Крсте Трајковски најдобриот автомобилист во Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата B_O_K_I
  • Време на започнување Време на започнување

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Минатиот викенд во Бугарија се возеше правата трка од нивниот брдски шампионат таму настапија и двајца наши возачи Ванчо Мижовски со застава Југо 1600 хоби и Крсте Трајковски со Фиат ритмо 1600 хоби. Крсте го освои првото место во неговта класа а во вкупен пласман мислам дека беше 6 ти ако земете во обзир какви не појаки коли има.
Крсте исто така ги сруши сите рекорди на Р.М на ридски патеки , исто така мислам дека го зема 3 то место на централно европското натпреварување CEZ кое се организира од FIA, и многу други успеси ке ми треба цел ден да ги пишувам едноставно the best.

Еве клипче од спремањето на ритмото и можност да видите како се подготвува едно комплетно тркачко возило.

И onboard од Благоевград

http://kajgana.com/sport/makedonec-najbrz-na-nedelnata-trka-vo-bugarija
 
Штета што човекот мора да вози со она Ритмо. Колата колку и да е припремана, сепак има очајно меѓуоскино растојание со што губи голем дел од брзината на свиоците поготово. Апел до Владата : Помогнете му на човекот кој очигледно не претставува со добар успех и финансирајте го !!!

+ Гледајте на крајот од трката кога врти полукружно. Не е тоа премногу вртење на воланот??? Не сум експерт од оваа област, но колку што сум гледал, возилото не е баш добро приспособено за оваа намена.
 
За овој тип на натпревари колата е шампионски подготвена меѓуоскиното растојание е доволно мотрот е перфектен едноставно колата е сон. Изгледот можда не е атрактивен но важно е дека возилото функционира беспрекорно. Единствено што може владата да помогне е со подржување на натпреварувачите кога одат надвор да не заборавиме дека самите се финансираат барем малку да им се олесни.
А што мислиш дека е премногу вртење на волан голема грешка си мора да има аншлак колата и при спори кривини мора повеќе да врти иначе нема да може да ја фати кривината тие кривини се како на водно лактовите.
 
krste e dobar vozac no mora da go vozi ova ritmo bidejki nema pari za druga kola bidejki sam ja pravi
 
krste e dobar vozac no mora da go vozi ova ritmo bidejki nema pari za druga kola bidejki sam ja pravi
Кажи што му фали на ритмото?? Тоа што е побрзо од хонда цивик тајп р тјунирана во странство. Што ги бутна сите рекорди на Р.М ?
Само возачот неможе да го направи резултатот треба и колата да е конкуретна а каде што оди во неговата класа е прв дури побрз и од појаките класи. Колата е целосно реставрирана 2007/2008 година се на нејзе е ново и од реномирани марки за тркачки делови. Минатогодишниот шампион во најслабата класа А (популарните југовци) го купи југото 10 000 евра епа удри рачуница колку кошта ритмото да се направи.
 
И Крсте и брат му се многу добри тркачи,штета што останаа на овие автомобили.Иначе во неговата класа Х е дозволено да се прават преправки какви и да се сака,има само ограничување на кубикажата ,минимална тежина на возилото(8 вентили или 16,за ова лично сум правел муабет со Крсте) ,несмее турбо да се става и вози.

Во оваа класа можи да се спреми прав ѕвер од кола.Замислете само пред неколку години Фиат спреми Пунто со 225 КС од 1.6 мотор.да го има ова возило Крсте,или некој WV со мотор од оние помалите формули!!!!!
 
Нели Игор беше најдобриот автомобилист во МКД?
 
Нели Игор беше најдобриот автомобилист во МКД?


Кој ке му плати повеке за него зборува,не ти текна!!!!
:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:
Е сега Иџе се потроши со колата па слабо стои со кеш,а Крсте бидејки има пари сега ке збори за него дека е најдобар.....

И дедо ми ако му плати ке зборува и за него,не се секирај:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
 
Јас непамтам тие двајцата да возеле во иста дивизија.Секогаш крсте бил во хоби групата,а Иџе освен сега Митсубишито секогаш возел поспора кола од Крсте и во различна дивизија.

Патем,Крсте имаше пред 6-7 години (а можеби и повеќе) инцидент во Црна Гора каде излетувајќи покоси неколку гледачи,а и неколку(мислам дека беа двајца) починаа од ударот.Тоа е страшен удар за секој спортист,и ретко кој се вратил во игра после тоа
 
Cruise и Evo XII Многу сте фалични бе видете која година е отворена темава. И ова да го објаснувам ли треба ? Како и во секој спорт се мењаваат возачите во врвот. Во 2010 Иџе возеше пежо во мк шампионат додека Крсте возеше CEZ во 1600 H класа а и во генерала беше побрз крсте. Е сега се сменија работите Крсте немаше финансии да ја вози прошлата сезона а оваа извозе неколку трки додека ИЏЕ извозе мн трки и му го бутна рекордот на водно на крсте. И двајцата ми се другари и имам голема почит ко нив и ги смета за инзвонредни возачи и се надевам еден ден ке ги измерат силите во иста класа да видиме кој е подобар :D.
--- надополнето: 4 октомври 2013 во 02:03 ---
Јас непамтам тие двајцата да возеле во иста дивизија.Секогаш крсте бил во хоби групата,а Иџе освен сега Митсубишито секогаш возел поспора кола од Крсте и во различна дивизија.

Патем,Крсте имаше пред 6-7 години (а можеби и повеќе) инцидент во Црна Гора каде излетувајќи покоси неколку гледачи,а и неколку(мислам дека беа двајца) починаа од ударот.Тоа е страшен удар за секој спортист,и ретко кој се вратил во игра после тоа

Заебани работи се тоа знам за случкава мислам дека еден човек починал. Инаку возачот не е ни во најмала рака крив организатор сноси одговорност возачот е амнестиран. И правите спортисти брзо ги пребродуваат овие работи и секоја чест за крсте не е мала работа ова. Инаку земи го роси за пример буквално го прегази најдобриот другар на патека и веќе следната трка беше на мотор.
 
Во секој случај е многу непријатно,ваквите случки сакале нејќеле се влечат цел живот.Гледаме дека Маса не е истиот откога федерот му е расцепи главата,па никако да се пронајде самиот.
 
Во секој случај е многу непријатно,ваквите случки сакале нејќеле се влечат цел живот.Гледаме дека Маса не е истиот откога федерот му е расцепи главата,па никако да се пронајде самиот.

Не викам не далеку од тоа не е мала работа.
 
Крсте не е добар туку најдобар возач која Македонија го имала,незнам колку од вас имале прилика да го гледаат односно се внесат и во најмалите детањи во однос на понашање во однос на вожњата,има многу онборди кој треба вистински да ги простудираш и да увидиш за што станува збор,а камо ли да навлезеш во целост,кога се мисли во целост сакам да укажам на тоа како е во живо да се доживее таквата вожња,понашање на колата,оваа сега,а поготово југото(хоби)кое беше број 1 со самостален труд без ојле дојле спонзори со кој и јас би бил шампион..
Сите оние кој се добро упатени и во блиски кругови само ќе го потврдат тоа па дури и оние кој би го негирале длабоко во себе знаат дека е тоа така!!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom