Македонија црна зона во регионалната патна инфраструктура

  • Креатор на темата Креатор на темата Princ
  • Време на започнување Време на започнување
Па редно беше....:helou:..нема ваљда да кршам кола ако сакам таму да одам на одмор....:smir:
More za nekoe vreme ke otides i nema da imas zelba da se vrakjas tuka, radi istiot sindrom so amortizerite. :)
 
More za nekoe vreme ke otides i nema da imas zelba da se vrakjas tuka, radi istiot sindrom so amortizerite. :)

Сум ја прошол бе...:vozbud:од доле до горе до Црна Гора и назад....и не осетив некоја разлика од нашите регионални патишта...само има уште многу работа таму....:toe:
 
Сум ја прошол бе...:vozbud:од доле до горе до Црна Гора и назад....и не осетив некоја разлика од нашите регионални патишта...само има уште многу работа таму....:toe:
Imaj na um deka pred nekolku godini od granica do Drac ( okolu 120 km ) patuvav 6 i pol saata...:vozbud::vozbud:

Poentata e deka bea svetlosni godini pozadi nas so patistata a sega se razvivaat so daleku pobrza dinamika od nas... nie sepak kolku tolku nasledivme solidna infrastruktura a za niv kutrite vremeto u toj del bese prestanalo da tece uste od denovite na kralevinata na Zogu... :):)

Toj aslakot Hodza samo od beton se razbirase, aber od asfalt nemase.... :vozbud::vozbud:
 
Ниш-Белград = 475 денари за 220 км = 2,2 ден/км
Куманово-Скопје = 80 денари за 30км = 2,6 ден/км

Не знам ти кога последен пат си минувал низ Србија ама јас поминав во Петокот и еве ти ги цените на патарините за комби 8+1:

Нови Сад - Суботица = 11 Евра
Белград - Нови Сад = 8 Евра
Белград - Ниш = 24 Евра
Ниш - Лесковац = 6.50 Евра

Не знам од кај ги најде тие цени,ти си со странско возило и во никој случај не ја плаќаш таа патарина што си ја напишал?!
Патиштата во Србија не се богзнае што,во последно време го посредија малце инаку беше грозно да возиш во оние шпурови односно пропаднат асфалт од камионските гуми...

Проблемот кај нас беше и пљачкосувањето од страна на вработените во наплатните станици,тие пари наместо да се инвестираат во автопатиштата тие пари беа инвестирани во приватни куќи...

Не сме ние толку лоши со патиштата,една Бугарија или Романија се во слична ситуација а тие се во Европа а ние не сме,не е се така црно како што си мислите вие...

Сега се сетив дека во Италија ако се исклучиш од автопатот и почнеш да возиш по нивните национални патишта ќе го доживееш најголемиот ужас ама треба тоа со свои очи да се види за да го промените малце мислењето за нашите патишта.

More za nekoe vreme ke otides i nema da imas zelba da se vrakjas tuka, radi istiot sindrom so amortizerite. :)

Ако сакаш амортизерски синдром прошетај се малце до Струмица па ќе видиш како се трошат амортизерите по тој пат од коцки а ќе дознаеш и дали ти се добри?
Среќа почнаа сега да ја прават и последната делница па ќе се модернизираме и ние малце,до сега си мислев дека живеам во средниот век!!!
 
Македонските патишта не се одржуваат квалитетно, ниту пак има целосно изградена магистрална и регионална патна мрежа.

Ова во своите истражувања и анализи го констатирале експертите и инженерите од Институтот за економски стратегии ОХРИД.

Ваквата лоша позиција произлегува од лошиот начин на финансирање на патната мрежа во земјава.

„Имаме тотално регресивен начин на финансирање на патиштата, што за жал не е воопшто транспарентен“, вели експертот Горан Мијовски.

Според него, парите што се собираат од акцизи на горива и регистрација на возила, не се користат за одржување на патиштата, туку тие завршуваат во вкупниот буџет и оттаму, вели Мијовски, со специјален изум наречен ’трансфер‘, од буџет се префрлаат во надлежните институции.

Но, притоа нема увид дали сите пари собрани по овој основ се враќаат за патиштата или пак, се користат за други цели, како што се социјала, здравство, пензии, земјоделие.

Токму овој начин на финансирање е една од главните аномалии за состојбата на патиштата, затоа е потребна промена. Се предлага приходот од горивата да биде главен финансиер за одржување на патиштата, кој во тој буџет за нивното одржување би учествувал со 50 проценти, при што дополнително треба да се определи процент на што ќе се зема од малопродажната цена на горивата и процент од акцизата на горивата.

Од друга страна, истражувањето покажало дека државата се помалку сметка води за железничката инфраструктура, вели експертот Љупчо Тодоровски.

Во анализата пишува дека неповолната состојба на пругите и на превозните капацитети, го прават железничкиот сообраќај недоволно функционален и нерентабилен, а токму поради тоа и економската состојба на железницата е во незавидна позиција.

„Предлагаме разгледување на нови можности за поврзување со соседите’, вели експертот Зоран Каракутовски.

Според него, треба да се разгледаат можностите што ги има регионот и подрачјето на Струмица да се направи железничко поврзување на земјава со Бугарија и поврзување на оваа магистрална пруга со Коридорот 10.

Проценките се дека вкупната инвестиција на овој план би била три до четири пати помала во однос на потребните средства за довршување на веќе почнатата пруга на Коридорот 8 преку Крива Паланка.
 
Требало тоа уште во време на СФРЈ да се заврши.Тито наместо да ги градел големите бункери од по 10-15 милјарди евра можел да направи автопат од Словенија до Гевгелија со по 4 ленти во секој правец.Ама тогаш поинаку се милслело и повеќе пари оделе за војската.Во денешно време мислам дека треба да се изгради целосно Е-75 и од Охрид до Св.Наум да се изгради автопат.Истотака Велес-Штип-Струмица би требало да се почне,а и Гостивар-Кичево-Струга би можело да се среди.Наместо тоа владата фрла 50 милиони за цркви и скулптури и за др глупости.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom