hmm steta
jas samo ovaa go imam procitano
Mediji koji su u subotu dramatično prenijeli vijest o pojavi NLO-a iznad Sarajeva, te njegovom kraćem prizemljenju na platou Narodnog pozorišta, nisu uvidjeli ili nisu htjeli,da se vjerovatno radi o fantastičnom načinu na koji je Festival MESS došao do besplatne reklame. To se posebno odnosi na "Oslobođenje" koje je objavilo na posljednjoj strani.
Naime, cijela fama oko NLO-a zapravo može biti samo dobar marketinški trik Direkcije MESS i njegovog direktora Dine Mustafića.
Iako se jučer uveliko pričalo o dobrom triku MESS-a, Mustafić se u telefonskom razgovoru trudio da bude krajnje ozbiljan. Nastojeći dodatno dramatizirati cijelu priču kazao je:
-Ne želim ništa komentirati dok nadležni oragani ne završe istragu koja je u toku, dodajući kako se nada da će ovaj slučaj biti riješen do početka MESS-a 14 oktobra.
Za razliku od "ozbiljnog" Mustafića, dežurni operativci MUP KS jučer se pri spominjanju "slučaja NLO" nisu mogli obuzdati od smijeha.