениме името ?
Зошто и двете опции за мене се невозможни !

Дечко, трупаш бессмислена тафтологија.
Научи ги малце барем правилата на логиката и разумот кога пристапуваш во дискусија.

Доблеста ми вели да те упатам на прав пат, бидејќи веројатно не си зрел за вакви теми, па да не се иритирам од твоето незнаење и да те понижам пред сите на форумов.

Ама ако пискаш и дрско ми враќаш, ќе те ставам во џебче и знам дека ќе испровоцирам само горчина и инает од тебе.

Ќе беше подобро доколку на политиката и приоѓаш со резерва и повеќе истражуваш.

Меѓутоа имам две прашања за тебе, како вовед во курсот:

1. Доколку во Спогодбата пишува дека треба да се договориме за ново име на државата, зошто мислиш дека преговараме за ПРИВРЕМЕНАТА РЕФЕРЕНЦА која е во употреба се’ додека не најдеме конечно решение?

2. Доколку имаме црвени линии и нема да го смениме името, тогаш зошто преговараме?
 
Дечко, трупаш бессмислена тафтологија.
Научи ги малце барем правилата на логиката и разумот кога пристапуваш во дискусија.

Доблеста ми вели да те упатам на прав пат, бидејќи веројатно не си зрел за вакви теми, па да не се иритирам од твоето незнаење и да те понижам пред сите на форумов.

Ама ако пискаш и дрско ми враќаш, ќе те ставам во џебче и знам дека ќе испровоцирам само горчина и инает од тебе.

Ќе беше подобро доколку на политиката и приоѓаш со резерва и повеќе истражуваш.

Меѓутоа имам две прашања за тебе, како вовед во курсот:

1. Доколку во Спогодбата пишува дека треба да се договориме за ново име на државата, зошто мислиш дека преговараме за ПРИВРЕМЕНАТА РЕФЕРЕНЦА која е во употреба се’ додека не најдеме конечно решение?

2. Доколку имаме црвени линии и нема да го смениме името, тогаш зошто преговараме?

1. Ако се почитуваше спогодбата до сега требаше да бидеме во НАТО па ако не и во ЕУ под референцата ФИРОМ ! ЛОГИЧНО И РАЗУМНО како што си пишува во спогодбата !

2. ЛОГИЧНО И РАЗУМНО имаме црвени линии а тоа да не се промени уставот со цел промена на уставното име ! И да не се прифати ЕРГА ОМНЕС т.е да преговараме за име кое ќе се користи во меѓународните институции и за оние земји кои не сакаат да не именуваат под уставното име !

Мислам дека логично и разумно ти одговорив на прашањата!

И чекам да ме негираш за двата одговори т.е да ме понижиш и да ме ставиш во џебче !
 
1. Ако се почитуваше спогодбата до сега требаше да бидеме во НАТО па ако не и во ЕУ под референцата ФИРОМ ! ЛОГИЧНО И РАЗУМНО како што си пишува во спогодбата !

2. ЛОГИЧНО И РАЗУМНО имаме црвени линии а тоа да не се промени уставот со цел промена на уставното име ! И да не се прифати ЕРГА ОМНЕС т.е да преговараме за име кое ќе се користи во меѓународните институции и за оние земји кои не сакаат да не именуваат под уставното име !

Мислам дека логично и разумно ти одговорив на прашањата!

И чекам да ме негираш за двата одговори т.е да ме понижиш и да ме ставиш во џебче !

Избегна да ми одговориш на прашањата, импровизирајќи одговори кои претпоставувам требаше да те „оправдаат“.

Бидејќи искажуваш желба да бидеш покорен, наместо поучен, непотребно се ставаш во ситуација да го платиш своето незнаење преку сопствено понижување, исто како што прават и нашите политички структури во случајот со името.
--- надополнето: Sep 27, 2011 3:47 PM ---
1. Ако се почитуваше спогодбата до сега требаше да бидеме во НАТО па ако не и во ЕУ под референцата ФИРОМ ! ЛОГИЧНО И РАЗУМНО како што си пишува во спогодбата !

Доколку спогодбата била прекршена од другата страна, а нам ни налага промена на име, зошто пак, треба ние да ја почитуваме?

Ова ти дава практично и одговор за виртуелните „црвени линии“ на Владата, која бара почитување на Спогодбата, а со тоа и конечна промена на името.

2. ЛОГИЧНО И РАЗУМНО имаме црвени линии а тоа да не се промени уставот со цел промена на уставното име ! И да не се прифати ЕРГА ОМНЕС т.е да преговараме за име кое ќе се користи во меѓународните институции и за оние земји кои не сакаат да не именуваат под уставното име !

Доколку не разбра од линкот, да повторам мал увод, да биде појасно.

Деноминацијата на Македонија во ООН е спротивна на Повелбата, која се базира врз јус цогенс правото, и која точно одредува кои стандарди треба да бидат исполнети од земјите за прием во ООН.

Утврдено е дека Македонија ги исполнила сите стандарди за прием и така ја добила препораката.

Но, за Македонија беа воведени надвор од стандардите, дополнителни услови, кои треба да се исполнат ПОСЛЕ приемот како деноминирана членка, односно да договори со Грција, во одреден рок, ново име за својата држава.

Овој договор е невалиден, доколку се применат чекорите на нашите правници.
Меѓутоа, истата Влада која навидум црта линии, се заложува за целосно ИСПОЛНУВАЊЕ на овој Договор кој е на ШТЕТА на Македонија, тужејќи ја Грција по тој основ.

Мислам дека логично и разумно ти одговорив на прашањата!

И чекам да ме негираш за двата одговори т.е да ме понижиш и да ме ставиш во џебче !

Ти веќе самиот се понижи, по своја волја, а во џебче самиот ќе ми влезеш откако ќе сфатиш што ти објаснувам и како со својата игноранција, убеден во спротивното, придонесуваш против нашите интереси со твоето мислење, за многумина ширејќи дезинформации, на форумов и меѓу своите пријатели кои се надевам нема да ги изгубиш.

Сега ќе ти постирам неколку статии што мора да ги прочиташ, продумаш и да ми кажеш што си разбрал од нив.

Последна шанса за одбрана на името!


Така е и во Македонија во спорот со Грција. Тие што сега и нудат знаење на Владата, направиле заговор, да не се појават оние што имаат знаење. Овој заговор влечи корени од комунизмот, како синоним за негативна селекција на кадри.

Потребно е да се направи разлика помеѓу поимот знаење и паметност. „Значи, знаењето е можност за докажување; кон ова определување спаѓа и се што за тоа кажавме во делото Аналитика (Аристотел, „Никомахова етика“).“
Значи, правниците што и даваат знаење на Владата се должни да направат правен силогизам (доказ).
Потоа се применува паметноста (Владата), која што треба да процени дали во дадениот момент е паметно, или не е паметно да се употреби знењето. Бидејќи (Аристотел, „Никомахова етока“), паметноста е поим кој што се бави со проблеми што не се решаваат секогаш на ист начин, додека знаењето (докажувањето) се бави со проблеми кои што секогаш се решаваат на ист начин.
Јас со мојата „Стратегија“, аргументирано укажав дека она што и се нуди на Владата зад тужбата не е знаење. И денес, после настапот на македонските адвокати, не слушнав правен силогизам. Слушнав само реторички силогизми, кои што немаат доказна вредност, освен ако не се текмерион. Но, текмерион немаше.
И д-р Шнајдер („Логика за правници“), го прифаќа мислењето на Аристотел за доказот и со една прекрасна метафора вели дека правниот силогизам е контролна станица, која што вредните мисли ги пропушта, а невредните ги сопира.
Мислите на владините правници не можат да ја поминат контролната станица на д-р Шнајдер.
Правниот силогизам на владините правници:
ГОЛЕМА ПРЕМИСА: Pacta sunt servanda (договорите се извршни).
МАЛА ПРЕМИСА: Македонија и Грција имаат склучено времена согласност, чиј што член 11 Грција не го извршува.
_____________________________________________________________________
КОНКЛУЗИЈА:Грција мора да го изврши член 11 од Времената согласност.
Јас правниот силогизам на владините правници го побивам со контрасилогизам, уништувајќи му ја големата премиса. Имено, владините правници на pacta sunt servanda му даваат универзална важност. Јас ова тврдење го побивам, тврдејќи дека pacta sunt servanda има партикуларна важност и за ова тврдење го давам следниот контрасилогизам:
ГОЛЕМА ПРЕМИСА: Секој договор што е во спротивност со ius cogens е ништавен(член 53 од Виенската конвенција за договорно право).
МАЛА ПРЕМИСА: Член 5 од Времената согласност е ништавна договорна норма.

_____________________________________________________________________


КОНКЛУЗИЈА: Времената согласност е ништавна и нема никакво дејство
Меѓутоа, проблемот е во тоа што правниот силогизам на владините правници е уништен и од правниот силогизам на грчките правници:
ГОЛЕМА ПРЕМИСА: Врз основа на член 5 од Времената согласност Македонија презеде обврска да преговара „…со намера да постигне договор…“ за името.
МАЛА ПРЕМИСА: Македонија преговара 16 години без намера да постигне договор за името (За вистинитоста на ова премиса Грците ги користат изјавите на Црвенкоски).
_____________________________________________________________________

КОНКЛУЗИЈА: Македонија преговара mala fides*.


Бидејќи веќе докажав дека pacta sunt servanda има партикуларна важност, сега Грците со својот контрасилогизам укажуваат на партикуларната важност, односно во случај на mala fides повторно не важи pacta sunt servanda.
Но, мојот контрасилогизам ја уништува големата премиса на грчкиот контрасилогизам (член 5 од Времената согласност).
За да биде мојот контрасилогизам поубедлив, ќе направам три просилогизми:
ПРВ просилогизам:
1. Член 103 од Повелбата е ius cogens која што предизвикува ништавност на сите договорни норми кои што во време на настанувањето биле во спротивност со Повелбата и Статутот како негов интегрален дел.
2. Член 5 од Времената согласност е во спротивност со член 1, став 2 од Повелбата.
_____________________________________________________________________
3. Член 5 од Времената согласност е ништавна договорна норма.
ВТОР просилогизам:
1. Член 1, став 2 од Повелбата го содржи основното колективно човеково право, правото на самоопределување, кое што е ius cogens и важи erga omnes.
2. Член 5 од Времената согласност одредува преговори за правото на самоопределување.
_____________________________________________________________________
3. Член 5 од Времената согласност е ништавна договорна норма.
ТРЕТ просилогизам:
1. Quod nullum est, nullum producit effectum (Тоа што е ништавно нема никакво дејство).
2. Привремената согласност е ништавна (член 5 од Времената согласност е во спротивност со член 1, став 2 од Повелбата, односно правото на самоопределување, кое што е ius cogens и важи erga omnes, според пресудата на Mеѓународниот суд на правдата во случајот Источен Тимор).
_____________________________________________________________________
3. Ништавната Времена согласност нема никакво дејство и Македонија не мора да го смени името.
Доколку моето заклучување, односно наведените правни силогизми се правилни, тогаш на Владата и предлагам врз основа на Виенската конвенција за договорно право да испрати до Грција изјава дека Времената согласност е ништавна и да го извести Меѓународниот суд на правдата.
Доколку Грција не одговори во рок од 12 месеци, Македонија има право да вложи жалба за ништавност до Меѓународниот суд на правдата.
* mala fides означува „нечесна намера“, повеќе на:

--- надополнето: Sep 27, 2011 3:48 PM ---
Решението да се бара преку правни мерки, а не политички

Без разлика дали Македонија прифатила да преговара за името или не, Повелбата на ОН (членот 4 вели дека членството во ОН е отворено за сите мирољубиви држави што ќе ги прифатат меѓународните обврски и ќе ги извршуваат) е прекршена токму од органите на ООН, посочува Игор Јанев, доктор на правни науки од областа на меѓународното право, кој од почетокот на спорот вели дека е потребна правна разврска и оти преговорите за името се дополнителен услов, надвор од вообичаените за прием во ОН.
За ова Јанев неодамна пишуваше и во Ревијата за меѓународни односи, српско издание со меѓународни рецензенти.

- Прекршување на Повелбата на ОН е направена прво од Советот за безбедност, а потоа и од Генералното собрание, кога овие органи гласале за дополнителните услови за приемот во светската организација, што е спротивно на советодавното мислење дадено од Меѓународниот суд за правдата од 1948 година (мислење со кое не се дозволуваат дополнителни услови за прием на земја во ОН, надвор од оние пропишани во Повелбата на светската организација) - констатира професорот Јанев во својот труд, насловен „Правна рамка за советодавно мислење на Меѓународниот суд на правдата во случајот поврзан со приемот на Македонија во Обединетите нации“, објавен деновиве.

Јанев посочува дека при приемот на Македонија во ООН, на државата и се поставени два нелегални дополнителни услови.

- Прв услов е обврската за реферирање и втор услов е обврската за преговарање за сопствениот правен идентитет. Тоа е надвор од Повелбата, и за тоа нема правна основа - смета Јанев.

Во меѓувреме ситуацијата на правен план се менува, односно под уставното име државава ја признаа 131 земја, што значи дека Македонија има две третини мнозинство да поведе иницијатива во Генералното собрание на Обединетите нации.

Сега, според професорот Јанев, Владата треба да ги повика сите неврзани земји, со циркуларни писма, да го користат нашето уставно име наместо референцата, која е нелегална.

- На овој начин можеме да собереме уште 10-15 земји што би прифатиле да го користат уставното име. Потоа, сé што треба е да се поведе постапка преку Генералното собрание на светската организација за добивање советодавното мислење од Меѓународниот суд во Хаг за законитоста на дополнителните услови при приемот на Македонија во ОН, како и за нејзините членски обврски што произлегле од таквите услови - изјавува Јанев.

Професорот укажува дека мислењето потоа би било обврзувачко за органите на ОН.
- Нелегалната референца од страна на Генералното собрание на ООН би била заменета со уставното име, почитувајќи го принципот на самоопределување на сопствен правен идентитет - констатира Јанев.
Дали сега, со оглед на бројноста на земјите што нé признале под уставното име, е соодветен момент да се поведе постапка во Генералното собрание на ОН за прашањето со името?
Да, сега е соодветен момент да се поведе барање за процена на легалитетот на нелегалните дополнителни услови. Советодавното мислење за дополнителните услови, по разгледувањето во Меѓународниот суд на правдата, треба да биде прифатено или отфрлено од Генералното собрание на ООН. Во случај на Македонија, советодавното мислење што се прифаќа и кое без сомнение ќе биде прифатено од Генералното собрание ќе има обврзувачки ефекти врз органите на ООН. Генералното собрание ќе мора да ја смени деноминацијата БЈРМ со уставното име, бидејќи оваа референца ќе биде третирана за нелегална. Понатаму сите други органи на ООН ќе мора да се придржуваат на резолуцијата на Генералното собрание, со која се прифаќа судското мислење.

Од Меѓународниот суд на правдата се очекува одлука до крајот на годинава. Таа е правно обврзувачка, но нема механизам да се натера Грција да ја почитува. Оттука, што може Македонија да добие од овој процес?
Сегашниот класичен процес со тужба во Меѓународниот суд на правдата нема битно да ја доведе во прашање овде предложената советодавната акција, доколку нашите правни експерти објаснат во Судот дека всушност при зачленување на Македонија во ОН се работело за нелегалните дополнителни услови при приемот. Сегашниот процес во Хаг, инаку, не мора да резултира со поволен ефект, бидејќи е надвор од аргументацијата за нелегалните дополнителни услови и, не земајќи ги овие аспекти предвид, може да се смета дека е премногу оптоварен со политички моменти што оневозможуваат правен резултат во форма на пресуда поволна за Македонија. Многу е важно да се каже дека мојата предложена советодавна акција е единствен пат за воспоставување на уставното име во ОН.

Во контакт ли сте со Владата во земјава? Дали можеби побарале ваше мислење за спорот да се добие на правно поле, а не на политичко преку преговорите?
Одредени контакти имам со кабинетот на претседателот Иванов. Овие контакти се само со консултативен и неформален карактер. Инаку, сметам дека Владата направи значаен дипломатски успех со признавањето на името од страна на Боливија. Во овој контекст ја гледам и тенденцијата кон решавањето на проблемот со името надвор од преговарачкиот процес во ООН.
 
Избегна да ми одговориш на прашањата, импровизирајќи одговори кои претпоставувам требаше да те „оправдаат“.

Бидејќи искажуваш желба да бидеш покорен, наместо поучен, непотребно се ставаш во ситуација да го платиш своето незнаење преку сопствено понижување, исто како што прават и нашите политички структури во случајот со името.

На прашањата убаво ти одговорив
1.Со ветото од страна на Грција спогодбата не е испочитувана и е прекршена
2.И двете најголеми партии во Македонија се согласуваат околу нашите црвените линии така да преговараме за тоа што ти одговорив !

И те молам прати ми линк или дај ми копиран текст од спогодбата во кој пишува дека новото име мора да биде за севкупна употреба или сл .

Колку што знам двете страни се обврзани да се направи трајна спогодба за името а не какво треба да биде спогодбата !


 
Привремената согласност не може да се раскине

Од ништавната Привремена согласност не можете да направите разумен компромис.

„Од криво дрво нема прав стап(германска поговорка).“

Охрабрен што ни по толку време никој не ја оспори вистината што тогаш ја соопштив, денес сакам да ви соопштам друга вистина.

Пред да го направам тоа, сакам да го потенцирам значењето на зборот што ќе го употребам во ова колумна, а не знам дали некој тоа го направил подобро од д-р Матеј Ацето, од правниот факултет во Љубљана. За да го потенцира значењето на избраните зборови во правото, тој во својата колумна „За значењето на избраните зборови“ ја кажува следнава анегдота:„За време на своите освојувања, наводно Филип II Македонски, некогаш се одлучил да ја нападне Спарта, а нејзините водачи ги повикал веднаш да се предадат со јасна закана:`Доколку со војскава продрам на вашата територија, ќе ги уништам вашите полиња, ќе ги убијам вашите луѓе и ќе го срушам вашиот град. `Од нападот , наводно го одвратил спартанскиот одговор, кој што содржел само еден збор:`Доколку`.“

Јас цело време пишувам за ништавност на привремената согласност и направив полисилогизам за тоа. Други, сакаат раскинување, а Грција се заканува дека ќе ја раскине, врз основа на член 23, став 2 од Привремената согласност.
Е па не може.
Ништавен договор не може да се раскине. Еве правен силогизам:

ГОЛЕМА ПРЕМИСА: Quod nullum est, rescindi non potest (Што е ништавно, не може да се раскине).

МАЛА ПРЕМИСА: Привремената согласност е ништавна (направен полисилогизам во мојата колумна „Последна шанса за одбрана на името“).
КОНКЛУЗИЈА: Привремената согласност не може да се раскине.

Ништавните правни работи не можат да се побиваат. Со оглед на тоа да немаат правно дејство, кое што странките го сакале, побивање и не е потребно.Тие не постојат и нема што да се раскине.

Тоа е како оној пример кај Аристотел со битие и небитие. Тој вели дека небитието не постои заради тоа што сме го нарекле небитие.Тоа само служи за да се направи разлика од битието.
Така и ништавниот договор. Тој не постои. А поимот служи само за да се направи разлика од валидниот договор.
Доколку овој мој правен силогизам е правилен(досега не е објавен никаде), тогаш Привремената согласност, која што требаше да биде стапица за Македонија, се претвори во стапица за Грција. После овој правен силогизам, таа наликува на некој кој што чудејќи се зошто дивечот не се фаќа во неговата стапица, проверувајќи ја стапицата, самиот се фатил во неа и не може да излезе.

Што значи ова за Македонија?
Ова значи дека јас, со своите досегашни правни силогизми за ius cogens сум ја ставил „на сигурно“ Грција, а новиот правен силогизам е „несовладливо обезбедување“ кое што нема да и дозволи да излезе.
Тоа значи дека, не само што Македонија заради правото на самоопределување (член 1, став 2 и член 55 од Повелбата) нема да го смени името, туку со една помакедонска влада(без комунисти), може да си врати се што даде врз основа на ништавната Привремена согласност.
Сега, гледате колку биле важни зборовите во правото.
Јас се обидов да и кажам на владата;сега, или никогаш, со мојата колумна „Последна шанса за одбрана на името“, но таа наиде на глуви уши. Веројатно подобро поминал Бајрон, познат по успесите кај жените. Тој долго и се додворувал на една угледна дама(според д-р Матеј Ацето), за на крај да се обиде со лист, на кој што напишал кратка порака: „Вечерва, или никогаш.“
Дамата пораката ја прочитала, листот го скинала на половина, едната половина ја згужвала, а другата му ја вратила на лордот. Колумната на љубљанскиот доцент не кажува која половина.

Авторот е Магистер по Меѓународно Право.

Што е паметно во спорот со Грција?


Господинот Никовски предлага странска памет. Странската памет ќе му понуди решенија, но дали е тој способен да процени кое решение е добро? Аристотел („Никомахова етика“) вели не: „…ниту пак би мислеле дека е лесно да се поставуваат закони, собирајќи ги оние закони што се на најдобар глас, бидејќи сметаат дека можат да се изберат оние што се најдобри, како самиот избор да не бара темелно знаење и како да не е токму правилното расудување најтешката задача, како на пример во музиката.“
Ако Никовски не знае дека јас и Јанев сме направиле правен силогизам во корист на Македонија, како тој ќе знае која странска памет направила правен силогизам во корист на Македонија?
И за крај; доколку привремената согласност е важечка, зошто тогаш Грција петнаесет години не поднесува тужба против Македонија за mala fides? Зошто не ја обвини Македонија пред Меѓународниот суд на правдата дека Македонија веќе петнаесет години ги влече преговорите и нема добра волја да ја исполни? Судот може да ја натера Македонија на компромис.
Заради тоа што правото на самоопределување е иус цогенс, а Меѓународниот суд на правдата во случајот „Источен Тимор“ 1995 година веќе одлучи дека правото на самоопределување важи erga omnes.

Значи, Грција знае дека ќе загуби. Затоа траат толку преговорите.

Дај му на будалата доволно јаже, па самиот ќе се обеси (англиска поговорка).

„‘Зошто сакаш да се оддалечиш од нас и од нашето мислење?’ -
Јас не пишувам за да ви се допаднам, вие треба нешто да научите“
(Гете, Питоми ксении, I, 2, според Шопенхауер, „Светот како волја и претстава“).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

И како што ти напоменав, дека ја правиш истата грешка како и Владата, ќе завршам со следниов цитат:

Поминаа 20 години, а Македонија сé уште не е уништена, што ги надмина сите очекувања. Но лажгата од почетокот на текстов и долгото јаже ја поттикнаа Владата да го употреби јажето. Поднесе тужба за исполнување, наместо тужба за ништавност поради прекршување на иус цогенс. Бидејќи Виенската конвенција нема одредби за дејството на иус цогенс, судот не внимава по службена должност на ништавноста, туку Македонија треба да вложи прејудициелна деклараторна тужба за ништавност на Привремената согласност. Така ќе биде спасена честа на тие што ја вложија тужбата и задоволена суетата на десната влада.
Доколку победи мојата прејудициелна тужба: спас за Македонија и опрост за тужбата на Владата.
Доколку загуби мојата прејудициелна тужба, продолжува тужбата на Владата.

Тужбата на Владата ја крши логичната доследност во форма на игноратио еленцхи (непознавање на спорната точка). Оваа грешка ја прават оние што немаат чувство за тоа што е најважно. Владата смета дека најважно е Грција да не ја попречува Македонија во зачленувањето. Јас сметам дека најважно е иус цогенс.
Доколку сум во право дека правото на самоопределување важи ерга омнес, тоа значи по пресудата на Меѓународниот суд на правдата ќе мора и членките на ЕУ да нé признат како и оние 129 држави.
--- надополнето: Sep 27, 2011 4:00 PM ---
На прашањата убаво ти одговорив
1.Со ветото од страна на Грција спогодбата не е испочитувана и е прекршена
2.И двете најголеми партии во Македонија се согласуваат околу нашите црвените линии така да преговараме за тоа што ти одговорив !

И те молам прати ми линк или дај ми копиран текст од спогодбата во кој пишува дека новото име мора да биде за севкупна употреба или сл .

Колку што знам двете страни се обврзани да се направи трајна спогодба за името а не какво треба да биде спогодбата !

Доколку го основаш своето мислење и поимање врз основа на политичките изјави, тогаш ти немаш сопствен разум ниту пак логика, туку следиш слепо што ќе ти препорачаат партиите.
И верувај, мене ништо не ми значи бројот на партиите кои што се согласиле, туку мојот интерес.

Спогодбата како што прочита во статиите, кои се потрудив да ти ги овозможам како (продуктивен) офтопик на темата, е ништовна како меѓународен договор, бидејќи се што е во спротивност со Повелбата на ООН и јус цоген е невалидно!

Едно потпрашање, за да продолжиме, дали си ја прочитал во целост Спогодбата?

Излегува дека ти се согласуваш на ново име, само за тебе предмет на интерес е опсегот на негова употреба, така?
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: 606
Доколку го основаш своето мислење и поимање врз основа на политичките изјави, тогаш ти немаш сопствен разум ниту пак логика, туку следиш слепо што ќе ти препорачаат партиите.
И верувај, мене ништо не ми значи бројот на партиите кои што се согласиле, туку мојот интерес.

Спогодбата како што прочита во статиите, кои се потрудив да ти ги овозможам како (продуктивен) офтопик на темата, е ништовна како меѓународен договор, бидејќи се што е во спротивност со Повелбата на ООН и јус цоген е невалидно!

Едно потпрашање, за да продолжиме, дали си ја прочитал во целост Спогодбата?

Излегува дека ти се согласуваш на ново име, само за тебе предмет на интерес е опсегот на негова употреба, така?

[/quote]

Не се согласувам со никакво друго име освен уставното !
Само ја опишав моменталната позиција на преговорите !

Да ја имам прочитано спогодбата !

Точно е дека е ништовна односно дека го прекршува правото на самоопределување на идентитетот !

Незнам зошто не било реагирано од политичарите кога било ова укажано од луѓето како М-Р Маријан Попески

Да ја оладиме малку би те прашал што ако ја повлечеме тужбата и излеземе сега во ОН и кажеме дека спогодбата е ништовна!

Или веќе касно е за тоа ?

Заборавив да пишам дека не сум партиски определен !

И според мене можеби кај политичариве има некаков страв доколку се поднесе тужба за ништовност на спогодбата !
 
Доколку си ја прочитал спогодбата и детално си ги простудирал статииве погоре, ќе увидеше дека секоја од страните има право да ја прогласи спогодбата за ништовна, односно да се повлече, без никакви санкции.

Бидејќи премногу завлеговме во политика, прашај што конкретно не ти е јасно за да не отварам други политички прашања.

Треба само да се замислиш дали нашите политички претставници, од сите партии, се искрени со нас и дали нивните црвени линии за нас не се капитулација, поточно речено, самите си го ставаме јажето на вратот со тужбата против Грција за исполнување на Спогодбата.
 
Јас не сум правник, политичар, и не можам да размислувам, ниту смеам, на таков начин.
Гледам има поупатени од мене, затоа прашувам.
Што би се случило доколку се изнајде решение со кое Грците ќе добијат право да не нарекуваат со некакво име, но тоа ќе важи за нашата соработка, не и за севкупна употреба.
Дали нема да се случат огромни немири во Грција, од огромен размер, од страна на народот кој 20 и кусур години живее во пропаганда?

Што ако ја поразиме Грција?
Јас верувам дека ќе ја поразиме, се помалку има основа, се помалку докази и се помалку моќ.
Еден ден ќе ја притиснат.

Само не ми е едно јасно - иако стануваат свесни, продолжуваат со пропагандата.
Дали ќе настане нова граѓанска војна во Грција?
 
Привремената Спогодба ..
ќе ни објасниш ли што значи тоа Привремената Спогодба ?

привремено, колку што разбирам јас, е нешто со точно определен временски рок на траење.
ако е така, до каде е во тој временски рок Привремената Спогодба ?
ако рокот поминал, таа е невалидна денес, прашај кој сакаш правник.
ако е така, зошто некои се прават мутави и преговараат?

замисли, си рентал објект, поминал договорот, и мува не те лази за тоа, си го држиш просторот....
или, на фудбалер му поминал договорот, а тој уште трча во стариот дрес, без нов договор....

чудна работа, никој не дискутира за вакви работи, и ние и грците сме изгледа дебилни или сенилни?
како поинаку да се изразам?
 
Прочитај ја Спогодбата.. или според правилен превод „Согласноста“

Article 23

2. This Interim Accord shall remain in force until superseded by a definitive agreement, provided that after seven years either Party may withdraw from this Interim Accord by a written notice, which shall take effect 12 months after its delivery to the other Party.

http://www.mfa.gov.mk/default1.aspx?ItemID=394

Како и да е, неопходно е да се потенцира дека оваа Привремена Согласност која се базира на резолуцијата 817 е спротивна на член 103 од Повелбата, а со тоа е ништовна = НЕВАЖЕЧКА!

Член 103 од Повелбата е иус цогенс што одредува предност на Повелбата и Статутот над сите норми што им противречат:

-Членот 103 вели дека обврските на членовите кои произлегуваат од Повелбата на ООН преовладуваат над нивните обврски по кој било меѓународен договор.

Има нешто труло во државата...

http://www.macedonianspark.com/mk/vesti/statii/490-2011-10-12-18-53-26

Article 103

In the event of a conflict between the obligations of the Members of the United Nations under the present Charter and their obligations under any other international agreement, their obligations under the present Charter shall prevail.

http://www.un.org/en/documents/charter/chapter16.shtml
 
Article 23
2. This Interim Accord shall remain in force until superseded by a definitive agreement, provided that after seven years either Party may withdraw from this Interim Accord by a written notice, which shall take effect 12 months after its delivery to the other Party.
http://www.mfa.gov.mk/default1.aspx?ItemID=394

тоа ми е одамна познато, прашањата беа за нешто друго...
значи, after seven years не се најде решение за името, но сите се оптимисти (ние,гејците и олеснувачите) дека ќе биде работата....
можеме да преговараме и 1.000 години?

ова е навистина чудно, ако неможеме да се договориме, тогаш решението е збогум-со здравје.
зошто ние упорно преговараме?- тоа е прашањето без одговор.

што ако направиме withdraw from this Interim Accord by a written notice?
после тоа , сонцето нема да свети?
дури тогаш ќе ја налутиме грција?
а, ако го вратиме знамето?

јас мислам дека гејлада не ни прави проблеми, дека си патиме од (главата на) политичарите.
Што ако смениме име, гејлада ќе не сака, ќе не прими во ЕУ и НАТО?
во тоа може да веруваат само наивните. тогаш гејлада ќе мора да плаќа милијарди долари за имотите на Македонците, бидејќи законите од ЕУ за приватна сопственост не ќе може да ги одбегнува.
Ако судот во Стразбур пресуди во корист на само 1 еден човек Македонец на кој му бил одземен имотот, тоа ќе покрене и други такви пресуди, а судот, ако е праведлив, ако истиот закон важи за ЕУ членка, тогаш важи и за гејлада, реално е да донесе таква пресуда.
исто така, колку муслимани-ака турци се избркани од гејлада после договорот од 1928 г. за размена на населението?
и тие луѓе имаат имоти во гејлада, пола гејлада и повеќе заедно ние и тие, земјата ќе мора да се плати и на нив.

што ако не примат, па пак го смениме името и знамето?
како тогаш гејлада ќе не нападне, блокира, кога ќе бидеме во истата ЕУ, во истото НАТО?

едно е јасно - ние ќе преговараме до безконечност со гејлада, нив тоа им одговара, исто и на нашите политичари кои мора да имаат некој интерес зошто тоа го прават.

зошто им се лутиме на ООН?
тие не не натераа да преговараме, сами се фативме на орото, срамот веќе е направен со смена на знамето и референцата, зарем ќе бидеме повеќе посрамени ако се откажеме од преговорите и го вратиме знамето?
ќе немаме нафта, ембарго.?
па што, нема да пропаднеме, има решенија за тоа.

ќе бидеме несериозни? а сега, многу сме сериозни?
 
тоа ми е одамна познато, прашањата беа за нешто друго...
значи, after seven years не се најде решение за името, но сите се оптимисти (ние,гејците и олеснувачите) дека ќе биде работата....
Мислам дека нема потреба од расправија тука, зашто за исто зборите со Братот.

Мислев дека во друга насока ќе оди темава, ама и ова горливо прашање не е на одмет да се разјасни овде, зашто го тангира токму името.

Ах колку би биле среќни и Грцине, и Бугариве, та и Србиве и Албанциве, а и многу други по светов да го немаше тоа име денеска...
Да можеа некако да го закопаат, да не му се знае ни трага ни глас...

Арно ама... ;)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom