Gorco
WEHADAHFUKDOWAHNODAT
- Член од
- 29 април 2005
- Мислења
- 556
- Поени од реакции
- 35
Зошто Владата дозволи бизнисот со скопската заобиколница да го земе грчката фирма „Терна“, а не трите македонски градежни компании кои исто така конкурираа за проектот. 50 милиони евра наместо кај домашните фирми, ќе завршат надвор од земјата.
Во Владата, која е гарант за кредитот што ќе се враќа со пари од граѓаните, иако веќе 10 дена знаат за одлуката на ЕБРД, никој не сака да каже дали е направена грешка со тоа што е прифатен меѓународен тендер, во услови кога е неизвесна работата на 8 илјади домашни градежници.
Во „Пелагонија“, „Бетон“ и „Маврово“ не сакаат да ја коментираат одлуката на Европската банка и на Фондот за патишта.
Откако го загуби бизнисот вреден 50 милиони евра, сега трите македонски градежни компании се обидуваат да добијат барем дел од него.
Според познавачите на градежниот бизнис, „Маврово“ „Пелагонија“ и „Бетон“ се во интензивни преговори со грчката компанија „Терна“ да бидат ангажирани барем како изведувачи на заобиколницата околу Скопје. Ќарот, се разбира, ќе остане кај Грците.
А1 веќе објави дека преставниците од грчката компанија на средбата со трите македонски градежни фирми во петокот не ја прифатиле оваа идеја, иако на овој принцип, со ангажирање на домашна градежна оператива, „ерна“ веќе работела и во Романија.
Од Владата најавуваат официјален став кога ќе се потпише договорот со грчката компанија. Уште пред да изгубат на тендерот, македонските градежниците ја предупредуваа Владата дека треба посилно да лобира за домашната оператива, наспроти европските притисоци за избор на Грците.
http://www.a1.com.mk/vesti/vest.asp?VestID=46308
Во Владата, која е гарант за кредитот што ќе се враќа со пари од граѓаните, иако веќе 10 дена знаат за одлуката на ЕБРД, никој не сака да каже дали е направена грешка со тоа што е прифатен меѓународен тендер, во услови кога е неизвесна работата на 8 илјади домашни градежници.
Во „Пелагонија“, „Бетон“ и „Маврово“ не сакаат да ја коментираат одлуката на Европската банка и на Фондот за патишта.
Откако го загуби бизнисот вреден 50 милиони евра, сега трите македонски градежни компании се обидуваат да добијат барем дел од него.
Според познавачите на градежниот бизнис, „Маврово“ „Пелагонија“ и „Бетон“ се во интензивни преговори со грчката компанија „Терна“ да бидат ангажирани барем како изведувачи на заобиколницата околу Скопје. Ќарот, се разбира, ќе остане кај Грците.
А1 веќе објави дека преставниците од грчката компанија на средбата со трите македонски градежни фирми во петокот не ја прифатиле оваа идеја, иако на овој принцип, со ангажирање на домашна градежна оператива, „ерна“ веќе работела и во Романија.
Од Владата најавуваат официјален став кога ќе се потпише договорот со грчката компанија. Уште пред да изгубат на тендерот, македонските градежниците ја предупредуваа Владата дека треба посилно да лобира за домашната оператива, наспроти европските притисоци за избор на Грците.
http://www.a1.com.mk/vesti/vest.asp?VestID=46308